ФорумКазиноLionSpin Casino - загальне обговорення

LionSpin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Mco00
|
9797 переглядів 80 відповідей |
|
1 2...5
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити LionSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт

Комусь вдалося зняти кошти через netteler у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Шановний Mco00!

Дякуємо, що звернулися до нас!


Ми будемо вдячні, якщо ви повідомите нам, якщо у вас виникнуть проблеми з методом оплати Neteller. Будь ласка, надайте нам більше інформації, і ми з радістю вам допоможемо.


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
LionSpin Casino
1 рік тому

Так, у мене була 1 проблема з 1 виведенням через netteler

Хоча я вже отримав своє відкликання, я вважаю, що проблема ще не вирішена.

Казино мені нічого не винне!

Я попросив службу підтримки повідомити мене, коли проблему буде вирішено

Користуюся нагодою сказати, що мені подобається казино 👍


Автоматичний переклад.
Опубліковано Caniggia2021 видалено
Caniggia2021
1 рік тому

Я б сказав, що це варте скарги. Це життєво важлива інформація, але без подальших дій рейтинг, а також індекс безпеки залишаться незмінними. Мені прикро це говорити.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Caniggia2021 видалено
Опубліковано Lionspin_Casino видалено
Caniggia2021
1 рік тому

Хоча я розумію ваш підхід, я б не став звинувачувати казино у ваших втрачених грошах. Це не шахрайство, шахрайство означає, що ви виграєте, але казино ніколи вам не заплатить. Здійсніть екскурсію по інших форумах, але навіть якщо ви подасте скаргу в іншому місці. Я впевнений, що в цьому конкретному випадку наслідків не буде. Казино може просто сказати: «Ми збиралися надіслати гроші, завершити перевірку або останній крок для продовження, на жаль, гравець втратив гроші — ми мали намір заплатити».

Ви зрозуміли, що я маю на увазі? Немає способу довести, що казино може діяти проти нашого Кодексу чесних азартних ігор , тому що немає нічого, щоб довести протилежне.

Якщо ви відчуваєте, що маєте справу з шахрайством, не давайте перевагу казино, програючи гроші.

Добре, що ти прийшов сюди і поділився досвідом, поки що ти зробив максимум.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони без причини заблокували мій рахунок і відмовляються виплачувати залишок з мого рахунку. Вони попросили мене зробити KYC, хоча я хочу лише повернути свої гроші, вони також створюють враження, що верифікація облікового запису є найскладнішою справою у світі та використовують це як виправдання, щоб не платити.


Повне шахрайство та брехуни. Уникайте цієї купи сміття.

Автоматичний переклад.
Опубліковано Caniggia2021 видалено
1 рік тому

Вони без причини заблокували мій рахунок і відмовляються виплачувати залишок з мого рахунку. Вони попросили мене зробити KYC, хоча я хочу лише повернути свої гроші, вони також створюють враження, що верифікація облікового запису є найскладнішою справою у світі та використовують це як виправдання, щоб не платити.


Повне шахрайство та брехуни. Уникайте цієї купи сміття.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наскільки я бачу, ви не знаєте, чому ваш обліковий запис заблокували. Зі свого досвіду я знаю, що деякі казино блокують саме позначені облікові записи під час перевірки, але я вважаю відсутність зв’язку грубою помилкою.

Кожного разу, коли казино має намір заблокувати, обмежити або заблокувати обліковий запис, гравець повинен знати.

Ви зараз забанені? Це ще гірше...

Це не є великою проблемою для казино – знадобиться одне сповіщення та електронний лист, ні – натомість давайте розбурхаємо ситуацію. 🙁

Ну, мені шкода бачити це знову.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановні yoyeli та CasinoGuru,


Ми завжди прагнемо зробити час у казино LionSpin максимально приємним.


Повідомляємо, що рахунок наразі відкритий. Також, як ми бачимо в нашій системі, гравець успішно зіграв депозит.


З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до нас.

Ми раді Вам допомогти!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin


Автоматичний переклад.
Caniggia2021
1 рік тому

Шановний Caniggia2021!


Повідомляємо, що на даний момент питання з депозитом вирішено і кошти знаходяться на вашому балансі.


Однак, як ми бачимо в нашій системі, ваш обліковий запис було самовиключено до вирішення проблеми. У такій ситуації ми можемо повторно відкрити ваш рахунок, щоб ви могли зняти кошти, а потім рахунок буде знову закрито.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами.


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всем привет, а платформа у них SOFTSWISS???

1 рік тому

На crypto, как они выводят, я увидел их на одном сайте по казино, у них там хорошие отзывы, но я только сейчас увидел что они связаны с бетсофа

dmitry87
1 рік тому

Шановний dmitry87,


Зверніть увагу, що наше казино LionSpin працює на базі SoftSwiss. Ви можете знайти цю інформацію внизу нашого веб-сайту.


Крім того, повідомимо вам, що LionSpin є окремим казино, однак у нас однакове керівництво. Це також згадується на CasinoGuru.


З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до нас.

Ми раді Вам допомогти!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Уважаемое казино Lionspin, я нашел вас на этом сайте,тут написано что у вас быстрые выплаты , не сложная верификация, и увидел про платформу софсвисс. Я зарегистрировался , открутил бонус, залил документы, мне пришло что мой аккаунт подвержен, а далее , следом пришло письмо про дополнительную проверку, я в течении 3 х дней скидывал вам документы, которые вы раз в сутки в течении 3х дней запрашивали. А дальше вы меня заблокировали, и попросили видео, где я должен показать свою комнату, показать себя, показать свой паспорт, я это все сделал.



я не спорю, когда я регистрировался, я соглашался с правилами , которые указаны у вас на сайте, но Я первый раз сталкиваюсь с такой верификацией за 3 года игры в онлайн казино.

dmitry87
1 рік тому

Шановний dmitry87,


Нам шкода, що ця ситуація викликала у вас такі відчуття, оскільки зі свого боку ми прагнемо покращити наші послуги та надавати якомога кращі послуги.


Будь ласка, зверніть увагу, що ми суворо дотримуємося Умов і положень нашого казино та відповідно до нашої політики KYC ми залишаємо за собою право запитувати додаткові документи. Зверніть увагу, що ця процедура виконується виключно з метою безпеки та запобігання відмиванню грошей.


Щойно процес підтвердження буде завершено, ми повідомимо вас електронною поштою.


Дякуємо за розуміння та терпіння. Ми це дуже цінуємо!


З найкращими побажаннями,

Команда LionSpin

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повинен виправити те, що сказав раніше. Це казино справді чесне, а підтримка клієнтів неймовірна. Я й надалі буду клієнтом — також мені подобається, що у них є ігри Gamomat. Невеликий мінус для часу виведення (приблизно 5 годин), але в іншому досить добре.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.