1 рік тому
Тут ви можете обговорити LionSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Шановний Mco00!
Дякуємо, що звернулися до нас!
Ми будемо вдячні, якщо ви повідомите нам, якщо у вас виникнуть проблеми з методом оплати Neteller. Будь ласка, надайте нам більше інформації, і ми з радістю вам допоможемо.
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear Mco00,
Thanks for reaching out to us!
We'd appreciate it if you could let us know if you're facing any problems with the Neteller payment method. Please give us more information, and we'll be more than happy to assist you.
Best regards,
LionSpin team
Так, у мене була 1 проблема з 1 виведенням через netteler
Хоча я вже отримав своє відкликання, я вважаю, що проблема ще не вирішена.
Казино мені нічого не винне!
Я попросив службу підтримки повідомити мене, коли проблему буде вирішено
Користуюся нагодою сказати, що мені подобається казино 👍
Yes I had 1 problem with 1 withdrawal via netteler
Although I already received my withdrawal I think the problem is still not fixed.
The casino owes me nothing!
I asked customer support to let me know when the problem is resolved
I take the opportunity to say that I like the casino 👍
Sim eu tive 1 problema com 1 saque via netteler
Embora ja tenha recebido o meu saque eu penso que o problema ainda não foi corrigido.
O casino não me deve nada!
Eu pedi no apoio ao cliente para me informar quando o problema fore resolvido
Aproveito para dizer que gosto do casino 👍
Я б сказав, що це варте скарги. Це життєво важлива інформація, але без подальших дій рейтинг, а також індекс безпеки залишаться незмінними. Мені прикро це говорити.
I would say it is worth a complaint. It is vital information, but without further action, the rating as well as the safety index will remain the same. I'm sorry to say that.
Хоча я розумію ваш підхід, я б не став звинувачувати казино у ваших втрачених грошах. Це не шахрайство, шахрайство означає, що ви виграєте, але казино ніколи вам не заплатить. Здійсніть екскурсію по інших форумах, але навіть якщо ви подасте скаргу в іншому місці. Я впевнений, що в цьому конкретному випадку наслідків не буде. Казино може просто сказати: «Ми збиралися надіслати гроші, завершити перевірку або останній крок для продовження, на жаль, гравець втратив гроші — ми мали намір заплатити».
Ви зрозуміли, що я маю на увазі? Немає способу довести, що казино може діяти проти нашого Кодексу чесних азартних ігор , тому що немає нічого, щоб довести протилежне.
Якщо ви відчуваєте, що маєте справу з шахрайством, не давайте перевагу казино, програючи гроші.
Добре, що ти прийшов сюди і поділився досвідом, поки що ти зробив максимум.
Though I understand your approach but, I would not blame the casino for your lost money. This is not a scam, scam means you win - but the casino won't ever pay you. Take a tour across other forums, but even if you submit a complaint anywhere else. I'm sure there will be no consequences in this specific case. The casino can just easily say " We were about to send the money, finish the verification or the last step to proceed, sadly the player lost the money - we intended to pay."
Did you catch my meaning? There is no way to prove the casino could possibly act against our Fair Gambling Codex because there is nothing to prove them otherwise.
If you feel you're dealing with scam practices, do not give the casino advantage by losing the money.
It's good you came here and shared your experiences, for now, you did the maximum.
Вони без причини заблокували мій рахунок і відмовляються виплачувати залишок з мого рахунку. Вони попросили мене зробити KYC, хоча я хочу лише повернути свої гроші, вони також створюють враження, що верифікація облікового запису є найскладнішою справою у світі та використовують це як виправдання, щоб не платити.
Повне шахрайство та брехуни. Уникайте цієї купи сміття.
They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.
Total scam and liars. Avoid this pile of trash.
Вони без причини заблокували мій рахунок і відмовляються виплачувати залишок з мого рахунку. Вони попросили мене зробити KYC, хоча я хочу лише повернути свої гроші, вони також створюють враження, що верифікація облікового запису є найскладнішою справою у світі та використовують це як виправдання, щоб не платити.
Повне шахрайство та брехуни. Уникайте цієї купи сміття.
They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.
Total scam and liars. Avoid this pile of trash.
Наскільки я бачу, ви не знаєте, чому ваш обліковий запис заблокували. Зі свого досвіду я знаю, що деякі казино блокують саме позначені облікові записи під час перевірки, але я вважаю відсутність зв’язку грубою помилкою.
Кожного разу, коли казино має намір заблокувати, обмежити або заблокувати обліковий запис, гравець повинен знати.
Ви зараз забанені? Це ще гірше...
Це не є великою проблемою для казино – знадобиться одне сповіщення та електронний лист, ні – натомість давайте розбурхаємо ситуацію. 🙁
Ну, мені шкода бачити це знову.
The way I see it you have no idea why you account got blocked. I know from my experience that some casinos block specifically a flagged accounts during the verification, but I see the lack of communication as a brutal fail.
Everytime casino intend to block or restrict, or lock an account up, the player needs to know.
You are now banned are you? This iseven worse...
It is not a big issue for the casino - it would take one notification and email, nope - let's stir the the things up instead. 🙁
Well, I'm sorry to see that again.
Шановні yoyeli та CasinoGuru,
Ми завжди прагнемо зробити час у казино LionSpin максимально приємним.
Повідомляємо, що рахунок наразі відкритий. Також, як ми бачимо в нашій системі, гравець успішно зіграв депозит.
З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до нас.
Ми раді Вам допомогти!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear yoyeli and CasinoGuru,
We always strive to make the time in LionSpin casino as enjoyable as possible.
Please be informed that the account is open for now. Also, as we can see in our system, the deposit was successfully played by the Player.
Feel free to contact us with any additional questions.
We are glad to help you!
Best regards,
LionSpin team
Шановний Caniggia2021!
Повідомляємо, що на даний момент питання з депозитом вирішено і кошти знаходяться на вашому балансі.
Однак, як ми бачимо в нашій системі, ваш обліковий запис було самовиключено до вирішення проблеми. У такій ситуації ми можемо повторно відкрити ваш рахунок, щоб ви могли зняти кошти, а потім рахунок буде знову закрито.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами.
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear Caniggia2021,
Please be informed that the issue with the deposit is resolved for now and the funds are on your balance.
However, as we can see in our system, your account was self-excluded before the issue was resolved. In such a situation we can reopen your account so that you are able to withdraw the funds and then the account will be closed again.
If you have any additional questions, feel free to contact us.
Best regards,
LionSpin team
На крипто, як вони виводять, я бачив їх на одному сайті казино, вони там хороші відгуки, але я тільки зараз побачив, що вони пов'язані з betsofa
On crypto, how they withdraw, I saw them on one casino site, they have good reviews there, but I just now saw that they are connected with betsofa
На crypto, как они выводят, я увидел их на одном сайте по казино, у них там хорошие отзывы, но я только сейчас увидел что они связаны с бетсофа
Шановний dmitry87,
Зверніть увагу, що наше казино LionSpin працює на базі SoftSwiss. Ви можете знайти цю інформацію внизу нашого веб-сайту.
Крім того, повідомимо вам, що LionSpin є окремим казино, однак у нас однакове керівництво. Це також згадується на CasinoGuru.
З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до нас.
Ми раді Вам допомогти!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear dmitry87,
Please note that our LionSpin Casino is powered by SoftSwiss. You are welcome to find this information at the bottom of our website.
Also, let us inform you that LionSpin is an individual casino, however, we have the same management. This is also mentioned on CasinoGuru.
Feel free to contact us with any additional questions.
We are glad to help you!
Best regards,
LionSpin team
Шановне казино Lionspin, я знайшов вас на цьому сайті, там сказано, що у вас швидкі виплати, проста перевірка, і я бачив про платформу sofswiss. Я зареєструвався, відкрутив бонус, заповнив документи, мені прийшло повідомлення, що мій акаунт постраждав, а потім, після листа про додаткову перевірку, я відправив вам документи на 3 дні, які ви запитували 1 раз на добу протягом 3 днів. А потім ви мене заблокували і попросили відео, де я маю показати свою кімнату, показати себе, показати свій паспорт, я все це зробив.
Я не сперечаюся, коли я реєструвався, я погоджувався з правилами, які вказані на вашому сайті, але я вперше стикався з такою перевіркою за 3 роки гри в онлайн казино.
Dear Lionspin casino, I found you on this site, it says that you have fast payouts, easy verification, and I saw about the sofswiss platform. I registered, unscrewed the bonus, filled in the documents, I received a message that my account was affected, and then, followed by a letter about additional verification, I sent you documents for 3 days that you requested once a day for 3 days. And then you blocked me and asked for a video where I have to show my room, show myself, show my passport, I did it all.
I do not argue, when I registered, I agreed with the rules that are indicated on your site, but this is the first time I have come across such verification in 3 years of playing in an online casino.
Уважаемое казино Lionspin, я нашел вас на этом сайте,тут написано что у вас быстрые выплаты , не сложная верификация, и увидел про платформу софсвисс. Я зарегистрировался , открутил бонус, залил документы, мне пришло что мой аккаунт подвержен, а далее , следом пришло письмо про дополнительную проверку, я в течении 3 х дней скидывал вам документы, которые вы раз в сутки в течении 3х дней запрашивали. А дальше вы меня заблокировали, и попросили видео, где я должен показать свою комнату, показать себя, показать свой паспорт, я это все сделал.
я не спорю, когда я регистрировался, я соглашался с правилами , которые указаны у вас на сайте, но Я первый раз сталкиваюсь с такой верификацией за 3 года игры в онлайн казино.
Шановний dmitry87,
Нам шкода, що ця ситуація викликала у вас такі відчуття, оскільки зі свого боку ми прагнемо покращити наші послуги та надавати якомога кращі послуги.
Будь ласка, зверніть увагу, що ми суворо дотримуємося Умов і положень нашого казино та відповідно до нашої політики KYC ми залишаємо за собою право запитувати додаткові документи. Зверніть увагу, що ця процедура виконується виключно з метою безпеки та запобігання відмиванню грошей.
Щойно процес підтвердження буде завершено, ми повідомимо вас електронною поштою.
Дякуємо за розуміння та терпіння. Ми це дуже цінуємо!
З найкращими побажаннями,
Команда LionSpin
Dear dmitry87,
We are sorry that this situation has left you feeling this way, as from our side we are striving to improve our services and provide as good service as possible.
Kindly note that we strictly follow the Terms & Conditions of our casino and in compliance with our KYC policies, we reserve the right to request additional documents. Please note that this procedure is being done solely for security purposes and money laundering prevention measures.
As soon as the Verification process is done, we will notify you via email.
Thank you for your understanding and patience. We really appreciate that!
Best regards,
LionSpin team
Я повинен виправити те, що сказав раніше. Це казино справді чесне, а підтримка клієнтів неймовірна. Я й надалі буду клієнтом — також мені подобається, що у них є ігри Gamomat. Невеликий мінус для часу виведення (приблизно 5 годин), але в іншому досить добре.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Я розумію, що додаткова перевірка, і що ви суворо дотримуєтесь KYC, але чому обліковий запис заблокували? Формулювання, у зв'язку з почастішання випадків шахрайства в інтернеті, мені взагалі незрозуміле.
I understand that additional verification, and that you strictly comply with KYC, but why was the account blocked? The wording, in connection with the increasing cases of fraud on the Internet, is not clear to me at all.
Я понимаю , что дополнительная проверка, и что вы строго соблюдаете KYC, но зачем аккаунт заблокировали? Формулировка , в связи с участившимися случаями мошенничества в интернете, она мне вообще не понятно.
А що це за перевірка така, додаткова, коли мені сьогодні в чаті кажуть, що треба чекати тиждень, а може й більше, чи всьому виною 16,73 LTC, які я виграв
And what kind of check is this, an additional one, when they tell me today in the chat that I have to wait a week, or maybe more, or it’s all the fault of 16.73 LTC, which I won
И что это за проверка такая, дополнительная, когда мне говорят сегодня в чате , что ждать неделю , а может и больше, или всему виной 16.73 LTC, которые я выиграл
Можливо, представник казино повідомить нас тут, на форумі. Я хотів би сказати, що зазвичай дзвінок для перевірки або інша версія додаткової перевірки здійснюється, щоб усунути будь-які помилки чи сумніви, пов’язані з обліковим записом чи грою.
Я переконаний, що працівники казино пояснили б набагато краще, ніж я.
Чи можу я запропонувати скористатися кнопкою відповіді наступного разу, коли ви збираєтеся звернутися до представника казино? Це має гарантувати, що обидві сторони залишатимуться на зв’язку.
Maybe the casino representative will update us here on the forum. I'd like to say that generally, a verification call or other version of additional verification is made to clear out any flags or doubts associated with the account or gameplay.
I'm convinced casino employees would explain far better than me.
May I suggest using the reply button next time you are about to address the casino representative? That should ensure both sides stay in touch.
Я розумію, що додаткова перевірка, і що ви суворо дотримуєтесь KYC, але чому обліковий запис заблокували? Формулювання, у зв'язку з почастішання випадків шахрайства в інтернеті, мені взагалі незрозуміле.
I understand that additional verification, and that you strictly comply with KYC, but why was the account blocked? The wording, in connection with the increasing cases of fraud on the Internet, is not clear to me at all.
Я понимаю , что дополнительная проверка, и что вы строго соблюдаете KYC, но зачем аккаунт заблокировали? Формулировка , в связи с участившимися случаями мошенничества в интернете, она мне вообще не понятно.
Чи не могли б ви поділитися твердженням, яке у вас є?
На жаль, я не повністю розумію значення, я лише розумію, що ви трохи збентежені щодо закриття облікового запису та причини цього.
Давайте разом спробуємо це з’ясувати.
Could you perhaps share the statement you've got?
Sadly, I do not fully comprehend the meaning, I only understand you are a bit confused regarding the account closure and the reason behind this.
Let's try to clear that out together.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.