Радко, що ти думаєш про включення надзвичайно поганих рецензій у свій бал? Я вважаю поведінку казино майже зловмисною, оскільки положення та умови говорять іншою мовою і не відображають реальності.
тоді ми всі могли б грати у веселому режимі, тому що там теж нічого немає🤷🏿♂️
Radka, what do you think about including the extremely bad reviews in your score calculation? I find the casino's behavior almost malicious, as the terms and conditions speak a different language and do not reflect reality.
then we could all have played in fun mode because there's nothing there either🤷🏿♂️
Radka was hältst du davon die Mega schlechten Bewertungen in eueren Score Berechnung mit einfließen zu lassen….finde das Verhalten des Casinos fast schon arglistig da die AGBs eine andere Sprache spricht und nichts davon spiegelt wie die Realität ist…..
dann hätten wir ja alle auch in Fun Modus spielen können den da gib’s auch nichts🤷🏿♂️
Привіт,
це спокусливо, але в ньому більше недоліків, ніж переваг. Немає жодного способу перевірити автентичність цього досвіду користувача — для початку.
Як ви дізнаєтеся, що особа, яка каже, що казино ніколи не виплачувало йому гроші, а натомість безпричинно закрила його рахунок, не зловживала, наприклад, бонусом?
Ми маємо намір залишатися справедливими та нейтральними, тому «карати» казино за те, що ми навіть не перевіряли, було б катастрофою, і незабаром після цього казино повністю втратили б інтерес до розгляду офіційно поданих скарг. Оскільки замість цього вони були б покарані за думку користувача. У результаті ви, гравці, зрештою постраждали б. 🙁 Пам'ятаю, була така дискусія в минулому.
Ми зосереджуємося на співпраці та освіті, залишаючи сліпе покарання іншим веб-сайтам.
Hello,
it is tempting, but it has more disadvantages than benefits. There is no way to verify that user experience authenticity—as a start.
How would you know that the person saying the casino has never paid him out and instead has closed his account for no reason was not a bonus abuser, for example?
We intend to remain fair and neutral, so "punishing" casinos for something we did not even check would be a disaster, and soon after, casinos would completely lose interest in resolving officially submitted complaints. Since they would have been punished for the user's opinions instead. As a result, you players would be suffering eventually. 🙁 I recall there was such a discussion in the past.
We focus on cooperation and education, leaving the blind punishment to other websites.