ГоловнаФорумКазиноLegiano Casino - загальне обговорення

Legiano Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Romi
|
948 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Legiano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Мені потрібно перевірити статус зняття 500 євро, і вони завжди дають мені звіт, вони кажуть мені, що через три дні після того, як у них виникли проблеми з візами. Казино легіано тощо

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mercyfull
2 міс. тому

Отже, ви все ще чекаєте верифікації свого облікового запису, так?

Ви знаєте, ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити, тому що дійсно може виникнути якась проблема чи технічна проблема.

Отже, якщо ви справді бачите, що все це нікуди не веде, і ви не можете забрати свій виграш, повідомте нам, і ми втрутимося.

Будь ласка, повідомляйте нам про всю ситуацію.

Автоматичний переклад.
Mercyfull
1 місяць тому

Привіт!

Я щойно натрапив на цю розмову, і мені було цікаво, як усе обернулося для вас.

Тобі вже заплатили? Я сподіваюся, що так, і ми дуже цінуємо кожну деталь, якою ви можете поділитися. Можливо, ваші дописи змусять інших менше збентежитися, якщо хтось інший переживе щось подібне.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нарешті я отримав гроші після багатогодинної розмови. Зараз у мене ті самі проблеми з казино polestar. Завдяки відгуку іншого користувача на цій сторінці я дізнався, що обидва ці казино управляються Rabidi NV. Я б не радив нікому грати на сайтах цієї групи. Відповіді, які я зараз отримую в чаті, точно такі ж, як я отримав від legiano. Кажуть, один день все добре, потім пишуть, що на наступний день у них великий запит на виведення. Це точно така сама відповідь вирізати та вставити, яку я отримую зараз. Я думаю, що ви в casinoguru повинні розглядати сторінки під Рабіді Н.В. Ці казино працюють погано. Вони хочуть, щоб клієнти скасували свої зняття, і придумали виправдання, чому зняття повинно тривати так довго. Зараз чекаю 500 євро від Polestar. Я більше ніколи не буду грати на жодному з цих сайтів.

Автоматичний переклад.
J1990
1 місяць тому

Я радий, що ви отримали свої гроші, хоча вам доведеться чекати довше, і це, безсумнівно, викликає стрес.

Щоразу, коли скаргу вирішують, ми не отримуємо чорних точок жодному казино, знаєте, навіть якщо це займає багато часу. Казино отримає їх, лише якщо скарга не буде розглянута, і це негативно вплине на індекс безпеки.

Ось чому чудово, коли наші користувачі діляться своїм досвідом тут, на форумі або пишуть відгуки користувачів, щоб кожен міг бути краще поінформованим.

Ні, подивимося, як буде з вашим виведенням коштів в іншому казино.🤞

Автоматичний переклад.
Mercyfull
1 місяць тому

Зрештою вони тобі заплатили?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Все йшло добре, поки я не почав отримувати прибуток.

Я подав запит на зняття, і знадобилося 29 днів, щоб отримати виплату.

Тепер я замовив інший, і він прийшов після 10 днів очікування....Я досі не отримав свої гроші

Думаю, я втрачу свої гроші...


Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Ви маєте на увазі, що вони погодили це через 10 днів?

Якщо ваш обліковий запис там уже підтверджено, я б не сказав, що це займе стільки часу.

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У вересні вони попросили мене про перевірку, і я витратив більше 20 днів на перевірку.

У жовтні їм знадобилося 28 днів, щоб вивести мені лише 190 євро, я мав вимагати їх щодня!!


Зараз я чекаю на зняття з 21 листопада, і я втратив надію.

Я використовую банківський переказ, але мені сказали, що не має значення, який спосіб ви використовуєте, оскільки дні очікування однакові.

Я думаю, що це казино збирається нас обдурити. Я втрачу свої 2400 євро, які є на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

Не втрачайте гроші. Як тільки ви це зробите, ніхто не зможе допомогти вам повернути суму.

Я думав, що ваша скарга щодо казино Legiano була вирішена, але у вас, здається, інша проблема. Гадаю, ситуація виглядає так само, тож ви вже знаєте рішення. Замість того, щоб втрачати гроші, повторіть перевірку та надішліть нову скаргу. Це набагато кращий спосіб дій.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хочу ще раз поскаржитися..

Але не пускають, бо ще відкрито.

Що я роблю?

Автоматичний переклад.
beruco-26
1 місяць тому

привіт Я щойно побачив вашу відповідь на моє запитання в іншій темі .

Давайте просто залишимо це тут, в офіційному ланцюжку казино, тому що таким чином, коли ви пишете в кількох ланцюжках про ту саму проблему, справді важко встигати.

Чи можу я запитати вас, чому вам потрібно відкрити ще одну скаргу?

Можливо, є ще якісь гроші в очікуванні?

Якщо є, ви можете написати у своїй скарзі, що очікує на розгляд, що у вас є інший запит на зняття коштів, і ваш спеціаліст із розгляду скарг додасть суму до попередньої.

Просто опублікуйте це в ланцюжку скарг тут .

Якщо вам потрібна будь-яка допомога з цим, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку, я знайшов цей форум за допомогою Google і сподіваюся, що ви можете мені допомогти. Я зробив більше 20 зняття коштів, і Legiano скасовує їх усі, і коли я відкриваю чат, вони кажуть мені, що я скасував його, іноді, що у них проблеми з Visa (коли я знімаю за допомогою переказу), і завжди тисяча виправдань і це ніколи не закінчується нічим хорошим для мене. Вони завжди наводять тисячу виправдань, що пробують різні методи тощо... Я все зробив. Я вже зняв гроші і це було зроблено без проблем (було 90@ євро), тепер 500 і починаються проблеми. Я намагався зняти 90, 100, 50, 400... і нічого. Так вже більше місяця, а ніхто нічого не вирішує. Тільки виправдання і завжди той самий текст, який копіюється знову і знову. Я зв’язався з юристом, який є експертом у букмекерських конторах, і він має ще близько 20 постраждалих людей, і він сказав мені, що за 20 євро кожному з нас ми розпочнемо судовий процес проти Легіано. Я не хочу доходити до цього моменту, але, враховуючи те, що ми бачили, я думаю, що іншого виходу немає. Хтось хоче допомогти, чи хтось хоче приєднатися до колективної скарги?

Автоматичний переклад.
verdeap2023
2 тиж. тому

привіт

Мені пощастило, що ви знайшли наш сайт, і я бачу, що ви також могли подати скаргу тут.

Зверніть увагу, що скарга безкоштовна, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити, як ми вже робили з іншими скаргами щодо цього казино.

Якщо ви переглянете цю тему, ви прочитаєте більше дописів із подібними проблемами від наших користувачів. Сподіваюся, що все це скоро вирішиться і ви отримаєте свої гроші.

Як довго ви граєте в цьому казино, якщо можна?


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

хтось платив легіано?

Автоматичний переклад.
diositolcl
5 дн. тому

привіт Б'юся об заклад, вам цікаво дізнатися, чи хтось нещодавно міг зняти гроші з казино Legiano. Я перевірив вирішені скарги гравців, щоб дізнатися, що деяким гравцям дійсно було виплачено гроші.

https://casino.guru/complaints/resolved 👈

Не соромтеся переглядати пов’язані теми форуму, розташовані на офіційній вкладці обговорення та списку на сайті оглядів 👈


Однак для найпрямішого оновлення я думаю, що нам потрібно буде зустрітися з реальним палером. Подивимося, чи тут хтось відповість.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт,

Мене звуть Васіліс, я з Греції, і я зареєструвався на Legiano 24 грудня 2024 року. Підтвердження не було потрібно, окрім мого номера телефону та електронної адреси.

Зараз у мене є нерозглянуті запити на зняття по 500 євро кожен, датовані 25, 26 і 27 грудня. На моєму рахунку все ще відображається баланс 2500 євро, що становить 4000 євро.

У чаті вони продовжують відповідати тими самими автоматизованими та, здавалося б, неправдивими повідомленнями, стверджуючи, що фінансовий відділ переповнений запитами на зняття коштів, і просять мене проявити терпіння.

Я ніколи не використовував жодних бонусів.

file

file

Я підозрюю, що вони шахраї. Будь ласка, допоможіть мені повернути гроші.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Vasilakis93
2 дн. тому

Привіт, якщо чесно, можливо, казино справді не бреше. Це було свято, тож можливо, у них не вистачає людей або виведення коштів просто не обробляються в ці дні.

Спробуйте протриматися і подивіться, чи це ще займе казино стільки часу. Ми даємо казино 14 днів на обробку зняття коштів, тож якщо це займе більше часу, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, все буде добре. 👍😊

Автоматичний переклад.
учора

Доброго вечора!!! Хтось останнім часом отримував гроші від казино legiano? Чому я маю незавершені зняття? І я нічого не можу з ними зрозуміти?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого