2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Legiano Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені потрібно перевірити статус зняття 500 євро, і вони завжди дають мені звіт, вони кажуть мені, що через три дні після того, як у них виникли проблеми з візами. Казино легіано тощо
I have to verify the status of a withdrawal of 500 euros and they always give me the runaround, they tell me that in three days after they have had a problem with the visas. Etc legiano casino
Tengo pendiente de verificar estado de un retiro de 500 euros y siempre me Dan largas, me dicen que en tres días luego que han tenido un problema con las visas. Etc legiano casino
Отже, ви все ще чекаєте верифікації свого облікового запису, так?
Ви знаєте, ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити, тому що дійсно може виникнути якась проблема чи технічна проблема.
Отже, якщо ви справді бачите, що все це нікуди не веде, і ви не можете забрати свій виграш, повідомте нам, і ми втрутимося.
Будь ласка, повідомляйте нам про всю ситуацію.
So, you are still waiting for the verification of your account, right?
You know, we usually give casinos 14 full days to proceed, because there really can be some kind of issue, or technical problem.
So, if you really see that all this is going nowhere and you are not ale to withdraw your winnings, let us know, and we will intervene.
Please keep us updated about the whole situation.
Привіт!
Я щойно натрапив на цю розмову, і мені було цікаво, як усе обернулося для вас.
Тобі вже заплатили? Я сподіваюся, що так, і ми дуже цінуємо кожну деталь, якою ви можете поділитися. Можливо, ваші дописи змусять інших менше збентежитися, якщо хтось інший переживе щось подібне.
Hi there!
I just came across this conversation and was wondering how things turned out for you.
Have you been paid by now? I hope you have, and every detail you may share is much appreciated. Maybe your posts will make others less confused if someone else experiences something similar.
Нарешті я отримав гроші після багатогодинної розмови. Зараз у мене ті самі проблеми з казино polestar. Завдяки відгуку іншого користувача на цій сторінці я дізнався, що обидва ці казино управляються Rabidi NV. Я б не радив нікому грати на сайтах цієї групи. Відповіді, які я зараз отримую в чаті, точно такі ж, як я отримав від legiano. Кажуть, один день все добре, потім пишуть, що на наступний день у них великий запит на виведення. Це точно така сама відповідь вирізати та вставити, яку я отримую зараз. Я думаю, що ви в casinoguru повинні розглядати сторінки під Рабіді Н.В. Ці казино працюють погано. Вони хочуть, щоб клієнти скасували свої зняття, і придумали виправдання, чому зняття повинно тривати так довго. Зараз чекаю 500 євро від Polestar. Я більше ніколи не буду грати на жодному з цих сайтів.
I finally got the money paid out, after hours of chatting. I now have the same problems with polestar casino. Thanks to another user's review on this page, I found out that both of these casinos are operated under Rabidi NV. I would advise against anyone playing on sites under this group. The answers I get in chat now are exactly the same as I got from legiano. They say one day everything is fine, then they write that they have a large request for withdrawals the next day. It's exactly the same cut and paste answer I get now. I think you at casinoguru should consider the pages under Rabidi NV Otherwise. These casinos do not operate well. They want the customers to cancel their withdrawals and come up with excuses as to why the withdrawals should take so long. Now waiting for 500 eur from polestar. I will never play on any of these sites again.
Jeg fikk til slutt pengene utbetalt, etter timevis i chat. Jeg har nå samme problemer med polestar casino. Takket være en annen bruker sin anmeldelse her på siden, fant jeg ut at begge disse casino drives under Rabidi N.V. Jeg vil fraråde alle å spille på sider som ligger under denne gruppen. Svarene jeg får i chat nå er helt like som jeg fikk hos legiano. De sier en dag alt er i orden, så skriver de at de har stor forespørsel på uttak neste dag. Det er helt like klipp og lim svar jeg får nå. Jeg synes dere i casinoguru burde vurdere sidene under Rabidi N.V. Annerledes. Disse casinoene opererer ikke bra. De ønsker at kundene skal avbryte sine uttak og kommer på unnskyldinger på hvorfor uttakene skal ta så lang tid. Venter nå på 500 eur fra polestar. Jeg skal aldri spille på noen av disse sidene igjen.
Я радий, що ви отримали свої гроші, хоча вам доведеться чекати довше, і це, безсумнівно, викликає стрес.
Щоразу, коли скаргу вирішують, ми не отримуємо чорних точок жодному казино, знаєте, навіть якщо це займає багато часу. Казино отримає їх, лише якщо скарга не буде розглянута, і це негативно вплине на індекс безпеки.
Ось чому чудово, коли наші користувачі діляться своїм досвідом тут, на форумі або пишуть відгуки користувачів, щоб кожен міг бути краще поінформованим.
Ні, подивимося, як буде з вашим виведенням коштів в іншому казино.🤞
I am glad that you have got your money, even though you need to wait longer, and that must surely be stressful.
Whenever a complaint gets resolved, we don't get black points to any casino, you know, even though it takes a long time. Only if a complaint is unresolved will the casino get them, and it will negatively influence its safety index.
That's why it is great when our users share their experience here on forum or by writing user reviews, so everyone can be better informed.
No, let's see how it will go with your withdrawal at the other casino.🤞
Все йшло добре, поки я не почав отримувати прибуток.
Я подав запит на зняття, і знадобилося 29 днів, щоб отримати виплату.
Тепер я замовив інший, і він прийшов після 10 днів очікування....Я досі не отримав свої гроші
Думаю, я втрачу свої гроші...
Everything was going well until I started making a profit.
I requested a withdrawal and it took 29 days to get paid.
Now I have ordered another one and it arrived after 10 days of waiting....I still haven't received my money
I think I'm going to lose my money...
Todo iba bien hasta que empecé a tener beneficios.
Solicité un retiro y tardaron 29 días en pagarme.
Ahora he vuelto a pedir otro y llego 10 días esperando....todavía no he recibido mi dibero
Creo que voy a perder mi dinero...
Ви маєте на увазі, що вони погодили це через 10 днів?
Якщо ваш обліковий запис там уже підтверджено, я б не сказав, що це займе стільки часу.
Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали?
Do you mean that they approved it after 10 days?
If your account there is already verified, I wouldn't say that it will take that long.
May I ask which payment method you used, please?
У вересні вони попросили мене про перевірку, і я витратив більше 20 днів на перевірку.
У жовтні їм знадобилося 28 днів, щоб вивести мені лише 190 євро, я мав вимагати їх щодня!!
Зараз я чекаю на зняття з 21 листопада, і я втратив надію.
Я використовую банківський переказ, але мені сказали, що не має значення, який спосіб ви використовуєте, оскільки дні очікування однакові.
Я думаю, що це казино збирається нас обдурити. Я втрачу свої 2400 євро, які є на моєму рахунку.
In September they asked me for verification and I spent more than 20 days trying to verify.
In October it took them 28 days to give me a withdrawal of only €190, I had to claim it every day!!
I'm now waiting for a withdrawal since 11/21, and I've lost hope.
I use bank transfer, but I've been told that it doesn't matter which method you use because the waiting days are the same.
I think this casino is going to scam us. I'm going to lose my 2400€ that I have in my account.
En septiembre me pidieron verificación y estuve más de 20 días para verificar.
En octubre tardaron 28 días para darme un retiro de solo 190€, tuve que reclamar todos los días!!
Ahora estoy esperando un retiro desde el 21/11, y he perdido la esperanza.
Utilizo bank Transfer, pero me han dicho que da igual el método que uses porque los días de espera son los mismos.
Creo que este casino nos va a estafar. Voy a perder mis 2400€ que tengo en mi cuenta
Не втрачайте гроші. Як тільки ви це зробите, ніхто не зможе допомогти вам повернути суму.
Я думав, що ваша скарга щодо казино Legiano була вирішена, але у вас, здається, інша проблема. Гадаю, ситуація виглядає так само, тож ви вже знаєте рішення. Замість того, щоб втрачати гроші, повторіть перевірку та надішліть нову скаргу. Це набагато кращий спосіб дій.
Don't lose the money. Once you do that, no one will be able to help you get the amount back.
I thought your complaint about Legiano Casino was resolved, but you have another issue, it seems. Well, the situation seems to be the same, I reckon, so you know the solution already. Instead of losing the money, try another review and submit a new complaint. That's a far better course of action.
Я хочу ще раз поскаржитися..
Але не пускають, бо ще відкрито.
Що я роблю?
I want to make another complaint again..
But they won't let me because it's still open.
What I do?
Quiero volver a poner otra queja..
Pero no me dejan porque está aún está abierta.
Que hago?
привіт Я щойно побачив вашу відповідь на моє запитання в іншій темі .
Давайте просто залишимо це тут, в офіційному ланцюжку казино, тому що таким чином, коли ви пишете в кількох ланцюжках про ту саму проблему, справді важко встигати.
Чи можу я запитати вас, чому вам потрібно відкрити ще одну скаргу?
Можливо, є ще якісь гроші в очікуванні?
Якщо є, ви можете написати у своїй скарзі, що очікує на розгляд, що у вас є інший запит на зняття коштів, і ваш спеціаліст із розгляду скарг додасть суму до попередньої.
Просто опублікуйте це в ланцюжку скарг тут .
Якщо вам потрібна будь-яка допомога з цим, обов’язково повідомте нас.
Hey. I just saw your answer here to my question in the other thread.
Let's just keep it here, in the official thread of the casino, because this way, when you write to multiple threads about the same issue, it is really hard to keep up.
May I ask you why you need to open another complaint, please?
Is there any more money pending, perhaps?
If there is, you can write in your pending complaint that you have another withdrawal requested, and your complaint resolver will add the amount to the previous one, you know.
Just post it into the complaints thread here.
If you need any kind of help with it, surely let us know.
Доброго ранку, я знайшов цей форум за допомогою Google і сподіваюся, що ви можете мені допомогти. Я зробив більше 20 зняття коштів, і Legiano скасовує їх усі, і коли я відкриваю чат, вони кажуть мені, що я скасував його, іноді, що у них проблеми з Visa (коли я знімаю за допомогою переказу), і завжди тисяча виправдань і це ніколи не закінчується нічим хорошим для мене. Вони завжди наводять тисячу виправдань, що пробують різні методи тощо... Я все зробив. Я вже зняв гроші і це було зроблено без проблем (було 90@ євро), тепер 500 і починаються проблеми. Я намагався зняти 90, 100, 50, 400... і нічого. Так вже більше місяця, а ніхто нічого не вирішує. Тільки виправдання і завжди той самий текст, який копіюється знову і знову. Я зв’язався з юристом, який є експертом у букмекерських конторах, і він має ще близько 20 постраждалих людей, і він сказав мені, що за 20 євро кожному з нас ми розпочнемо судовий процес проти Легіано. Я не хочу доходити до цього моменту, але, враховуючи те, що ми бачили, я думаю, що іншого виходу немає. Хтось хоче допомогти, чи хтось хоче приєднатися до колективної скарги?
Good morning, I found this forum by googling and I hope you can help me. I have made more than 20 withdrawals and Legiano cancels them all, and when I open the chat they tell me that I have cancelled it, other times, that they have problems with Visa (when I withdraw by transfer) and always a thousand excuses and it never ends in anything good for me. They always give a thousand excuses, that they try different methods, etc... I have done everything. I have already withdrawn money and it was done without problems (it was 90@ euros) now it is 500 and the problems begin. I have tried to withdraw 90, 100, 50, 400... and nothing. It has been like this for more than a month, and nobody solves anything. Only excuses and always the same text copied over and over and over again. I have contacted a lawyer who is an expert in betting houses, and he has about 20 more affected people, which he has told me that for 20€ each of us, we will start legal proceedings against Legiano. I don't want to get to this point, but given what we've seen, I think there's no other option. Does anyone want to help, or does anyone want to join the collective complaint?
Buenos días, googleando llegué a este foro y espero me puedan ayudar. Llevo más de 20 retiros y legiano los anula todos, y cuando abro el chat me dicen que lo he anulado yo, otras veces, que teienen problemas con visa ( cuando retiro por transferencia) y siempre mil excusas y nunca acaba en nada bueno para mi. Siempre dan mil excusas, que prueba diferentes métodos, etc... Lo he hecho todo. Ya retiré dinero y lo hizo sin problemas ( eran 90@ euros) ahora son 500 y empiezan los problemas. He intentado retirar 90, 100, 50, 400... y nada. Llevo más de un mes así, y nadie soluciona nada. Solo excusas y siempre el mismo texto copiado una y otra y otra vez. He contactado con un abogado experto en casas de apuesta, y tiene como 20 afectados más, los cuales el me ha dicho que por 20€ cada uno de nosotros, iniciaremos trámites judiciales contra Legiano. No quiero llegar a este punto, pero visto lo visto, creo que no queda otra. ¿ Alguien ayuda, o alguien se quiere unir a la denuncia colectiva?
привіт
Мені пощастило, що ви знайшли наш сайт, і я бачу, що ви також могли подати скаргу тут.
Зверніть увагу, що скарга безкоштовна, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити, як ми вже робили з іншими скаргами щодо цього казино.
Якщо ви переглянете цю тему, ви прочитаєте більше дописів із подібними проблемами від наших користувачів. Сподіваюся, що все це скоро вирішиться і ви отримаєте свої гроші.
Як довго ви граєте в цьому казино, якщо можна?
Hello there.
I am lucky you found our site, and I can see that you have been already able to file a complaint here as well.
Please know that the complaint is free of charge, and our team will do their best to solve it as we already did with other complaints for this casino.
If you go through this thread, you will read more posts with similar issues from our users. I hope that all this will be solved soon and you'll get your money.
How long have you been playing at this casino, if I may?
привіт Б'юся об заклад, вам цікаво дізнатися, чи хтось нещодавно міг зняти гроші з казино Legiano. Я перевірив вирішені скарги гравців, щоб дізнатися, що деяким гравцям дійсно було виплачено гроші.
https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Не соромтеся переглядати пов’язані теми форуму, розташовані на офіційній вкладці обговорення та списку на сайті оглядів 👈
Однак для найпрямішого оновлення я думаю, що нам потрібно буде зустрітися з реальним палером. Подивимося, чи тут хтось відповість.
Hi! I bet you are interested to know whether anyone has recently been able to withdraw money from Legiano Casino. I checked resolved player's complaints to find out that some players have actually been paid.
https://casino.guru/complaints/resolved 👈
Feel free to browse the related forum threads located under the official discuss tab and list at the reviews site 👈
For the most direct update, though, I think we would need to meet an actual palyer. Let's see whether someone responds here.
Привіт,
Мене звуть Васіліс, я з Греції, і я зареєструвався на Legiano 24 грудня 2024 року. Підтвердження не було потрібно, окрім мого номера телефону та електронної адреси.
Зараз у мене є нерозглянуті запити на зняття по 500 євро кожен, датовані 25, 26 і 27 грудня. На моєму рахунку все ще відображається баланс 2500 євро, що становить 4000 євро.
У чаті вони продовжують відповідати тими самими автоматизованими та, здавалося б, неправдивими повідомленнями, стверджуючи, що фінансовий відділ переповнений запитами на зняття коштів, і просять мене проявити терпіння.
Я ніколи не використовував жодних бонусів.
Я підозрюю, що вони шахраї. Будь ласка, допоможіть мені повернути гроші.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Привіт, якщо чесно, можливо, казино справді не бреше. Це було свято, тож можливо, у них не вистачає людей або виведення коштів просто не обробляються в ці дні.
Спробуйте протриматися і подивіться, чи це ще займе казино стільки часу. Ми даємо казино 14 днів на обробку зняття коштів, тож якщо це займе більше часу, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, все буде добре. 👍😊
Hello, if I'm honest, maybe the casino really isn't lying. It was a holiday, so it's possible that they don't have enough people or the withdrawals just aren't processed during those days.
Try to hold out and see if it still takes the casino that long. We give casinos 14 days to process withdrawals so if it takes longer than that please get in touch and we will try to help.
I hope everything will be alright. 👍😊
Доброго вечора!!! Хтось останнім часом отримував гроші від казино legiano? Чому я маю незавершені зняття? І я нічого не можу з ними зрозуміти?
Good evening!!! Has anyone been paid by legiano casino lately? Why do I have pending withdrawals? And I can't figure anything out with them?
Καλησπέρα!!! Έχει πληρωθεί κάποιος από legiano casino τωρα τελευταία; Γιατί έχω εκκρεμείς αναλήψεις; Και δεν βγάζω καμία άκρη μαζί τους;
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.