3 дн. тому
Коли саме ви подали запит на ці зняття коштів і чи були у вас успішні зняття коштів раніше?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
0
Коли саме ви подали запит на ці зняття коштів і чи були у вас успішні зняття коштів раніше?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
У мене було 3 зняття 2 з 26.12 і одне з 30.12!! 2 успішно виконано!! Сьогодні!! Один ще залишився!!! Не хвилюйтеся, ви всі їх отримаєте. Мабуть, так кажуть 🙏🙏 З мене зняли вагу!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
добрий вечір Я чекаю 3 зняття по €500 кожен. І додаткові 500 євро, які очікують на розгляд, оскільки я досяг максимальної кількості 3 зняттів. Дати 23, 24 і 25 грудня. Вони знову зробили мені платіж приблизно 2 місяці тому.
У чаті вони завжди відповідають тим самим автоматичним повідомленням із проханням набратися терпіння. Відтоді ми перевищили 6 робочих днів.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
У мене було 3 зняття 2 з 26.12 і одне з 30.12!! 2 успішно виконано!! Сьогодні!! Один ще залишився!!! Не хвилюйтеся, ви всі їх отримаєте. Мабуть, так кажуть 🙏🙏 З мене зняли вагу!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
добрий вечір Я чекаю 3 зняття по €500 кожен. І додаткові 500 євро, які очікують на розгляд, оскільки я досяг максимальної кількості 3 зняттів. Дати 23, 24 і 25 грудня. Вони знову зробили мені платіж приблизно 2 місяці тому.
У чаті вони завжди відповідають тим самим автоматичним повідомленням із проханням набратися терпіння. Відтоді ми перевищили 6 робочих днів.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Привіт! Я пропоную вам прочитати цю тему, щоб побачити, що казино затримує виплати.
Боюсь, ти не самотній у цьому. Зазвичай я б сказав, що подання скарги — це гарний крок, але оскільки багато палерів повідомляють про таку саму затримку, я впевнений, що казино тільки затримається, якщо ми звернемося з іншим питанням для вирішення скарг. Це складна ситуація. У будь-якому випадку, якщо ви віддаєте перевагу подати скаргу, а це означає, що наші спеціалісти проведуть розслідування, я б сказав, що прочитати цей посібник – це найкраща зірка 👈
Я хотів би сказати тобі щось більше...
Hello, I suggest you read this thread to see the casino has been delayed with payouts.
You are not alone in this, I'm afraid. Normally I would say submitting a complaint is a good move, but since many palyer's have been reporting the same delay, I bet the casino would only become more delayed if we reach out with another question to resolve complaints. It is a tricky situation. In any case, if you prefer to submit a complaint, which means our specialists will investigate, I'd say reading this guide is the best start 👈
I wish I could tell you something more...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.