ФорумКазиноKirgo Casino - загальне обговорення

Kirgo Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

12 міс. тому від andandjonnyx
|
6995 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4
2 міс. тому

Доброго ранку, Привиди.


Команда з питань платежів повідомила мене, що розслідування завершено, і ваші кошти надіслано вам. Чи можете ви підтвердити, чи проблему вирішено?

Заздалегідь дякую, а також дякую за ваше терпіння в цьому питанні.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, Привиди.


Команда з питань платежів повідомила мене, що розслідування завершено, і ваші кошти надіслано вам. Чи можете ви підтвердити, чи проблему вирішено?

Заздалегідь дякую, а також дякую за ваше терпіння в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Хочу поділитися своїми враженнями від казино. У казино швидка реєстрація, зрозуміла навігація по сайту, велика кількість провайдерів слотів, живе казино, чуйна жива підтримка. Що мені не сподобалося. Жива служба підтримки не може надати інформацію про причину затримки підтвердження виведення коштів. Оскільки підтримка в реальному часі не має доступу до повної інформації про ваш обліковий запис. У моєму випадку мій платіж затримали більше ніж на добу, і лише через 24 години я отримав повідомлення про те, що мій обліковий запис досліджується. І з цієї причини мені довелося пройти перевірку. А перевірка тривала більше 48 годин з моменту завантаження документів. Хоча згідно з листом служби, яка перевіряє документи, термін перевірки становить 48 годин. Довелося писати і в живу підтримку, і в інші служби, щоб нагадати про відсутність результатів перевірки. Сьогодні я отримав сповіщення про те, що мій обліковий запис повністю перевірено, і я отримав гроші. Якщо я когось образив, прошу вибачення, але я не зміг написати свої висновки.

Автоматичний переклад.
Ghosts22
2 міс. тому

Я радий, що ви отримали свої гроші, і дякую, що поділилися досвідом про казино. Якщо ви бажаєте, ви також можете написати тут відгук про це казино. Я вважаю, що це буде дуже корисно для інших.

Чи можу я запитати, чи після всього цього ви продовжите там грати?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Раніше я залишив кілька хороших відгуків про Kirgo. Сьогодні я вирішив поділитися тим, що мій обліковий запис випадково закрили без жодних пояснень. Це було лише через кілька годин після зняття приблизно 300 доларів, які мені дійсно виплатили. Однак я сумніваюся, що цей невеликий виграш мав якесь відношення до того, чому мій рахунок було закрито. Я ще не отримав інформації, незважаючи на те, що зв’язувався зі службою підтримки через їхній веб-сайт і запитував будь-яку інформацію щодо причини. Я ділюся цим не для того, щоб відобразити негативне ставлення до казино, а для того, щоб бути повністю прозорим для інших щодо того, як зі мною поводилися в казино, у якому я думав, що буду грати протягом тривалого часу.


filefilefile

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Лол. Це має бути жарт. Ми дорослі. Чому Кірго не може просто дати мені причину? Це так сумно.


file

Автоматичний переклад.
Perforrm
1 тиждень тому

Хм, згідно з тим, що я побачив у першому електронному листі, вони написали, що на підставі того, що все відповідно до ліцензійного органу. Я не знаю, чи щось змінилося, чому ви не можете там грати, але, напевно, це було б перше, що спало мені на думку. На жаль, якщо казино заплатило вам, а на вашому рахунку нічого немає, вони можуть закрити ваш рахунок без пояснення причини. Як гравець, я також хотів би знати, чому це сталося, але правда в тому, що вони не повинні вам розповідати, навіть якщо це прикро. Якщо вам сподобалося казино і ви грали тут, чи міг би я спробувати дізнатися, чи, наприклад, ваша країна стала обмеженою або подібною. І, можливо, нічого конкретного за цим не стоїть, казино просто вибрало, що не хоче мати її клієнтом.

У будь-якому випадку це сумно. 😕

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого