Хм, згідно з тим, що я побачив у першому електронному листі, вони написали, що на підставі того, що все відповідно до ліцензійного органу. Я не знаю, чи щось змінилося, чому ви не можете там грати, але, напевно, це було б перше, що спало мені на думку. На жаль, якщо казино заплатило вам, а на вашому рахунку нічого немає, вони можуть закрити ваш рахунок без пояснення причини. Як гравець, я також хотів би знати, чому це сталося, але правда в тому, що вони не повинні вам розповідати, навіть якщо це прикро. Якщо вам сподобалося казино і ви грали тут, чи міг би я спробувати дізнатися, чи, наприклад, ваша країна стала обмеженою або подібною. І, можливо, нічого конкретного за цим не стоїть, казино просто вибрало, що не хоче мати її клієнтом.
У будь-якому випадку це сумно. 😕
Hmm, according to what I saw in the first e-mail, they wrote that on the basis of everything being in accordance with the license authority. I don't know if something has changed why you can't play there, but that would probably be the first thing that came to my mind. Unfortunately, if the casino has paid you and you have nothing on your account, they can close your account without giving a reason. As a player, I would also like to know why this happened, but the truth is that they don't have to tell you, even if it's a shame. If you liked the casino and played here, if I could try to find out if, for example, your country has become restricted or similar. And maybe there's nothing concrete behind it, the casino just chose that it doesn't want to have her as a customer.
Either way, it's sad. 😕
Автоматичний переклад.