ФорумКазиноKirgo Casino - загальне обговорення

Kirgo Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від andandjonnyx
|
6636 переглядів 65 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kirgo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

У цьому казино я робив депозити та знімав гроші за допомогою USDT (ERC20).

Однак казино надіслало ETH замість USDT на адресу, яку я вказав як адресу для зняття коштів.

Я запитав у казино, чому вони це зробили, але вони не відповіли.

Якщо я продовжу використовувати казино, яке робить це, очевидно, що у мене будуть проблеми.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Хм. Очевидно, що може бути допущена помилка, але гідна відповідь буде доречною.

Просто безглузде питання: ви впевнені, що з вашого боку не було зроблено жодної помилки? Я маю на увазі, що деякі казино дозволяють вам вибрати бажану валюту безпосередньо перед створенням запиту на зняття коштів.

Це, звичайно, лише думка.🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file


Я використовував USDT для депозитів і зняття, як показано на зображенні.

Однак ETH, еквівалентний сумі зняття, був перерахований на мою адресу,

Статус виведення коштів казино завершено.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Так, я бачу це на скріншоті, і я думаю, що було б найкраще, якби була якась відповідь від казино, щоб зробити нас мудрішими. Це сталося лише в цьому випадку чи кілька разів? Помилка могла статися, але якщо вона повториться, я вважаю, що це не випадковість. Якщо ви отримаєте відповідь від казино, чи зможете ви повідомити нам?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино повідомило, що проведе розслідування та зв’яжеться зі мною, але я не чув від них.

Це перший раз, і я утримався від внесення депозиту, тому що не хочу, щоб подібні проблеми виникали знову.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Не дивно, що ти намагаєшся цього уникнути. Хоча я б сказав, що фактичної шкоди не було завдано, я далекий від того, що це має значення. Наразі мені дуже цікаво дізнатися, скільки часу потрібно, щоб відповісти на такий запит.

Є припущення? 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Це не означає, що фактичної шкоди немає.

Якби мій гаманець не підтримував ETH, я б не отримав свою суму для зняття.

Я також використовую USDT, оскільки він менш мінливий у вартості.

Вартість ETH сильно коливається, і якщо я спробую конвертувати його в USDT, з мене стягнуть комісію.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

ох Можливо, з цього варто почати. Вибачте, це було зовсім не очевидно.

Я також думав, що ви згадаєте про розширення вартості, якщо таке буде. Я відповідаю лише на те, що мені відомо. Якщо ви продовжуєте боротися, не соромтеся подати скаргу. З вашим нинішнім вражаючим списком ще один, безперечно, не проблема.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я досі нічого не чув про казино.

Однак, щоб уникнути проблем, я вирішив робити депозити та знімати кошти за допомогою XRP.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

І все пройшло гладко, коли ви використовували цей метод? Я сподіваюся, що так і у вас більше не виникло проблем.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка,


Дуже доброго вечора тобі. Вибачте за затримку відповіді, я отримав повноваження лише раніше сьогодні.


Мене звати Джордж, і я представляю Kirgo. Мені прикро чути, що у вас з нами проблеми.

Як я розумію, ви звернулися до нашої служби підтримки. Чи можу я попросити вас знову зв’язатися з ними та попросити їх повідомити мені про проблему, щоб я міг її вирішити? Заздалегідь спасибі.


Я з нетерпінням чекаю почути від вас, заздалегідь бажаю вам чудового вечора.

Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я більше не довіряю онлайн-чату казино. Давайте тут спілкуватися.


Я подав запит на виведення коштів у USDT (ERC20), але ще не отримав гроші. Причина в тому, що казино чомусь надіслало ETH, і мені потрібно надіслати його назад у USDT.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені дуже шкода, що ви так думаєте. Я можу лише вибачитися від імені команди, і я поверну їм цей матеріал відповідно до обставин.


Оскільки я не хочу розголошувати будь-які ваші особисті дані, які допомогли б мені вирішити цю проблему, найпростішим способом для мене отримати ваш профіль було б, щоб команда підтримки позначила мене тегами в наших системах.


Прошу вибачення за незручності, однак я повинен враховувати захист даних, а також переконатися, що я маю справу з правильною справою.

Велике спасибі заздалегідь,

Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка,


Дуже доброго вечора тобі. Вибачте за затримку відповіді, я отримав повноваження лише раніше сьогодні.


Мене звати Джордж, і я представляю Kirgo. Мені прикро чути, що у вас з нами проблеми.

Як я розумію, ви звернулися до нашої служби підтримки. Чи можу я попросити вас знову зв’язатися з ними та попросити їх повідомити мені про проблему, щоб я міг її вирішити? Заздалегідь спасибі.


Я з нетерпінням чекаю почути від вас, заздалегідь бажаю вам чудового вечора.

Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт і ласкаво просимо на наш форум. Я сподіваюся, що в казино буде якомога більше щасливих гравців і воно буде процвітати. Я також сподіваюся, що проблема гравця, про якого йдеться, буде вирішена. Удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Велике спасибі за теплий прийом Яро!


Ми також з нетерпінням чекаємо на багато щасливих гравців і переможців у нашому казино, і будемо прагнути відповідати високим стандартам, які ми встановили для себе.

Ми ніколи не можемо пообіцяти, що будемо ідеальними, однак ми прагнемо щоразу робити все правильно й використовуватимемо відгуки наших гравців, щоб покращуватись там, де це можливо!

Усім щасливої гри, GLHF!


Джордж


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знову звернувся до казино, також назвавши ім’я Джорджа, але, на жаль, так і не отримав відповіді.


Шановний гуру казино

Я надіслав запит на зняття коштів у USDT, і казино передало мені ETH без додаткового повідомлення

Чи повинен я подати скаргу, щоб вони знову надіслали USDT?


На щастя, моя адреса також підтримує ETH, тому переданий ETH не зник, але казино, які це роблять, напевно матимуть багато проблем у майбутньому.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дякую, що звернулися до мене, andandjonnyx. Приємно вас почути.

По-перше, я перепрошую за затримку; виникли проблеми зі зв’язком, коли я просив передати справу мені.

Вибираючи гаманець, у цьому випадку ви вибрали ETH. Виведення було завершено з нашої сторони та виплачено на вказану вами крипто-адресу. Ви повинні мати можливість перевести ETH на USDT, якщо це ваші переваги з вашого криптогаманця.

Ми надішлемо вам електронною поштою ідентифікатор транзакції для зняття коштів. Ваша конфіденційність є найважливішою для нас, тому ми не будемо розголошувати цю подробицю на форумі.

Однак ми врахували ваші відгуки та запровадили оновлення, яке покращує вікно вибору валюти, коли гравці виводять гроші за допомогою нас. Дякую тобі.

Оскільки кошти було оброблено відповідно до ваших інструкцій і отримано на вашій стороні, тепер цей елемент можна позначити як вирішений. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною.


Бажаю тобі всього найкращого в майбутньому та щасливих свят.

З повагою

Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Цей має докази чіткого вибору USDT (ERC20).

Ви неправильно зрозуміли адресу та перевели ETH без дозволу.


Мабуть, це казино не знає, що USDT (ERC20) має ту саму адресу, оскільки ETH використовується для зв’язку, і він зникне, якщо його перевести на гаманець, який його не підтримує.


Якщо ви звинувачуєте користувача, ми більше не будемо цього терпіти.

Будь ласка, надішліть USDT, оскільки мої кошти ще не отримано.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт andandjonnyx,


Велике спасибі за вашу швидку відповідь, це дуже цінується.

Як обговорювалося раніше, ваше відкликання завершено та отримано, що ви підтвердили вище в кількох публікаціях.

Як також зазначалося, ми дуже серйозно ставимося до GDPR, тому ми готові попросити команду Casino Guru переглянути документи та висновки наших партнерів під час здійснення цієї транзакції. Це дозволить нам бути відкритими та прозорими, демонструючи наявні у нас докази щодо цього питання, а ваші дані залишатимуться під «замком» від очей громадськості.


Якщо ви згодні продовжити це, повідомте мені, і я попрошу їх розглянути справу як нейтральна сторона.

Я з нетерпінням чекаю ваших відгуків і бажаю вам гарного вечора.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого