11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kirgo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У цьому казино я робив депозити та знімав гроші за допомогою USDT (ERC20).
Однак казино надіслало ETH замість USDT на адресу, яку я вказав як адресу для зняття коштів.
Я запитав у казино, чому вони це зробили, але вони не відповіли.
Якщо я продовжу використовувати казино, яке робить це, очевидно, що у мене будуть проблеми.
At this casino I made deposits and withdrawals using USDT (ERC20).
However, the casino sent ETH instead of USDT to the address I provided as my withdrawal address.
I have asked the casino why they did this, but they have not responded.
If I continue to use a casino that does this, it is obvious that I will have problems.
Хм. Очевидно, що може бути допущена помилка, але гідна відповідь буде доречною.
Просто безглузде питання: ви впевнені, що з вашого боку не було зроблено жодної помилки? Я маю на увазі, що деякі казино дозволяють вам вибрати бажану валюту безпосередньо перед створенням запиту на зняття коштів.
Це, звичайно, лише думка.🙏
Hmm. Obviously, a mistake may be made, yet a decent response would be in order.
Just a silly question: are you sure no mistake has been made on your side? I mean, some casinos allow you to pick up the preferred currency just before the withdrawal request is created.
It's, of course, just a thought.🙏
Я використовував USDT для депозитів і зняття, як показано на зображенні.
Однак ETH, еквівалентний сумі зняття, був перерахований на мою адресу,
Статус виведення коштів казино завершено.
I used USDT for deposits and withdrawals as shown in the image.
However, ETH equivalent to the withdrawal amount was transferred to my address,
The casino's withdrawal status is complete.
Так, я бачу це на скріншоті, і я думаю, що було б найкраще, якби була якась відповідь від казино, щоб зробити нас мудрішими. Це сталося лише в цьому випадку чи кілька разів? Помилка могла статися, але якщо вона повториться, я вважаю, що це не випадковість. Якщо ви отримаєте відповідь від казино, чи зможете ви повідомити нам?
Yes, I can see that from the screenshot, and I think it would be best if there was some kind of response from the casino to make us wiser. Did it happen only in this one case or several times ? The error could have happened but if it happens again I think it is probably not an accident. If you get a response from the casino, would it be possible to tell us ?
Казино повідомило, що проведе розслідування та зв’яжеться зі мною, але я не чув від них.
Це перший раз, і я утримався від внесення депозиту, тому що не хочу, щоб подібні проблеми виникали знову.
The casino said they would investigate and contact me, but I have not heard from them.
This is the 1st time and I have refrained from making a deposit because I don't want this type of problem to occur again.
Не дивно, що ти намагаєшся цього уникнути. Хоча я б сказав, що фактичної шкоди не було завдано, я далекий від того, що це має значення. Наразі мені дуже цікаво дізнатися, скільки часу потрібно, щоб відповісти на такий запит.
Є припущення? 🤔
No wonder you try to avoid that. Even though I'd say no actual damage was done, I'm far from saying it does matter. For now, I'm quite interested in finding out how long it takes to respond to such a request.
Any guesses? 🤔
Це не означає, що фактичної шкоди немає.
Якби мій гаманець не підтримував ETH, я б не отримав свою суму для зняття.
Я також використовую USDT, оскільки він менш мінливий у вартості.
Вартість ETH сильно коливається, і якщо я спробую конвертувати його в USDT, з мене стягнуть комісію.
This does not mean that there is no actual damage.
If my wallet did not support ETH I would not have received my withdrawal amount.
I also use USDT because it is less volatile in value.
ETH fluctuates a lot in value and if I try to convert it to USDT, I will be charged a fee.
ох Можливо, з цього варто почати. Вибачте, це було зовсім не очевидно.
Я також думав, що ви згадаєте про розширення вартості, якщо таке буде. Я відповідаю лише на те, що мені відомо. Якщо ви продовжуєте боротися, не соромтеся подати скаргу. З вашим нинішнім вражаючим списком ще один, безперечно, не проблема.
Oh. Maybe you should start with that. I'm sorry, it was not obvious at all.
I also thought you would mention the value dilatation if there was any. I'm only responding to things I'm aware of. If you keep struggling, don't hesitate to submit a complaint. With your current impressive list, one more is surely not an issue.
Я досі нічого не чув про казино.
Однак, щоб уникнути проблем, я вирішив робити депозити та знімати кошти за допомогою XRP.
I still have not heard from the casino.
However, to avoid trouble, I decided to make deposits and withdrawals using XRP.
І все пройшло гладко, коли ви використовували цей метод? Я сподіваюся, що так і у вас більше не виникло проблем.
And everything went smoothly when you used this method ? I hope so and you had no further trouble.
Привіт Радка,
Дуже доброго вечора тобі. Вибачте за затримку відповіді, я отримав повноваження лише раніше сьогодні.
Мене звати Джордж, і я представляю Kirgo. Мені прикро чути, що у вас з нами проблеми.
Як я розумію, ви звернулися до нашої служби підтримки. Чи можу я попросити вас знову зв’язатися з ними та попросити їх повідомити мені про проблему, щоб я міг її вирішити? Заздалегідь спасибі.
Я з нетерпінням чекаю почути від вас, заздалегідь бажаю вам чудового вечора.
Джордж
Hello Radka,
A very good evening to you. Apologies for the delay in responding, I have only received my credentials earlier today.
My name is George and I represent Kirgo, I am sorry to hear you are having an issue with us.
I understand from above you have contacted our support team. Can I please ask you to reach out to them again and ask them to copy me in on the issue so I can look to get it resolved? Thank you in advance.
I look forward to hearing from you, wishing you a great evening in advance.
George
Я більше не довіряю онлайн-чату казино. Давайте тут спілкуватися.
Я подав запит на виведення коштів у USDT (ERC20), але ще не отримав гроші. Причина в тому, що казино чомусь надіслало ETH, і мені потрібно надіслати його назад у USDT.
I don't trust casino live chat anymore. Let's communicate here.
I submitted a withdrawal request in USDT (ERC20) but have not received the money yet. The reason is that the casino sent ETH for some reason, and I need to send it back in USDT.
Мені дуже шкода, що ви так думаєте. Я можу лише вибачитися від імені команди, і я поверну їм цей матеріал відповідно до обставин.
Оскільки я не хочу розголошувати будь-які ваші особисті дані, які допомогли б мені вирішити цю проблему, найпростішим способом для мене отримати ваш профіль було б, щоб команда підтримки позначила мене тегами в наших системах.
Прошу вибачення за незручності, однак я повинен враховувати захист даних, а також переконатися, що я маю справу з правильною справою.
Велике спасибі заздалегідь,
Джордж
I am very sorry that you feel that way, I can only apologise on behalf of the team and I will feed the item back to them as appropriate.
As I don't wish to divulge any of your personal details which would help me in resolving this, the easiest way for me to get your profile would be for the support team to tag me on our systems.
I do apologise for the inconvenience however I have to consider data protection as well as ensuring that I am dealing with the correct case.
Many thanks in advance,
George
Привіт Радка,
Дуже доброго вечора тобі. Вибачте за затримку відповіді, я отримав повноваження лише раніше сьогодні.
Мене звати Джордж, і я представляю Kirgo. Мені прикро чути, що у вас з нами проблеми.
Як я розумію, ви звернулися до нашої служби підтримки. Чи можу я попросити вас знову зв’язатися з ними та попросити їх повідомити мені про проблему, щоб я міг її вирішити? Заздалегідь спасибі.
Я з нетерпінням чекаю почути від вас, заздалегідь бажаю вам чудового вечора.
Джордж
Hello Radka,
A very good evening to you. Apologies for the delay in responding, I have only received my credentials earlier today.
My name is George and I represent Kirgo, I am sorry to hear you are having an issue with us.
I understand from above you have contacted our support team. Can I please ask you to reach out to them again and ask them to copy me in on the issue so I can look to get it resolved? Thank you in advance.
I look forward to hearing from you, wishing you a great evening in advance.
George
Привіт і ласкаво просимо на наш форум. Я сподіваюся, що в казино буде якомога більше щасливих гравців і воно буде процвітати. Я також сподіваюся, що проблема гравця, про якого йдеться, буде вирішена. Удачі. 🙂
Hello and welcome to our forum. I hope that the casino will have as many happy players as possible and that it will prosper. I also hope that the problem of the player in question will be solved. Good luck. 🙂
Велике спасибі за теплий прийом Яро!
Ми також з нетерпінням чекаємо на багато щасливих гравців і переможців у нашому казино, і будемо прагнути відповідати високим стандартам, які ми встановили для себе.
Ми ніколи не можемо пообіцяти, що будемо ідеальними, однак ми прагнемо щоразу робити все правильно й використовуватимемо відгуки наших гравців, щоб покращуватись там, де це можливо!
Усім щасливої гри, GLHF!
Джордж
Many thanks for your warm welcome Jaro!
We too are looking forward to lots of happy players and winners at our casino, and will strive to meet the high standards we have set for ourselves.
We can never promise to be perfect, however we aim to get it right every time and will use our players feedback to improve where we can!
Happy Gaming everyone, GLHF!
George
Я знову звернувся до казино, також назвавши ім’я Джорджа, але, на жаль, так і не отримав відповіді.
Шановний гуру казино
Я надіслав запит на зняття коштів у USDT, і казино передало мені ETH без додаткового повідомлення
Чи повинен я подати скаргу, щоб вони знову надіслали USDT?
На щастя, моя адреса також підтримує ETH, тому переданий ETH не зник, але казино, які це роблять, напевно матимуть багато проблем у майбутньому.
I contacted the casino again, also giving George's name, but unfortunately never received a response.
Dear Casino Guru
I submitted a withdrawal request in USDT and the casino wired the ETH to me without further notice
Should I file a complaint and have them send USDT again?
Fortunately, my address also supports ETH, so the transferred ETH did not disappear, but casinos that do this will surely have a lot of trouble in the future.
Дякую, що звернулися до мене, andandjonnyx. Приємно вас почути.
По-перше, я перепрошую за затримку; виникли проблеми зі зв’язком, коли я просив передати справу мені.
Вибираючи гаманець, у цьому випадку ви вибрали ETH. Виведення було завершено з нашої сторони та виплачено на вказану вами крипто-адресу. Ви повинні мати можливість перевести ETH на USDT, якщо це ваші переваги з вашого криптогаманця.
Ми надішлемо вам електронною поштою ідентифікатор транзакції для зняття коштів. Ваша конфіденційність є найважливішою для нас, тому ми не будемо розголошувати цю подробицю на форумі.
Однак ми врахували ваші відгуки та запровадили оновлення, яке покращує вікно вибору валюти, коли гравці виводять гроші за допомогою нас. Дякую тобі.
Оскільки кошти було оброблено відповідно до ваших інструкцій і отримано на вашій стороні, тепер цей елемент можна позначити як вирішений. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною.
Бажаю тобі всього найкращого в майбутньому та щасливих свят.
З повагою
Джордж
Thank you for reaching out to me andandjonnyx, It is great to hear from you.
Firstly, I apologize for the delay; there was a communication issue when I requested the case be passed over to me.
When selecting the wallet, you have chosen ETH in this instance. The withdrawal was completed from our side and paid to the crypto address you provided. You should be able to transfer the ETH to USDT if this is your preference from your crypto wallet.
We will follow up by emailing you the transaction ID for the withdrawal. Your privacy is paramount to us, so we will not divulge this detail on the forum.
However, We have taken your feedback on board and implemented an update that improves the currency selection box when players withdraw with us. Thank you.
As the funds have been processed following your instructions and received on your side, this item can now be marked as resolved.Should you have any further questions, please do not hesitate to contact me.
I wish you the best for the future and happy holidays.
Sincerely,
George
Цей має докази чіткого вибору USDT (ERC20).
Ви неправильно зрозуміли адресу та перевели ETH без дозволу.
Мабуть, це казино не знає, що USDT (ERC20) має ту саму адресу, оскільки ETH використовується для зв’язку, і він зникне, якщо його перевести на гаманець, який його не підтримує.
Якщо ви звинувачуєте користувача, ми більше не будемо цього терпіти.
Будь ласка, надішліть USDT, оскільки мої кошти ще не отримано.
This one has evidence of a clear USDT (ERC20) choice.
You misunderstood the address and transferred ETH without permission.
Apparently, this casino does not know that USDT (ERC20) shares the same address because ETH is used for communication, and it will disappear if transferred to a wallet that does not support it.
If you blame the user, we will not tolerate it anymore.
Please send USDT as my withdrawal has not been received yet.
Привіт andandjonnyx,
Велике спасибі за вашу швидку відповідь, це дуже цінується.
Як обговорювалося раніше, ваше відкликання завершено та отримано, що ви підтвердили вище в кількох публікаціях.
Як також зазначалося, ми дуже серйозно ставимося до GDPR, тому ми готові попросити команду Casino Guru переглянути документи та висновки наших партнерів під час здійснення цієї транзакції. Це дозволить нам бути відкритими та прозорими, демонструючи наявні у нас докази щодо цього питання, а ваші дані залишатимуться під «замком» від очей громадськості.
Якщо ви згодні продовжити це, повідомте мені, і я попрошу їх розглянути справу як нейтральна сторона.
Я з нетерпінням чекаю ваших відгуків і бажаю вам гарного вечора.
Hello andandjonnyx,
Many thanks for your prompt reply, it is very much appreciated.
As discussed previously, your withdrawal has been completed and received, which you have confirmed above in more than one post.
As also mentioned, we take GDPR very seriously and as such we are willing to ask the team at Casino Guru to review the documents and findings from our partners when completing this transaction. This would allow us to be open and transparent with them showing the evidence we have on the matter, and your details would remain under 'lock and key' from public eyes.
If you are happy to proceed with this please let me know, and I will ask them to adjudicate the case as a neutral party.
I look forward to your feedback, wishing you a good evening ahead.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.