ФорумКазиноKirgo Casino - загальне обговорення

Kirgo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

12 міс. тому від andandjonnyx
|
6974 переглядів 65 відповідей |
|
12 3 4
squidygaming
4 міс. тому

Я не інсайдер, я гравець, який шукав правильне казино вже 8 років, і все, що я пережив, це шахрайство та шахрайство, і я маю все це задокументовано тут, схвалене адміністраторами.


якщо ви внесли гроші та додали бонус, ви віддали свої права на гроші та прийняли якийсь бонус, який було додано до реального балансу, однак, якщо ви вирішите скасувати бонус посередині вашої ставки, він, звичайно, позбудеться усіх коштів, оскільки ви спочатку отримали бонус під час депозиту. Таким чином, ви бажаєте мати більше балансу на своєму депозиті, призвело до отримання бонусного балансу, який перетворився б на реальний баланс, якби ви зробили необхідну ставку.


Я грав в азартні ігри протягом тривалого часу, і я не збираюся витрачати час на суперечки з вами, я роблю це в прямому ефірі на камеру, і я показую кожну інформацію, а також мою угоду, яку я маю.


Мені не платять ні за рекламні акції, ні за маркетинг. Це те, що я зробив, оскільки я був на вашому місці протягом тривалого часу, поки не натрапив на казино Kirgo, і з тих пір у мене не було жодної проблеми.


Я один із найчесніших і найпрозоріших стримерів, тому будь-що, що ви хочете побачити або знати, можете зробити це самі!


гарного відпочинку на вихідних

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
squidygaming
2 міс. тому

Додати мій розлад ogserbian

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Особисто, прочитавши всю дискусію до цього моменту, я ручаюся за Кірго весь день. Я граю там з липня 2024 року (незадовго до дати цієї поточної публікації). Там я вигравав, там програвав, були проблеми, але вони швидко вирішувались. З мого досвіду чат підтримки є найвищим рівнем. Бонуси, які вони пропонують, я скористався, і деякі з них окупилися, а іноді ні. Кількість ігор у них просто божевільна.

Наразі я маю статус VIP-класу Silver 1, що, на мою думку, є лише третім рівнем. Але переваги є досить значними після підвищення рівня VIP. Здається, вони персоналізують бонуси кожного гравця. Наприклад, одного разу я отримав електронний лист із запитанням, чи хочу я отримати 100 безкоштовних обертань на Gates of Olympus. Звичайно, я прийняв. Звичайно, вони могли просто додати безкоштовні обертання до мого облікового запису, але я припускаю, що вони попросили електронною поштою переконатися, що я не був активно підписаний на будь-які бонуси в той час (ви можете бути підписані лише на один бонус за раз).

Наскільки мені відомо, комісії надходять у вигляді бонусів за підписку. Найбільше, що я зняв за один раз, становило 300 доларів США (точніше 299,64 доларів США), без проблем. Це лише мій особистий досвід роботи з казино. Мені неприємно бачити, як люди намагаються порівнювати його з іншими з точки зору наклепу. Вони буквально дають вам покрокові інструкції зі встановлення та активації безкоштовного VPN, щоб отримати доступ до їх сайту.

Моїм улюбленим атрибутом казино є, безперечно, чат підтримки. Як я вже казав раніше, вищий рівень поза моїм особистим досвідом. Сподіваюся, це допоможе пролити світло на це казино для середнього гравця.


До речі,

Я використовував chatGPT для виправлення будь-яких граматичних/орфографічних помилок, тому технічно він створений штучним інтелектом.

Автоматичний переклад.
Perforrm
2 міс. тому

Гей, я бачу, що ти зробив казино хороший комплімент, який не часто можна побачити. Якщо можна знати, які у вас були проблеми, які ви змогли вирішити досить швидко? Коли вам вдалося зняти гроші, скільки часу це зайняло і який спосіб оплати ви використовували? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я почну з коротких запитань, які у вас є до мене. Час вилучення, як я спостерігав, становив менше 20-30 хвилин. Пара була майже миттєва, а пара займає кілька хвилин більше. Але зовсім недовго. Після того, як я отримую електронний лист від Kirgo про те, що моє зняття було отримано, він залишається в моєму гаманці не більше ніж через 5 хвилин. Я використовую Litecoin як спосіб оплати, а також спосіб виведення коштів. Одного разу я використовував біткойн для обох, тому що я був новачком у криптовалюті і не знав про комісію, яку він приносив.


Проблема в тому, що я зробив депозит у казино через біткойн. Я значно виграв, але не зміг зняти гроші. Я постійно отримував помилку. Зв’язавшись із службою підтримки, ми дійшли висновку, що це лише той факт, що один із моїх початкових депозитів, який допоміг моїм виграшам, очікує на розгляд. За допомогою команди підтримки нам вдалося виявити проблему на стороні crypto.com, який на той час був моїм криптосервісом. Служба підтримки познайомила мене з блокчейн-сайтами, де можна перевірити криптовалютні транзакції. Про існування якого я, до речі, не здогадувався, оскільки на той час я був новачком у криптовалюті. У будь-якому випадку, після зв’язку зі службою підтримки crypto.com вони повідомили мені, що вони зарахували на мій рахунок кошти, які я купив, оскільки транзакція з мого банку все ще очікує. Я ненавиджу, що вони це роблять. Coinbase робить те ж саме з кредитуванням незавершених транзакцій. Ось чому я більше не використовую їх. Це лише створює такі проблеми. Тож у мене були кошти, що очікують на перерахування з мого банку на crypto.com, а також такі ж кошти, що очікуються на перерахування з crypto.com на Kirgo. Основною причиною була затримка транзакції з боку мого банку. Через кілька днів кошти зрештою перейшли з мого банку на crypto.com. Kirgo віднімає з мого виграшу ($38) лише одну транзакцію, яка не пройшла. Що було незначно, враховуючи, що я виграв понад 300 доларів.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

* Нижче наведено копію/вставку електронних листів із агентом служби підтримки Kirgo, штат Індіана (той самий агент, з яким я спілкувався протягом кількох днів у чаті щодо ситуації). Досі Індіана зазвичай є тим, хто я звертаюся до служби підтримки із запитаннями, і, безумовно, це мій улюблений агент служби підтримки. Я намагався знайти оригінальні повідомлення чату на сайті, але історія чату на сайті Kirgo з’явилася лише через кілька днів після того, як ці розмови відбулися. На жаль, я хотів дати вам повне розуміння ситуації.



Середа, 24.07.2024, 9:52 UTC


Індіана написав:

Шановний Тайлере



Ми зв’язуємося з вами стосовно того, що ваші зняття коштів заблоковано на вашому

Аккаунт Kirgo.


Незважаючи на те, що ваш останній депозит у розмірі 38,96 доларів США було зараховано на ваш рахунок Kirgo

на той час він все ще очікував підтвердження в блокчейні. The

транзакція не вдалася, тому що було надіслано ті самі 0,0006 BTC

ваш останній депозит у розмірі 38,86 доларів США, і цю транзакцію вже підтверджено

на блокчейні.



Це означає, що ми не отримаємо кошти з депозиту в розмірі 38,96 доларів США як a

результат уже витрачених коштів.


Щоб компенсувати відсутній депозит, нам довелося відняти його від вашого поточного

баланс. Блокування зняття коштів у вашому обліковому записі було посилено, щоб його було видалено

і ми підтвердимо з вами електронною поштою, щойно його буде видалено.



Приносимо щирі вибачення за будь-які незручності, спричинені цим.



З повагою,

Індіана



Команда Кірго


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Тайлер:

Привіт Індіана,


Дякую, що звернулися та пояснили, що сталося з моїм депозитом. Очевидно, я відносно новачок у використанні криптовалют і не усвідомлював, що роблю помилку. Мені дуже шкода за будь-які проблеми, які це спричинило.


Я ціную ваше терпіння та швидку допомогу. Чи могли б ви повідомити мені, що я можу зробити, щоб уникнути подібних проблем у майбутньому?


Ще раз дякуємо за вашу підтримку та підтримку команди Kirgo.


найкращий,

Тайлер


-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------


Привіт, Тайлер!

Привіт, Тайлер,


Сподіваюся, цей електронний лист знайшов вас добре.


Це абсолютне задоволення. Ми просто хочемо, щоб ваш досвід роботи з криптовалютою та Kirgo був якомога плавнішим і без проблем.


Немає потреби вибачатися, ви не завдали нам жодних проблем, і ми раді допомогти вам, де зможемо, оскільки з криптовалютою можуть бути складні ситуації.


Наша команда платежів пояснила проблему більш детально, а саме:

Ви надіслали той самий біткойн зі свого гаманця, тому обидві транзакції було надіслано в блокчейн. Але оскільки в кожній транзакції надсилався той самий біткойн, блокчейн підтверджував лише одну з транзакцій. Друга транзакція не вдалася через те, що ваш біткойн більше не зберігається у вашому гаманці, оскільки його було надіслано разом із підтвердженою транзакцією.


Тому в майбутньому вам просто потрібно переконатися, що у вашому гаманці достатньо балансу для покриття як незавершених транзакцій, так і будь-яких нових транзакцій, які ви робите.


Сподіваємося, це прояснить для вас ситуацію, але пам’ятайте, що ми завжди готові допомогти, якщо буде потрібно.


Дякуємо, що граєте на Kirgo!


Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами.


З повагою,


Енні

Спеціаліст з обслуговування клієнтів.

Попередні повідомлення:



-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------

Автоматичний переклад.
Perforrm
2 міс. тому

Я бачу, що казино доклало чимало зусиль, щоб вирішити цю ситуацію, і я дуже радий бачити це. Це не завжди так, тому щось подібне було б хорошим досвідом і для мене. Вони також порекомендували вам використовувати інші криптовалютні сайти, що також є плюсом.

Тож дякую, що описали свій випадок, який ви тут розв’язали і що все закінчилося добре.

Я бажаю, щоб усі мали такий же досвід, як і ви.

гарного дня 🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт всім Нещодавно я зареєструвався в казино після того, як прочитав відгуки на casino.guru. Мене спокусило те, що багато гравців писали, що виведення займає 24 години. Я вирішив зареєструватися і перевірити це, і це виявилося брехнею. Я більше не можу знімати кошти більше 24 годин. Хоча в правилах сказано, що виведення коштів обробляється протягом 24 годин. Я написав у службу підтримки казино і запитав, коли мій запит буде оброблено. Але ніхто не може дати однозначної відповіді, коли це буде зроблено. Обіцяли за годину, потім обіцяли за 24 години, тепер обіцяють за дві доби. Я сподіваюся, що служба підтримки казино відгукнеться на мій відгук і дасть свою конкретну відповідь. Моя електронна адреса dv************k.com

Змінено Romi 2 міс. тому
Причина: Делікатна інформація.
Автоматичний переклад.
Ghosts22
2 міс. тому

Привіт, Ghosts22,


Мене звати Джордж, я працюю представником Kirgo. Дякуємо, що звернулися.

Я б радше обговорив це офлайн, оскільки це стосується ваших особистих даних (можливо, варто також видалити їх із вашого допису). Я зв’яжусь з вами, і ви зможете повернутися до свого огляду, коли ми обговоримо цей пункт у докладніше, це було б справедливо?



Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Kirgo Casino
2 міс. тому

Я не проти обговорити з вами свою проблему офлайн. Але як ви можете надати мені більше інформації, якщо ваші колеги не можуть надати мені конкретну інформацію про мою проблему. І як ти хочеш зі мною зв'язатися? І ще одне важливе питання: як швидко ви можете мені написати? Година, день, тиждень

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

дякую


Найближчим часом я повернуся до приватного зв’язку з вами.

Автоматичний переклад.
Kirgo Casino
2 міс. тому

Будь ласка, уточніть умови. Тому що ваша служба підтримки пише мені подібні слова, коли я ставлю питання, пов'язане з виведенням коштів. Наприклад, ваші кошти скоро надійдуть, чекайте.

Автоматичний переклад.
Kirgo Casino
2 міс. тому

Також хочу додати, що якщо моє питання буде вирішено в зазначений термін, я негайно напишу свої вибачення.

Автоматичний переклад.
Kirgo Casino
2 міс. тому

Прийміть мої вибачення перед персоналом казино. Я захопився і помилився в розрахунках. Ще не минуло 24 години з моменту створення запиту на виведення коштів. Це цілком моя помилка.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я радий, що все вирішено, але це є доказом того, чому я взагалі написав огляд. Підтримка надзвичайно швидка, і в разі виникнення проблем є хлопець на ім’я Джордж, який робить все, як він каже, що, по суті, є тим, чого хочуть гравці, якщо станеться помилка. Швидке вирішення та чудове спілкування.


У мене не було проблем з моменту написання огляду, і я продовжую користуватися казино, і воно повертає мені все більше, чим більше я граю, а також чудова система винагород! Сподіваюся, усім гарного дня та успіхів у майбутніх азартних іграх!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт всім Вчора я написав гнівний відгук на емоціях, а потім написав вибачення. Тому що Джордж Рассел написав мені і дав детальне пояснення. Він пообіцяв, що фінансова служба зв’яжеться зі мною для вирішення цього питання. І якщо за 6 годин до закінчення 24 годин з моменту створення заявки на виведення не було листів, він просив мене написати йому. Загалом, я так і зробив. Пройшло 24 години, я написав листа, що мені ніхто не писав, але немає листа і від Джорджа Рассела.

Виходячи з вищевикладеного, я можу написати, що минуло 24 години, мій запит на зняття грошей досі не схвалений, листів ні від фінансової служби, ні від когось немає.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, привиди.


Я відповів вам приватно сьогодні вранці, і я вдався в деякі деталі, оскільки, можливо, моє початкове пояснення було недостатньо зрозумілим.

Крім того, ви неодноразово фабрикували часові шкали в цій темі або вибираєте читати те, що хочете читати.

Деталі від мене та команди з платежів і шахрайства мають бути з вами зараз, я сподіваюся, що ми зможемо вирішити це задовільно та швидко.


Повідомте нас, якщо у вас виникнуть додаткові проблеми,

Джордж



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Всім привіт.

Я радий, що проблему Ghosts22 вирішують у такий гарний і позитивний спосіб, і сподіваюся, що ви незабаром зможете знайти рішення.🙏

Дякую, Джордже з Kirgo Casino, за швидку відповідь і за зацікавленість негайно вирішити все це. Ми дуже цінуємо це, і я впевнений, що ваші гравці також цінуватимуть це.

Будь ласка, повідомте нам, чи проблему вирішено, щоб ми могли переконатися, що всі задоволені.🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго ранку, привиди.


Я відповів вам приватно сьогодні вранці, і я вдався в деякі деталі, оскільки, можливо, моє початкове пояснення було недостатньо зрозумілим.

Крім того, ви неодноразово фабрикували часові шкали в цій темі або вибираєте читати те, що хочете читати.

Деталі від мене та команди з платежів і шахрайства мають бути з вами зараз, я сподіваюся, що ми зможемо вирішити це задовільно та швидко.


Повідомте нас, якщо у вас виникнуть додаткові проблеми,

Джордж



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Я надіслав тобі листа. Прочитайте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Всім привіт.

Я радий, що проблему Ghosts22 вирішують у такий гарний і позитивний спосіб, і сподіваюся, що ви незабаром зможете знайти рішення.🙏

Дякую, Джордже з Kirgo Casino, за швидку відповідь і за зацікавленість негайно вирішити все це. Ми дуже цінуємо це, і я впевнений, що ваші гравці також цінуватимуть це.

Будь ласка, повідомте нам, чи проблему вирішено, щоб ми могли переконатися, що всі задоволені.🙂

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Мені здається, що моя проблема швидко не вирішиться.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого