ФорумКазиноKirgo Casino - загальне обговорення

Kirgo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від andandjonnyx
|
6646 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
11 міс. тому

Я подав заявку на виведення в USDT (ERC20), і той переказав ETH. Коли я отримаю USDT?


Що буде робити казино, якщо мій гаманець не підтримуватиме ETH?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Добрий вечір тобі andandjonnyx.


Як уже повторювалося раніше, ви отримали запитану суму зняття на гаманець, який ви запитували зі спадного меню після вибору способу оплати.


Я пропоную надіслати деталі Casino Guru як посереднику, щоб вони могли переглянути інформацію про наші системи та процеси, дотримувані для завершення вашого платежу, а також відповідь від постачальника платежів.


Якщо ви задоволені та погоджуєтеся на це, будь ласка, дайте мені знати, і я надішлю їм необхідну інформацію.

Бажаю тобі доброго вечора,


Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми більше не можемо довіряти казино, яке не може пояснити розбіжності з наданими нами доказами.

На знімку екрана чітко видно, що я вибрав USDT(ERC) у спадному меню.


Ймовірно, я більше не буду використовувати це казино, але з такою відповіддю у мене й надалі будуть проблеми.

Я б порадив іншим користувачам тут, але мені байдуже, що станеться з іншими користувачами.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго дня andanjonnyx.


Дякую за відповідь на мій попередній запис.

Мені шкода, що ви так ставитеся до нашого казино, і нам було б сумно бачити вас, але я з радістю ознайомлюся з деталями.


Я не відходжу від того, що я обговорював раніше, коли заявив, що ми серйозно ставимося до GDPR, тому в мене трохи зв’язані руки щодо того, що я можу обговорювати з вами тут. Замість того, щоб ходити по колу, я пропоную за вашою згодою: я покажу ВСЮ інформацію, яку ми маємо про ваш платіж, включаючи процес платежів (знову ж таки, конфіденційну інформацію, яку я не хочу оприлюднювати) казино. Команда гуру — лише це показало б, що наші співробітники не мають контролю над тим, що вибирає гравець, і ми можемо працювати над вирішенням звідти.

Я з нетерпінням чекаю почути ваші відгуки про мою пропозицію вище, а тим часом бажаю вам гарного дня.


GLHF,

Джордж

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Які б докази ви не надали, вони не можуть заперечити можливість того, що вони не сфабриковані.


Ми також досліджуємо процес оплати в казино від транзакції до транзакції та як він поводиться, коли в спадному меню вибрано іншу валюту.


Я більше не збираюся погоджуватися з вашими виправданнями.

Користувачі, які не прислухаються до цього попередження, матимуть проблеми з виведенням. Це все.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знову звернувся до казино, також назвавши ім’я Джорджа, але, на жаль, так і не отримав відповіді.


Шановний гуру казино

Я надіслав запит на зняття коштів у USDT, і казино передало мені ETH без додаткового повідомлення

Чи повинен я подати скаргу, щоб вони знову надіслали USDT?


На щастя, моя адреса також підтримує ETH, тому переданий ETH не зник, але казино, які це роблять, напевно матимуть багато проблем у майбутньому.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт! Я прочитав розмову з казино, і якщо ви вважаєте, що на стороні казино сталася помилка, і виведення було надіслано іншим способом, ніж той, який ви просили, ви можете подати скаргу.

Крім того, казино повідомило, що у них немає проблем надати докази нашій команді, тому ви можете подати їх, і наша команда їх перевірить.

Думаєш, підеш на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я не довіряю доказам, наданим цим казино.

Я забезпечу захист, якщо інші зіткнуться з подібними проблемами в майбутньому та опублікую тут або подаду скаргу.


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Привіт знову!

Ще раз прошу подати скаргу. Зважаючи на всі ваші попередні розмови, я хотів би сказати, що кращого кроку немає: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

Спробуйте хоча б подумати про це.

З мого боку, те, що ви робите, майже безглуздо; скарга надає обом сторонам нейтральний простір для розумного розслідування.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я не вважаю, що це безглуздо.

Користувачі, які бачать це обговорення, утримаються від використання цього казино.

Або вони скористаються цим казино, і якщо у них теж будуть проблеми, навіть якщо казино надасть докази підробки, вони зможуть це викрити.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
10 міс. тому

Це ще один представник казино, який не зміг пояснити вам цілком логічні речі. Тож, здається, саме ви постійно стикаєтеся з проблемами, які ніхто інший не виявляє.

Ви помітили?

Я, чесно кажучи, не можу сказати, чи це відсутність загального розуміння на вашому сайті, чи ви маєте намір обмовити якомога більше казино.

Я також вражений кількістю скарг, які ви надіслали досі, це справді додає ще один момент.

Добре.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я досліджую велику кількість казино, включаючи нові казино з невеликою кількістю користувачів.

На перший погляд може здатися, що скарг велика кількість, але їх дуже мало по відношенню до загальної кількості казино, в яких я граю.

З усіх казино, в яких я грав, мабуть, не більше ніж кілька відсотків подали скаргу.



Я не збираюся подавати скаргу, оскільки в мене немає на це часу, але я готовий допомогти іншим, якщо вони зіткнуться з подібними проблемами в цих казино.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

100% сфабриковані скріншоти, під словом "метод" ніколи не буде слова нормальний

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не вважаю, що це безглуздо.

Користувачі, які бачать це обговорення, утримаються від використання цього казино.

Або вони скористаються цим казино, і якщо у них теж будуть проблеми, навіть якщо казино надасть докази підробки, вони зможуть це викрити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

як щодо доказів підробки з вашого боку?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
5 міс. тому

KIRGO FTW, скарги не подано, оскільки це був змінений знімок екрана

БУДЬ ЛАСКА, НЕ СЛУХАЙТЕ ЦЬОГО, ЧУВАК ЯВНО НАМАГАЄТЬСЯ ОБМАРАТИ ТА ОТРИМАТИ БІЛЬШЕ $$


Ми любимо kirgo, я виграв/посів подіум у 2 настільних турнірах і 2 слот-турнірах і виграв безкоштовні $3285

люблю Кирго


Автоматичний переклад.
misfitranitup
5 міс. тому

Чи можу я знати, як ви вступили в цю дискусію? Тому що було б справедливо діяти більш дружньо, принаймні надавши передісторію своїх заяв. Сказати, що хтось бреше, марно без доказів, ви погоджуєтесь?

Будь ласка, перегляньте свій тон.


Автоматичний переклад.
andandjonnyx
4 міс. тому

Привіт друже, я грав на Kirgo. У мене з ними ніколи не було проблем, вони дуже хороші. Ви вирішили свою проблему? 🙂

Автоматичний переклад.
misfitranitup
4 міс. тому

Привіт, друже, любитель Kirgo, я теж там грав, ви транслюєте азартні ігри чи просто граєте для розваги?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я також відчуваю себе зобов’язаним залишити тут коментар, оскільки я давно граю в азартні ігри в Інтернеті, і я був гуру казино для того, щоб час від часу викривати шахрайство казино та казино, які погано поводяться з гравцями.


Kirgo — це все, крім протилежності шахрайству чи шахрайству, ці люди доклали максимум зусиль, щоб надати нам найкращий досвід. Від підтримки на реальному сайті до вибору ігор, обмежень, RTP і так далі вони все це зрозуміли відповідно.


Також я бачив, як згадується ім’я Джорджа, і я маю лише слова похвали для цього чоловіка, оскільки він знаходиться на відстані одного повідомлення від будь-якої можливої проблеми, яка може виникнути у мене, і вона миттєво вирішується, якщо є якісь проблеми.


Я втрачаю приблизно 2000 доларів на казино, але це мій вибір, і я не повинен сидіти тут, звинувачуючи казино, які не заслуговують ненависті. У мене були проблеми з багатьма казино, і я все це задокументував тут, але Кірго справді, покладаючись на серце, не той, про кого можна говорити лайно.


Лише одна річ, яку я б сказав, що їм бракує, фактично зробіть це 2, тому я буду абсолютно чесним, це 1. Безпечний (можливість зберігати ваші кошти, інакше були на сайті) і система чайових incasino (дозволяє користувачам давати чайові іншим користувачам через імена користувачів). Але я чув, що вони працюють над системою чайових, тож ми побачимо, що від них принесе майбутнє.


Але на завершення я не знаю, яка проблема з оригінальною людиною, оскільки я насправді не бачу жодних проблем, він все одно отримуватиме свої кошти, у будь-якому разі моя особиста думка така, що це одне з 5 найнадійніших казино у світі на даний момент.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Депоновано 35кад. Невдовзі в моєму обліковому записі було більше 60, а потім я випадково натиснув кнопку та скасував свій бонус, намагаючись пройти через налаштування свого профілю, і баланс мого облікового запису став нульовим. Відразу після цього звернувся до служби підтримки, але вони мені не допомогли . Цілком впевнений, що весь цей сайт — шахрайство, оскільки ви навіть не можете зняти гроші

Автоматичний переклад.
Ogserbian
4 міс. тому

OGSERBIAN, безумовно, інсайдер

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого