ФорумКазиноKingamo Casino - загальне обговорення

Kingamo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від hudaklaci
|
2068 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Sjarbelo
2 міс. тому

Дякуємо!

Це саме те, про що я говорив. Зі зазначеної причини казино стурбоване автентичністю.

Ви можете купити фальшиві документи в Інтернеті у форматі pdf - готові до використання.

Отже, щоб переконатися, що це справді ви і що у вас є доступ до наданих документів, вас просять зняти відео. Іншим варіантом, швидше за все, буде живий дзвінок.

Думаю, вам це здасться дивним, особливо якщо вам ніколи раніше не доводилося проходити таку перевірку, але це не означає, що відмова від співпраці є мудрим кроком.

Подумайте про це з точки зору casio: чому ви відмовляєтеся знімати відео, якщо вам нема чого приховувати щодо своєї особи?

Якщо я можу вам порадити, я б зробив, як вони просять. Це все ще найпростіший спосіб отримати гроші. Можливо, вам знадобляться докладніші інструкції чи підтримка, щоб відповідати всім вимогам; якщо так, зверніться до служби підтримки казино. Такий підхід неодмінно продемонструє вашу готовність до співпраці.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тому що моя англійська досить погана, і якщо я почну говорити фінською на відео, казино навряд чи це зрозуміє, і відео буде "відкинуто". Це вже не про безпеку, але казино намагається повернути мені гроші, так, навіть сліпа зебра може побачити, що тут робить казино. І тому, по-друге, у мене сім'я вдома, нікому не дозволяли зніматися на відео, чому? Чи варто мені виселяти сім'ю з дому? Це чиста фігня з боку казино, і нічого більше. Чи думає казино, що хтось змушує мене грати на їхньому сайті та знімати гроші? З цього приводу в Askgamblerss уже було подано скаргу, тому в майбутньому я буду обговорювати це питання через неї. Тому чому казино відразу не викладає все те, що вимагається від клієнта, а по черзі вимагають ще «докази»? І на прийняття кожного «доказу» завжди йде день-два. Так, ви також знаєте, про що це все зрештою, ви просто не можете визнати це, коли отримуєте гроші з казино.

Автоматичний переклад.
Sjarbelo
1 місяць тому

Привіт,

Я розумію вашу стурбованість. Ви сказали про це службі підтримки?

Я вважаю, що ви повинні сказати лише кілька речей, тому я б попрактикувався сказати це за допомогою Google Translator. Я перепрошую, але я відчуваю, що ви трохи перебільшуєте про іншого. Якщо ви скажете, що ваша родина вдома, і ви не можете записати швидке відео, це може значно знизити ваші шанси на успіх. Я щиро намагаюся тобі все пояснити, тому, щоб пройти перевірку, ти повинен сам знятися на відео. Це тому, що має бути зрозуміло, що ніхто інший вас не навчає. Ви повинні продемонструвати, що це тільки ви. Це головна ідея. Отже, ні, ви ні в якому разі не зобов’язані виселяти свою сім’ю. Просто зайдіть у кімнату, зачиніть двері та запишіть відео.

На мою думку, є сумніви щодо законності вашого облікового запису; тому ви повинні успішно виконати цей крок, щоб отримати компенсацію. Незалежно від того, як ви ставитеся до цього кроку, якщо ви хочете уникнути остаточного закриття свого облікового запису та анулювання балансу, я б порадив вам продовжити.

Запитайте, якщо у вас є ще запитання. Я маю намір допомогти вам якнайкраще підготуватися до відео.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого