ФорумКазиноKingamo Casino - загальне обговорення

Kingamo Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від hudaklaci
|
1877 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kingamo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Привіт.

Не так давно я грав у цьому казино. (30.12.2023.)

У мене проблема з процесом перевірки, а отже, і з оплатою.

Я думаю, що вони роблять з мене дурня, і мені стає нудно.

Наступного разу мені доведеться танцювати перед камерою і співати назву казино?

Я більше не хочу грати на такому сайті, мене не цікавить покращення користувацького досвіду та те, на що вони зазвичай посилаються.

Принаймні в 150 інших казино не було проблем з моїми документами, а тут вони сидять на цьому 5 днів, а потім просять ще один.

Це триває вже два тижні.

Автоматичний переклад.
hudaklaci
9 міс. тому

Привіт, у чому проблема казино з вашими документами і чому вони відхилені? Або у вас є інші проблеми під час верифікації? Отже, чи можете ви сказати мені, в чому полягає конкретна проблема?

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що це тягнеться два тижні, це саме той час, який ми даємо казино для вирішення процесу KYC і виведення коштів, тому в цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, якщо ви нікуди не дійшли за цей час.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так. Я надсилаю вам усім електронні листи та чат. ДЯКУЮ!

Автоматичний переклад.
hudaklaci
9 міс. тому

Я мав на увазі:подайте скаргу за цим посиланням , де наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, обов’язково спробуйте, тому що ви нічого за це не отримаєте.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт


Привіт


Будь ласка, не реєструйтесь і не грайте в цьому казино. Мене зареєстрували та грали, а потім надіслали лист із проханням назавжди закрити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Потім вони також закрили інші мої облікові записи на своїх партнерських сайтах, і це означає, що всі казино, що працюють за однаковою ліцензією, підключені. Навіть незважаючи на те, що багато років тому моя залежність від їхніх брендів betsofa також. Через це я втратив 6500$.


якщо я подам скаргу в

casinoguru вони скажуть, що самовиключення в одному казино не впливає на інші бренди. Коли я відкрив обліковий запис у Kingamo, вони не заблокували мене й дозволили грати. Але зараз вони заблокували мій обліковий запис у Kingamo та інших брендах також одночасно. Вони кажуть, що самовиключення є лише індивідуальною особою, яка не входить до інших брендів із такою ж ліцензією, тоді яка причина закриття мого іншого облікового запису? Вони роблять все, щоб не отримати виплати, і змінюють умови, коли гравці скаржаться. Вони роблять це за принципом дії, і якщо ви виграєте, вони повертають депозит, але коли ви програєте, не повертають file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
antonyfast
5 міс. тому

Це завжди має бути зазначено в умовах казино, коли мова йде про закриття рахунків на їхніх дочірніх сайтах. Ми рекомендуємо гравцям завжди читати їх або звернутися до служби підтримки клієнтів.

Чи правильно я розумію, що у вас є реальний баланс у будь-якому з цих казино? Вибачте, я не зрозумів, що ви мали на увазі.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, будь ласка, повідомте нам, і вони обов’язково розглянуть проблему, з якою ви зіткнулися.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

Я сказав Kingamo назавжди закрити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор, але vip-менеджер Kingamo миттєво закриває мої облікові записи в інших їхніх брендах. Я не просив їх закрити мій обліковий запис в інших брендах, і якщо вони негайно закрили його в інших брендах, що це означає? Усі бренди, що працюють за тією самою ліцензією, пов’язані з тією самою базою даних. Перш ніж відкрити обліковий запис у Kingamo, я також закрив свій рахунок у betsofa через залежність.

Мене запитали про це в казино, вони не хотіли відповідати, і вони сказали мені, що самовиключення дійсне для окремого бренду, тоді як вони закривають мої облікові записи в інших брендах, навіть якщо я не сказав їм це зробити. Я не розумію процедури самовиключення, коли справа доходить до казино, вони роблять усе, що хочуть.


чому зараз вони закривають мої облікові записи в інших брендах і не зробили цього, коли я був зареєстрований у Kingamo?


filefile

Автоматичний переклад.
antonyfast
5 міс. тому

Як я вже сказав, в умовах зазвичай зазначено, що якщо ви закриєте свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, вони закриють ваш обліковий запис або також заблокують вам використання їхніх дочірніх сайтів. Нічого незвичайного, насправді. Деякий час тому ця функція не була захоплюючою, тож я вважаю, що так мало бути й раніше. Напевно, тому вам дозволили відкрити рахунок. Звичайно, це лише моє припущення.

Спробуйте повідомити про це казино та повідомте нам, будь ласка, як усе буде.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

казино ще не відповідає, і я повідомлю вам результат. Я звернувся до Kingamo з проханням відшкодувати мої депозити в розмірі 6500 доларів, інакше мій рахунок зі спін-простором і казино Rocketwin доведеться знову відкрити.


коли ми подаємо скаргу на самовиключення в casinoguru, вони завжди кажуть, що це має стосуватися конкретного бренду, а не в одному казино. Це стосується всіх казино, які мають однакову ліцензію. Як можна сказати, що в цьому немає нічого незвичайного? Чому форуми casinoguru та розділи скарг суперечливі?


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Привіт


Чому правила цього казино відрізняються для кожного гравця. І я бачив, як деякі зі скарг на самовиключення гравців були відхилені в casinoguru, і я звернувся за юридичною допомогою та отримав гроші від казино. Це означає, що казино порушує правила самовиключення, і вони повернуть гроші гравцям після судових позовів. Чому казино повертає гроші гравцям після судових позовів? Це означає, що вони порушують правила самовиключення.


Ми шукаємо, щоб casinoguru мав зробити щось для інструментів самовиключення та повідомити гравців, щоб зрозуміти веб-сайт casinoguru.


file

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

казино ще не відповідає, і я повідомлю вам результат. Я звернувся до Kingamo з проханням відшкодувати мої депозити в розмірі 6500 доларів, інакше мій рахунок зі спін-простором і казино Rocketwin доведеться знову відкрити.


коли ми подаємо скаргу на самовиключення в casinoguru, вони завжди кажуть, що це має стосуватися конкретного бренду, а не в одному казино. Це стосується всіх казино, які мають однакову ліцензію. Як можна сказати, що в цьому немає нічого незвичайного? Чому форуми casinoguru та розділи скарг суперечливі?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Коли ви подаєте скаргу, ви, звичайно, надсилаєте її в казино, у якому виникла проблема. Я намагаюся сказати, що немає нічого незвичайного, коли ви просите самовиключення з одного казино, вони також заблокують вас на його дочірніх сайтах.



Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file Привіт


Чому правила цього казино відрізняються для кожного гравця. І я бачив, як деякі зі скарг на самовиключення гравців були відхилені в casinoguru, і я звернувся за юридичною допомогою та отримав гроші від казино. Це означає, що казино порушує правила самовиключення, і вони повернуть гроші гравцям після судових позовів. Чому казино повертає гроші гравцям після судових позовів? Це означає, що вони порушують правила самовиключення.


Ми шукаємо, щоб casinoguru мав зробити щось для інструментів самовиключення та повідомити гравців, щоб зрозуміти веб-сайт casinoguru.


file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Звичайно, кожен випадок індивідуальний, і наша команда розгляду скарг вирішує їх індивідуально. Будь ласка, спробуйте зрозуміти, що ми не юристи, ми намагаємося вирішувати скарги, коли це можливо, і це входить до нашої компетенції.

Ви можете прочитати деякі з наших посібників щодо інструментів самовиключення та багато іншого тут .

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт


Я намагаюся подати скаргу на Kingamo, але подання скарги не працює для мене. У цьому казино дуже добре знають мою пристрасть, і вони дозволяють мені грати. Але тепер вони закрили всі мої акаунти в своїх брендах


Шановний казиногуру


Чи можете ви перевірити мій обліковий запис, чому я не можу подати скаргу.


гравці, будь ласка, прочитайте умови та зробіть знімок екрана, перш ніж грати в цій групі. Після того, як я надіслав скаргу їхньому регулятору, вони змінили деякі положення та умови щодо самовиключення.


Загалом це казино є хорошим для обробки зняття коштів, але вони сповільнюються, коли ви виграєте, але вам доведеться чекати, навіть якщо ваш обліковий запис перевірено.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
antonyfast
5 міс. тому

Привіт. Дайте мені секунду, будь ласка, і я перевірю це. Я постараюся зв’язатися з вами якомога швидше.

Автоматичний переклад.
antonyfast
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи були у вас раніше інші облікові записи в Casino Guru? На жаль, це може бути причиною того, що ви не можете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Щоб допомогти іншим зрозуміти поточні обставини, пов’язані з тим, що конкретні учасники не можуть подати іншу скаргу, важливо пояснити, що інші раніше створені облікові записи було заблоковано за порушення нашої політики через попередні процедури подання скарг, цю конкретну, а також інші створені профілі у майбутньому, тому буде заборонено.

Ми віддаємо перевагу зосередженню уваги на гравцях, які дотримуються чесного підходу, звертаючись за допомогою через Центр вирішення питань Casino Guru .


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це казино - повний жарт і його слід заборонити. По-перше, вони прийняли всі документи, які я надіслав. Потім я робив репатріацію, то вони вирішили вимагати фото, де я тримаю паспорт і записку з цифрами. Першу фотографію відхилили, бо на ній не було видно рук. Зараз картинку схвалили, але цього разу без відео на цю ж тему. Ось де я проводжу свою власну лінію. Це вже не безпека. Я підтвердив їм свою особу, адресу та спосіб оплати. Більше вони від мене нічого не отримають. Наступна адреса для мене - Askgamblers...

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Sjarbelo
1 місяць тому

привіт

Я хотів би зрозуміти, що з вами сталося, тож сподіваюся, ви не заперечуєте над кількома запитаннями.

Мені здається, що казино вирішило попросити вас взяти участь у перевірочному дзвінку; це так?

Здається, ви відхиляєте цю опцію з міркувань безпеки.

Зазвичай такий дзвінок потрібен, щоб ви пройшли KYC і отримали дозвіл на можливі зняття коштів. Коли гравець відмовляється пройти дзвінок, це дуже підозріло для казино.

Я розумію, що це може здатися складною вимогою, але, чесно кажучи, зрештою було б добре усвідомити, що казино просто не має розкоші зустрітися з вами віч-на-віч. Отже, якщо вони вважають, що ця дія необхідна, я прийму її й отримаю гроші. У вас буде багато часу, щоб надати їм відгук про процедуру, коли ви справді пройдете цей «випробування».

Наприклад, замість того, щоб закривати облікові записи гравців без проведення повного розслідування будь-яких підозр, ми наполегливо намагаємося переконати представників казино дійсно пройти дзвінок для перевірки з гравцем.

Я просто хотів, щоб ти це знав.




Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite ja pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla

«Дякуємо за унікальне фото.

У зв’язку зі збільшенням кількості спроб шахрайства в Інтернеті ми намагаємося вживати всіх можливих заходів для збереження коштів наших клієнтів.

Для проходження процедури додаткової верифікації, просимо записати коротке відео самоідентифікації з вашим документом (паспортом). Підготуйте свій документ і аркуш паперу з рукописною датою запису та назвою нашого продукту.

Речі, які ви повинні виконати у відео:

1. Назвіть своє ПІБ, дату запису відео на фронтальну камеру, а також те, що це відео присвячене додатковому процесу перевірки на сайті нашої компанії.

2. Покажіть, що навколо вас, щоб ми переконалися, що поблизу немає третіх осіб.

3. Помахайте рукою перед обличчям протягом кількох секунд, щоб переконатися, що ви не використовуєте програмне забезпечення для редагування обличчя.

4. Покажіть, що ви тримаєте свій документ і папір із сьогоднішньою датою та назвою нашого продукту.

5. Щоб переконатися, що ваш документ справжній, вийміть аркуш паперу та покажіть його близько до камери, повертаючи його під різними кутами, щоб ми могли побачити миготливі голограми та водяні знаки на вашому документі».

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого