10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Kingamo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Не так давно я грав у цьому казино. (30.12.2023.)
У мене проблема з процесом перевірки, а отже, і з оплатою.
Я думаю, що вони роблять з мене дурня, і мені стає нудно.
Наступного разу мені доведеться танцювати перед камерою і співати назву казино?
Я більше не хочу грати на такому сайті, мене не цікавить покращення користувацького досвіду та те, на що вони зазвичай посилаються.
Принаймні в 150 інших казино не було проблем з моїми документами, а тут вони сидять на цьому 5 днів, а потім просять ще один.
Це триває вже два тижні.
Hello.
I played in this casino not long ago. (2023.12.30.)
I have a problem with the verification process and therefore the payment.
I think they're making a fool out of me and I'm getting bored.
Next time I have to dance in front of the camera and sing the name of the casino?
I don't want to play on such a site anymore, I'm not interested in enhancing the user experience, and what else they usually refer to.
In at least 150 other casinos there was no problem with my documents, but here they sit on it for 5 days and then ask for another one.
This has been going on for two weeks.
Привіт, у чому проблема казино з вашими документами і чому вони відхилені? Або у вас є інші проблеми під час верифікації? Отже, чи можете ви сказати мені, в чому полягає конкретна проблема?
У будь-якому випадку, коли ви говорите, що це тягнеться два тижні, це саме той час, який ми даємо казино для вирішення процесу KYC і виведення коштів, тому в цьому випадку я б рекомендував подати скаргу, якщо ви нікуди не дійшли за цей час.
Ви в ?
Hi, what is the casino's problem with your documents and why are they rejected ? Or do you have some other problem in the verification ? So can you tell me what the specific issue is ?
Anyway, when you say it's been dragging on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to solve the KYC and withdrawal process, so in this case I would recommend a complaint if you haven't gotten anywhere in that time.
Are you in ?
Я мав на увазі:подайте скаргу за цим посиланням , де наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує вам допомогти.
Якщо ви зацікавлені, обов’язково спробуйте, тому що ви нічого за це не отримаєте.
What I meant was, file a complaint on this link, where our team will take a look at your situation and try to help you.
If you're interested, definitely give it a shot, because you won't get anything for it.
Привіт
Привіт
Будь ласка, не реєструйтесь і не грайте в цьому казино. Мене зареєстрували та грали, а потім надіслали лист із проханням назавжди закрити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор. Потім вони також закрили інші мої облікові записи на своїх партнерських сайтах, і це означає, що всі казино, що працюють за однаковою ліцензією, підключені. Навіть незважаючи на те, що багато років тому моя залежність від їхніх брендів betsofa також. Через це я втратив 6500$.
якщо я подам скаргу в
casinoguru вони скажуть, що самовиключення в одному казино не впливає на інші бренди. Коли я відкрив обліковий запис у Kingamo, вони не заблокували мене й дозволили грати. Але зараз вони заблокували мій обліковий запис у Kingamo та інших брендах також одночасно. Вони кажуть, що самовиключення є лише індивідуальною особою, яка не входить до інших брендів із такою ж ліцензією, тоді яка причина закриття мого іншого облікового запису? Вони роблять все, щоб не отримати виплати, і змінюють умови, коли гравці скаржаться. Вони роблять це за принципом дії, і якщо ви виграєте, вони повертають депозит, але коли ви програєте, не повертають
Hi
Hi
Please don’t register and play in this casino. I was signed up and play then sent mail to close my account permanently because of gambling addiction. Then they closed my other accounts as well in their partner sites the same time it means all the casinos running by same license all connected. Even though my addiction told years ago to their brands betsofa as well. Because of this I lost 6500$.
if I make a complaint in
casinoguru they will say self exclusion in one casino it doesn’t come in to effect of other brands as well.When I opened an account with Kingamo they didnt blocks me and let me play. But now they blocked my account in Kingamo and other brand as well at the same time. They are saying self exclusion is individual only doesn’t come in to other brands with same license then what is the reason of my other account closed? They are doing anything to not payout and changing the terms when players complain. They are doing like this in modus operandi and if you win they refund the deposit but when you lose no refund
Це завжди має бути зазначено в умовах казино, коли мова йде про закриття рахунків на їхніх дочірніх сайтах. Ми рекомендуємо гравцям завжди читати їх або звернутися до служби підтримки клієнтів.
Чи правильно я розумію, що у вас є реальний баланс у будь-якому з цих казино? Вибачте, я не зрозумів, що ви мали на увазі.
Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, будь ласка, повідомте нам, і вони обов’язково розглянуть проблему, з якою ви зіткнулися.
It should always be stated in the terms of the casino whenever it comes to closing accounts on their sister sites as well. We recommend players to always read those or ask the customer support.
Do I understand correctly that you have some remaining real balance at any of these casinos? Sorry, I couldn't understand exactly what you meant.
If you feel you need the help of our complaint team, please let us know, and they will surely have a look at the issue you are experiencing.
Привіт
Я сказав Kingamo назавжди закрити мій обліковий запис через залежність від азартних ігор, але vip-менеджер Kingamo миттєво закриває мої облікові записи в інших їхніх брендах. Я не просив їх закрити мій обліковий запис в інших брендах, і якщо вони негайно закрили його в інших брендах, що це означає? Усі бренди, що працюють за тією самою ліцензією, пов’язані з тією самою базою даних. Перш ніж відкрити обліковий запис у Kingamo, я також закрив свій рахунок у betsofa через залежність.
Мене запитали про це в казино, вони не хотіли відповідати, і вони сказали мені, що самовиключення дійсне для окремого бренду, тоді як вони закривають мої облікові записи в інших брендах, навіть якщо я не сказав їм це зробити. Я не розумію процедури самовиключення, коли справа доходить до казино, вони роблять усе, що хочуть.
чому зараз вони закривають мої облікові записи в інших брендах і не зробили цього, коли я був зареєстрований у Kingamo?
Hi
i told Kingamo to close my account permanently because of gambling addiction but the Kingamo vip manager closes my accounts with their other brands as well instantly. I didn’t ask them to close my account in other brands and if they closed it immediately in other brands what does that mean? All the brands running by same license connected and same database. Before I opened an account with Kingamo I was closed my account with betsofa as well because of addiction too.
I was asked the casino about this they didn’t want to answer and they told me self exclusion is valid for individual brand then how does they close my accounts in other brands without even I told them to do it. I don’t understand the procedure of self exclusion when it comes in to the casino they are doing whatever they wants.
why does they close my accounts in other brands now and they didn’t do it when I was signed up with Kingamo?
Як я вже сказав, в умовах зазвичай зазначено, що якщо ви закриєте свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, вони закриють ваш обліковий запис або також заблокують вам використання їхніх дочірніх сайтів. Нічого незвичайного, насправді. Деякий час тому ця функція не була захоплюючою, тож я вважаю, що так мало бути й раніше. Напевно, тому вам дозволили відкрити рахунок. Звичайно, це лише моє припущення.
Спробуйте повідомити про це казино та повідомте нам, будь ласка, як усе буде.
As I said, it is usually stated in the terms that if you close your account due to the gambling problem, they will close your account or block you from using their sister sites as well. It is nothing unusual, really. Some time ago, this feature was not exciting, so I guess this should have been the case before. Probably, that is why they allowed you to open an account. It is only my guess, of course.
Try to communicate this with the casino and let us know, please, how it will go.
Привіт
казино ще не відповідає, і я повідомлю вам результат. Я звернувся до Kingamo з проханням відшкодувати мої депозити в розмірі 6500 доларів, інакше мій рахунок зі спін-простором і казино Rocketwin доведеться знову відкрити.
коли ми подаємо скаргу на самовиключення в casinoguru, вони завжди кажуть, що це має стосуватися конкретного бренду, а не в одному казино. Це стосується всіх казино, які мають однакову ліцензію. Як можна сказати, що в цьому немає нічого незвичайного? Чому форуми casinoguru та розділи скарг суперечливі?
Hi
casino is not responding yet and I will let you know the outcome. I asked the Kingamo to refund my deposits of 6500$ or my account with spin space and Rocketwin casino have to be reopen.
when we lodge the complaint about self exclusion in casinoguru they always says it has to be directly in to the particular brand not in one casino applies to all the casinos sharing the same license. How could you say it is nothing unusual? Why does casinoguru forums and complaints sections are contradictory?
Привіт
Чому правила цього казино відрізняються для кожного гравця. І я бачив, як деякі зі скарг на самовиключення гравців були відхилені в casinoguru, і я звернувся за юридичною допомогою та отримав гроші від казино. Це означає, що казино порушує правила самовиключення, і вони повернуть гроші гравцям після судових позовів. Чому казино повертає гроші гравцям після судових позовів? Це означає, що вони порушують правила самовиключення.
Ми шукаємо, щоб casinoguru мав зробити щось для інструментів самовиключення та повідомити гравців, щоб зрозуміти веб-сайт casinoguru.
Hi
Why does this casinos rules are different to every player. And I have seen some of the players self exclusion complaints rejected in casinoguru and sought the legal help and got the money from the casinos. It means casino breaching the rules in self exclusion and they will refund to the players after the legal actions. Why does the casino refund to the players after the legal actions? It means they are breaching the self exclusion rules.
We are looking for casinoguru have to do something for self exclusion tools and inform the players to understand in casinoguru website.
Привіт
казино ще не відповідає, і я повідомлю вам результат. Я звернувся до Kingamo з проханням відшкодувати мої депозити в розмірі 6500 доларів, інакше мій рахунок зі спін-простором і казино Rocketwin доведеться знову відкрити.
коли ми подаємо скаргу на самовиключення в casinoguru, вони завжди кажуть, що це має стосуватися конкретного бренду, а не в одному казино. Це стосується всіх казино, які мають однакову ліцензію. Як можна сказати, що в цьому немає нічого незвичайного? Чому форуми casinoguru та розділи скарг суперечливі?
Hi
casino is not responding yet and I will let you know the outcome. I asked the Kingamo to refund my deposits of 6500$ or my account with spin space and Rocketwin casino have to be reopen.
when we lodge the complaint about self exclusion in casinoguru they always says it has to be directly in to the particular brand not in one casino applies to all the casinos sharing the same license. How could you say it is nothing unusual? Why does casinoguru forums and complaints sections are contradictory?
Коли ви подаєте скаргу, ви, звичайно, надсилаєте її в казино, у якому виникла проблема. Я намагаюся сказати, що немає нічого незвичайного, коли ви просите самовиключення з одного казино, вони також заблокують вас на його дочірніх сайтах.
When you file a complaint, you submit it for the casino you have experienced the issue at, of course. I am trying to say that it's nothing unusual when you ask to self-exclude from one casino, they will block you from its sister sites as well.
Привіт
Чому правила цього казино відрізняються для кожного гравця. І я бачив, як деякі зі скарг на самовиключення гравців були відхилені в casinoguru, і я звернувся за юридичною допомогою та отримав гроші від казино. Це означає, що казино порушує правила самовиключення, і вони повернуть гроші гравцям після судових позовів. Чому казино повертає гроші гравцям після судових позовів? Це означає, що вони порушують правила самовиключення.
Ми шукаємо, щоб casinoguru мав зробити щось для інструментів самовиключення та повідомити гравців, щоб зрозуміти веб-сайт casinoguru.
Hi
Why does this casinos rules are different to every player. And I have seen some of the players self exclusion complaints rejected in casinoguru and sought the legal help and got the money from the casinos. It means casino breaching the rules in self exclusion and they will refund to the players after the legal actions. Why does the casino refund to the players after the legal actions? It means they are breaching the self exclusion rules.
We are looking for casinoguru have to do something for self exclusion tools and inform the players to understand in casinoguru website.
Звичайно, кожен випадок індивідуальний, і наша команда розгляду скарг вирішує їх індивідуально. Будь ласка, спробуйте зрозуміти, що ми не юристи, ми намагаємося вирішувати скарги, коли це можливо, і це входить до нашої компетенції.
Ви можете прочитати деякі з наших посібників щодо інструментів самовиключення та багато іншого тут .
Well, of course, every case is different and our complaint team solves them individually. Please try to understand that we are not lawyers, we try to solve the complaints whenever it is possible, and it is within our competency.
You can read some of our guides regarding self-exclusion tools and much more over here.
Привіт
Я намагаюся подати скаргу на Kingamo, але подання скарги не працює для мене. У цьому казино дуже добре знають мою пристрасть, і вони дозволяють мені грати. Але тепер вони закрили всі мої акаунти в своїх брендах
Шановний казиногуру
Чи можете ви перевірити мій обліковий запис, чому я не можу подати скаргу.
гравці, будь ласка, прочитайте умови та зробіть знімок екрана, перш ніж грати в цій групі. Після того, як я надіслав скаргу їхньому регулятору, вони змінили деякі положення та умови щодо самовиключення.
Загалом це казино є хорошим для обробки зняття коштів, але вони сповільнюються, коли ви виграєте, але вам доведеться чекати, навіть якщо ваш обліковий запис перевірено.
Hi
i am trying lodge the complaint against Kingamo but the submit complaint is not working for me. This casino knows my addiction very well and they let me play. But now they closed my all the accounts in their brands
Dear casinoguru
can you check about my account why I can’t able to lodge the complaint.
players please read the terms and conditions and take the screenshot before you play in this group. After I sent the complaint to their regulator they changed some terms and conditions about self exclusion.
Overall This casino is a good one for process the withdrawals but they slow down when you win but you have to wait even though your account is verified one.
Привіт. Дайте мені секунду, будь ласка, і я перевірю це. Я постараюся зв’язатися з вами якомога швидше.
Hello. Just give me a second, please, and I will check that out. I will try to get back to you ASAP.
Чи можу я запитати, чи були у вас раніше інші облікові записи в Casino Guru? На жаль, це може бути причиною того, що ви не можете подати скаргу.
May I ask if you had any other accounts here at Casino Guru before? This could actually be the reason you are unable to submit a complaint, unfortunately.
Щоб допомогти іншим зрозуміти поточні обставини, пов’язані з тим, що конкретні учасники не можуть подати іншу скаргу, важливо пояснити, що інші раніше створені облікові записи було заблоковано за порушення нашої політики через попередні процедури подання скарг, цю конкретну, а також інші створені профілі у майбутньому, тому буде заборонено.
Ми віддаємо перевагу зосередженню уваги на гравцях, які дотримуються чесного підходу, звертаючись за допомогою через Центр вирішення питань Casino Guru .
To help others understand the ongoing circumstances regarding specific members being unable to submit another complaint, it's important to explain, that other previously created accounts have been banned for violating our policies due to previous complaint processes, this particular one, as well as other profiles created in the future, will therefore be banned.
We prefer to focus on players who uphold a fair approach while seeking help through the Casino Guru Resolution Center.
Це казино - повний жарт і його слід заборонити. По-перше, вони прийняли всі документи, які я надіслав. Потім я робив репатріацію, то вони вирішили вимагати фото, де я тримаю паспорт і записку з цифрами. Першу фотографію відхилили, бо на ній не було видно рук. Зараз картинку схвалили, але цього разу без відео на цю ж тему. Ось де я проводжу свою власну лінію. Це вже не безпека. Я підтвердив їм свою особу, адресу та спосіб оплати. Більше вони від мене нічого не отримають. Наступна адреса для мене - Askgamblers...
This casino is a complete joke and should be banned. First, they accepted all the documents I sent. Then I did the repatriation, so they decided to demand a picture where I'm holding a passport and a note with numbers. The first picture was rejected because the hands were not visible in the picture. Now the picture was approved, but this time they are without a video on the same topic. This is where I draw my own line. This is no security anymore. I have proved my identity, address and payment method to them. They won't get anything else from me. The next address for me is Askgamblers...
Tämä kasino on täysi vitsi ja sen toiminta pitäisi kieltää. Ensiksi he hyväksyivät kaikki lähettämäni dokumentit. Sitten tein kotiutuksen niin he päättivät vielä vaatia kuvaa, jossa pidän käsissäni passia ja lappua, missä on numeroita. Ensimmäinen kuva hylättiin, koska kädet ei näkynyt kuvassa. Nyt kuva oli hyväksytty, mutta tällä kertaa he ovat videota vailla samasta aiheesta. Tähän minä vedän oman rajani. Tämä ei ole mitään turvallisuutta enää. Olen henkilöllisyyteni, osoitteeni ja maksutapani heille todistanut. Muuta he eivät minulta tule enää saamaan. Seuraava osoite on minun osalta Askgamblers...
привіт
Я хотів би зрозуміти, що з вами сталося, тож сподіваюся, ви не заперечуєте над кількома запитаннями.
Мені здається, що казино вирішило попросити вас взяти участь у перевірочному дзвінку; це так?
Здається, ви відхиляєте цю опцію з міркувань безпеки.
Зазвичай такий дзвінок потрібен, щоб ви пройшли KYC і отримали дозвіл на можливі зняття коштів. Коли гравець відмовляється пройти дзвінок, це дуже підозріло для казино.
Я розумію, що це може здатися складною вимогою, але, чесно кажучи, зрештою було б добре усвідомити, що казино просто не має розкоші зустрітися з вами віч-на-віч. Отже, якщо вони вважають, що ця дія необхідна, я прийму її й отримаю гроші. У вас буде багато часу, щоб надати їм відгук про процедуру, коли ви справді пройдете цей «випробування».
Наприклад, замість того, щоб закривати облікові записи гравців без проведення повного розслідування будь-яких підозр, ми наполегливо намагаємося переконати представників казино дійсно пройти дзвінок для перевірки з гравцем.
Я просто хотів, щоб ти це знав.
Hey there,
I'd like to understand what happend to you, so I hope you don't mind a few questions.
To me, it seems the casino decided to ask you for participating in a verification call; is that so?
You appear to reject this option for security reasons.
Ususally, such call is needed for you to pass the KYC and be approved for possible withdrawals. When a player refuse to undergo the call, it is higly suspicius for the casino.
I understand it may feel like a complicated demand, but frankly, in the end, it would be good to realize the casino just doesn't have the luxury to meet you face-to-face. So, if they believe this action is necessary, I would accept that and get the money. You will have a lot of time to provide them feedback on the procedure when you actually pass this "trial".
For example, instead of closing players' accounts without conducting a full investigation into any suspicions, we persistently attempt to convince casino representatives to actually go through the verification call with the player.
I just wanted you to know that.
Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite ja pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla
«Дякуємо за унікальне фото.
У зв’язку зі збільшенням кількості спроб шахрайства в Інтернеті ми намагаємося вживати всіх можливих заходів для збереження коштів наших клієнтів.
Для проходження процедури додаткової верифікації, просимо записати коротке відео самоідентифікації з вашим документом (паспортом). Підготуйте свій документ і аркуш паперу з рукописною датою запису та назвою нашого продукту.
Речі, які ви повинні виконати у відео:
1. Назвіть своє ПІБ, дату запису відео на фронтальну камеру, а також те, що це відео присвячене додатковому процесу перевірки на сайті нашої компанії.
2. Покажіть, що навколо вас, щоб ми переконалися, що поблизу немає третіх осіб.
3. Помахайте рукою перед обличчям протягом кількох секунд, щоб переконатися, що ви не використовуєте програмне забезпечення для редагування обличчя.
4. Покажіть, що ви тримаєте свій документ і папір із сьогоднішньою датою та назвою нашого продукту.
5. Щоб переконатися, що ваш документ справжній, вийміть аркуш паперу та покажіть його близько до камери, повертаючи його під різними кутами, щоб ми могли побачити миготливі голограми та водяні знаки на вашому документі».
Ei vaan he pyysivät minua tekemään videon. Minusta KYC-prosessiin ei tarvita mitään videoita vaan siinä varmennetaan asiakkaan henkilöllisyys, osoite ja pankkitiedot. Selfienkuvan vielä ymmärrän, mutta videon tekemistä en enää ymmärrä. Laitan alle vielä viestin, mitä he ovat vailla
"Thank you for providing a unique photo.
Due to increasing fraud attempts on the internet, we are looking to enforce all possible measures to keep our customers’ funds secure.
In order for you to proceed with the additional verification procedure, please record a short self-identification video with your document (passport). Please prepare your document and a piece of paper with the handwritten date of recording and our product's name.
Things you must perform in the video:
1. Say your full name, date of recording the video on the front camera, and that this video is dedicated to the additional verification process on our company's website.
2. Show what is around you, so that we can make sure there are no third parties nearby.
3. Wave your hand in front of your face for several seconds to make sure you are not using any face-editing software.
4. Show yourself holding your document, and a paper with today's date our product's name.
5. To make sure your document is genuine, please remove a piece of paper and show your document close to the camera, rotating it at different angles so we can see blinking holograms and watermarks on your document."
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.