ГоловнаФорумКазиноJustbit Casino - загальне обговорення

Justbit Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Mash92
|
6 157 переглядів 43 відповідей |
|
1 2 3
Radka

Я по пунктам описал, где казино лжет. Лжет почти везде. Теперь будущий игрок, если решит там зарегистрироваться не увидит этот отзыв и сделает депозит мошенникам, который будет украден вместе с его выигрышем.

djak1987

Проте, на жаль, у скарзі нічого з цього не було доведено, що означає, що ваші твердження залишаються недоведеними. В тім-то й річ. Я не сумніваюся, що ви вірите в те, що говорите, тому сприймаю це як вашу думку. З іншого боку, відгукам користувачів потрібно довіряти, щоб зберегти їхню цінність.

«Гравець із Росії скаржився, що казино заблокувало його обліковий запис і конфіскувало 75 євро після того, як вимагала процедури KYC, незважаючи на те, що їхня політика не передбачає такої процедури для гравців у криптовалюту. Він стверджував, що вони визначили його обмежений статус країни з його водійських прав і заблокували його обліковий запис був зареєстрований шість місяців тому, використовуючи російський номер телефону. Однак ми виявили, що гравець порушив умови казино через доступ до веб-сайту з обмеженої країни за допомогою VPN. Таким чином, ми не змогли стверджувати на його користь, тому скаргу було відхилено».


Як усі бачать, це ті самі моменти, які ви постійно повторюєте тут на форумі, кажучи, що казино брехало. 🤷‍♂️

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Как это не было доказано???? Главный баннер на начальной странице - обман. Лицензия - обман. Что еще доказывать? И как вы определили что я из страны с ограниченным доступом? Так же как и казино, по водительскому удостоверению?

djak1987

Все це зазначено в резюме. Чи можете ви прочитати це ще раз?

Я хочу, щоб ви знали, що окрім команди даних, яка знову перевірить ліцензію - і в зв'язку з цим я ввічливо прошу вас звернути увагу на цю тему щодо питань ліцензіатів Кюрасао 👈 - було прокоментовано.

Дійсно мало що можна додати.

Автоматичний переклад.
Radka

Отсутствие проверки КYC на главной странице - откровенная ложь. Она есть.

Лицензия на главной странице- откровенная ложь. Лицензии нет.

Казино определяет гражданство игрока по водительскому удостоверению - ложь. Это невозможно. Отсюда следует что и игроков казино блокирует явно нарушая свои же придуманные правила.

Попробуйте опровергнуть хотя бы любое из вышесказанных мною утверждений

djak1987

Насправді безглуздо продовжувати цю розмову. Чи є ще щось, про що ви не згадували кілька разів раніше? Якщо так, говоріть.

Якщо ні, будь ласка, не повторюйтеся, ми не відповімо, і ті самі публікації відтепер будуть видалені.

Сподіваюся, ви можете подумати про мету форуму.🙏

Автоматичний переклад.
Radka

По факту вам ответить нечего, что и понятно. Все вышеизложенное мной - факты, с которыми спорить бессмысленно. Указанное казино - мошенники. На этом закончим.

djak1987

Я щойно перевірив ваші останні дописи лише для того, щоб дізнатися, що ви продовжуєте задавати ті самі питання, висловлюючи ті самі припущення, ігноруючи все, що ми вам уже сказали.

Таким чином, ваша присутність на цьому форумі не має жодної цінності, і ми не будемо витрачати час на розмови з вами знову на ті самі теми. Я виключаю вас з форуму.


Бережіть себе.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Luckywayz Limited BV перейменовано на Joebit (joebit.io).


обидва сайти все ще функціонують і використовують ту саму систему облікових записів. здається лише питанням часу, коли вони розішлють електронні листи щодо змін і вимкнуть старі сайти.

Автоматичний переклад.
mulven

Привіт, ти грав у цьому казино? Якщо ви випадково помітили, що цей сайт закрито, ви можете повідомити нам, і наша команда розгляне це та виправить. Я також перевірив сторінку, яку ви опублікували, і вона виглядає досить ідентично, тому, можливо, це станеться незабаром.

Спасибі за інформацію. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

https://casinoguru-en.com/forum/general-gambling-discussion/casbit-group-nv/2#post-125439


дивіться мій пост тут.


Усі їхні сайти знову отримали обмани та належну ліцензію. схоже, що їх було знайдено на початку переходу, оскільки вони ще не відшліфовані та не повідомляли клієнтам justbit про зміни.


Я грав на justbit, я можу увійти на joebit з тими самими даними.

Автоматичний переклад.
mulven

Я розумію, але я думаю, що було б правильно, якби казино також сповістило своїх гравців, щоб принаймні якісь листи приходили. Така інформація була б важливою для мене особисто, тому так.

Дякую, що звернули увагу. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дійсно, щоразу, коли це трапляється до того, як компанія надіслала електронний лист за місяць до зміни, вони безумовно здійснюють свій перехід нерегулярно!

Автоматичний переклад.
mulven

Це здається мені надзвичайно відповідальним. Хоча підтримка позитивних стосунків з гравцями зазвичай коштує казино великих грошей, деякі з них руйнують свою власну важку роботу, створюючи перешкоди, яких можна уникнути. Мені легше не вживати термін «помилки» 😀.

Ви спостерігали подібні дії?

Я ціную повідомлення, це надихає JustBit.


Автоматичний переклад.

Коли я спочатку помітив нові обмежені сайти luckywayz, вони були з однією з чотирьох головних ліцензій, але я щойно перевірив сьогодні, і вони «в стадії застосування» з новим GCB, тож я думаю, що вони натиснуть на тригер повної заміни, коли отримають було схвалено для цієї ліцензії.

Автоматичний переклад.
mulven

Наша команда даних уважно стежить за ситуацією, тому, якщо ви хочете щось знати або навіть мати якусь інформацію, будь ласка, звертайтеся.😉

Ми, звичайно, цінуємо це.

Автоматичний переклад.

Схоже, вони змінили власника та постачальника платежів. SkyGrow Group Limitada зайняла касбітне місце.

Можна сподіватися, що це зміниться, оскільки у них були проблеми з наданою оплатою (так принаймні кажуть)

Але це також може бути просто те, що має відношення до слухання про банкрутство проти casbit.

Отже, якщо вони мають добрі наміри, вони мають багато повернути кошти, якщо ні, то мені шкода всіх нових клієнтів.


найкращі побажання

LL

Автоматичний переклад.
lollolundberg

На жаль, ви не мали хорошого досвіду з ними, тому я дуже сподіваюся, що ви більше не зіткнетеся з чимось подібним.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я дуже сподіваюся, що хтось може мені допомогти.


За останні чотири тижні я втратив рівно 29,773 євро в Justbitcasino. Я знаю, де ви граєте, ви можете втратити свої гроші. Коли я дізнався, що Justbit.io заборонено приймати гравців з Нідерландів, я просив їх отримати якусь компенсацію за мої втрати, тому що вони прийняли мене як гравця без KYC чи будь-якого іншого. Я зняв один раз близько 4000 євро, але вони запитали лише мій IBAN. Я попросив їх відшкодувати мені 2/3 моїх збитків, здається справедливим з мого боку. Вони відповіли, що розглянуть мій запит і повернуться до травня. Зараз 12-й день, і жодного повідомлення звідти немає. Тим часом вони негайно закрили мій обліковий запис, коли я зробив цей запит.


Після мого запиту через 2 дні вони знімають 1500 євро з мого банківського рахунку, це вказано як депозит у моїй довідці. Я запитав їх, як це можливо, тому що я не зробив жодного депозиту, вони закрили мій рахунок, тому неможливо внести депозит або ввійти. Як і на мій перший запит, вони сказали мені чекати відповіді, до сьогодні я все ще чекаю. Мені навіть більше не відповідають.


29 773 євро дуже боляче, але 1500 євро, можливо, більше, тому що це крадіжка. Я ніколи не давав на це дозволу. Єдине, про що я можу думати, це те, що я зробив депозит, коли мій рахунок працював, і що депозит не пройшов, а через кілька днів він пройшов, але мій рахунок було закрито.


Чи може хтось допомогти? Я намагався поговорити з юристом у Коста-Ріці (justbit.io належить групі Skygrow Limitada з Коста-Ріки), але перший попросив у мене 20 000 доларів, а другий – 15 000 доларів, щоб взяти мою справу. Я розглядаю можливість використання одного з двох, щоб підкреслити їх.


Мені дуже погано в цей момент.


Будь ласка, допоможіть.


дякую

Автоматичний переклад.
frenchw100

Привіт,

Згідно з тим, що ви написали, мало що можна зробити без залучення адвокатів, як би мені не було неприємно це говорити.

Оскільки ми не можемо перевірити депозит самостійно, нам доведеться покладатися на інформацію, яку надаєте ви та казино. У зв’язку з цим я б попросив ваш банк надати запит щодо неавторизованої трансакції.

Оскільки ви добровільно створили обліковий запис у казино, і якщо ваша країна походження не була активно використана для конфіскації ваших потенційних виграшів, нічого несправедливого, ймовірно, не сталося, тому ми також не можемо змусити казино повернути ваш початковий депозит лише тому, що ви програли. Я думаю, що це не гарна новина, але я відчуваю, що ви повинні бути до цього готові.

Тут ми працюємо за такими принципами:

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos

Я вважаю, що адвокати є тими, хто може використовувати закони, щоб підкріпити вашу вимогу; ми, по суті, не можемо цього зробити.

Проте ви можете спробувати подати нам безкоштовну скаргу. Мої колеги вирішать, чи зможуть вони допомогти. Цей посібник може допомогти . 👈

Мені шкода через що ти пройшов. Перш ніж створювати обліковий запис, ознайомтеся з ліцензією казино та дозволеними країнами. 🙏

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого