Привіт,
Я дуже сподіваюся, що хтось може мені допомогти.
За останні чотири тижні я втратив рівно 29,773 євро в Justbitcasino. Я знаю, де ви граєте, ви можете втратити свої гроші. Коли я дізнався, що Justbit.io заборонено приймати гравців з Нідерландів, я просив їх отримати якусь компенсацію за мої втрати, тому що вони прийняли мене як гравця без KYC чи будь-якого іншого. Я зняв один раз близько 4000 євро, але вони запитали лише мій IBAN. Я попросив їх відшкодувати мені 2/3 моїх збитків, здається справедливим з мого боку. Вони відповіли, що розглянуть мій запит і повернуться до травня. Зараз 12-й день, і жодного повідомлення звідти немає. Тим часом вони негайно закрили мій обліковий запис, коли я зробив цей запит.
Після мого запиту через 2 дні вони знімають 1500 євро з мого банківського рахунку, це вказано як депозит у моїй довідці. Я запитав їх, як це можливо, тому що я не зробив жодного депозиту, вони закрили мій рахунок, тому неможливо внести депозит або ввійти. Як і на мій перший запит, вони сказали мені чекати відповіді, до сьогодні я все ще чекаю. Мені навіть більше не відповідають.
29 773 євро дуже боляче, але 1500 євро, можливо, більше, тому що це крадіжка. Я ніколи не давав на це дозволу. Єдине, про що я можу думати, це те, що я зробив депозит, коли мій рахунок працював, і що депозит не пройшов, а через кілька днів він пройшов, але мій рахунок було закрито.
Чи може хтось допомогти? Я намагався поговорити з юристом у Коста-Ріці (justbit.io належить групі Skygrow Limitada з Коста-Ріки), але перший попросив у мене 20 000 доларів, а другий – 15 000 доларів, щоб взяти мою справу. Я розглядаю можливість використання одного з двох, щоб підкреслити їх.
Мені дуже погано в цей момент.
Будь ласка, допоможіть.
дякую
Hi there,
I really hope that someone can help me.
I lost the past four weeks exactly €29.773 euro at Justbitcasino. I know where you gamble you can loss your money. When i learned that Justbit.io isnt allowed to accept players from the Netherlands, i ask them to have some kind of compensation for my losses because they accepted me as Player without KYC or whatso ever. I did one wirhdrawal about € 4000euros en they only asked for my IBAN. I asked them to refund me 2/3 of my losses, seems fair from my side. They replied that they will look at my request and come back to may. Its now day 12 and no message from there side. Meanwhile they immediatly close my account when i did that request.
After my request, 2 days later they deduct €1500 from my bankaccount, it shown as deposit in my reference. I asked them how that is possible, because i didnt make any deposit, my account has been closed by them so thats not possible to deposit or to log in. Like my first request they told me to wait for an answer, till today im still waiting. They dont even answer me anymore.
The €29.773 hurts a Lot, but the €1500 maybe more because thats theft. I never gived permission to that. The only thing that i can think about is that a made a deposit when my account was working and that the deposit didnt went trough and a few days later it passed trough but my account was closed.
Can someone please help? I tried to talk to a lawyer in Costa Rica (justbit.io is from Skygrow group Limitada from Costa Rica) but the first one asked me from $20.000 and the second one $15:000 to take my case. I am considering to use one of the two just to make a point to them.
I feel really bad at this moment.
Please help.
Thank you
Автоматичний переклад.