1 рік тому
Тут ви можете обговорити Justbit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добре, а як щодо будь-яких пояснень чи оновлень від казино?
Можливо, ви вже пройшли верифікацію облікового запису? Будь ласка, надайте більше деталей, є достатній шанс, що ми знайдемо спосіб пояснити або запропонувати варіанти.
Ok, and what about any explanations or updates from the casino?
Have you perhaps pas the account verification yet? Kindly provide more details, there is a fair chance we will find a way to explain or suggest options.
Гей, я думаю, що було б найкраще, якби ти якось пояснив свою ситуацію, а не давав таке загальне бачення справи. Чи можете ви сказати мені, що сталося і чому казино забрало ваші гроші?
Дай мені знати.
Hey, I think it would be best if you explained your situation somehow instead of giving such a general view of the matter. Could you tell me what happened and why the casino took your money ?
Let me know.
Я подам скаргу найближчими днями. Рахунок заблокували, всі гроші вкрали.
I will file a complaint in the next few days. The account was blocked, all the money was stolen.
В ближайшие дни составлю жалобу. Аккаунт заблокировали, все деньги украли.
Чи сказали вам у казино, чому заблокували ваш рахунок? Звичайно, скарга – це, ймовірно, правильний крок, але, можливо, було б добре хоча б коротко описати ситуацію. Хто знає, можливо, у майбутньому ви зможете допомогти гравцеві, з яким трапилося те саме чи щось подібне.
Але, звісно, рішення залежить від вас, і я триматиму кулаки, щоб усе закінчилося добре і було вирішено справедливо.
Did the casino tell you why they blocked your account ? Of course a complaint is probably the right step, but it might be good to at least briefly describe the situation. Who knows, maybe in the future you would be able to help a player who had the same thing happen to him or something similar.
But of course the decision is up to you and I will keep my fingers crossed that everything turns out well and is resolved fairly.
Я раджу всім гравцям не реєструватися у них і не віддавати свої гроші шахраям.
I advise all players not to register with them and not to give their money to scammers.
Всем игрокам я посоветую не регистрироваться у них и не отдавать свои деньги мошенникам.
Що ж, я бачу, що ми, ймовірно, не дізнаємося більше, тому, коли ви подасте скаргу, я думаю, ми отримаємо певну інформацію звідти.
Піклуватися.
Well, I see that we probably won't learn more, so when you file a complaint, I guess we'll have some information from there.
Take care.
Схоже, це казино не має дійсної ліцензії. Вони стверджують, що мають ліцензію Кюрасао, але не вказують фактичної ліцензії чи значка підтвердження ліцензії. Вони показують посилання на свою домашню сторінку, а не сторінку перевірки ліцензії, як це має бути. Іншими словами, вони майже напевно брешуть про свою ліцензію, але, тим не менш, у вас високий рейтинг для цього казино, і вказано, що воно має ліцензію, що є черговою брехнею. Нехай представник казино пояснить. Як на мене, чергове шахрайське казино без ліцензії.
It appears that this casino does not have a valid license. They claim to have a Curacao license but do not state the actual license or license verification badge. They show links to their home page, not the license verification page as is supposed to be the case. In other words, they are almost certainly lying about their license, but nevertheless, you have a high rating for this casino and it is indicated that it is licensed, which is another lie. Let the casino representative explain. In my opinion, another scam casino without a license.
Похоже, что у этого казино нет действующей лицензии. Они заявляют, что имеют лицензию Кюрасао, но не называют фактическую лицензию и значок подтверждения лицензии. Они показывают ссылки на свою главную страницу, а не на страницу проверки лицензии, как предполагается. Другими словами, они почти наверняка лгут о своей лицензии, но тем не менее у вас высокая оценка у этого казино и обозначено что лицензировано, что является очередной ложью. Пусть представитель казино объяснится. По моему мнению очередное скам казино без лицензии.
Ну, я теж подивився на це, і я також бачу, що від seal gaming curacao він просто знову перенаправляє мене на сторінку їхнього казино, тож дякую, що згадали про це, і я обов’язково попрошу нашу команду обробки даних поглянути на це та виправити це як Ну.
У будь-якому разі, оскільки ви подали скаргу , як і оголосили, нам доведеться почекати та подивитися, що буде вирішено. Я сподіваюся на щасливий і справедливий кінець.
Well I looked at it too and I also see that from seal gaming curacao it just takes me to their casino page again, so thanks for mentioning it and I'll be sure to have our data team take a look at it and fix it as well.
Anyway, since you filed a complaint as you announced, we'll have to wait and see what gets resolved. I hope for a happy and fair ending.
Багато з того, що зазначено на їхній головній сторінці, є абсолютною брехнею. Якщо казино обманює ліцензію, це абсолютне шахрайство. Не дивно, що вони дозволяють гравцям реєструватися і робити депозити за допомогою своїх телефонних номерів, але нібито із заборонених країн. А висновки про громадянство людей роблять за водійськими правами. Тут навіть обговорювати нема про що - абсолютні шахраї.
Much of what is stated on their main page is an absolute lie. If a casino cheats with a license, it is an absolute scam. It is not surprising that they allow players to register and make deposits using their phone numbers, but allegedly from prohibited countries. And they draw conclusions about people’s citizenship based on their driver’s licenses. There’s nothing even to discuss here - absolute scammers.
Многое что указано на главной странице у них - абсолютная ложь. Если казино обманывает с лицензией - это абсолютный скам. Неудивительно что они разрешают регистрироваться игрокам и вносить депозиты по своим номерам телефона, но якобы с запрещенных стран. И делают вывод о гражданстве людей по водительским удостоверениям. здесь даже обсуждать нечего- абсолютные скаммеры.
Це не дуже достовірно, коли в казино все так, і ми побачимо, що наша команда дізнається. Мені дуже цікаво, тому що я бачив, що написав Томас, і що на даний момент неможливо зареєструвати гравців з вашої країни. Побачимо, як воно вийде.
It's not exactly very credible when the casino has it like this and we'll see what our team finds out. I'm quite curious because I saw what Tomas wrote and that at this moment it is not possible to register players from your country. We'll see how it turns out.
Ну, я передав це нашій команді, і вони зв’язалися з партнером, щоб дізнатися більше. У мене поки що немає точної інформації, але це може бути пов’язано з переходом казино на ліцензію GCB. Коли я дізнаюся більше, я дам вам знати.
Що стосується рейтингу, то тут все пояснено.
Well I have passed this on to our team and they have contacted the affiliate to find out more. I don't have exact information yet, but it may be due to the casino switching to a GCB license. When I know more I will let you know.
As for the rating, everything is explained here.
Зв'язався з оператором в чаті, він вказав свою підроблену ліцензію як дійсну. Вони не переходять на інші ліцензії.
Що маємо в результаті:
Відсутність перевірки KYC на головній сторінці є відвертою брехнею. Вона є.
Ліцензія на головній сторінці - відверта брехня. Без ліцензії.
Казино визначає громадянство гравця за водійськими правами - брехня. Це неможливо. Звідси випливає, що казино також блокує гравців, явно порушуючи власні придумані правила.
Спростуйте будь-яке з моїх тверджень вище.
і подивіться ще раз на рейтинг шахрайських казино.
I contacted the operator in the chat, he indicated his fake license as valid. They do not transfer to any other licenses.
What we have as a result:
The lack of KYC check on the main page is an outright lie. She is.
The license on the main page is an outright lie. No license.
The casino determines the player's citizenship based on their driver's license - a lie. This is impossible. It follows that the casino also blocks players, clearly violating its own invented rules.
Refute any of the statements I made above.
and look again at the scam casino rating.
Я связывался с оператором в чате , он указал свою фейковую лицензию как действующую. Ни на какие другие лицензии они не переходят.
Что мы имеем по итогу:
Отсутствие проверки КYC на главной странице - откровенная ложь. Она есть.
Лицензия на главной странице- откровенная ложь. Лицензии нет.
Казино определяет гражданство игрока по водительскому удостоверению - ложь. Это невозможно. Отсюда следует что и игроков казино блокирует явно нарушая свои же придуманные правила.
Опровергните любое из вышесказанных мною утверждений.
и посмотрите еще раз на рейтинг скам казино.
У цьому пункті ви не праві. Ми перевіряємо кожен відгук користувача, і лише ті, які не відповідають нашим інструкціям, відхиляються, надаючи користувачеві пояснення або пропозиції щодо того, як відповідати вимогам. Які, як я можу сказати, створені лише на користь читачам відгуків користувачів.
У випадку вашого відгуку про казино JustBit причиною було зазначено: «Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки він описує проблему, пов’язану з вашою скаргою на гуру казино, яку щойно закрили як необґрунтовану, я також відхилення цього відгуку користувача. Дякуємо за розуміння."
Відхилена скарга 👈 не є тим результатом, який ви б оцінили, однак ми не вважаємо справедливим дозволяти відгукам користувачів впливати на такі емоції. Якби ваш відгук об’єктивно не мав відношення до вашої відхиленої скарги, все було б інакше.
Вибачте, будь ласка, спробуйте зрозуміти природу нейтралітету.
At this point you are incorrect. We check every single user review, and only those that do not meet our guidelines are rejected, providing the user with an explanation or suggestion on how to meet the requirements. Which, as I can say are only set to benefit user reviews readers.
In the case of your review of the JustBit Casino, the reason was as stated: "Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed as unjustified, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
The rejected complaint 👈 is not the outcome you would appreciate, still, we do not deem it fair to allow user feedback to be affected by such emotions. If your review was objectively non-related to your rejected complaint, things would be different.
I'm sorry, try to understand the nature of neutrality, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.