1 рік тому
Тут ви можете обговорити Jokabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, що з тобою сталося в казино і які проблеми виникли. Не могли б ви детальніше описати ситуацію, щоб ми могли спробувати вам допомогти?
Hi, what happened to you in the casino and what problems occurred. Could you please describe the situation more so we can try to help you ?
Ще кілька днів тому я думав, що проблема в mifinity, тепер я зміг перевірити цю сторінку, а потім вони запитали мене про перевірку в jokabet, я спілкувався з ними з неділі через чат, спочатку вони мені не дали можливість зняти кошти за допомогою банківського переказу, і тепер, коли він залишив мене, вони не дозволяють мені підтвердити рахунок, перевірку рахунку було заблоковано, і мені повідомляється, що я не можу спробувати ще раз, коли я правильно завантажу свій ідентифікатор ...
Until a few days ago I thought that the problem was with mifinity, now I have been able to verify that page and then they ask me for verification in jokabet, I have been talking to them since Sunday via chat, first they did not give me the option to make a withdrawal by transfer bank and now that it leaves me, they won't let me verify the account, the account verification has been blocked and it tells me that I can't try again when I have uploaded my ID correctly...
Hasta hace unos días pensé que el problema lo tenía con mifinity, ahora ya he podido verificar esa página y entonces me piden una verificación en jokabet, llevo hablando con ellos desde el domingo por chat, primero no me daban opción de hacer un retiro por transferencia bancaria y ahora que me deja, no me dejan verificar la cuenta, se me ha quedado bloqueada la verificación de la cuenta y me dice que no lo puedo intentar más cuando he subido mi dni corectamente …
Хм, а чи відповіли вам у казино, чому це відбувається і ви не можете завершити перевірку облікового запису? Ви пробували запитувати?
Hmm and did the casino give you any answer as to why this is happening and you can't complete the account verification ? Have you tried asking ?
Я спілкувався з їхнім чатом протягом кількох днів, і вони надсилають це лише в службу підтримки, вони кажуть мені, що я отримаю електронний лист із рішенням, але нічого не надходить... і без перевірки облікового запису я не можу нічого зняти...
I have been contacting their chat for days and they only send it to support, they tell me that I will receive an email with the solution and nothing arrives... and without verifying the account I cannot withdraw anything...
llevo contactando con su chat dias y solo lo mandan a soporte, me dicen que me llegará un correo con la solución y no llega nada… y sin verificar la cuenta no puedo retirar nada…
І скільки часу минуло з тих пір, як ви не могли перевірити? Безумовно, це неприємно, якщо у вас немає відповіді, тому що це точно буде корисно вам та іншим гравцям.
У будь-якому випадку, дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти, тому що я відчуваю скаргу в повітрі. З іншого боку, я був би радий, якби все вирішилося без проблем і вам не довелося з чимось подібним стикатися. Я почекаю.
And how long has it been since you couldn't verify ? It's certainly not nice if you don't have an answer, because it would definitely be helpful to you and other players as well.
Anyway, let me know so we can try to help you, because I can feel the complaint in the air. On the other hand, I'd be happy if everything was resolved without any problems and you didn't have to deal with anything like that. I will wait.
Дякуємо за корисну інформацію. Я також переглядав сторінку, і схоже, що це так. Я дав це моєму колезі з нашої команди даних для перевірки, тож якщо він підтвердить це, і це так, він змінить це на нашій сторінці.
У будь-якому випадку, ви граєте в цьому казино після того, як дізналися, що казино має ліцензію? 🙂
Thank you for the useful information. I was looking at the page as well and it looks like that's the case. I gave it to my colleague in our data team to check, so if he verifies it and it is so, he will change it on our page.
Anyway, are you playing in this casino since you found out that the casino is licensed ? 🙂
Привіт, ні, зараз я там не граю. Люди на підтримку сказали, що це дозволено для німецьких гравців. Але з Німеччини туди не зареєструєшся. І я навіть вважаю, що це казино пов’язане з казино Cryptoleo, Ninecasino betonred тощо. І це насправді дуже хороші та відомі сайти
Hello, no, I'm not currently playing there. The people in support said that it is allowed for German players. But you cannot register there from Germany. And I even believe that the casino is related to the Cryptoleo, Ninecasino betonred casino etc. And these are actually very good and well-known sites
Привіт! Я не знайшов відповідного зв’язку між казино Jokabet і згаданими вами. Але дякуємо за інформацію про ліцензію, оскільки ми вже додали її до огляду казино. Удачі.🙂 ☘️
Hi, I haven't found any relevant relationship between Jokabet Casino and the ones mentioned by you. But thank you for your information about the license, because we have already added it to the casino overview. Good luck.🙂 ☘️
Привіт
Деякий час грав з Jokabet. Поки що великих проблем немає. Незважаючи на те, що я грав сьогодні вранці та зняв 1500 фунтів стерлінгів, мої дані для входу в мою електронну адресу взагалі не змінилися. Тепер я не можу ввійти, і всі сліди того, що я маю обліковий запис, підозріло зникли. У функції чату, якою я дуже успішно користувався раніше, я дав їм свою адресу електронної пошти, щоб вони могли знайти мене та вирішити проблему, але на диво всі докази того, що я існую або обліковий запис із цією електронною адресою, зникли в просторі 3 години Мені неодноразово надсилалися виграші на мій банківський рахунок у Великій Британії, і сьогодні вранці не було жодних проблем із внесенням £500 GBP. Проблеми виникли лише після того, як я подав відкликання. Дотепер у мене не було проблем, і виплати відбувалися гладко. У мене немає електронних листів від них, щоб повідомити про проблему, і команда живого чату відмовляється мені допомогти, оскільки адреса електронної пошти для мого облікового запису "не відображає жодного облікового запису" - чи можете ви допомогти, оскільки я відчуваю, що мене обманюють стертий і ніколи не існував
Hi
Been playing with Jokabet for a while . No great problems up to now . However I was playing this morning and withdrew £1500 , my log in details have not changed at all under my email address . I am now unable to sign in and all trace of me having an account has suspiciously disappeared. On the chat function , which I have used very successfully on numerous occasions before , I gave them my email address so they can find me and solve the issue but surprisingly all evidence of me existing or an account with that email has disappeared in the space of 3 hrs . I have had winnings sent to my UK bank account on numerous occasions and there was no problem depositing £500 GBP this morning . Problems only arose once I had submitted withdrawal . I have had no problems up to now and payouts have been smooth . I have no emails from them to say there is a problem and the live chat team refuse to help me as the email address for my account is "not showing any account " - can you help as I have a feeling I m being noodled with me being erased and never existed
Привіт! Мені дивно, як весь ваш обліковий запис може раптово зникнути. Для цього не було причин, казино не знайшло жодних даних чи щось подібне? Мені особливо дивно, якщо ви кажете, що зробили депозит сьогодні.
Однак я думаю, що в такому випадкуя б подав скаргу , і наша команда спробувала б вам допомогти. Я не знаю, як така ситуація могла виникнути, і сподіваюся, що ми зможемо вам якось допомогти.
Ви спробуєте?
Hi, I find it strange how your entire account can suddenly disappear. There was no reason for this, the casino didn't find any data or anything like that ? I find it especially strange if you say that you deposited today.
However, I think in such a case I would file a complaint and our team would try to help you. I'm not sure how such a situation could have arisen and I hope we can help you somehow.
Will you try ?
Я можу.
Перегляньте цю тему, будь ласка, ви обов’язково знайдете кілька посилань. Можна дізнатися, що з вами там сталося?
Можливо, я зможу звільнити вас від роздумів про скаргу 👈😉.
I can.
Browse this thread, please, surely you'll find a few links. May I know what happened to you there?
Maybe I can spare you some time wondering about the complaint 👈😉.
Привіт
приєднався до казино та почав вносити депозит, я підтвердив свій обліковий запис за допомогою ліцензії Великобританії. Перевірив відгуки та помітив, що вони не приймають гравців з Великобританії, тому, ймовірно, мої депозити пішли різним торговцям. Спілкувався з чатом, який спочатку сказав, що британські гравці можуть грати, а потім змінив це, сказавши, що ні, вони не можуть. Тоді закрийте мій обліковий запис, я попросив повернути свої втрати, але вони просто цитують там T&C.
я подав скаргу в curaçao e gaming близько 3 тижнів тому, але досі нічого не почув 🤷♀️
Hi
joined casino and started to deposit, I verified my account using my UK licence. Checked reviews and noticed they don’t accept players from Uk, which is probably why my deposits were going to different merchants. Spoke to live chat who at first said UK players can play then changed it saying no they can’t. Then shut my account, I have requested my losses back but they just keep quoting there T&C.
i submitted a complaint to curaçao e gaming about 3 weeks ago and still not heard anything 🤷♀️
Привіт, мені шкода, що ти потрапив у таку біду. Коли справа доходить до скарги до влади, зазвичай потрібно деякий час, щоб отримати відповідь.
У будь-якому випадку, чи є у вас скріншот казино, на якому сказано, що можна грати в ньому, а потім відкликається?
Я подумав, що ви можете подати нам скаргу тут, за цим посиланням, якщо ви зацікавлені, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.
Дайте мені знати, якщо ви подасте це.
Hi, I'm sorry you got into such trouble. When it comes to complaining to the authority, it usually takes a while to get a response.
Anyway, do you have any screenshot of the casino telling you it's ok to play there and then calling it off ?
I thought you could file a complaint here on this link with us if you were interested and we could see if we can help you.
Let me know if you go ahead and file it.
Привіт
так, у мене є скріншоти, але я не знаю, як їх завантажити сюди 🤷♀️Не дуже знаю комп’ютер.
як ти думаєш, у мене хороша справа?
hi
yes I do have screenshots, but don’t know how to upload on here 🤷♀️Not very computer literate.
do you think I have a good case?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.