ГоловнаФорумКазиноJokabet Casino - загальне обговорення

Jokabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Cristianfs10
|
9 442 переглядів 73 відповідей |
|
1 2 34
10 міс. тому

Я намагався подати скаргу, але постійно написано Capcha Failed🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я намагаюся надіслати скаргу, але там написано, що captcha не вдалося 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
annphelan65
10 міс. тому

Врешті-решт вам вдалося додати друковані екрани, як я бачу, так що гарна робота. Чи не могли б ви також зробити знімок екрана, коли ви надсилаєте скаргу, і ви отримуєте повідомлення про помилку captcha? Найкраще підійде повноекранний принтскрін.

Потім я передав би це нашій команді, щоб ми з’ясували, що може бути причиною проблеми. Будь ласка, яким браузером ви користуєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт

я щойно встиг подати скаргу.

Автоматичний переклад.
annphelan65
10 міс. тому

Чудово, ідеально, тому я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам у вашій ситуації.

Якщо у вас є якісь оновлення чи щось нове, не соромтеся повідомити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви вже отримали від них відповідь?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
10 міс. тому

Якщо я можу лише додати невелику деталь: скористайтеся кнопкою відповіді.

Коли ви це зробите, особа, з якою ви намагаєтеся зв’язатися, отримає сповіщення про вашу публікацію. 😉 Збільшення шансів на відповідь.

Успіхів у розгляді скарги та чудових вихідних!


Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Ви вже чули щось безпосередньо від jokabet?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, вони продовжують ігнорувати електронні листи

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це справді погано. Я в тому ж човні

Автоматичний переклад.
Gaz8087
10 міс. тому

Я також подав скаргу в curaçao e gaming, але не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
annphelan65
10 міс. тому

Це дуже погано

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви вже чули щось безпосередньо від jokabet?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, на жаль, ні, і я також бачив, що вашу скаргу зрештою було закрито, оскільки наша команда виявила, що ви не повідомили казино про свою проблему з азартними іграми.

Мені дуже шкода, що все так закінчилося, і я хотів би, щоб ми могли зробити більше, щоб допомогти, але в цьому випадку цього не було.

Автоматичний переклад.
annphelan65
10 міс. тому

Привіт, просто перевіряю, чи було у вас листування з jokabet?. Вони постійно кажуть мені, що все ще розглядають скаргу

Автоматичний переклад.
Gaz8087
10 міс. тому

Без відповіді. Крім того, компанія curaçao e gaming відповіла, що це не одне з казино з ліцензією, я відчуваю, що я справді врізався в цегляну стіну.

Автоматичний переклад.
annphelan65
10 міс. тому

Це жахливо. Не знаю, що робити далі. Це так засмучує

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось знає, у кого казино jokabet має ліцензію??

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось знає, у кого казино jokabet має ліцензію??

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я передав його нашій групі обробки даних для перевірки, оскільки я також не знайшов жодної ліцензії на їх веб-сайті. Побачимо, що вони дізнаються.

Автоматичний переклад.
annphelan65
9 міс. тому

Є ще новини?

Щодо ліцензії, я бачу ланцюжок нижче, але Jokabet вже зв’язувався?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
9 міс. тому

Взагалі немає відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого