ФорумКазиноJokabet Casino - загальне обговорення

Jokabet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Cristianfs10
|
7996 переглядів 73 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
8 міс. тому

Я намагався подати скаргу, але постійно написано Capcha Failed🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я намагаюся надіслати скаргу, але там написано, що captcha не вдалося 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Врешті-решт вам вдалося додати друковані екрани, як я бачу, так що гарна робота. Чи не могли б ви також зробити знімок екрана, коли ви надсилаєте скаргу, і ви отримуєте повідомлення про помилку captcha? Найкраще підійде повноекранний принтскрін.

Потім я передав би це нашій команді, щоб ми з’ясували, що може бути причиною проблеми. Будь ласка, яким браузером ви користуєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт

я щойно встиг подати скаргу.

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Чудово, ідеально, тому я сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам у вашій ситуації.

Якщо у вас є якісь оновлення чи щось нове, не соромтеся повідомити нас. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви вже отримали від них відповідь?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Якщо я можу лише додати невелику деталь: скористайтеся кнопкою відповіді.

Коли ви це зробите, особа, з якою ви намагаєтеся зв’язатися, отримає сповіщення про вашу публікацію. 😉 Збільшення шансів на відповідь.

Успіхів у розгляді скарги та чудових вихідних!


Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Ви вже чули щось безпосередньо від jokabet?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ні, вони продовжують ігнорувати електронні листи

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це справді погано. Я в тому ж човні

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Я також подав скаргу в curaçao e gaming, але не отримав відповіді.

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Це дуже погано

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви вже чули щось безпосередньо від jokabet?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, на жаль, ні, і я також бачив, що вашу скаргу зрештою було закрито, оскільки наша команда виявила, що ви не повідомили казино про свою проблему з азартними іграми.

Мені дуже шкода, що все так закінчилося, і я хотів би, щоб ми могли зробити більше, щоб допомогти, але в цьому випадку цього не було.

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Привіт, просто перевіряю, чи було у вас листування з jokabet?. Вони постійно кажуть мені, що все ще розглядають скаргу

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Без відповіді. Крім того, компанія curaçao e gaming відповіла, що це не одне з казино з ліцензією, я відчуваю, що я справді врізався в цегляну стіну.

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Це жахливо. Не знаю, що робити далі. Це так засмучує

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хтось знає, у кого казино jokabet має ліцензію??

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хтось знає, у кого казино jokabet має ліцензію??

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт! Я передав його нашій групі обробки даних для перевірки, оскільки я також не знайшов жодної ліцензії на їх веб-сайті. Побачимо, що вони дізнаються.

Автоматичний переклад.
annphelan65
8 міс. тому

Є ще новини?

Щодо ліцензії, я бачу ланцюжок нижче, але Jokabet вже зв’язувався?

Автоматичний переклад.
Gaz8087
8 міс. тому

Взагалі немає відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого