ФорумКазиноInstaspin Casino - загальне обговорення

Instaspin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Pascal_W
|
1671 переглядів 36 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jaro
1 місяць тому

Ні, оскільки несправність не усунуто досі, що означає, що щоразу, коли це трапляється, мені доведеться звертатися до служби підтримки та чекати деякий час.

Автоматичний переклад.
Youssf
1 місяць тому

Тоді я не звинувачую вас за ваше рішення. Якщо ви хочете, щоб все пройшло гладко, то вам, ймовірно, доведеться знайти собі інше казино.

Я сподіваюся, що ви зможете це зробити, і ви будете задоволені. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На даний момент у мене 50/50 у цьому казино, по-перше, я все ще чекаю на своє перше зняття, яке минуло більше трьох днів. По-друге, вчора я грав у книжкову гру, мій баланс знизився до 25 фунтів, я виграв 101 фунт, тож мій баланс змінився на 126, що правильно. Потім я зняв 25 фунтів, і це призвело до зменшення балансу до 80 фунтів, що, очевидно, не сумується, і як розбіжність, на щастя, я веду канал YouTube, і всі мої ігри записуються, тому чекаю, поки вони мені повернуться, ніби я кажу, що на даний момент я 50/50 у цьому казино

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви вже звернулися в службу підтримки і пояснили ситуацію? чи ти просто чекаєш?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На даний момент у мене 50/50 у цьому казино, по-перше, я все ще чекаю на своє перше зняття, яке минуло більше трьох днів. По-друге, вчора я грав у книжкову гру, мій баланс знизився до 25 фунтів, я виграв 101 фунт, тож мій баланс змінився на 126, що правильно. Потім я зняв 25 фунтів, і це призвело до зменшення балансу до 80 фунтів, що, очевидно, не сумується, і як розбіжність, на щастя, я веду канал YouTube, і всі мої ігри записуються, тому чекаю, поки вони мені повернуться, ніби я кажу, що на даний момент я 50/50 у цьому казино

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! Ви також намагалися запитати казино, чому воно вираховує більше з вашого зняття коштів? Я можу пригадати деякі комісії, які можуть бути пов’язані зі зняттям коштів, але завжди краще перевіряти такі речі у служби підтримки казино.

Також важливо бути терплячим під час виведення коштів. Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити цей процес, тому ми побачимо, як у вас вийде. Якщо у вас виникнуть проблеми, обов’язково повідомте нас, і ми побачимо, що можемо зробити. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Удень вони щойно отримали від них відповідь, кажуть, що вони не можуть знайти гру, у яку я грав, це дуже дивно, тому що у мене є відео, і тепер я починаю цікавитися цим казино. По-друге, вони сказали, що якщо грошей на моєму рахунку не буде сьогодні вранці, що б я взяв з минулого тижня, щоб зв’язатися з ними. Я досі не отримав своє зняття, мої сумніви щодо цього казино зростають з кожною хвилиною, на жаль, я терпляча людина, я буду дайте їм перевагу сумнівів досі

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Illiau
1 місяць тому

Так, я щойно отримав відповідь, вони сказали, що вони не можуть знайти ігрове запитання, тому я дав йому більше деталей, час, дату, а щодо моєї другої проблеми вони сказали, що випустять гроші в п’ятницю, вилучення 50 фунтів, і вони сказали, що якщо я не отримаю сьогодні, щоб надіслати їм копію моєї виписки з банківського рахунку, щоб вони могли піднятися на ескалаторі, на жаль, я не можу отримати копію моєї виписки з банківського рахунку в Інтернеті, оскільки Сантандер для безпеки припиніть робити знімок екрана, але я чекаю до кінця дня, як я сказав попередньому комусь іншому в групі. Я терпляча людина. Наразі я дам їм перевагу сумнівів, але насправді не дуже гарний початок

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Вибачте, я перепрошую, з мого боку можуть виникнути невеликі проблеми зі зв’язком. На даний момент у мене дві окремі проблеми, одна – це зняття 50 фунтів стерлінгів, а друга, очевидно, пов’язана з відсутністю кредиту на мій рахунок, виграші, зараховані на мій рахунок після перемоги в грі, тому я перепрошую за будь-які проблеми зі спілкуванням. Проблема полягає в тому, що мій баланс знизився до 25 фунтів стерлінгів. Я зіграв у книгу країни Оз і виграв 101 фунт стерлінгів, що повернуло мій баланс до 126 фунтів стерлінгів. Я зняв 25 фунтів і потім повернувся до гри, і на моєму балансі було 80 фунтів стерлінгів, що мало б бути 101 фунтом, але це повернуло мій баланс до 80. Так, комісії за зняття не стягуються, вибачте за будь-яку плутанину, також не було бонусів, як те, що вони пропонують або такі речі

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
karenatkins1974
1 місяць тому

Гаразд, дякую за пояснення. Ми чекатимемо, поки казино надішле вам гроші, і якщо вони не зроблять, як сказали, повідомте їм про це та повідомте собі, що вам робити та в чому проблема.

Якщо все вийде нанівець і у вас немає нічого актуального, тоді сміливо звертайтеся до нас. Тож спробуймо набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ж, після сьогоднішньої розмови з банком я більше не використовуватиму це казино, я поставив йому нульовий рейтинг, дуже дуже розчарований, казино сказало виплатити 50 фунтів стерлінгів 22-го того ж дня, і тепер вони хочуть копію мого виписку з банківського рахунку від 22 числа, щоб вони могли ще раз перевірити, що я не отримав її, чого я точно не отримав, оскільки сьогодні я знову розмовляв з банком, і вони не отримали такого платежу, також у мене відсутні виграші з гри, де мій баланс змінився химерно

Автоматичний переклад.
karenatkins1974
1 місяць тому

Я розумію, що виписка з банківського рахунку є ще одним кроком, який ви повинні зробити, хоча, на мій погляд, має сенс довести, що платіж не було здійснено.

Не питайте мене чому, але мені здається, що казино або, можливо, його платіжний постачальник переконані, що гроші надіслано вам. Тож у цьому відношенні їм просто потрібно бути впевненими. За таких обставин, а також з огляду на загальну вартість спірної суми, я б сказав, що ситуація набула надто масштабного характеру. Тому я співчуваю нашій думці.

Щодо втраченого виграшу - кредиту, чи є у вас офіційна відповідь щодо цього питання від когось із представників казино? На мою думку, коли ви негайно повідомляєте про таку проблему, навіть працівник казино повинен мати можливість перевірити системний журнал ваших останніх кількох раундів і потенційно знайти помилку. Я просто намагаюся зрозуміти, чи могло щось подібне бути можливим тоді.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Дякую за вашу відповідь, radka, вони розглянули це та сказали, що гра виплатила все, чесно кажучи, я не можу сперечатися з ними, коли у мене є повне відео прямо перед моїми очима, як я сказав, що я записую усі мої ігри на YouTube це чорно-біле, але я справді не можу сперечатися з ними, це лише 20 фунтів стерлінгів, коли справа доходить до того, що мені не зараховують, але якщо казино хоче поводитися саме так, я не не хочу мати з ними нічого спільного, я вважаю, що це була невелика сума, яка могла бути сотнями, і що стосується другого пункту знятих 50 фунтів стерлінгів, виплачених на мій рахунок, вони непохитні, що вони пішли на мій рахунок і просто чекаю виписку з банківського рахунку, і коли вони виплатять, мій рахунок буде закрито. Я очікував, що все буде зовсім не так, як новий клієнт у перший день. У мене є такі проблеми з багатьма казино, які я люблю і яким довіряю. Буде цікаво побачити їхній рейтинг тут у майбутньому, чи він тримається,,

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
karenatkins1974
1 місяць тому

Прочитавши ваші дописи, я можу точно зрозуміти ваш підхід до цього казино. На жаль, ми завжди можемо знайти поганий досвід разом із хорошим, особливо у новому казино, як ми кажемо. Ми просто сподіваємося, що з часом вони навчаться навіть на помилках, навіть якщо вони не завжди є на сайті казино, тому що це може легко надходити від постачальника ігор, коли виникають якісь проблеми з іграми. Отже, давайте подивимося, як розвиватиметься казино в майбутньому, як ви вже згадували. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я просто хочу повідомити, що мій банк знайшов зниклий платіж із цього казино, він був виплачений того ж дня і буквально отриманий того самого дня, але це не банк чи я винен, що не знайшов його. Вони здійснили банківський переказ але посилання, яке вони додали до нього, говорить про отримання квитанції про швидші платежі від Кевіна Хутона (моє ім’я), тому, схоже, я щойно надіслав собі трохи грошей, не пов’язаних ні з чим іншим. Я передав це в казино, що вони повинні це змінити і, можливо, використовуйте інше посилання, щоб у майбутньому не виникало плутанини. Я змінив свій відгук на позитивний. Я просто подумав оновити це

Автоматичний переклад.
karenatkins1974
1 місяць тому

Але це справді гарна новина: проблему вирішено. Дякуємо, що повідомили нас, і, коли це можливо, оновіть цю інформацію у своїй скарзі.😉 Цікаво, чи продовжите ви грати в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

file Знову тут сталася плутанина, навіть мій банк був збентежений, тому я сподіваюся, що вони змінили це в майбутньому. Так, я продовжуватиму грати в цьому казино. Тому я шукаю платіж із цього казино, але не бачу його.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
karenatkins1974
1 місяць тому

Я дуже вдячний, що ви також знайшли час, щоб відредагувати свій відгук користувача.

Дякую за вашу чесність і сподіваюся, що ви більше ніколи не зіткнетеся з такою ситуацією.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого