Я розумію, що виписка з банківського рахунку є ще одним кроком, який ви повинні зробити, хоча, на мій погляд, має сенс довести, що платіж не було здійснено.
Не питайте мене чому, але мені здається, що казино або, можливо, його платіжний постачальник переконані, що гроші надіслано вам. Тож у цьому відношенні їм просто потрібно бути впевненими. За таких обставин, а також з огляду на загальну вартість спірної суми, я б сказав, що ситуація набула надто масштабного характеру. Тому я співчуваю нашій думці.
Щодо втраченого виграшу - кредиту, чи є у вас офіційна відповідь щодо цього питання від когось із представників казино? На мою думку, коли ви негайно повідомляєте про таку проблему, навіть працівник казино повинен мати можливість перевірити системний журнал ваших останніх кількох раундів і потенційно знайти помилку. Я просто намагаюся зрозуміти, чи могло щось подібне бути можливим тоді.
I understand the bank statement is another step you're required to take, though, in my opinion, it makes sense to prove the payment has not made it through.
Don't ask me why, but to me, it seems the casino or maybe its payment provider is convinced the money was sent to you. So in that regard, they just need to be sure. Under such circumstances and also considering the total value of the disputed amount, the situation has grown too big, I'd say. So, I empathize with our opinion.
When it comes to the missing winnings - credit, do you have any official response regarding that issue provided by anyone representing the casino? In my opinion, when you report such a problem immediately, even the casino worker should be able to check the system log for your last few rounds and potentially find an error. I'm just trying to figure out whether something like that could be possible back then.
Автоматичний переклад.