9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Instaspin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони вирішили це! Знадобилося приблизно 2 тижні, але вони принаймні дотримали свого слова. Зараз я зміню свою оцінку на 4 зірки.
They resolved it! Took about 2 weeks but hey, atleast they kept their word. I will change my rating to 4 stars now.
Привіт! Оскільки це також зовсім нове казино, я не можу прокоментувати його.
Однак я бачу, що ваш досвід був не найкращим, і я думаю, що якщо ви програли досить багато грошей, можливо, краще зробити перерву або зіграти в казино, яке ви вже підтвердили, тому що чим новіше Чим більше казино, тим більше воно може бути схильне до проблем. 😥
Звичайно, це лише мої рекомендації, і я твердо вірю, що ви впораєтеся.
Коли у вас буде більше новин, обов’язково повідомте нас. Я буду тримати кулаки. 🤞
Hi, since this is also a quite new casino, it's not really possible to comment on it from my side.
However, I can see that your experience has not been the best and I think that if you have lost quite a lot of money, it might be better to take a break or play in a casino that you have already verified, because the newer the casino is, the more prone it can be to problems. 😥
Of course, these are just my recommendations and I strongly believe that you will do well.
When you have more news, be sure to let us know. I will keep my fingers crossed. 🤞
Мій досвід досить хороший. Хороша підтримка та швидке виведення коштів. Програв близько 750 євро, але після деяких виграшів отримав невеликий прибуток.
My experience is quite good. Good support and quick withdrawals. Lost around €750 but after some winnings got a small profit.
Привіт! Мені дуже приємно, що ти отримав тут гарний досвід.
Щодо виведення коштів, який метод ви використовували та скільки часу це зайняло? 🙂
Hi, I'm so pleased you had a good experience here.
Regarding the withdrawal, what method did you use and how long did it take ? 🙂
Я використовував Mifinity, і це зайняло менше 24 годин.
I Used Mifinity and it took less than 24hrs.
Я думаю, що в даному випадку все добре і я б, мабуть, залишився з таким казино, тому що не скрізь, скажімо так, так швидко.
Ви також продовжите грати в цьому казино? 🤔
I think in this case everything is fine and I would probably stay with such a casino, because not everywhere it is, let's say, so fast.
Will you continue to play at this casino as well ? 🤔
Ну, я намагався дати цьому місцю шанс, але боюся, що пошкодую про це.
Під час багатьох раундів гри я накопичив різний баланс (цілком qwin) під час кількох шоу Live Game від Evolution Gaming. Однак після перемоги в бонусному раунді з x євро ця сума не була зарахована на мій рахунок. Дивно, але іноді таке трапляється, і через деякий час кошти все одно надходять на рахунок.
На жаль, це все ще не так, і казино стверджує, що мій поточний баланс у 0 євро правильний і що кілька моїх ставок було скасовано та повернуто. Ці заяви від казино суперечать тому, що я бачив під час гри, оскільки ставки не відхилялися, і я зміг зіграти раунд повністю та отримати виграш.
Відповідно до Evolution Gaming зроблені ставки та виграші/програші правильні, за винятком двох раундів. Яку б вони розглянули.
Тож тепер я подав скаргу та сподіваюся, що команда Casino Guru зможе допомогти, оскільки я сумніваюся, що казино Instaspin допоможе мені та знайде відповідне рішення для цих «помилок».
(Найдивніше те, що майже всі ставки, які казино стверджує як скасовані/відхилені, там, де гравець виграв гроші..)
Well I tried to give this place a chance, but I am afraid I will regret it.
During many rounds of play I accumulated a different balance (quite a qwin) during several Live Game shows from Evolution Gaming. However, after winning a bonus round with x euros this amount did not get credited on my account. Weird, but sometimes this happens and after a while the funds reach the account anyway.
Unfortunately, this is still not the case and the casino claims that my current balance of €0 is correct and that several bets I placed got cancelled and refunded. This claims from the casino made are contradicting what I saw during my play, as the bets did not get rejected and I was able to play the round in full and obtain the win.
According to Evolution Gaming the bets wagered and wins/losses made are correct except two rounds. Which they would look into.
So now I have submitted a complaint and hope that the Casino Guru team can assist as I doubt Instaspin casino will assist me and find a suitable solution for these 'mistakes'.
(The weirdest part is that almost all bets that the casino claims to be cancelled/rejected where the ones where the player did win money on..)
привіт
Мені шкода, що ми знову зустрічаємося за таких огидних обставин...
Якщо я не помиляюся, ігри, в які ви грали, походять від окремих постачальників ігор, а не розроблені безпосередньо казино, чи правильно я припускаю?
На мою думку, відгук від постачальника гри буде найважливішою частиною. На випадок, якщо я чомусь пропустив інформацію раніше: казино згадувало або пропонувало зв’язатися з постачальником?
Зазвичай це найбільш трудомістка частина, і я б очікував, що особливо нові казино виявлятимуть високий рівень інтересу до задоволення гравців. 🤔
Hi there.
I'm sorry we are meeting again under such obnoxious circumstances...
If I'm not mistaken, the games you played are from separate game providers, not developed directly by the casino, am I assuming correctly?
In my opinion, the feedback from the game provider will be the most important part. Just in case I somehow missed the information earlier: Did the casino mention or suggest getting in touch with the provider?
This is usually the most time-consuming part, and I would expect especially fresh casinos to show a high level of interest in the player's satisfaction. 🤔
Постачальник ігор проводить розслідування та надасть усі раунди гри, які я грав, у казино. З боку казино вони вивчають це за допомогою знімків екрана, які я їм надіслав, тому мені цікаво, яким буде результат.
Одна дивна річ полягає в тому, що ігрові журнали Evolution і казино дуже відрізняються з великою різницею в сумі грошей.
Сьогодні трапилося те саме, але цього разу я був готовий зробити скріншот, і оскільки сьогодні у мене було менше ставок, я також можу підтвердити, що раунди не були скасовані, а гроші просто зникли 🙁
Далі буде..
The game provider is doing an investigation and will provide all game rounds I played to the casino. From the casino side they are looking into it with the screenshots I sent them so I wonder what the outcome will be.
One odd thing is that the game log from Evolution and from the casino are quite different with a big difference in the amount of money.
Today the same happened but this time I was bale to screenshot it and as I had less bets today I can also proof that the rounds did not get cancelled but the money just disappeared 🙁
To be continued..
Дякую за роз'яснення.
Проте я б, мабуть, не продовжував грати в казино, а чекав би, поки вся ситуація вирішиться, щоб не ускладнювати її без потреби ще більше. Я думаю, коли постачальник і казино перевіряють ці речі, це може зайняти деякий час. Звичайно, ви зробили скріншоти відповідного матеріалу, щоб підтвердити свої претензії, і я впевнений, що вони будуть доречними.
Наразі я б рекомендував набратися терпіння та дочекатися, яку інформацію надасть постачальник гри. Коли ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте нам.
Thanks for the clarification.
However, I probably wouldn't have continued playing in the casino but waited for the whole situation to be resolved, so as not to complicate it unnecessarily even more. I guess when the provider and the casino are checking these things, it can take some time. Of course, it's certainly appropriate that you took screenshots of the relevant stuff to back up your claims, and I'm sure they'll be appropriate.
For now, I would recommend to be patient and wait to hear what information the game provider comes up with. When you find out something new, be sure to let us know.
Я розумію вашу точку зору Яро. Однак моя помилка полягає в тому, що я покладався на мій попередній досвід під час гри в цю гру, що завжди призводило до виплати моїх перемог у живій грі. Це перший раз, коли це сталося без виплати, і казино заперечує стверджувати, що мої ставки були скасовані (у той час як гроші не повернуто).
I understand your point Jaro. However, the mistake I made is rely on my previous experiences when playing this game which always led to a pay out of my wins on a live game. This is the first time it occurred without a payout so far and a casino denying claiming my bets got cancelled (while the money did not get refunded).
Я дуже сподіваюся, що висновок постачальника гри містить більш детальний огляд усіх розглянутих раундів. Кожен раунд має розпізнаватися за своїм ідентифікатором, тоді результат, записаний на стороні постачальника ігор (а не казино), має бути чітким, включаючи прийняття ставок.
Це мої очікування.
Чесно кажучи, на це треба чекати...
I really hope the game provider's conclusion brings a more detailed overview, concerning all the rounds in question. Each round should be recognized under its ID then the outcome captured on the game provider's side (not the casino's) should be clear, bet acceptance included.
These are my expectations.
Frankly, we have to wait for that...
Привіт, я щойно подав скаргу на Instaspin, тому що 1080 євро раптово зникли, скаргу вирішено, тому що вони повернули мій рахунок із відсутніми грошима, але я не знаю, як видалити скаргу, казино законне та надійне, оскільки я отримав свій повернення грошей, з повагою Стівен
Hello, i just put in a complain about instaspin cause 1080€ was suddenly vanished, the complain is resolved cause they refunded my account with the missing money but i dont know how to remove the complain, the casino is legit en trustable Since i got my money back, regards steven
Привіт!
Чудово, що казино вирішило проблему. Однак не турбуйтеся про скаргу. Немає необхідності видаляти його, оскільки він видимий для всієї спільноти, і будь-хто може побачити , що проблему вирішило казино.
Важливою частиною посилання є відкрите надання чесної інформації про кожне казино.
Дякуємо за вашу турботу!
Hi!
It's great that the casino solved the problem. Don't worry about the complaint, though. There is no need to remove it since it is visible to the whole community and anyone can see that the issue was addressed by the casino.
It's an important part of the link to openly provide honest information about each casino.
Thank you for your concern, though!
Я вніс тут загалом 400 євро і грав лише в ігрові автомати, грав зі ставками 0,40 євро/0,50 євро, і я отримав лише ОДИН БОНУС (який заплатив 4 євро) із цими 400 євро... таке відчуття, що відбувається щось сумне
I deposited a total of €400 here and only played slots, played with bets of €0.40/€0.50 and I only got a SINGLE BONUS (which paid €4) with those 400 euros.... feels like something shady is going on
Я можу сказати, що немає потреби мати будь-які підозри щодо того, що «відбувається щось тіньове», якщо ви знаєте, як працюють ігри в усіх казино. Щоб мати кращу ідею, я рекомендую цю статтю 👈. Хороша річ гри в казино полягає в тому, що ви можете зупинитися в будь-який момент, побачивши, що удача не на вашому боці. Чи не так, як ви думаєте? 🤔
I could say, that there is no need to have any kind of suspicion about that "something shady is going on", if you know how games at all the casinos work. Just to have a better idea, I would recommend this article 👈. The good thing about playing at a casino is, that you can stop anytime, you see, that the luck is not on your side. Isn't that right, what do you think? 🤔
Минулого тижня надійшла хороша новина, яка була вирішена завдяки тому, що компанія Evolution Gaming підтвердила мої претензії журналами гри.
Скаргу також було вирішено, що робить це казино безпечним для гри.
Good news came in last week that is has been resolved thanks to Evolution Gaming backing my claims with the game logs.
Complaint also has been resolved which makes this casino safe to play so far.
Я вніс тут загалом 400 євро і грав лише в ігрові автомати, грав зі ставками 0,40 євро/0,50 євро, і я отримав лише ОДИН БОНУС (який заплатив 4 євро) із цими 400 євро... таке відчуття, що відбувається щось сумне
I deposited a total of €400 here and only played slots, played with bets of €0.40/€0.50 and I only got a SINGLE BONUS (which paid €4) with those 400 euros.... feels like something shady is going on
привіт
Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати допис». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну допису. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.
Дякуємо, що тримаєте нас в курсі!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Минулого тижня надійшла хороша новина, яка була вирішена завдяки тому, що компанія Evolution Gaming підтвердила мої претензії журналами гри.
Скаргу також було вирішено, що робить це казино безпечним для гри.
Good news came in last week that is has been resolved thanks to Evolution Gaming backing my claims with the game logs.
Complaint also has been resolved which makes this casino safe to play so far.
Привіт, приємно бачити, що все було чесно розібрано і ти отримав свої гроші. Це зайняло деякий час, але головне, що все закінчилося щасливо.
Як ви думаєте, ви продовжите грати тут, у казино, оскільки це допомогло вирішити ваші проблеми? 🙂
Hi, it's good to see that everything was sorted out fair and you got your money. It took a while, but the important thing is that it had a happy ending.
Do you think you will continue to play here in the casino, since it helped to solve your troubles ? 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.