6 міс. тому
Я отримав таку відповідь:
Ваш рахунок закрито відділом ризиків.
Причини цього рішення не були вказані.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Я отримав таку відповідь:
Ваш рахунок закрито відділом ризиків.
Причини цього рішення не були вказані.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
Як довго це відбувається? Коли саме ви подали запит на відкликання, якщо можна запитати?
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Все почалося в неділю. Я не замовляв зняття. Я вийшов зі свого облікового запису і не зміг увійти знову. Я отримав інформацію, що обліковий запис був заблокований на 48 годин, а потім закритий назавжди.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Якщо вам не було надано жодної причини, чому це сталося, і у вас є гроші, і ви не вважаєте, що зробили щось погане чи порушили щось, тоді я рекомендую подати скаргу.
Важливо, щоб наша команда розслідувала те, що сталося, і без конкретних відповідей ми б просто копали. Тож я б точно пішов і подав би скаргу.
Що ти думаєш? 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Гей, будь ласка, що конкретно сталося? Чому казино забрало ваші гроші та закрило ваш рахунок, можете це описати? Я впевнений, що це буде корисно, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Це казино - справжнє шахрайство. Вони без причини закрили мій рахунок і вкрали понад 2000 доларів. Я хочу попередити всіх гравців, щоб вони не стали жертвами цих злодіїв з hugowin. Не повторюйте моїх помилок і не грайте в hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Це казино - справжнє шахрайство. Вони без причини закрили мій рахунок і вкрали понад 2000 доларів. Я хочу попередити всіх гравців, щоб вони не стали жертвами цих злодіїв з hugowin. Не повторюйте моїх помилок і не грайте в hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Це справді звучить як дуже неприємна ситуація. Сподіваюся, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією проблемою. До речі, чи не могли б ви оновити свою скаргу , коли це можливо? Там потрібна додаткова інформація.
Можливо, казино закрило ваш рахунок після того, як ви спробували зняти гроші?
This sounds like a very unpleasant situation, really. I hope our complaint team will be able to help you with this issue. Speaking of which, could you please update your complaint whenever possible? Some additional information is needed there.
Did the casino close your account after you tried to withdraw, perhaps?
Просто оновлення моєї ситуації. Завдяки допомозі представників відділу розгляду скарг, Hugewin виплатив мій депозит і зарахував мій рахунок. Раніше сьогодні я зміг зняти суму в 5 разів більше. І з урахуванням цієї зміни я щойно подав друге зняття на ту саму суму (тепер у 10 разів більше мого депозиту). Перше зняття вже отримано, тому я не очікую проблем із другим. Отже, окрім моєї початкової проблеми з моїм депозитом, мій досвід роботи з Hugewin був біса гарним.
Just an update to my situation. Through the help of the complaint resolution reps here, Hugewin honored the deposit I made and credited my account. I was then able to withdrawal 5x the amount earlier today. And with the change from that, I just submitted a second withdrawal for the same amount (now 10x my deposit). The first withdrawal was already received, so I don't anticipate any issues with the second. So, besides my initial issue with my deposit, my experience with Hugewin has been pretty darn good.
Тому я радий, що ваша думка така, я, чесно кажучи, радий за кожного гравця, який має хороший досвід. Звичайно, іноді це супроводжується труднощами, як у вашому випадку, але якщо врешті-решт це так, я в захваті. Я сподіваюся, що так само, як і перше зняття, ви отримаєте друге, і все пройде гладко. Не забудьте повідомити мене, коли гроші надійдуть на ваш рахунок.
До речі, ти продовжиш тут грати? 🙂
So I'm glad your opinion is like that, I'm honestly happy for every player who has a good experience. Of course sometimes difficulties accompany it, as in your case, but if in the end it's like this, I'm thrilled. I hope that just like the first withdrawal, you will get the second one and everything will go smoothly. Be sure to let me know when the money lands in your account.
By the way, will you continue to play here ? 🙂
Так, гроші надійшли. І, так, я продовжував грати без проблем.
Yes, money was received. And, yes, I have continued playing with no issues so far.
Це справді чудово, дякую за оновлення. Як щодо написання відгуку про це казино з описом вашого досвіду? Це може бути дуже корисним для інших. Ось посилання 😉
That is really great, thank you for the update. What about writing a review for this casino describing your experience? It could be really helpful for others. Here's the link.😉
Привіт знову. Я перевірив ваш UR і з’ясував, що через те, що ваша скарга на той час була на розгляді, її було помилково відхилено, коли скаргу було вирішено. Я обов’язково виправлю це негайно та схвалю ваш відгук користувача.
Крім того, якщо ви захочете відредагувати або оновити деякі зі своїх відгуків у майбутньому, ви можете легко зробити це за допомогою функції «редагувати відгук».😉
Дякую за розуміння. Гарного дня.
Hello again. I have checked out your UR and found out that due to your complaint pending at that time, it was mistakenly rejected when the complaint got resolved. I will make sure to fix it right away an approve your user review.
Also if you'd like to edit or update some of your reviews in the future, you can easily do so thru the "edit review" feature.😉
Thank you for your understanding. Have a great day.
Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Уся команда розгляду скарг щодня обробляє сотні скарг, і вони дуже серйозно ставляться до своєї роботи та намагаються якнайкраще допомогти в кожній справі. Звичайно, всі ми просто люди, чи не так? Тож, будь ласка, запасіться терпінням, і ваша справа буде розглянута так само індивідуально, як і інші.
The whole complaint team handles hundreds of complaints every day, and they take their job really seriously and try to help out with every case in the best possible way. Of course, we are all just humans, right? So please have some patience, and your case will be handled in the same individual way as others.
Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Ні, дякую, ви вже підтримали казино rushbet, щоб зберегти мої фінанси, які я просив для виведення, і ви не хотіли надавати їх мені, якщо я не надам свої фінансові дані тут, у Мексиці, людині, яка намагається отримати фінансові дані від інший карається в'язницею. людина та їх ставлення до себе, що називається здирництвом і вважається серйозним, і якщо їм не сподобався мій коментар, я лише сказав правду, не називаючи імені їхнього партнера, який, окрім того, що називав мене жінкою, коли я чоловіче, рішення полягало в тому, щоб дати йому рішення на користь казино, тому я зробив цей коментар
No thanks, you already supported the rushbet casino to keep my finances that I was requesting for withdrawal and you did not want to give them to me if I did not give my financial data here in Mexico, a person who tries to obtain financial data from another is punished with jail. person and with the attitude in which they put themselves that is called extortion and is considered serious and if they did not like my comment I only told the truth without giving the name of their partner who, apart from calling me a woman when I am a man, the decision was to give him the decision in favor of the casino that's why I made that comment
No gracias ya ustedes apoyaron al casino rushbet a qué se quedara con mis finanzas que estaba solicitando de retiro y no me los quisieron dar si no daba mis datos financieros aquí en México se castiga con la cárcel a una persona que intenta obtener datos financieros de otra persona y con la actitud en la que se pusieron eso se llama extorsión y se considera un de gravedad y si no les gustó mi comentario solamente dije la verdad sin dar el nombre de su compañero que aparte de decirme mujer cuando soy hombre si decisión fue darle la desicion a favor del casino por eso realice ese comentario
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.