ФорумКазиноHugewin Casino - загальне обговорення

Hugewin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

8 міс. тому від RS200
|
4795 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Romi
6 міс. тому

Я отримав таку відповідь:

Ваш рахунок закрито відділом ризиків.

Причини цього рішення не були вказані.

Автоматичний переклад.
Azael
6 міс. тому

Як довго це відбувається? Коли саме ви подали запит на відкликання, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Все почалося в неділю. Я не замовляв зняття. Я вийшов зі свого облікового запису і не зміг увійти знову. Я отримав інформацію, що обліковий запис був заблокований на 48 годин, а потім закритий назавжди.

Автоматичний переклад.
Azael
6 міс. тому

Якщо вам не було надано жодної причини, чому це сталося, і у вас є гроші, і ви не вважаєте, що зробили щось погане чи порушили щось, тоді я рекомендую подати скаргу.

Важливо, щоб наша команда розслідувала те, що сталося, і без конкретних відповідей ми б просто копали. Тож я б точно пішов і подав би скаргу.

Що ти думаєш? 🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

вони вкрали в мене 5009$ і закрили мій рахунок

Автоматичний переклад.
justaloser
6 міс. тому

Гей, будь ласка, що конкретно сталося? Чому казино забрало ваші гроші та закрило ваш рахунок, можете це описати? Я впевнений, що це буде корисно, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin

5 міс. тому

Гаразд, дуже дякую, що повідомили, щоб я не заходив сюди.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin

5 міс. тому

Це справді звучить як дуже неприємна ситуація. Сподіваюся, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією проблемою. До речі, чи не могли б ви оновити свою скаргу , коли це можливо? Там потрібна додаткова інформація.

Можливо, казино закрило ваш рахунок після того, як ви спробували зняти гроші?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Просто оновлення моєї ситуації. Завдяки допомозі представників відділу розгляду скарг, Hugewin виплатив мій депозит і зарахував мій рахунок. Раніше сьогодні я зміг зняти суму в 5 разів більше. І з урахуванням цієї зміни я щойно подав друге зняття на ту саму суму (тепер у 10 разів більше мого депозиту). Перше зняття вже отримано, тому я не очікую проблем із другим. Отже, окрім моєї початкової проблеми з моїм депозитом, мій досвід роботи з Hugewin був біса гарним.

Автоматичний переклад.
rboyce212
5 міс. тому

Тому я радий, що ваша думка така, я, чесно кажучи, радий за кожного гравця, який має хороший досвід. Звичайно, іноді це супроводжується труднощами, як у вашому випадку, але якщо врешті-решт це так, я в захваті. Я сподіваюся, що так само, як і перше зняття, ви отримаєте друге, і все пройде гладко. Не забудьте повідомити мене, коли гроші надійдуть на ваш рахунок.

До речі, ти продовжиш тут грати? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, гроші надійшли. І, так, я продовжував грати без проблем.


Автоматичний переклад.
rboyce212
5 міс. тому

Це справді чудово, дякую за оновлення. Як щодо написання відгуку про це казино з описом вашого досвіду? Це може бути дуже корисним для інших. Ось посилання 😉

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

я оновив свій огляд того ж дня 😉

Автоматичний переклад.
rboyce212
5 міс. тому

Привіт знову. Я перевірив ваш UR і з’ясував, що через те, що ваша скарга на той час була на розгляді, її було помилково відхилено, коли скаргу було вирішено. Я обов’язково виправлю це негайно та схвалю ваш відгук користувача.

Крім того, якщо ви захочете відредагувати або оновити деякі зі своїх відгуків у майбутньому, ви можете легко зробити це за допомогою функції «редагувати відгук».😉

Дякую за розуміння. Гарного дня.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Уся команда розгляду скарг щодня обробляє сотні скарг, і вони дуже серйозно ставляться до своєї роботи та намагаються якнайкраще допомогти в кожній справі. Звичайно, всі ми просто люди, чи не так? Тож, будь ласка, запасіться терпінням, і ваша справа буде розглянута так само індивідуально, як і інші.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, я дійсно не розумію суті вашого повідомлення. Можливо, вам потрібна наша допомога?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ні, дякую, ви вже підтримали казино rushbet, щоб зберегти мої фінанси, які я просив для виведення, і ви не хотіли надавати їх мені, якщо я не надам свої фінансові дані тут, у Мексиці, людині, яка намагається отримати фінансові дані від інший карається в'язницею. людина та їх ставлення до себе, що називається здирництвом і вважається серйозним, і якщо їм не сподобався мій коментар, я лише сказав правду, не називаючи імені їхнього партнера, який, окрім того, що називав мене жінкою, коли я чоловіче, рішення полягало в тому, щоб дати йому рішення на користь казино, тому я зробив цей коментар

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого