ГоловнаФорумКазиноHugewin Casino - загальне обговорення

Hugewin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від RS200
|
7 908 переглядів 44 відповідей |
|
1 2 3
Romi

Я отримав таку відповідь:

Ваш рахунок закрито відділом ризиків.

Причини цього рішення не були вказані.

Автоматичний переклад.
Azael

Як довго це відбувається? Коли саме ви подали запит на відкликання, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
Romi

Все почалося в неділю. Я не замовляв зняття. Я вийшов зі свого облікового запису і не зміг увійти знову. Я отримав інформацію, що обліковий запис був заблокований на 48 годин, а потім закритий назавжди.

Автоматичний переклад.
Azael

Якщо вам не було надано жодної причини, чому це сталося, і у вас є гроші, і ви не вважаєте, що зробили щось погане чи порушили щось, тоді я рекомендую подати скаргу.

Важливо, щоб наша команда розслідувала те, що сталося, і без конкретних відповідей ми б просто копали. Тож я б точно пішов і подав би скаргу.

Що ти думаєш? 🤔

Автоматичний переклад.

вони вкрали в мене 5009$ і закрили мій рахунок

Автоматичний переклад.
justaloser

Гей, будь ласка, що конкретно сталося? Чому казино забрало ваші гроші та закрило ваш рахунок, можете це описати? Я впевнений, що це буде корисно, і ми побачимо, чи зможемо вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin

Гаразд, дуже дякую, що повідомили, щоб я не заходив сюди.

Автоматичний переклад.

Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin

Це справді звучить як дуже неприємна ситуація. Сподіваюся, наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цією проблемою. До речі, чи не могли б ви оновити свою скаргу , коли це можливо? Там потрібна додаткова інформація.

Можливо, казино закрило ваш рахунок після того, як ви спробували зняти гроші?

Автоматичний переклад.

Просто оновлення моєї ситуації. Завдяки допомозі представників відділу розгляду скарг, Hugewin виплатив мій депозит і зарахував мій рахунок. Раніше сьогодні я зміг зняти суму в 5 разів більше. І з урахуванням цієї зміни я щойно подав друге зняття на ту саму суму (тепер у 10 разів більше мого депозиту). Перше зняття вже отримано, тому я не очікую проблем із другим. Отже, окрім моєї початкової проблеми з моїм депозитом, мій досвід роботи з Hugewin був біса гарним.

Автоматичний переклад.
rboyce212

Тому я радий, що ваша думка така, я, чесно кажучи, радий за кожного гравця, який має хороший досвід. Звичайно, іноді це супроводжується труднощами, як у вашому випадку, але якщо врешті-решт це так, я в захваті. Я сподіваюся, що так само, як і перше зняття, ви отримаєте друге, і все пройде гладко. Не забудьте повідомити мене, коли гроші надійдуть на ваш рахунок.

До речі, ти продовжиш тут грати? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, гроші надійшли. І, так, я продовжував грати без проблем.


Автоматичний переклад.
rboyce212

Це справді чудово, дякую за оновлення. Як щодо написання відгуку про це казино з описом вашого досвіду? Це може бути дуже корисним для інших. Ось посилання 😉

Автоматичний переклад.
Romi

я оновив свій огляд того ж дня 😉

Автоматичний переклад.
rboyce212

Привіт знову. Я перевірив ваш UR і з’ясував, що через те, що ваша скарга на той час була на розгляді, її було помилково відхилено, коли скаргу було вирішено. Я обов’язково виправлю це негайно та схвалю ваш відгук користувача.

Крім того, якщо ви захочете відредагувати або оновити деякі зі своїх відгуків у майбутньому, ви можете легко зробити це за допомогою функції «редагувати відгук».😉

Дякую за розуміння. Гарного дня.

Автоматичний переклад.
Romi

Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?

Автоматичний переклад.

Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.

Автоматичний переклад.

Що не так з вашим спеціалістом зі скарг? Петро за минулий тиждень відповів на 4 скарги за весь тиждень. Таким чином, він витрачає приблизно 15 хвилин на весь робочий тиждень. це добре?

Автоматичний переклад.

Уся команда розгляду скарг щодня обробляє сотні скарг, і вони дуже серйозно ставляться до своєї роботи та намагаються якнайкраще допомогти в кожній справі. Звичайно, всі ми просто люди, чи не так? Тож, будь ласка, запасіться терпінням, і ваша справа буде розглянута так само індивідуально, як і інші.

Автоматичний переклад.

Якщо вони нічого не вирішують, вони просто підтримують казино та підтримують крадіжку фінансових даних.

Автоматичний переклад.

Вибачте, я дійсно не розумію суті вашого повідомлення. Можливо, вам потрібна наша допомога?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, дякую, ви вже підтримали казино rushbet, щоб зберегти мої фінанси, які я просив для виведення, і ви не хотіли надавати їх мені, якщо я не надам свої фінансові дані тут, у Мексиці, людині, яка намагається отримати фінансові дані від інший карається в'язницею. людина та їх ставлення до себе, що називається здирництвом і вважається серйозним, і якщо їм не сподобався мій коментар, я лише сказав правду, не називаючи імені їхнього партнера, який, окрім того, що називав мене жінкою, коли я чоловіче, рішення полягало в тому, щоб дати йому рішення на користь казино, тому я зробив цей коментар

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого