8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Hugewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зробив 3 криптовалютні депозити в цьому казино. Кажуть, 2 з них так і не дійшли до казино. Blockchain доводить протилежне, але це одне з тих казино, стратегія яких у разі проблем полягає в тому, щоб ігнорувати гравця.
Made 3 crypto deposits in this casino. 2 of them never reached the casino they say. Blockchain proves otherwise but this is one of those casinos whose strategy in case of problems is to ignore the player.
Для моєї скарги було б корисно, якби хтось підтвердив, що це їхній ETH-гаманець, який вони використовують для зняття ETH.
0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B
For my complaint it would help if somebody could confirm that this is their ETH wallet that they use for ETH withdrawals.
0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B
Тому обов’язково внесіть цю інформацію в скаргу. Дякую тобі!
So, please make sure to include this information in the complaint as well. Thank you!
Я вже робив це, спілкувався з кимось на Reddit з точно такою ж проблемою, і ви бачите, що його гроші залишилися в тому самому гаманці. Отже, основний гаманець від казино.
Це моє посилання, щоб кожен міг побачити на власні очі;
https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4
це посилання від людини з такою ж проблемою;
https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3
Перегляньте мою скаргу, щоб отримати додаткові пояснення та деталі. (деякі публікації очікують на затвердження)
I already did that, spoke to somebody on Reddit with exactly the same problem and you can see that his money left to the same wallet. So the main wallet from the casino.
This is my link so everyone can see for themselves;
https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4
this is the link from the person with the same problem;
https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3
See my complaint for more explanation en details. (some posts are pending for approval)
Я нормально грав у цьому казино та виграв кілька ставок, потім вони сказали, що я роблю ставки на підозрілі ігри, і сказали, що провайдер закрив мій рахунок. Тоді я пішов у чат, намагаючись вирішити цю проблему, і вони були зарозумілі, сказали, що більше не довіряють мені і не відкриватимуть мій обліковий запис.
I was playing normally on this casino and win some bets, then they said i was betting on suspicious games and told me the provider closed my account. Then i went to the chat trying to solve this problem and they were arrogant, said they don't trust me anymore and will not open my account.
Привіт. Вибачте за цю проблему. Дозвольте запитати, чи є у вас реальні кошти на рахунку? Крім того, в які ігри ви грали, можливо, ця проблема пов’язана зі ставками на спорт?
Hello. Sorry about this issue. May I ask, if you have any real funds remained in your account? Also what games were you playing, is this issue related to the sports betting, perhaps?
Так, у мене там було багато грошей. Але тепер вони закрили обліковий запис, я не можу увійти, тому не знаю.
Я випробовував удачу на спортивних ставках, у деяких іграх, які вони проводили. Я тримаю парі заради розваги, я не винен, що у них були такі ігри
Yes i still had a lot of money there. But now they closed the account i can't enter so don't know know.
I was trying my luck on sports betting, in some games that they had. I just bet for fun, it's not my fault that they had those games
Ой, вибачте, але я повинен сказати, що якщо вся справа пов’язана лише зі ставками на спорт, ми не займаємося цим, оскільки у нас немає досвіду чи розуміння в цій галузі. Які ігри були задіяні, якщо можна знати?
Однак, якщо це допоможе вам, ось кілька сайтів, які можуть вам допомогти.
Ви можете знайти їх тут:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Сподіваюся, ваша ситуація буде вирішена справедливо. Якщо ви спробуєте будь-який із цих сайтів і впораєтеся з казино, не соромтеся повідомити нас. 🤞
Oh, I'm sorry, but I have to say that if the whole case is just about sports betting, we don't deal with that because we don't have the expertise or the insight in this area. What games were involved, if I may know ?
However, if it would help you, here are a couple of sites that might be able to assist you.
You can find them here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope your situation will be resolved fairly. If you try any of these sites and manage to sort it out with the casino, feel free to let us know. 🤞
вони вкрали мої гроші 300 доларів. txid транзакції b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
Нічого не встиг зробити, просто видалили обліковий запис, а мені кажуть, що такого не існує
they stole my money 300usd. transaction txid b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
I didn’t have time to do anything, they simply deleted my account, and they tell me that such an account does not exist
они украли мои деньги 300usd . txid транзакции b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b
я не успел ничего сделать, они просто удалил мой аккаунт, а мне говорят что такого аккаунта и не существует
Звучить зовсім недобре, і я розумію вашу стурбованість. Добре, що подали скаргу нашій команді, де вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Чи перевіряли ви також свого постачальника платіжних послуг, чи все в порядку з їхнього боку, чи вони надіслали платіж потрібному одержувачу? Я вважаю, що вам слід спробувати це зробити, щоб бути впевненим, про всяк випадок.🤷♀️ Однак я дуже хочу побачити, що спричинило цю проблему з рахунком у казино.🤔 Сподіваюся, вони зможуть це швидко дізнатися. Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏
This doesn't sound good at all, and I can understand your concern. Good on you for submitting a complaint with our team, where they will do all possible to help you out. Have you checked with your payment provider, as well, to see if everything is ok on their side, and they have send the payment to the right recipient? I reckon you should try to do that, to be sure, just in case.🤷♀️ I really want to see what caused this issue with the account at the casino, though.🤔 I hope they will be able to find out soon. Please keep us updated.🙏
Я надіслав цьому казино 100 доларів США лише в біткойнах... на жаль, служба, якою я користувався, зажила свого старого доброго часу, оскільки минуло майже 24 години, перш ніж я отримав підтвердження, що його схвалено та підтверджено надіслано. Коли я зрозумів, що його нарешті надіслано, минуло 2 години потому, тому бачити, що баланс мого рахунку не відображає мій депозит, було дуже розчаровуючим. Але справжнє розчарування, яке швидко перекипіло в гнів, сталося тоді, коли вони спробували сказати мені, що я надіслав платіж на неправильну адресу. Вони стверджували, що це не одна з їхніх біткойн-адрес, і що я, в основному, SOL, і в чомусь це моя вина. Якби я ввів їхню інформацію про біткойни вручну, я міг би подумати, що я потенційно частково винен. Але я б ніколи не намагався ввести цю інформацію вручну. Як і більшість із нас, я використовував QR-код Hugewin для здійснення платежу. У цьому процесі немає нічого ручного, тому, якщо його було надіслано на неправильну адресу, вам потрібно переглянути їхню власну систему QR-коду. Незважаючи на те, що я надіслав їм 100 доларів, тож вони винні мені 100 доларів. Я із задоволенням пропусту їхнє ім’я через дзвінок і розповсюджу новини на двадцяти різних веб-сайтах. Але я хотів би, щоб вони просто заплатили мені те, що вони мені винні. Тому що врешті-решт я в 100 разів відлякував їхню позицію, хоча вони могли вчинити правильно й просто заплатити мені (і, судячи з того, що я читав, це часте шахрайство, яке вони, здається, натягують на багатьох клієнтів).
I sent this casino $100 in bitcoin only...unfortunately the service I used took their good old time as it was nearly 24 hours before i received confirmation that it was approved and confirmed sent. By the time I realized it was finally sent it was 2 hours later, so to see that my account balance did not reflect my deposit was very disappointing. But the real frustration which quickly boiled over in anger is when they tried to tell me I sent the payment to the wrong address. They claimed it was not one of their bitcoin addresses and that I was basically SOL and it was somehow all my fault. If i had entered their bitcoin info manually i might had considered that I was potentially partially at fault. But, I would never attempt to enter this info manually. Like most of us, I used the Hugewin QR Code to submit my payment. There's nothing manual about the process so if it was sent to the wrong address thy need to look internally at their own QR Code system. Regardless I sent them $100, so they owe me $100. I will gladly run their name through they ringer and spread the news on twenty different websites. But I'd rather just have them pay me what they owe me. Cause in the end I was discourage 100x fold from coming their way when they could have done the right thing and just paid me (and from what I've read,. this is a frequent scam they seem to pull on many customers.
Це справді неприємна ситуація, я бачу. Добре, що подали скаргу. Наша команда має розглянути його, а потім обов’язково зв’яжеться з вами. Можливо, у вас є якісь новини щодо цього питання? Сподіваюся, незабаром це буде вирішено. Чекатиме на вашу відповідь.
This is a really unpleasant situation, I see. Good on you for submitting a complaint. Our team has to review it and then they will get back to you surely. Have you got any news regarding this issue by now, perhaps? I hope it'll be solved soon. Will wait for your reply.
Ні, вони дали зрозуміти вчора ввечері, коли я знову розмовляв з ними вчора ввечері, що вони закінчили цю справу, тому що це було неможливо. Ще одна важлива примітка: вчорашній представник сказав мені, що це неможливо, оскільки вони не мають QR-кодів.
Це був момент, коли я зрозумів, що маю справу з кимось, хто не має уявлення про те, як все насправді працює, і я був би успішнішим, доводячи свої думки до стіни. Я швидко показав їй знімок екрана того самого QR-коду, який, як вона каже, вони не надають. Очевидно, вони ніколи не мали наміру намагатися вирішити СВОЮ проблему або навіть погоджуватися з тим, що вона у них може бути.
No they made it apparent last night when I spoke to them again last night that they were done with the matter because it was impossible. Another important note is that the rep from last night told me it was impossible because they don't have QR Codes.
That was the moment that I realized I'm dealing with someone who has no idea how things actually work and I'd be more successful arguing my points to a wall. I quickly showed her a screen shot of the very same QR Code that she says they do not provide. They clearly never had any intent of trying to resolve THEIR issue or even accept that they may have one.
Я просто сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у цій неприємній ситуації.
I just hope that our complaint team will be able to help you out with this unpleasant situation.
Я виграв 4000 євро, і вони заблокували мій рахунок, щоб перевірити його. Коли програєш – це добре, а коли починаєш вигравати – з’являються проблеми.
I won 4,000 Euro and they blocked my account to check it. When you lose, it's good, but when you start winning, problems appear.
Я б не назвав це проблемою, якщо можна так сказати, казино має перевірити все, щоб переконатися, що все добре. Чи пояснили вам причину блокування облікового запису, і чи повністю вона підтверджена? Сподіваюся, це питання буде вирішено найближчим часом. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
I wouldn't call it a problem, if I may say so, the casino needs to check everything to make sure it is all good. Have they explained to you the reason for blocking your account, and is it fully verified? I hope this issue will be resolved soon. Please let us know of any updates.
Привіт, іноді з більшими виграшами казино перевіряє та досліджує, чи все було добре. Я вірю, що так і ви отримаєте свої гроші.
Однак, якщо виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
Я вірю, що це лише планова перевірка і все буде добре.
Дайте нам знати.
Hi, sometimes with bigger wins the casino does checks and investigates if everything was fine. I believe it was, and you will get your money eventually.
However, if there are any further problems you can contact us and we will try to help.
I believe this is just a routine check and everything will be fine.
Let us know.
Як довго це триває зараз? Чи вдалося вам зв'язатися зі службою підтримки казино?
How long is it going on for now? Have you been able to get in touch with the support of the casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.