ФорумКазиноHugewin Casino - загальне обговорення

Hugewin Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від RS200
|
1722 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Hugewin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Зробив 3 криптовалютні депозити в цьому казино. Кажуть, 2 з них так і не дійшли до казино. Blockchain доводить протилежне, але це одне з тих казино, стратегія яких у разі проблем полягає в тому, щоб ігнорувати гравця.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Для моєї скарги було б корисно, якби хтось підтвердив, що це їхній ETH-гаманець, який вони використовують для зняття ETH.

0x7C09EC3AeCEE2E313897455d54dC595D3517FB4B

Автоматичний переклад.
RS200
2 міс. тому

Тому обов’язково внесіть цю інформацію в скаргу. Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вже робив це, спілкувався з кимось на Reddit з точно такою ж проблемою, і ви бачите, що його гроші залишилися в тому самому гаманці. Отже, основний гаманець від казино.

Це моє посилання, щоб кожен міг побачити на власні очі;

https://etherscan.io/address/0xd14663c2066a8332af2312312bb19511942649e4

це посилання від людини з такою ж проблемою;

https://etherscan.io/address/0x6A98E1593BE25Be289f56c3cd65617F3CD0996e3

Перегляньте мою скаргу, щоб отримати додаткові пояснення та деталі. (деякі публікації очікують на затвердження)

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я нормально грав у цьому казино та виграв кілька ставок, потім вони сказали, що я роблю ставки на підозрілі ігри, і сказали, що провайдер закрив мій рахунок. Тоді я пішов у чат, намагаючись вирішити цю проблему, і вони були зарозумілі, сказали, що більше не довіряють мені і не відкриватимуть мій обліковий запис.

Автоматичний переклад.
LuisFranco
2 міс. тому

Привіт. Вибачте за цю проблему. Дозвольте запитати, чи є у вас реальні кошти на рахунку? Крім того, в які ігри ви грали, можливо, ця проблема пов’язана зі ставками на спорт?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Так, у мене там було багато грошей. Але тепер вони закрили обліковий запис, я не можу увійти, тому не знаю.

Я випробовував удачу на спортивних ставках, у деяких іграх, які вони проводили. Я тримаю парі заради розваги, я не винен, що у них були такі ігри

Автоматичний переклад.
LuisFranco
2 міс. тому

Ой, вибачте, але я повинен сказати, що якщо вся справа пов’язана лише зі ставками на спорт, ми не займаємося цим, оскільки у нас немає досвіду чи розуміння в цій галузі. Які ігри були задіяні, якщо можна знати?

Однак, якщо це допоможе вам, ось кілька сайтів, які можуть вам допомогти.

Ви можете знайти їх тут:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Сподіваюся, ваша ситуація буде вирішена справедливо. Якщо ви спробуєте будь-який із цих сайтів і впораєтеся з казино, не соромтеся повідомити нас. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

они украли мои деньги 300usd . txid транзакции b517898bd3fabf3f4c13de3dbe10f912b83af369b0b4890faa5c02cdb6e56f3b

я не успел ничего сделать, они просто удалил мой аккаунт, а мне говорят что такого аккаунта и не существует

yjkydyk37
2 міс. тому

Звучить зовсім недобре, і я розумію вашу стурбованість. Добре, що подали скаргу нашій команді, де вони зроблять усе можливе, щоб допомогти вам. Чи перевіряли ви також свого постачальника платіжних послуг, чи все в порядку з їхнього боку, чи вони надіслали платіж потрібному одержувачу? Я вважаю, що вам слід спробувати це зробити, щоб бути впевненим, про всяк випадок.🤷‍♀️ Однак я дуже хочу побачити, що спричинило цю проблему з рахунком у казино.🤔 Сподіваюся, вони зможуть це швидко дізнатися. Будь ласка, тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я надіслав цьому казино 100 доларів США лише в біткойнах... на жаль, служба, якою я користувався, зажила свого старого доброго часу, оскільки минуло майже 24 години, перш ніж я отримав підтвердження, що його схвалено та підтверджено надіслано. Коли я зрозумів, що його нарешті надіслано, минуло 2 години потому, тому бачити, що баланс мого рахунку не відображає мій депозит, було дуже розчаровуючим. Але справжнє розчарування, яке швидко перекипіло в гнів, сталося тоді, коли вони спробували сказати мені, що я надіслав платіж на неправильну адресу. Вони стверджували, що це не одна з їхніх біткойн-адрес, і що я, в основному, SOL, і в чомусь це моя вина. Якби я ввів їхню інформацію про біткойни вручну, я міг би подумати, що я потенційно частково винен. Але я б ніколи не намагався ввести цю інформацію вручну. Як і більшість із нас, я використовував QR-код Hugewin для здійснення платежу. У цьому процесі немає нічого ручного, тому, якщо його було надіслано на неправильну адресу, вам потрібно переглянути їхню власну систему QR-коду. Незважаючи на те, що я надіслав їм 100 доларів, тож вони винні мені 100 доларів. Я із задоволенням пропусту їхнє ім’я через дзвінок і розповсюджу новини на двадцяти різних веб-сайтах. Але я хотів би, щоб вони просто заплатили мені те, що вони мені винні. Тому що врешті-решт я в 100 разів відлякував їхню позицію, хоча вони могли вчинити правильно й просто заплатити мені (і, судячи з того, що я читав, це часте шахрайство, яке вони, здається, натягують на багатьох клієнтів).


filefilefilefile

Автоматичний переклад.
rboyce212
3 тиж. тому

Це справді неприємна ситуація, я бачу. Добре, що подали скаргу. Наша команда має розглянути його, а потім обов’язково зв’яжеться з вами. Можливо, у вас є якісь новини щодо цього питання? Сподіваюся, незабаром це буде вирішено. Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ні, вони дали зрозуміти вчора ввечері, коли я знову розмовляв з ними вчора ввечері, що вони закінчили цю справу, тому що це було неможливо. Ще одна важлива примітка: вчорашній представник сказав мені, що це неможливо, оскільки вони не мають QR-кодів.

Це був момент, коли я зрозумів, що маю справу з кимось, хто не має уявлення про те, як все насправді працює, і я був би успішнішим, доводячи свої думки до стіни. Я швидко показав їй знімок екрана того самого QR-коду, який, як вона каже, вони не надають. Очевидно, вони ніколи не мали наміру намагатися вирішити СВОЮ проблему або навіть погоджуватися з тим, що вона у них може бути.

Автоматичний переклад.
rboyce212
3 тиж. тому

Я просто сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам у цій неприємній ситуації.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я виграв 4000 євро, і вони заблокували мій рахунок, щоб перевірити його. Коли програєш – це добре, а коли починаєш вигравати – з’являються проблеми.

Автоматичний переклад.
Azael
2 тиж. тому

Я б не назвав це проблемою, якщо можна так сказати, казино має перевірити все, щоб переконатися, що все добре. Чи пояснили вам причину блокування облікового запису, і чи повністю вона підтверджена? Сподіваюся, це питання буде вирішено найближчим часом. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
Azael
2 тиж. тому

Привіт, іноді з більшими виграшами казино перевіряє та досліджує, чи все було добре. Я вірю, що так і ви отримаєте свої гроші.

Однак, якщо виникнуть додаткові проблеми, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Я вірю, що це лише планова перевірка і все буде добре.

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Казино не вказало причину блокування рахунку. Це казино не вимагає верифікації облікового запису.

Автоматичний переклад.
Azael
2 тиж. тому

Як довго це триває зараз? Чи вдалося вам зв'язатися зі службою підтримки казино?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого