1 рік тому
Так, дякую за допомогу.
Примітка: Зена - самець...
Нік сказав її замість нього.
Лол
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
0
Так, дякую за допомогу.
Примітка: Зена - самець...
Нік сказав її замість нього.
Лол
Yes, thank you for your help.
Note: Zena is a male...
Nick said her instead of him.
Lol
Цікава інформація.
Якщо ви виграєте в казино, швидше за все, ви більше не виграєте.
Ось докази в казино High Country.
Габріель
Менеджер із підтримки клієнтів
Mainstreetcorp
Зверніться до відділу підтримки клієнтів
· я: Привіт, скільки часу я не збираюся отримувати промо-купони і скільки часу мій обліковий запис перестане блокуватися через можливий виграш. Я вніс понад 1500 доларів США за всі програші з моменту виграшу за останні 1,5 місяці
·
Габріель
Привіт!
Дякуємо, що звернулися до нас.
Щоб надати вам кращу допомогу та перевірити ваш обліковий запис, надайте таку інформацію:
1. Ваше ім'я користувача
2. Ваша адреса електронної пошти
3. Назва казино, де ви зареєстровані
Ваша співпраця в наданні цієї інформації допоможе нам обслуговувати вас ефективніше.
·
· висока країна
· Я на межі нудної гри в слот і не можу повернутися до гравця.
2 хвилини тому
·
Габріель
Перепрошую, але зараз ваш обліковий запис не має права на отримання бонусів і купонів.
· Відповідно до записів у нашій системі, оскільки на рахунку більше зняттів, ніж депозитів.
· так, я виграв тут, це гра в азартні ігри, але мене покарають, тому що я не отримую те, що отримують інші гравці, і якби у мене було більше депозитів, ніж зняттів, ви б сказали: ОК, ДОБРО, це азартна гра. Тому я вважаю, що ваша заява несправедлива і є доказом того, що ви може зупинити гравця від повторної перемоги
Габріель
Я перепрошую, але я не можу допомогти з цим запитом.
Я не можу продовжити активацію купонів або зарахування бонусу.
Чи можу я ще чимось вам допомогти?
так, закрийте мій обліковий запис зараз
хвилину тому
Габріель
Дозвольте мені перевести вас до нашого відділу безпеки, який може вам допомогти.
Будь ласка, хвилиночку.
·
Крістофер
Ласкаво просимо до відділу безпеки, дайте мені хвилинку, поки я прочитаю попередню розмову
Ми повідомили наш відділ управління, щоб вони могли закрити ваш рахунок, тим часом ми заблокували ваші варіанти депозиту в нашій системі. Щойно ваші облікові записи буде закрито, ми повідомимо вас електронною поштою.
· Чи можу я ще чимось вам допомогти?
НІ
Interesting info.
If you win at a casino, most probably you will not win again.
Here is the proof at High Country Casino.
Gabriel
Customer Support Manager
Mainstreetcorp
Contact Customer Support Department
· me: Hi, How much longer am I not going to be getting promos coupons and how much longer will my account stop from being block for a possible win again. I have deposited over $1500 all losses since I won in the last 1.5 months
·
Gabriel
Hello!
Thank you for reaching out to us.
In order to provide you with better assistance and check your account, could you please provide the following information:
1. Your Username
2. Your E-mail address
3. The name of the casino where you are registered
Your cooperation in providing this information will help us serve you more efficiently.
·
· high country
· I am at my limit of boring slot play along with no return to player.
2 minutes ago
·
Gabriel
I apologize but at the time your account is not eligible for a bonus and coupons.
· According to the records in our system since the account presents more withdrawals than deposits.
· yes I won here that's gambling but I am being punished because I don't get what other players get and if I had more deposits than withdrawals you would say OH WELL That's gambling.. So I think your statement is unfair and proof that you can stop a player from winning again
Gabriel
I apologize but I am unable to assist with that request.
I cannot proceed with activating coupons or crediting a bonus.
Is there anything else that I may assist you with?
yes close my account now
a minute ago
Gabriel
Let me transfer you to our Security department who can help you further.
One moment please.
·
Christopher
Welcome to security department, allow me a moment while I read the previous conversation
We have informed our management department so they can close your account, in the meantime we blocked your deposit options from our system. As soon as your accounts get closed, we will email you back to let you know.
· Is there anything else I may assist you with?
NO
Привіт. 🙂
Мені прикро це сказати... Наскільки я бачу, ви не маєте права на подальші бонуси, тому що вам вдалося зняти більше, ніж ви будь-коли вносили. Отже, як на мене, це справді звучить так, ніби ви можете виграти в цьому казино.
Я б сказав, що це не має нічого спільного з RTP.
Цей підхід для мене досить поширений, бонуси в основному спрямовані на те, щоб залучити нових гравців у казино або підтримати тих, кому досі не щастило.
Навіть у цій частині здається, що ви вийшли з обох ситуацій - чесно кажучи.
Я пропоную знайти казино з добре розробленою та довгостроковою програмою лояльності.
Ви зустрічали щось подібне?
Hello. 🙂
I'm sorry to say that...From what I see, you are not qualified for further bonuses because you've managed to withdraw more than you have ever deposited. So, to me, it truly sounds like you can win in this casino.
It has nothing to do with RTP, I'd say.
This approach is pretty common to me, bonuses mainly aim to bring new players to the casino or support those who have not been so lucky so far.
Even in this part, it seems you are out of both situations - frankly.
I suggest finding a casino with a well-designed & long-term loyalty program.
Have you come across any of this kind?
Немає . У мене було кілька довгострокових казино лояльності, але вони занепали або втратили хороший рейтинг. У мене закінчується вибір RTG, лол.
No . I had a few long term loyalty casinos but they went down or lost their good rating. I am running out of RTG choices lol.
О, я припускаю, що знайти пристойне казино для гравців із США стає досить складно, чи не так? 🙁
Ви знаєте, що це досить поширений досвід, і я розумію, що гра в казино протягом тривалого часу повинна дати вам відчуття, що ви справді там належите. Який найкращий спосіб зробити так, щоб гравці почувалися гостинно? Класна програма лояльності або пристойні бонуси, я б сказав.
Oh, I'm assuming finding a decent casino for US players is getting pretty complicated, right? 🙁
You know this is quite a common experience, and I understand that playing in a casino for a long time should give you the feeling that you truly belong there. What is the best way to make players feel welcome? Cool loyalty program or decent bonuses, I'd say.
Проблема все ще триває. 9 березня я виграв додаткові 2 тисячі. Сьогодні 14 робочий день і 19 день з моменту мого виграшу. У моєму обліковому записі немає руху. У розділі виплат все ще вказано запит.
On going issue still. I won an additional 2K on March 9. Today is the 14 business day and 19th day since my win. No movement in my account. Still says requested in the payout section.
Я завжди думаю про те, чи варто мені вас привітати, тому що, на мою думку, вам вдається щось виграти досить часто, але з іншого боку, принаймні мені здається, що більшість ваших вилучень є дуже складно з боку казино.
Команда розгляду скарг все ще у вашому розпорядженні 🤞🤞
I'm always thinking about whether I should congratulate you in the first place, because in my opinion, you manage to win something quite frequently, but on the other hand, it also seems, at least to me, that most of your withdrawals are very complicated from the casinos' side.
The Complaint Team is still at your disposal 🤞🤞
Дякую Радка. Я буду тримати вас в курсі!
Thanks Radka. I will keep you updated!
Чудово! А тим часом, гарних вихідних! 🙌
Great! Meanwhile, have a nice weekend! 🙌
Відмінна новина. Що саме просунулося вперед? Вони схвалили ваше відкликання? 😀
Great news. What exactly moved forward ? Did they approve your withdrawal ? 😀
Схрещуємо пальці 🤞, чекаємо від вас хороших новин.😉
Fingers crossed 🤞, waiting for the good news from you.😉
Отримав свій виграш. Час відпочити від них.
Received my winnings. Time to take a break from them.
Чудові новини для вас і гірші для казино, я б сказав. 🙂
Але я вважаю, що у вас є вагома причина для розриву. Успіхів у всьому, що ви будете робити. ☘️
Great news for you and worse for casino I would say. 🙂
But I reckon you have valid reason for your break. Good luck in everything you will do. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.