ФорумКазиноHigh Country Casino - загальне обговорення

High Country Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від zena5755
|
3582 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jaro
1 рік тому

Так, дякую за допомогу.

Примітка: Зена - самець...

Нік сказав її замість нього.

Лол

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цікава інформація.

Якщо ви виграєте в казино, швидше за все, ви більше не виграєте.

Ось докази в казино High Country.


Габріель

Менеджер із підтримки клієнтів


Mainstreetcorp

Зверніться до відділу підтримки клієнтів

· я: Привіт, скільки часу я не збираюся отримувати промо-купони і скільки часу мій обліковий запис перестане блокуватися через можливий виграш. Я вніс понад 1500 доларів США за всі програші з моменту виграшу за останні 1,5 місяці

·

Габріель

Привіт!

Дякуємо, що звернулися до нас.

Щоб надати вам кращу допомогу та перевірити ваш обліковий запис, надайте таку інформацію:

1. Ваше ім'я користувача

2. Ваша адреса електронної пошти

3. Назва казино, де ви зареєстровані

Ваша співпраця в наданні цієї інформації допоможе нам обслуговувати вас ефективніше.

·

· висока країна

· Я на межі нудної гри в слот і не можу повернутися до гравця.

2 хвилини тому

·

Габріель

Перепрошую, але зараз ваш обліковий запис не має права на отримання бонусів і купонів.

· Відповідно до записів у нашій системі, оскільки на рахунку більше зняттів, ніж депозитів.

· так, я виграв тут, це гра в азартні ігри, але мене покарають, тому що я не отримую те, що отримують інші гравці, і якби у мене було більше депозитів, ніж зняттів, ви б сказали: ОК, ДОБРО, це азартна гра. Тому я вважаю, що ваша заява несправедлива і є доказом того, що ви може зупинити гравця від повторної перемоги

Габріель

Я перепрошую, але я не можу допомогти з цим запитом.

Я не можу продовжити активацію купонів або зарахування бонусу.

Чи можу я ще чимось вам допомогти?

так, закрийте мій обліковий запис зараз

хвилину тому

Габріель

Дозвольте мені перевести вас до нашого відділу безпеки, який може вам допомогти.

Будь ласка, хвилиночку.

·

Крістофер

Ласкаво просимо до відділу безпеки, дайте мені хвилинку, поки я прочитаю попередню розмову

Ми повідомили наш відділ управління, щоб вони могли закрити ваш рахунок, тим часом ми заблокували ваші варіанти депозиту в нашій системі. Щойно ваші облікові записи буде закрито, ми повідомимо вас електронною поштою.

· Чи можу я ще чимось вам допомогти?

НІ

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Привіт. 🙂

Мені прикро це сказати... Наскільки я бачу, ви не маєте права на подальші бонуси, тому що вам вдалося зняти більше, ніж ви будь-коли вносили. Отже, як на мене, це справді звучить так, ніби ви можете виграти в цьому казино.

Я б сказав, що це не має нічого спільного з RTP.

Цей підхід для мене досить поширений, бонуси в основному спрямовані на те, щоб залучити нових гравців у казино або підтримати тих, кому досі не щастило.

Навіть у цій частині здається, що ви вийшли з обох ситуацій - чесно кажучи.

Я пропоную знайти казино з добре розробленою та довгостроковою програмою лояльності.

Ви зустрічали щось подібне?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Немає . У мене було кілька довгострокових казино лояльності, але вони занепали або втратили хороший рейтинг. У мене закінчується вибір RTG, лол.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

О, я припускаю, що знайти пристойне казино для гравців із США стає досить складно, чи не так? 🙁

Ви знаєте, що це досить поширений досвід, і я розумію, що гра в казино протягом тривалого часу повинна дати вам відчуття, що ви справді там належите. Який найкращий спосіб зробити так, щоб гравці почувалися гостинно? Класна програма лояльності або пристойні бонуси, я б сказав.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Проблема все ще триває. 9 березня я виграв додаткові 2 тисячі. Сьогодні 14 робочий день і 19 день з моменту мого виграшу. У моєму обліковому записі немає руху. У розділі виплат все ще вказано запит.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
7 міс. тому

Я завжди думаю про те, чи варто мені вас привітати, тому що, на мою думку, вам вдається щось виграти досить часто, але з іншого боку, принаймні мені здається, що більшість ваших вилучень є дуже складно з боку казино.

Команда розгляду скарг все ще у вашому розпорядженні 🤞🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую Радка. Я буду тримати вас в курсі!

Автоматичний переклад.
zena5755
7 міс. тому

Чудово! А тим часом, гарних вихідних! 🙌

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Ти також!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Оновлення! Ми отримали рух. Виконується!... станом на вчора.

Цього разу на це пішов місяць!

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
zena5755
6 міс. тому

Відмінна новина. Що саме просунулося вперед? Вони схвалили ваше відкликання? 😀

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, в процесі

Автоматичний переклад.
zena5755
6 міс. тому

Схрещуємо пальці 🤞, чекаємо від вас хороших новин.😉

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Отримав свій виграш. Час відпочити від них.

Автоматичний переклад.
zena5755
6 міс. тому

Чудові новини для вас і гірші для казино, я б сказав. 🙂

Але я вважаю, що у вас є вагома причина для розриву. Успіхів у всьому, що ви будете робити. ☘️

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого