ФорумКазиноHigh Country Casino - загальне обговорення

High Country Casino - загальне обговорення

1 рік тому від zena5755
|
3569 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити High Country Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Перший раз, коли я виграв тут, мені заплатили відносно швидко. Я виграв 9 серпня 2023 року, і я все ще чекаю свого зняття. Коли я зв’язався з ними, вони сказали, що він відповідає всім вимогам, і вони чекають надсилання наступної партії платежів. Це було 2 тижні тому. Я також щойно отримав чек на заміну, який не був хорошим від казино Old Havana. Я даю своєму банку 3 дні. Давайте подивимося, чи цей підстрибує?? Сьогодні я зв’язався з High country, щоб отримати ще одне оновлення, але ніхто не відповів у чаті після того, як я опублікував своє запитання щодо незавершеного зняття коштів. Наразі я не хочу скаржитися на High Country. Це майже місяць. Скільки часу достатньо?

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Цього достатньо.

Я б зараз подав скаргу. На мій погляд, немає сенсу чекати, якщо казино не повідомляє вас...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скаргу подано!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я вважаю, що це правильний крок. Якщо можна запитати, чи ваш обліковий запис було повністю підтверджено?

Тим не менш, наразі нам доведеться почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація з цього моменту, і якщо казино бажає повідомити вас, повідомте нам.

Я буду чекати вашої відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, повністю підтверджено ще в червні 2023 року. Я отримав свій перший невеликий виграш і отримав оплату протягом 2 тижнів, і вони об’єднали свій автоматичний розподіл в один повний платіж. Коли я знову виграв, усе змінилося.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Хороші часи у High Country, здається, минули 🤔 Можливо, це залежить від суми виграшу, що б ви сказали? На щастя, команда розгляду скарг готова вам допомогти. Я залишаюся досить оптимістом!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будемо сподіватися, що я отримаю свої гроші. Тому що я грав, чекаючи своїх вилучень. На жаль, якщо я не отримаю свої гроші, я вийду більше, ніж те, що я зняв. Це було б дуже погано.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно отримав це


Вашу виплату в розмірі 1000,00 доларів США для облікового запису ID-------- авторизовано до виплати. Ви отримаєте інший електронний лист, щойно платіж буде надіслано.


Можливо, моя електронна пошта спрацювала!

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Що ж, виглядає дуже перспективно. Я сподіваюся, що з цього моменту все буде гладко. Не могли б ви повідомити нам, коли надійдуть гроші? Інші гравці принаймні матимуть уявлення, скільки часу це зайняло.

Схрещуємо пальці 🤞😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зроблю!

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Це буде третя спроба? Я загубився, якщо чесно.

Я б сказав, що найкращий час, щоб нарешті виправити це, зараз. Отже, я теж схрещую кулаки. Ми тут, щоб отримати хороші новини 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я отримав обидва платежі вчора ввечері. Можливо, вони читають ці дискусії. Я хочу скасувати скаргу.


Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Привіт!

Ніяк, правда? Вітаю, Zena5755!!! ✨🙌✨

Не турбуйтеся про скаргу, я бачу, що ви її також оновили, тому Нік незабаром дізнається хороші новини, я б сказав.

Чи залишилися гіркі почуття до цього казино? 🙂


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Без гірких почуттів. Я не знаю, чому була затримка, але я планую залишитися і грати там. Сподіваюся, вони це усвідомлюють, і подібне більше не повториться.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Тож, я думаю, це також гарна новина для казино. Я також сподіваюся, як і ви, що вам більше не доведеться мати справу з подібною проблемою. Але принаймні ви дізналися, скільки часу займає процес виведення коштів, і більше не будете здивовані.

У будь-якому випадку, чи є щось, що варто згадати в контексті казино? Чи натрапили ви на щось, що вам було б цікаво відзначити? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я попросив Ніка не публікувати всі очікувані схвалення моїх відповідей, і він опублікував усе, що очікує на розгляд. Я хотів би, щоб їх прибрали, оскільки я сказав, що планую там залишитися. Як ми можемо це зробити?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Я написав Ніку, і я дам вам знати, як це буде відсортовано. Чи буде це добре для вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, дякую. Я впевнений, що він може видалити те, що я хотів.

Автоматичний переклад.
zena5755
1 рік тому

Нік подбав про це, тож усе гаразд?

Я сподіваюся, що так і ви зможете продовжувати насолоджуватися часом у цьому казино. Бажаю тобі всього найкращого. 😊

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого