11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Golden Billy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я отримав 50 євро кешбеку ... Я програв понад 700 - 800 євро за останні 2 дні, але це азартні ігри. Зараз я граю, у мене загалом 260 євро, і я запитую, скільки залишилося ставки. Вони відповіли 169,14 євро, тоді я грав далі. Загалом більше 400 євро, але зараз у мене 360 євро. Я знову запитав, яка ставка. Вони відповіли ще 169,14! Я сказав, що ви бачите, як я грав, як це можливо. Проста відповідь 169.14 правильна. Ціла дискусія. Я продовжую грати, і тепер у мене 250. Я запитую, скільки зараз, і ЩЕ 169,14. Тепер вони відповіли, що я попросив команду перевірити, але це може зайняти кілька днів. Це зовсім навмисне, і чат зовсім не допомагає. Я бачу, що ви граєте, але зараз ми нічого не можемо зробити.
I received 50 euro cashback ... I lost more than 700 - 800 euro in the last 2 days but that's gambling. Now im playing and i have in total 260 euro and ask how much wager left. They replied with 169.14 EUR then i played further. In total more than 400 euro but now i have 360 euro. I asked again how much wager. They replied still 169.14! I said you can see i played how is that possible. Simpel answer 169.14 is correct. A whole discussion. I keep playing and now have 250. I ask and how much now and STILLL 169.14. Now they replied i asked the team to check but can take a few days. It's litterly on purpose and the chat doesn't help at all. The said i see that you are playing but we can't do anything now.
Привіт, це досить дивно, що ви описуєте. Чи грали ви в ігри, які зараховуються до ставок, оскільки у вас все ще є та сама сума для ставок? Відповідно до того, що ви описали, чат був не дуже корисним, тому вам, ймовірно, доведеться зачекати на відповідну інформацію, перш ніж досліджувати. Тому чи можна трохи потерпіти і спробувати дізнатися, на якому етапі розслідування? Якщо ви дізнаєтесь щось нове, можете повідомити мені.
Я буду чекати.
Hello, it's quite strange what you're describing. Have you been playing games that count towards wagering since you still have the same amount to wager ? According to what you described the chat was not very helpful and so you will probably have to wait for relevant information before investigating. Therefore, would it be possible to be patient for a while and try to find out at what stage the investigation is ? If you learn something new you can let me know .
I'll be waiting.
Так, я грав у ту саму гру, і вона ставала нижчою, і раптом нічого не сталося. Я також спілкувався з ними. Вони сказали, що ми бачимо, що ви граєте, і це дивно, і вони зв’язалися з кимось, щоб розкрити цю справу. Я поставив WAYYY більше, ніж тоді залишилася сума. Коли вони сказали, що залишилося 170 євро, я зіграв більше ніж 600 євро.
Yes, i played the same game and it was getting lower and suddenly nothing happened. I was chatting with them as well. They said we see that you play and its strange and they contacted somebody to revolve this case. I wagered WAYYY more than then remaning amountd. When they said 170 euro remaining i played more than 600 euro after.
Так, я розумію, тому, очевидно, казино надасть вам відповідну інформацію, коли вона також буде у них. Якщо нічого не змінилося і з вами ніхто не зв’язувався, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти. Поки що, схоже, казино намагається з’ясувати, чому сталася така ситуація.
Yes, I understand, so obviously the casino will give you the relevant information when they have it too. If nothing has changed and no one has contacted you, let us know and we will try to help. So far, it looks like the casino is trying to find out why this situation occurred.
Добрий день.
18 грудня я зробив запит на зняття Jeton на суму 1500 євро, і він не вдався. З тих пір гроші не поверталися на рахунок казино. Пробую зайти в чат, натискаю кнопку і не виходить. Я пробував у кількох браузерах і на комп’ютері, але досі не можу увійти в чат.
Я надіслав кілька електронних листів без відповіді. Вони ніколи не відповідають на електронні листи. Я просто хочу, щоб гроші повернулися на рахунок казино, щоб пізніше я міг знову зняти гроші. Але 1500 не повертаються на рахунок, і я не можу з ними поговорити 😪
Дякую за допомогу.
Good afternoon.
I made a Jeton withdrawal request for 1500 euros on December 18th, and it failed. Since then the money has not returned to the casino account. I try to enter the chat, press the button and it doesn't work. I've tried in several browsers and on the computer and I still can't enter the chat.
I sent several emails with no response. They never respond to emails. I just want the money to go back to the casino account so I can make a new withdrawal later. But the 1500 won't return to the account and I have no way of talking to them 😪
Thank you for helping me.
Boa tarde.
Fiz um pedido de levantamento Jeton de 1500 euros no dia 18 de Dezembro, e falhou. Desde então o dinheiro não voltou para a conta de casino. Tento entrar no chat, carrego no botão e não dá. Já tentei em vários browsers e no computador e continuo sem conseguir entrar no chat.
Mandei vários e-mails sem respostas. Eles nunca respondem aos e-mails. Eu só quero que o dinheiro volte para a conta de casino para depois conseguir fazer um novo levantamento. Mas os 1500 não voltam para a conta e não tenho meio de falar com eles 😪
Obrigada por me ajudarem.
Дуже дивно, що з ними неможливо зв'язатися. І теж раптово! Я просто намагаюся закрити свій обліковий запис, але це неможливо. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.
Its very strange that its impossible to contact them. And also suddenly! I just try to close my account and its impossible. I hope you will get your money soon.
Добрий ранок.
Чи можете ви надіслати мені посилання під час входу в службу підтримки цього казино, щоб дізнатися, чи зможу я увійти таким чином?
Просто я досі не можу це зробити. Натискаю на підтримку і нічого не відбувається. Не відкриває жодного вікна.
Ви можете надіслати мені посилання на вікно, яке відкривається, коли ви натискаєте кнопку підтримки?
Дякую
Good morning.
Can you send me the link when you log into this casino's support to see if I can log in like this?
It's just that I still can't do it. I click on support and nothing happens. Does not open any windows.
Can you send me the link to the window that opens when you press the support button?
Thanks
Bom dia.
Consegue enviar-me o link quando entra no suporte deste casino para ver se consigo entrar assim ?
É que continuo sem conseguir. Eu carrego em suporte e não acontece nada. Não abre nenhuma janela.
Consegue enviar-me o link da janela que abre quando carrega no botão do suporte ?
Obrigada
Привіт, я читав, що у вас проблеми зі зняттям коштів, і цього разу ви навіть не можете зайти в чат і повідомити себе. Коли виникла ця проблема? Чи надало вам казино якусь альтернативу, оскільки ви не могли зняти гроші через Jeton?
Однак я помітив, що вам вдалося подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Сподіваюся, успішно. Якщо у вас є якісь оновлення, обов’язково повідомте нас.
Hi, I read that you have a problem with the withdrawal and this time you can't even get into the chat and inform yourself. When did this problem occur ? Did the casino provide you with any alternative since you couldn't withdraw money via Jeton ?
However, I noticed that you managed to file a complaint so our team will try to help you in your situation. Hopefully successfully. If you have any update, be sure to let us know.
Це сталося 18 грудня. З того дня я не міг увійти в чат або поговорити з ким-небудь електронною поштою, я не отримав жодної відповіді. Я вже надіслав багато електронних листів на адресу support@goldenbilly.com безуспішно.
Казино не відповідає мені і не пропонує жодної альтернативи, а гроші від невдалого виведення коштів не повертаються на мій рахунок у казино. У мене є 1500 євро, які «зникли», оскільки я не отримав їх ні на свій jeton-рахунок, ні на рахунок казино. Відображається лише опитування зі статусом «не пройдено».
Я не знаю, що ще робити, оскільки я не можу поговорити з жодним оператором, і це вже більше тижня.
It happened on December 18th. Since that day I have not been able to enter the chat or speak to anyone by email, I have not received any response. I have already sent numerous emails to support@goldenbilly.com unsuccessfully.
The casino does not respond to me or offer me any alternative and the money from the failed withdrawal does not return to my casino account. I have 1500 euros that 'disappeared', as I neither received them in my jeton account nor are they in the casino account. Only the survey with the status 'failed' appears.
I don't know what else to do, as I can't speak to any operator and it's been over a week.
Aconteceu no dia 18 de Dezembro. Desde esse dia não consigo entrar no chat nem falar com ninguém por mail, não recebo nenhuma resposta. Já mandei inúmeros emails para support@goldenbilly.com sem sucesso.
O casino não me responde nem me apresenta nenhuma alternativa e o dinheiro do levantamento que falhou, não volta para a minha conta de casino. Tenho 1500 euros que 'desapareceram', pois, nem os recebi na minha conta jeton, nem estão na conta de casino. Aparece apenas o levantamento com o status 'falhado'.
Já não sei que fazer mais, visto que não consigo falar com nenhum operador e que já passou mais de uma semana.
Якщо ви не можете отримати жодної відповіді більше тижня, подайте скаргу. Я однозначно вважаю, що це неприємно, що гроші зникли з вашого рахунку і вам ніхто не відповідає, тому що причина, з якої виникла вся ця ситуація, звичайно, було б добре знати.
Однак тепер нам доведеться почекати, щоб побачити, куди дійде наша команда, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти.
Якщо ви отримаєте відповідь від казино на свої електронні листи, будь ласка, не соромтеся повідомити мене.
If you can't get any answers for more than a week, it was a good step to file a complaint. I definitely believe that it is not pleasant that the money has disappeared from your account and no one is responding to you, because the reason for which this whole situation has arisen would certainly be good to know.
However, we will now have to wait and see where our team gets to and hopefully it will be possible to help you.
If you happen to get a reply from the casino to your emails, please don't hesitate to let me know.
У мене нова скарга!
Те саме, що й інша особа, яку вони відкликають, ЗАВЖДИ затверджуються протягом кількох годин. Тепер його не схвалено через 3 дні, коли я надіслав їм електронний лист без відповіді, і їхній чат закрито.
I have a new complain!
Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.
Чи контактували ви з ними чи отримували гроші?
Did you had any contact with them or received your money?
Ні, у мене та сама проблема.
Я не отримав гроші, чат не працює, і ніхто не відповідає на електронні листи більше двох тижнів. Я ніколи не отримував жодної відповіді електронною поштою, і я вже надіслав багато.
No. I still have the same problem.
I haven't received the money, the chat doesn't work and no one has responded to emails for over two weeks. I never received any response by email and I've already sent a lot.
Não. Continuo com o mesmo problema.
Não recebi o dinheiro, o chat não funciona e ninguém responde aos emails há mais de duas semanas. Nunca recebi nenhuma resposta por mail e já mandei imensos.
У мене нова скарга!
Те саме, що й інша особа, яку вони відкликають, ЗАВЖДИ затверджуються протягом кількох годин. Тепер його не схвалено через 3 дні, коли я надіслав їм електронний лист без відповіді, і їхній чат закрито.
I have a new complain!
Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.
Якщо у вас є щось нове про справу, не соромтеся додати це до своєї скарги .
Але що стосується зняття коштів, ви, здається, не знаєте причини, оскільки казино вам не відповідає. Чому це так, чи не так? Звичайно, було б корисно знати, що відбувається.
Проте наша команда все ще намагається допомогти, і я побачив, що м’яч на полі казино. Тож подивимося, як уся ця справа розвиватиметься.
If you have anything new about the case, don't hesitate to add it to your complaint.
But as for the withdrawal, you don't seem to know the reason since the casino doesn't answer you, why is that, am I right ? It would certainly be useful to know what is going on.
However, our team is still trying to help and I saw that the ball is in the casino's court. So we'll see how this whole thing develops.
Мені вже давно не виплачують мої виграші, але я не можу зв’язатися з особою, яка відповідає за це казино.
Навіть через ліцензію.
Компанія, яка керує цим казино, повинна керувати кількома казино, такими як rakoocasino та betsomnia.
Ви можете зателефонувати їм або дати контактну інформацію платіжного відділу компанії-оператора?
I've had my winnings unpaid for a long time now, but I can't get in touch with the person in charge of this casino.
Even through the license.
The company that runs this casino must operate several casinos such as rakoocasino and betsomnia.
Can you call them or give me the contact information for the payment department of the operating company?
Привіт, судячи з того, що я бачу, це казино закрито згідно з нашим оглядом. Вам вдалося зіграти тут і виграти гроші?
Щодо контактів, ми не можемо їх надати, тому я не можу вам з цим допомогти.
Я думав подати скаргу, але не знаю, чи це принесе користь з тим, як зараз йдуть справи.
У будь-якому випадку, орган ліцензування не відповів вам із жодною відповіддю?
Hello, according to what I can see, this casino is closed according to our review. You managed to play here and win money ?
Regarding contacts, we can't provide them, so I can't help you with that.
I was thinking of filing a complaint, but I don't know if that will do any good with the way things are at the moment.
Anyway, the licensing authority hasn't gotten back to you with any response ?
Я не бачу, що ці два казино мають щось спільне, у них різні власники, і вони не є дочірніми казино. І, звісно, я не вважаю, що це має на них впливати, оскільки у вас була проблема саме в цьому казино, а не в інших, про які ви згадуєте.
I don't see that these two casinos have anything in common, they have a different owner and they are not sister casinos. And of course I don't think they should be affected in any way, since you had a problem in this particular casino and not in the others you mention.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.