ГоловнаФорумКазиноGolden Billy Casino - загальне обговорення

Golden Billy Casino - загальне обговорення

 від G1994
|
5 145 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити Golden Billy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я отримав 50 євро кешбеку ... Я програв понад 700 - 800 євро за останні 2 дні, але це азартні ігри. Зараз я граю, у мене загалом 260 євро, і я запитую, скільки залишилося ставки. Вони відповіли 169,14 євро, тоді я грав далі. Загалом більше 400 євро, але зараз у мене 360 євро. Я знову запитав, яка ставка. Вони відповіли ще 169,14! Я сказав, що ви бачите, як я грав, як це можливо. Проста відповідь 169.14 правильна. Ціла дискусія. Я продовжую грати, і тепер у мене 250. Я запитую, скільки зараз, і ЩЕ 169,14. Тепер вони відповіли, що я попросив команду перевірити, але це може зайняти кілька днів. Це зовсім навмисне, і чат зовсім не допомагає. Я бачу, що ви граєте, але зараз ми нічого не можемо зробити.

Автоматичний переклад.
G1994

Привіт, це досить дивно, що ви описуєте. Чи грали ви в ігри, які зараховуються до ставок, оскільки у вас все ще є та сама сума для ставок? Відповідно до того, що ви описали, чат був не дуже корисним, тому вам, ймовірно, доведеться зачекати на відповідну інформацію, перш ніж досліджувати. Тому чи можна трохи потерпіти і спробувати дізнатися, на якому етапі розслідування? Якщо ви дізнаєтесь щось нове, можете повідомити мені.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Так, я грав у ту саму гру, і вона ставала нижчою, і раптом нічого не сталося. Я також спілкувався з ними. Вони сказали, що ми бачимо, що ви граєте, і це дивно, і вони зв’язалися з кимось, щоб розкрити цю справу. Я поставив WAYYY більше, ніж тоді залишилася сума. Коли вони сказали, що залишилося 170 євро, я зіграв більше ніж 600 євро.

Змінено
Автоматичний переклад.
G1994

Так, я розумію, тому, очевидно, казино надасть вам відповідну інформацію, коли вона також буде у них. Якщо нічого не змінилося і з вами ніхто не зв’язувався, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти. Поки що, схоже, казино намагається з’ясувати, чому сталася така ситуація.

Автоматичний переклад.

Добрий день.


18 грудня я зробив запит на зняття Jeton на суму 1500 євро, і він не вдався. З тих пір гроші не поверталися на рахунок казино. Пробую зайти в чат, натискаю кнопку і не виходить. Я пробував у кількох браузерах і на комп’ютері, але досі не можу увійти в чат.


Я надіслав кілька електронних листів без відповіді. Вони ніколи не відповідають на електронні листи. Я просто хочу, щоб гроші повернулися на рахунок казино, щоб пізніше я міг знову зняти гроші. Але 1500 не повертаються на рахунок, і я не можу з ними поговорити 😪

file


Дякую за допомогу.

Змінено
Автоматичний переклад.

Дуже дивно, що з ними неможливо зв'язатися. І теж раптово! Я просто намагаюся закрити свій обліковий запис, але це неможливо. Сподіваюся, ви скоро отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
G1994

Добрий ранок.

Чи можете ви надіслати мені посилання під час входу в службу підтримки цього казино, щоб дізнатися, чи зможу я увійти таким чином?

Просто я досі не можу це зробити. Натискаю на підтримку і нічого не відбувається. Не відкриває жодного вікна.


Ви можете надіслати мені посилання на вікно, яке відкривається, коли ви натискаєте кнопку підтримки?

Дякую

Автоматичний переклад.
patesteves91

Привіт, я читав, що у вас проблеми зі зняттям коштів, і цього разу ви навіть не можете зайти в чат і повідомити себе. Коли виникла ця проблема? Чи надало вам казино якусь альтернативу, оскільки ви не могли зняти гроші через Jeton?

Однак я помітив, що вам вдалося подати скаргу , тому наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Сподіваюся, успішно. Якщо у вас є якісь оновлення, обов’язково повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Це сталося 18 грудня. З того дня я не міг увійти в чат або поговорити з ким-небудь електронною поштою, я не отримав жодної відповіді. Я вже надіслав багато електронних листів на адресу support@goldenbilly.com безуспішно.


Казино не відповідає мені і не пропонує жодної альтернативи, а гроші від невдалого виведення коштів не повертаються на мій рахунок у казино. У мене є 1500 євро, які «зникли», оскільки я не отримав їх ні на свій jeton-рахунок, ні на рахунок казино. Відображається лише опитування зі статусом «не пройдено».


Я не знаю, що ще робити, оскільки я не можу поговорити з жодним оператором, і це вже більше тижня.

Автоматичний переклад.
patesteves91

Якщо ви не можете отримати жодної відповіді більше тижня, подайте скаргу. Я однозначно вважаю, що це неприємно, що гроші зникли з вашого рахунку і вам ніхто не відповідає, тому що причина, з якої виникла вся ця ситуація, звичайно, було б добре знати.

Однак тепер нам доведеться почекати, щоб побачити, куди дійде наша команда, і, сподіваюся, вона зможе вам допомогти.

Якщо ви отримаєте відповідь від казино на свої електронні листи, будь ласка, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.

У мене нова скарга!

Те саме, що й інша особа, яку вони відкликають, ЗАВЖДИ затверджуються протягом кількох годин. Тепер його не схвалено через 3 дні, коли я надіслав їм електронний лист без відповіді, і їхній чат закрито.

Автоматичний переклад.
patesteves91

Чи контактували ви з ними чи отримували гроші?

Автоматичний переклад.

Ні, у мене та сама проблема.

Я не отримав гроші, чат не працює, і ніхто не відповідає на електронні листи більше двох тижнів. Я ніколи не отримував жодної відповіді електронною поштою, і я вже надіслав багато.

Автоматичний переклад.

У мене нова скарга!

Те саме, що й інша особа, яку вони відкликають, ЗАВЖДИ затверджуються протягом кількох годин. Тепер його не схвалено через 3 дні, коли я надіслав їм електронний лист без відповіді, і їхній чат закрито.

Автоматичний переклад.

Якщо у вас є щось нове про справу, не соромтеся додати це до своєї скарги .

Але що стосується зняття коштів, ви, здається, не знаєте причини, оскільки казино вам не відповідає. Чому це так, чи не так? Звичайно, було б корисно знати, що відбувається.

Проте наша команда все ще намагається допомогти, і я побачив, що м’яч на полі казино. Тож подивимося, як уся ця справа розвиватиметься.

Автоматичний переклад.

Мені вже давно не виплачують мої виграші, але я не можу зв’язатися з особою, яка відповідає за це казино.

Навіть через ліцензію.


Компанія, яка керує цим казино, повинна керувати кількома казино, такими як rakoocasino та betsomnia.

Ви можете зателефонувати їм або дати контактну інформацію платіжного відділу компанії-оператора?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Привіт, судячи з того, що я бачу, це казино закрито згідно з нашим оглядом. Вам вдалося зіграти тут і виграти гроші?

Щодо контактів, ми не можемо їх надати, тому я не можу вам з цим допомогти.

Я думав подати скаргу, але не знаю, чи це принесе користь з тим, як зараз йдуть справи.

У будь-якому випадку, орган ліцензування не відповів вам із жодною відповіддю?

Автоматичний переклад.

rakoocasino і betsomnia - одна керуюча компанія.

Чи не варто їх притягнути до відповідальності?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Я не бачу, що ці два казино мають щось спільне, у них різні власники, і вони не є дочірніми казино. І, звісно, я не вважаю, що це має на них впливати, оскільки у вас була проблема саме в цьому казино, а не в інших, про які ви згадуєте.

Автоматичний переклад.

filefilefile

Ми знаємо, що всі три казино мають одного власника і є дочірніми казино.

Все за чесною грою.

Змінено
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого