ГоловнаФорумКазиноGolden Billy Casino - загальне обговорення

Golden Billy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від G1994
|
5 321 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3

Тож що я маю робити?

Чи потрібно мені надавати інформацію по черзі особі, відповідальній за цей сайт, що всі ці казино є дочірніми?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Як щодо того, щоб почати з функції «оновіть нас»?

file

Він у вашому повному розпорядженні на кожній сторінці огляду казино.

Команда обробки даних розгляне ваші пропозиції та прийме рішення.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.

https://goldenbilly.com/


Це казино втекло вночі кілька місяців тому.

Довгий час ми втратили зв’язок з ними, включаючи їхню ліцензію та керуючу компанію, але раптом сайт знову запрацював.

Однак мій обліковий запис заблоковано, і я досі не підключений до служби підтримки.


Цікаво, чи намагається це казино приховати той факт, що вони втекли вночі, і діяти як нове казино?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

привіт!

Я б не сказав, що цей сайт претендує на нове казино, оскільки його URL-адреса залишається незмінною. На мою думку, це було досить довго, але тимчасове закриття. Дуже дякую, що помітили це, я подбаю про оновлення інформації.

Тепер до вашого облікового запису, його заблоковано без попереднього обговорення? Я знаю, що ви за багатьох обставин закрили багато облікових записів, тому я хочу бути впевненим щодо цього конкретного.

Автоматичний переклад.
Radka

file


Я перетравлював бонус у цьому казино, але коли я спробував завершити свою ставку, я отримав повідомлення про помилку та не зміг завершити ставку.


Як ви бачите на зображенні, у мене залишилося 0,01 євро.

Якщо я роблю ставку 0,01 євро, я отримую помилку.


Я звернувся до казино з цього приводу, але відповіді не було, і зрештою я більше не міг отримати доступ до казино.


Нещодавно сайт казино відновив роботу, і коли я спробував увійти, я виявив, що мій обліковий запис заблоковано.

Я звернувся в службу підтримки, але поштовий демон повідомив, що він не отримав моєї електронної пошти.

Автоматичний переклад.
Radka

Здраствуйте. Не могу подать жалобу, пишет сбой проверки. Что делать?

file


Я перетравлював бонус у цьому казино, але коли я спробував завершити свою ставку, я отримав повідомлення про помилку та не зміг завершити ставку.


Як ви бачите на зображенні, у мене залишилося 0,01 євро.

Якщо я роблю ставку 0,01 євро, я отримую помилку.


Я звернувся до казино з цього приводу, але відповіді не було, і зрештою я більше не міг отримати доступ до казино.


Нещодавно сайт казино відновив роботу, і коли я спробував увійти, я виявив, що мій обліковий запис заблоковано.

Я звернувся в службу підтримки, але поштовий демон повідомив, що він не отримав моєї електронної пошти.

Автоматичний переклад.

Хоча я не зовсім розумію, чи ви спочатку відкрили новий обліковий запис, чи зайшли в якийсь старий.🤔

Отже, в якому стані він зараз?

Автоматичний переклад.

Здраствуйте. Не могу подать жалобу, пишет сбой проверки. Что делать?

Привіт. Спробуйте подати скаргу за цим посиланням і повідомте нам, чи це працює. Якщо ви отримали будь-яку помилку, будь ласка, зробіть знімок екрана та надішліть його нам, щоб ми могли спробувати це виправити.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi

Я спробував увійти в обліковий запис, який був там деякий час і був заблокований.


У казино також є живий чат, який має лише кнопку, але насправді не існує, і я не отримую електронних листів.


Я думаю, що вони, можливо, відновили сайт лише для того, щоб спонукати людей реєструватися та робити депозити.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx

Добре, тепер я розумію. Що ж, якщо це так, як ви думаєте, це добре знати, і, сподіваюся, інші користувачі прочитають це, щоб прийняти власне рішення, чи йти туди грати.

Автоматичний переклад.

Я з Німеччини і не завжди можу відкрити сайт гуру казино, інакше я був би трохи розумнішим. Днями я вніс 30 євро, але гроші так і не були зараховані. Постачальник платіжних послуг і мій банк підтвердили, що трансакція була успішною. Кнопка живого чату є підробкою, як і адреси електронної пошти. Вони шахраї і вкрали мої гроші

Автоматичний переклад.

Я не можу обговорювати це тут????

Автоматичний переклад.

Це казино пограбувало мене. Я вніс 30 євро, які мені не зарахували. Мій банк підтвердив, що платіж пройшов успішно

Автоматичний переклад.

Кнопка підтримки підроблена, як і електронна адреса

Автоматичний переклад.
Gretche70

Гей, чому ти не міг обговорити це тут? Я бачу, що основною проблемою є депозит, який не був зарахований на ваш рахунок гравця. Я хотів запитати вас, чи зв’язувалися ви з казино, але очевидно ніхто не відповідає, коли ні чат, ні електронна пошта не підходять. Це досить проблема, тому що таким чином ми практично не знаємо, що може відбуватися. Але було добре, що ти запитав, чи все добре з твоєї сторони, і ти відповів, що так.

У всякому разі, Вероніка також написала вам у своїй скарзі, що це складні та важкі процеси, які ми маємо вирішити. Очевидно, вам потрібно буде додатково вивчити це питання в банку, оскільки казино недоступне для вас.

Як би мені не було неприємно це говорити, я не впевнений, скільки ще ми можемо зробити, щоб допомогти.😕

Автоматичний переклад.

Читаю відгуки і скажу, що моя думка інша. Зараз у них дуже хороший супорт. Я не дуже розуміюся на комп’ютерах, але мені дуже подобаються казино. Я грав там кілька місяців і відчував себе в безпеці, і мені вдалося зняти невелику суму грошей. Мені здається, що все змінилося і там приємніше грати.

Автоматичний переклад.
bakerjayvion558

Тому я щасливий, коли ти добре граєш у казино. Який спосіб оплати ви використовували для зняття? Що вам ще подобається в цьому казино? 🙂

Автоматичний переклад.

Читаю відгуки і скажу, що моя думка інша. Зараз у них дуже хороший супорт. Я не дуже розуміюся на комп’ютерах, але мені дуже подобаються казино. Я грав там кілька місяців і відчував себе в безпеці, і мені вдалося зняти невелику суму грошей. Мені здається, що все змінилося і там приємніше грати.

Автоматичний переклад.

Я теж грав тут і мені все сподобалося, хоча я ще не міг знятися, але мені сподобалося ставлення підтримки, я планую грати в живі ігри.

Автоматичний переклад.
olsen1990mo

Хочете розповісти нам більше про свій досвід?


Автоматичний переклад.
Romi

Я зміг зняти без проблем. Я грав у бакарді та пару живих ігор. Дуже подобається зручний інтерфейс, грав в інших казино, але не відчував там легкості.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого