Привіт.
Нічого не можу втриматися, з моєї точки зору, сума всіх ваших депозитів перевищує згадані вами 7 тисяч.
Крім того, судячи з тих скріншотів (я майже не читаю написаний текст 🙁), ви не зробили одноразового депозиту в розмірі 7 тисяч і грали лише з отриманими виграшами, чи не так?
Азартні ігри є найпоширенішим джерелом відмивання грошей у всьому світі, тож так, ви можете опинитися в такій ситуації, якщо регулярно вкладаєте більші суми. Я не кажу, що згоден із таким підходом, я кажу, що це бізнес-стандарт. 🙁
(Докладніше тут: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification ) Чи чули ви, що «якість ліцензії» також впливає на політику KYC і AML?
Так чи інакше, настійно рекомендую співпрацю. Незважаючи на ваші поради, не давайте їм приводу затягувати процес більше, ніж це необхідно, спробуйте зосередитися на отриманні виграшу, будь ласка.
Якщо у вас виникнуть труднощі в якийсь момент, звичайно, надішліть скаргу, це завжди добре. Я просто маю попередити вас, що вся команда вже досить довго зайнята, потрібен час, щоб перейти до суті.
Якщо ви можете співпрацювати з казино, я б обов'язково спробував це зробити.
Мені шкода, що я не маю кращої пропозиції... Я можу уявити, що ви вже дуже розлючені.
Hello.
I can't help myself, from my point of view, the sum of all your deposits exceeds the 7k you mentioned.
Also, based on those screenshots (the written text is almost unreadable for me 🙁) it was not like you've made a one-time deposit of 7k and played only with winnings gained, right?
Gambling is the most common source of money laundering around the globe, so yes, you may find yourself in such a situation if you regularly deposit higher sums. I'm not saying I agree with this approach, I'm saying it is a business standard. 🙁
(Find our more here: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification) Have you heard the "quality of license" also affects the KYC and AML policy?
One way or another, I strongly recommend cooperation. Despite your toughts, do not give them a reason for prolonging the process more than necessary, try to focus on getting the winnings, please.
If you struggle at some point, sure thing - submit the complaint, it is always a good call. I just have to warn you the whole Team is extremely bussy for quite some time, it will take some time to get to the point.
If you are able to cooperate with the casino, I would certainly try that.
I'm sorry I have no better suggestion.... I can imagine you're quite pissed off already.
Автоматичний переклад.