Я хотів би надати ще одне оновлення.
Як я вже згадував, я вказав джерело коштів і багатства для депозитів, які я зробив на своєму рахунку Gamdom. Я вніс близько 7000 євро, перш ніж отримав кілька великих виграшів, і мені більше ніколи не доводилося робити депозити з невиграшних коштів. В основному я ставлю 7 тисяч, а все решта виграє.
Вони намагаються сказати мені, що мені потрібно виправдати своє багатство за депозити, які я зробив пізніше, і всі вони надійшли від ВИГРАХІВ ЇХНЬОГО КАЗИНО.
Я додаю листування електронної пошти тут.
Я також хочу згадати щось абсолютно обурливе, а саме спам-дзвінки, яким мене піддає Gamdom. Подивись на це:
Мені, моїй нареченій і моєму бізнес-партнеру нон-стоп телефонують зі спамом. Або це, або вони злили мій номер.
Це масово перейшло межу. Ви не станете таким особистим. Мене намагаються налякати, щоб я відступив.
Я абсолютно огидний тим, що вони роблять.
І якщо вони думають, що зараз зможуть отримати від мене більше особистої інформації, вони помиляються.
Мені потрібна допомога CasinoGuru та спільноти, щоб отримати гроші. Як можна дозволити казино уникнути такої огидної поведінки?
I'd like to provide another update.
As I've mentioned, I have provided source of funds and wealth for the deposits I made into my Gamdom account. I deposited around 7,000 EUR total before I got some big wins and I never had to deposit from non-winnings again. Basically I put 7k in and all the rest is wins.
They are trying to tell me that I need to justify my wealth for the deposits I made later, which all came from WINS ON THEIR CASINO.
I am attaching the email correspondence here.
I also now want to mention something completely outrageous, which is the spam calling that Gamdom is subjecting me to. Look at this:
They are calling me, my fiancee and my business partner non-stop with spam. Either that or they have leaked my number.
This has massively crossed the line. You don't get personal like this. They are trying to scare me into backing down.
I am absolutely disgusted by what they're doing.
And if they think they can get more personal information out of me now, they're wrong.
I need CasinoGuru's help, and the community, to get my money paid. How can a casino be allowed to get away with such disgusting behaviour?
Автоматичний переклад.