Публікація останнього оновлення скарги :
«Ми, в Gamdom, визнаємо, наскільки незручними можуть бути такі ситуації, однак певні моделі гри та порогові суми ініціюють застосування заходів належної обачності.
Відповідно до Положення про боротьбу з відмиванням грошей і фінансовими злочинами ми зобов’язані застосовувати посилені заходи належної перевірки.
Зокрема, коли клієнт відмовляється надати належну інформацію про джерело коштів, ми отримуємо сповіщення про підозрілу активність і можливі шахрайські дії.
Після отримання та перегляду належної документації ми опиняємося в неприємному становищі, щоб заморозити їхній рахунок і вимкнути можливість виведення коштів, як зазначено в міжнародних стандартах боротьби з відмиванням коштів».
Я попросив казино надати більш конкретну інформацію, і я все ще чекаю її отримання. Я розумію, що це неймовірно засмучує, але, на жаль, для вирішення таких ситуацій може знадобитися деякий час. Я зроблю все можливе, щоб зробити це якомога швидше».
Я не маю уявлення, у чому проблема, єдине, що ближче до ясного, здається, це те, що казино отримало сповіщення про ваш обліковий запис у той момент, коли ви почали запитувати про мету підтвердження доходу.
Гм, ..ок..
Хтось ще бачить щось конкретніше?
Posting the latest complaint update:
"We, at Gamdom, acknowledge how uncomfortable such situations can be, however, certain gaming patterns and amount thresholds trigger the application of Due Diligence measures.
According to the Anti Money Laundering and Anti Financial Crime Regulations, we are obliged to apply enhanced due diligence measures.
In particular, when the customer denies to provide adequate Source of Funds information, we are alerted for suspicious activity and possible fraudulent actions.
Upon receipt and review of proper documentation, we are in the unpleasant position to freeze their account and disable the withdrawal option, as international AML standards indicate."
I have asked the casino to provide more specific information, and I am still waiting to receive this. I understand that this is incredibly frustrating, but unfortunately these situations can take some time to bring to a conclusion. I will do my best to do so as quickly as possible."
I have no clue what seems to be the issue, the only part closest to the clear thing seems to be the casino got alerted about your account the moment you started asking about the purpose of the proof of income.
Uhm,..ok..
Does anyone else see something more specific?
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.