ФорумКазиноFoxyPlay Casino - загальне обговорення

FoxyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від anzelika33
|
12349 переглядів 95 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
Anonymized655
10 міс. тому

Вибачте, але ніщо з цього не може служити за відсутній доказ. Це просто ваше слово, яке відверто не піддається доказуванню.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Враховуючи труднощі, які я маю з цим казино, нещодавно знизили рейтинг на AskGamblers через те, що вони не відповіли на те, що вони вважали обґрунтованими скаргами, це поганий рейтинг тут у Casino Guru, я б поклав свої гроші на свого колегу-учасника спільноти як той, хто заслуговує на користь сумніву. Його слово багато варте в моїх книгах.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
10 міс. тому

Так, я також дивився на це казино, і воно має досить низький індекс безпеки , тому я був би обережним, перш ніж робити в ньому депозит.

Однак, як уже підказувала Радка, коли згаданий час у 14 днів мине, а нічого не відбувається, тоді можна подавати скаргу. Якщо ви вирішите зробити це в певний час, ви можете повідомити нас. Я був би радий, якби цього не сталося, але я не впевнений.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт всім,


Якщо я маю одну пораду гравцям на основі власного досвіду, якщо ви бачите, що казино є частиною sg international, не грайте там, інакше ви чекатимете тижнями на виплату.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

mrmileena, ви маєте рацію щодо sg international.. у минулому у мене були проблеми з іншим казино з міжнародною ліцензією sg. Я бачу, що багато гравців мають проблеми з Foxyplay, і проблеми не вирішуються. Крім того, казино не має чату в реальному часі з понеділка, і якщо ви спробуйте зареєструватися, він вимкнений! здається, що магазин закритий...

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Усе гаразд, я подав скаргу два дні тому на AskGamblers. Неможливо чекати перевірки, перш ніж подавати скаргу, коли казино не відповідає, щоб дозволити провести перевірку. Я не знаю, чому ви хочете, щоб люди чекали два тижні. Це надзвичайно довго за галузевими стандартами.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
10 міс. тому

2 тижні вважаються розумним терміном для того, щоб казино вирішило питання про KYC або відкликання. Якщо за цей час нічого не зміниться, наша команда зв’яжеться з казино та спробує допомогти вирішити справу.

Однак, оскільки ви вже подали скаргу в іншому місці, я твердо вірю, що ви зможете її вирішити. Коли у вас є результат, яким би він не був, ви можете поділитися ним з нами.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановні гравці, згідно з останніми новинами про Foxy Play Casino, його статус буде змінено на «не приймати нових гравців» або щось подібне.

Здається, казино збираються закрити.

Таким чином, рекомендується більше не вкладати там. Зовсім навпаки; негайно забрати свій виграш. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже, Радка, що ми будемо робити, якщо казино закриється, що є найбільш можливим (якщо воно ще не закрито)? Я та багато інших гравців очікуємо на зняття коштів. Чи є спосіб отримати наші гроші, зв’язавшись з ліцензійними органами чи ми просто втратили гроші?

Автоматичний переклад.
aivas2003
10 міс. тому

Я твердо вірю, що коли казино закриється назавжди, воно заплатить своїм гравцям. Деякі з них також мають претензії, тож подивимося, як усе вийде. Звичайно, якщо це не спрацює, я б рекомендував те, що ви написали, тобто подати скаргу до органу ліцензування.

Сподіваюся, гравці не втратять свої гроші і все буде оплачено чесно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене немає попереднього досвіду закриття казино, я хочу вірити оптимістичному погляду Джаро, але я також вірю, що казино закривається, тому що воно було шахраєм із самого початку і не могло платити гравцям. Я вже подав скарги на complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com і curacao-egaming.com, але я не очікую багато чого. У вас уже є повідомлення на форумі про те, як спілкуватися з Antillephone, і це показує, наскільки важко повернути свої гроші. Ми вже засвоїли урок щодо того, якого органу ліцензування нам слід уникати в майбутньому.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чудеса трапляються. Казино Foxyplay нарешті заплатило мені, хоча казино, здається, скоро закриється. Я не знаю, чи мені заплатили, тому що вони збираються закритися, або тому, що я надіслав електронний лист у всі можливі органи ліцензування. Я сподіваюся, що всі гравці, які очікують на зняття, отримають свої кошти. Дякуємо casinoguru за співпрацю🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я отримав електронний лист від казино про те, що вони закриваються, а потім вони завершили мою перевірку та успішно зняли гроші. Кредит, де кредит підлягає погашенню. Я сподіваюся, що всім вдасться отримати хороший результат.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене немає попереднього досвіду закриття казино, я хочу вірити оптимістичному погляду Джаро, але я також вірю, що казино закривається, тому що воно було шахраєм із самого початку і не могло платити гравцям. Я вже подав скарги на complaints@gaminglicences.com, certria@gaminglicences.com і curacao-egaming.com, але я не очікую багато чого. У вас уже є повідомлення на форумі про те, як спілкуватися з Antillephone, і це показує, наскільки важко повернути свої гроші. Ми вже засвоїли урок щодо того, якого органу ліцензування нам слід уникати в майбутньому.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну і хотілося б, щоб це вийшло позитивно. Звісно, я нічого не обіцяю, бо не знаю, як це все розвиватиметься. Але надія вмирає останньою, як кажуть.

Що стосується скарги до органів влади, перша електронна адреса, яку ви згадали у своїй відповіді, є правильною, ви, ймовірно, не отримаєте відповіді від інших, оскільки казино має ліцензію Кюрасао Антильський.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чудеса трапляються. Казино Foxyplay нарешті заплатило мені, хоча казино, здається, скоро закриється. Я не знаю, чи мені заплатили, тому що вони збираються закритися, або тому, що я надіслав електронний лист у всі можливі органи ліцензування. Я сподіваюся, що всі гравці, які очікують на зняття, отримають свої кошти. Дякуємо casinoguru за співпрацю🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ідеально, якби я прочитав цей ваш пост раніше, я б привітав вас в одному повідомленні, що я радий, що ви отримали свої гроші. Я думаю, що це досить заспокоює те, що вам більше не потрібно турбуватися про такі проблеми.

Звичайно, в майбутньому я бажаю вам уникати всіх подібних проблем. 😊😊😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я отримав електронний лист від казино про те, що вони закриваються, а потім вони завершили мою перевірку та успішно зняли гроші. Кредит, де кредит підлягає погашенню. Я сподіваюся, що всім вдасться отримати хороший результат.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну, це хороші новини. Я сподіваюся, що всі гравці, які мають тут свої гроші, зможуть їх вивести так само добре, як і ви. 🎉😉

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого