Я думаю, ти маєш бути справедливим...
Вибачте, але ми не стали на бік казино. Замість цього ми застосували бізнес-стандарт:
"Я можу лише підтвердити заяву казино. Згідно з наданою інформацією, ваш рахунок було закрито 31 жовтня (вівторок). У Casino.Guru ми вважаємо, що такі облікові записи слід закрити якомога швидше, і ми вважаємо, що це 3 робочі дні бути прийнятним періодом для закриття облікового запису. Мені дуже шкода, але у вашому випадку це менше 3 днів; тому я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування. На жаль, я змушений відхилити вашу справу."
Альтернативний варіант – подати офіційну скаргу в ліцензійний орган казино. Я можу допомогти вам із цим процесом, і ви можете зв’язатися зі мною за вказаною нижче адресою електронної пошти. Не соромтеся звертатися до мене, якщо у вас виникнуть запитання"
джерело - скарга
Ви звернулися до органу ліцензування, будь ласка?
Зробіть усе можливе, щоб уникнути гри в онлайн-казино. Багато ваших скарг пов’язані із закриттям облікових записів.
Якщо ви шукаєте допомоги, почніть прямо тут: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
I think you should keep it fair...
I'm sorry to say that, but we didn't side with the casino. Instead, we applied a business standard:
"I can only confirm the casino statement. According to the information provided, your account was closed on October 31st (Tuesday). At Casino.Guru, we believe that such accounts should be closed as soon as possible, and we consider 3 business days to be an acceptable period for account closure. I am very sorry, but in your case, it is less than 3 days; therefore, I believe you are not entitled to receive the refund. Unfortunately, I am forced to reject your case."
An alternative option is to file an official complaint with the licensing authority of the casino. I may assist you with this process, and you can reach me at the email address provided below. Feel free to contact me if you have any questions"
source - complaint
Have you reached out to the licensing authority, please?
Please take every step you can to avoid playing at online casinos. Many of your complaints are associated with account closures.
If you seek help, start right here: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
Автоматичний переклад.