ФорумКазиноFoxyPlay Casino - загальне обговорення

FoxyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від anzelika33
|
12386 переглядів 95 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
tomekmisztaol
11 міс. тому

Клацніть на моє посилання з попередньої публікації, знайдіть казино, про яке ви говорите, і у вас є проблеми, а потім напишіть, що сталося. Наша команда спробує вам допомогти.

Однак я також опублікую посібник, який може бути корисним для вас щодо того, як працює весь процес навколо скарги: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо ви не можете дізнатися, що робити, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

В порядку

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це лайно досі не видалено з цього сайту?

Автоматичний переклад.
aonti
11 міс. тому

Чому це казино не повинно бути на нашому сайті? Я вважаю, що завжди добре мати інформацію про не дуже хороші казино, щоб гравець міг вирішити, чи грати там на основі інформації, яку ми пропонуємо.

Проте я пам’ятаю, що у вас з ними була проблема, і я рекомендував вам подати скаргу, але врешті ви мені навіть не відповіли. Тобі не було сенсу відкривати? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я розмовляв з людиною з моєї країни, яка розмовляла з менеджером цього казино, і я дізнався всю інформацію, тому я не бачив сенсу розмовляти з вами знову, тому що ця ситуація була для мене дуже напруженою. До речі, я думаю, що ви нічого не можете зробити з цією ситуацією, тому я не дивлюся на цей сайт дуже довго. Ви бачите, що відбувається, це не потрібно коментувати

Автоматичний переклад.
aonti
10 міс. тому

Я розумію, тож якщо ви не зрозуміли суть, це ваша справа.

Вам також вдалося вирішити проблему з казино?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Любі друзі,


Я подав офіційну скаргу щодо цього казино в орган ліцензування, але я ще не отримав жодної відповіді. Я розповім вам про оновлення.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
10 міс. тому

Привіт! Сподіваюся, ви отримаєте обґрунтовану відповідь і повідомите нам, як справи, чи почуєте щось нове.

Сподіваюся, ви зможете вирішити вашу справу. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У казино Foxyplay закінчився 3-денний термін, який повинен обробити зняття коштів, хоча я перевірений. Вони роблять це вдруге. Вони звинуватили мене в порушенні умов і умов, що було абсолютно фальшивкою, і я вже надіслав їм потрібні знімки екрана .Очевидно, що вони роблять усе можливе, щоб відстрочити зняття. Їм потрібно 4 дні, щоб завершити перевірку ставок, які я зробив під час гри з активним бонусом. Я зробив цю перевірку за 2 хвилини. Онлайн-чат не відповідає. Це повністю смішна поведінка казино, яка абсолютно проти гравця.

Автоматичний переклад.
aivas2003
10 міс. тому

Привіт, звичайно, неприємно потрапляти в таку ситуацію і мати проблеми зі збором грошей. Але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів. Як довго ви чекали?

Що стосується казино, яке звинувачує вас у порушенні правил, що саме ви порушили?

Однак я бачив, що ви подали скаргу , тож наша команда вже намагається допомогти вам із вашою справою, і Крістіні знадобиться відповідь. Просто натисніть тут, щоб оновити її.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо і без довго чекання.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Моєю першою спробою зняття було 188. Я грав із бонусом на другий депозит і поставив на нього. Чекав 4 дні, а потім я скасував своє зняття. На щастя, я не втратив гроші та попросив новий зняти 627,2-1-2024. Вчора, 4-1-2024, я спілкувався з живим чатом, і він сказав, що я маю максимальний виведення 5-кратного бонусу, який недійсний. Немає максимального виведення з бонусом на депозит sexind. Коли чат зрозумів, що він був неправий, він звинуватив мене в порушенні t&c, тому що я грав у слоти betsoft з активним бонусом і його заборонено. так. це заборонено, і я грав у betsoft, коли ставки були завершені. Я побачив свій бонус та історію ставок. Бонус був завершений 03.47, а я грав у betsoft о 04.14. не було жодного порушення умов бонусу. я надіслав їм знімки екрана. він сказав, що вони перевірять це та повернуться з відповіддю в понеділок!!! їм потрібно 4 дні, щоб перевірити те, що я перевірив за 2 хвилини. jaro, я знайомий із sg міжнародна nv і така поведінка.всі гравці мають проблеми з казино sg.вони знаходять найбожевільніші способи відкласти виведення коштів.чому я повинен чекати 14 днів, щоб отримати свої зняття, коли казино рекламує швидке виведення за -72 години за допомогою електронних гаманців ...14 днів очікування було 14 років тому.Серйозні казино змінили це і платять за кілька годин.foxyplay не з них.Чат у прямому ефірі має автоматичні відповіді.Найвідоміше те, що моє зняття передадуть фінансовому відділу та зв’яжуться якнайшвидше....я отримував таку відповідь 4-5 разів...їм справді байдуже, і ти легко це розумієш...

Автоматичний переклад.
aivas2003
10 міс. тому

Чесно кажучи, не багато казино можуть обмежити заборонені ігри на технологічному рівні. Що може призвести до дуже неприємного сюрпризу. Проте, якби ставки були завершені, я б сказав, що казино повинно взяти це до уваги.

Коли справа доходить до ліміту зняття – 5-кратного бонусу, я б сказав, що інформацію в умовах повинно бути досить легко перевірити. Я впевнений, що цей крок піде під час скарги, і я радий, що ви прийшли сюди та подали її.

Наразі ваша черга, тому скористайтеся цим посиланням, щоб оновити скаргу 👈👈

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене теж проблеми. Я, на жаль, не читав оглядів перед тим, як грати тут. Я зробив депозит, мені пощастило, я зняв 550 канадських доларів і надав потрібні документи. У той час чат був доступний, і, прочитавши відгуки, я сказав агенту, що зараз нервую, і вона сказала (у мене є розшифровки) "нема чого хвилюватися", а потім підтвердила, що перевірка та зняття коштів виконуються протягом 72 годин. Це було чотири дні тому, а зараз чат недоступний. На AskGamblers надходить активна скарга, яку варто перевірити, оскільки схоже, що вони там відповідають, і було б доцільно поділитися там відгуками, щоб люди знали, що відбувається. Я надіслав повідомлення в Foxy Play і повідомив, що подам скаргу десь протягом 24 годин, якщо хтось мені не відповість.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
10 міс. тому

Мені прикро це чути. У мене був закритий рахунок через залежність від азартних ігор. Потім вони знову відкрили мій рахунок, через що я втратив загальну суму 2413,19 CAD. Я подав скаргу тут, але команда гуру прийняла сторону казино, що, на мою думку, було несправедливим. Я подав офіційну скаргу до органу ліцензування, але досі не отримав відповіді.


казино - це велике шахрайство.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
10 міс. тому

Я думаю, ти маєш бути справедливим...

Вибачте, але ми не стали на бік казино. Замість цього ми застосували бізнес-стандарт:

"Я можу лише підтвердити заяву казино. Згідно з наданою інформацією, ваш рахунок було закрито 31 жовтня (вівторок). У Casino.Guru ми вважаємо, що такі облікові записи слід закрити якомога швидше, і ми вважаємо, що це 3 робочі дні бути прийнятним періодом для закриття облікового запису. Мені дуже шкода, але у вашому випадку це менше 3 днів; тому я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування. На жаль, я змушений відхилити вашу справу."

Альтернативний варіант – подати офіційну скаргу в ліцензійний орган казино. Я можу допомогти вам із цим процесом, і ви можете зв’язатися зі мною за вказаною нижче адресою електронної пошти. Не соромтеся звертатися до мене, якщо у вас виникнуть запитання"

джерело - скарга

Ви звернулися до органу ліцензування, будь ласка?

Зробіть усе можливе, щоб уникнути гри в онлайн-казино. Багато ваших скарг пов’язані із закриттям облікових записів.

Якщо ви шукаєте допомоги, почніть прямо тут: https://casino.guru/problem-gambling 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

На жаль, у мене не було достатньо доказів того, що обліковий запис уже закрито. А потім його знову відкрило казино, і те, що надіслало казино, було неправдою.


Я подав скаргу до офіційного органу ліцензування, але відповіді не отримав.


Є багато скарг на це казино від ваших учасників.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
10 міс. тому

Привіт,


Ви не отримаєте жодної відповіді від ліцензії Кюрасао, їм байдуже, поки казино платить гроші за ліцензію. Принаймні, з мого особистого досвіду, вони ніколи не відповідали, навіть якщо я мав очевидні докази. Ось чому я звертаюся безпосередньо до Швейцарської комісії з азартних ігор, коли казино є несправедливим і мій уряд блокує його. Принаймні, вони не отримують грошей від моїх швейцарців.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене теж проблеми. Я, на жаль, не читав оглядів перед тим, як грати тут. Я зробив депозит, мені пощастило, я зняв 550 канадських доларів і надав потрібні документи. У той час чат був доступний, і, прочитавши відгуки, я сказав агенту, що зараз нервую, і вона сказала (у мене є розшифровки) "нема чого хвилюватися", а потім підтвердила, що перевірка та зняття коштів виконуються протягом 72 годин. Це було чотири дні тому, а зараз чат недоступний. На AskGamblers надходить активна скарга, яку варто перевірити, оскільки схоже, що вони там відповідають, і було б доцільно поділитися там відгуками, щоб люди знали, що відбувається. Я надіслав повідомлення в Foxy Play і повідомив, що подам скаргу десь протягом 24 годин, якщо хтось мені не відповість.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо ви запитаєте мене, подання скарги ніколи не буде поганим кроком. Тож не соромтеся робити це, будь ласка.

Я лише хочу зазначити, що якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та виконаємо наші дії. найкраще допомогти вам.

Будьте готові трохи почекати. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На жаль, у мене не було достатньо доказів того, що обліковий запис уже закрито. А потім його знову відкрило казино, і те, що надіслало казино, було неправдою.


Я подав скаргу до офіційного органу ліцензування, але відповіді не отримав.


Є багато скарг на це казино від ваших учасників.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що ж, ось у чому проблема... Ми не можемо довести, що казино зробило неправильний крок, якщо нам не вистачає важливого підтверджуючого доказу. 🙁

Чесно кажучи, це те саме, коли ви говорите, що казино зараз бреше.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ні, тому що я знаю, що сталося з моїм обліковим записом. Додатково перевірте кількість скарг щодо цього казино.


Дякую

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого