Я говорив зі своїм колегою, який мені сказав. що я міг би порекомендувати вам подати скаргу, тому що, коли ви дивитеся на цю інформацію польською мовою, вона там не відображається.Тож ви можете подати скаргу тут , і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти. Ви в?
I spoke to my colleague who told me. that I might be able to recommend you a complaint because when you look at this information in Polish, it is not shown there. So you can file a complaint here and we'll see if our team can help you. Are you in?
Клацніть на моє посилання з попередньої публікації, знайдіть казино, про яке ви говорите, і у вас є проблеми, а потім напишіть, що сталося. Наша команда спробує вам допомогти.
Однак я також опублікую посібник, який може бути корисним для вас щодо того, як працює весь процес навколо скарги: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Якщо ви не можете дізнатися, що робити, дайте мені знати.
Click on my link from the previous post, find the casino you're talking about and you're having problems and then write what happened. Our team will try to help you.
However, I will also post a guide that might be useful for you on how the whole process around the complaint works: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you cannot find out what to do, let me know.
Чому це казино не повинно бути на нашому сайті? Я вважаю, що завжди добре мати інформацію про не дуже хороші казино, щоб гравець міг вирішити, чи грати там на основі інформації, яку ми пропонуємо.
Проте я пам’ятаю, що у вас з ними була проблема, і я рекомендував вам подати скаргу, але врешті ви мені навіть не відповіли. Тобі не було сенсу відкривати? 🤔
Why shouldn't this casino be on our site ? I think it is always good to have information about casinos that are not so good so that the player can consider whether to play there on the basis of the information we offer.
However, I remember that you had a problem with them and I recommended you to file a complaint, but in the end you didn't even answer me. Didn't it make sense for you to open one? 🤔
Я розмовляв з людиною з моєї країни, яка розмовляла з менеджером цього казино, і я дізнався всю інформацію, тому я не бачив сенсу розмовляти з вами знову, тому що ця ситуація була для мене дуже напруженою. До речі, я думаю, що ви нічого не можете зробити з цією ситуацією, тому я не дивлюся на цей сайт дуже довго. Ви бачите, що відбувається, це не потрібно коментувати
I talked with man from my country which talked with manager of this casino and i find out all of informations so i didn't see sense to talk with you again, because this situation was very stresfull from me. Btw i think you can do nothing with this situation so I don't look at this site very long time. You see what's going on it don't need to comment
Я розумію, тож якщо ви не зрозуміли суть, це ваша справа.
Вам також вдалося вирішити проблему з казино?
I see, so if you didn't get the point, that's up to you.
Did you also manage to solve your problem with the casino ?
Любі друзі,
Я подав офіційну скаргу щодо цього казино в орган ліцензування, але я ще не отримав жодної відповіді. Я розповім вам про оновлення.
Dear all,
ibhave filed an official complaint about this casino at the licensing authority, but I haven’t received any reply yet. I will let you about the update.
Привіт! Сподіваюся, ви отримаєте обґрунтовану відповідь і повідомите нам, як справи, чи почуєте щось нове.
Сподіваюся, ви зможете вирішити вашу справу. 🤞
Hi, I hope you can get a reasonable answer and let us know how it goes or if you hear anything new.
I hope you will be able to resolve your case. 🤞
У казино Foxyplay закінчився 3-денний термін, який повинен обробити зняття коштів, хоча я перевірений. Вони роблять це вдруге. Вони звинуватили мене в порушенні умов і умов, що було абсолютно фальшивкою, і я вже надіслав їм потрібні знімки екрана .Очевидно, що вони роблять усе можливе, щоб відстрочити зняття. Їм потрібно 4 дні, щоб завершити перевірку ставок, які я зробив під час гри з активним бонусом. Я зробив цю перевірку за 2 хвилини. Онлайн-чат не відповідає. Це повністю смішна поведінка казино, яка абсолютно проти гравця.
Foxyplay casino is out of 3 days timeline that needs to process a withdrawal,although i am verified.It is the second time they do that.They accused me of violating the t&c which was totally fake and i have already sent them the screeshots they need.Its obvious that they do anything they can,to delay the withdrawal.They need 4 days to complete check at bets i made while playing with active bonus.I made this check in 2 minutes.Live Chat is not responding.It is a completely ridicilous behaviour from a casino that is totally against player.
Привіт, звичайно, неприємно потрапляти в таку ситуацію і мати проблеми зі збором грошей. Але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів. Як довго ви чекали?
Що стосується казино, яке звинувачує вас у порушенні правил, що саме ви порушили?
Однак я бачив, що ви подали скаргу , тож наша команда вже намагається допомогти вам із вашою справою, і Крістіні знадобиться відповідь. Просто натисніть тут, щоб оновити її.
Сподіваюся, все вирішиться справедливо і без довго чекання.
Удачі. ☘️
Hi, it's certainly not nice to get into a situation like this and have a problem with collecting money. But I would like to start by saying that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process. How long have you been waiting?
As for the casino accusing you of breaking the rules, what exactly did you break ?
However, I saw that you filed a complaint, so our team is already trying to help you with your case and Kristina could use an answer. Just click here to update her.
I hope everything will be resolved fairly and without long waiting.
Good luck. ☘️
Моєю першою спробою зняття було 188. Я грав із бонусом на другий депозит і поставив на нього. Чекав 4 дні, а потім я скасував своє зняття. На щастя, я не втратив гроші та попросив новий зняти 627,2-1-2024. Вчора, 4-1-2024, я спілкувався з живим чатом, і він сказав, що я маю максимальний виведення 5-кратного бонусу, який недійсний. Немає максимального виведення з бонусом на депозит sexind. Коли чат зрозумів, що він був неправий, він звинуватив мене в порушенні t&c, тому що я грав у слоти betsoft з активним бонусом і його заборонено. так. це заборонено, і я грав у betsoft, коли ставки були завершені. Я побачив свій бонус та історію ставок. Бонус був завершений 03.47, а я грав у betsoft о 04.14. не було жодного порушення умов бонусу. я надіслав їм знімки екрана. він сказав, що вони перевірять це та повернуться з відповіддю в понеділок!!! їм потрібно 4 дні, щоб перевірити те, що я перевірив за 2 хвилини. jaro, я знайомий із sg міжнародна nv і така поведінка.всі гравці мають проблеми з казино sg.вони знаходять найбожевільніші способи відкласти виведення коштів.чому я повинен чекати 14 днів, щоб отримати свої зняття, коли казино рекламує швидке виведення за -72 години за допомогою електронних гаманців ...14 днів очікування було 14 років тому.Серйозні казино змінили це і платять за кілька годин.foxyplay не з них.Чат у прямому ефірі має автоматичні відповіді.Найвідоміше те, що моє зняття передадуть фінансовому відділу та зв’яжуться якнайшвидше....я отримував таку відповідь 4-5 разів...їм справді байдуже, і ти легко це розумієш...
My first withdraw attemp was 188.,played with sexond deposit bonus and wagered it.waited 4 days and then i cancelled my withdraw.luckily,i didnt lose money and asked for a new withdraw of 627,2-1-2024.yesterday,4-1-2024,i spoke with live chat and he said that i have max cashout 5x bonus which is not valid.there is no max cashout with sexind deposit bonus.when chat realised that he was wrong,he accused me of breaking the t&c because i played betsoft slots with active bonus and its forbidden.yes.its forbidden and i played betsoft,when wagering was complete.i saw my bonus and bets history.bonus was complete in 03.47 and i played betsoft at 04.14.So,there was no bonus terms violation at all.i send them the screenshots.he said that they will check it and come back with an answer on monday!!!they need 4days to check what i checked in 2 minutes.jaro i am familiar with sg internatonal nv and behaviour like that.all players have problem with casinos of sg.they find the most crazy ways to postpone a withdrawal.why should i wait 14 days to get my withdrawal when the casino advertises fast withdrawal in -72 hours with e wallets...14 days of waiting was 14 years ago.serious casinos changed that and pay within hours.foxyplay isnt one of those.live chat has auto answers tbe most familiar is that the will pass my withdrawal tbe the financial department and get in touch as soon as possible....i had this answer 4-5 times...they really dont care and you can easily understand that...
Чесно кажучи, не багато казино можуть обмежити заборонені ігри на технологічному рівні. Що може призвести до дуже неприємного сюрпризу. Проте, якби ставки були завершені, я б сказав, що казино повинно взяти це до уваги.
Коли справа доходить до ліміту зняття – 5-кратного бонусу, я б сказав, що інформацію в умовах повинно бути досить легко перевірити. Я впевнений, що цей крок піде під час скарги, і я радий, що ви прийшли сюди та подали її.
Наразі ваша черга, тому скористайтеся цим посиланням, щоб оновити скаргу 👈👈
Frankly, not many casinos can restrict forbidden games on a technological level. Which may result in a very nasty surprise. If the wagering was completed however, I'd say, the casino should take that into account.
When it comes to the withdrawable limit - 5x bonus, I'd say, it should be quite easy to verify the information in the terms. I'm sure this step will follow in the complaint, and I'm glad you came here and submitted one.
For now, it is your turn so please use this link to update the complaint 👈👈
У мене теж проблеми. Я, на жаль, не читав оглядів перед тим, як грати тут. Я зробив депозит, мені пощастило, я зняв 550 канадських доларів і надав потрібні документи. У той час чат був доступний, і, прочитавши відгуки, я сказав агенту, що зараз нервую, і вона сказала (у мене є розшифровки) "нема чого хвилюватися", а потім підтвердила, що перевірка та зняття коштів виконуються протягом 72 годин. Це було чотири дні тому, а зараз чат недоступний. На AskGamblers надходить активна скарга, яку варто перевірити, оскільки схоже, що вони там відповідають, і було б доцільно поділитися там відгуками, щоб люди знали, що відбувається. Я надіслав повідомлення в Foxy Play і повідомив, що подам скаргу десь протягом 24 годин, якщо хтось мені не відповість.
I am having problems too. I unfortunately didn't read the reviews before playing here. I made a deposit, had some good luck, made a $550 CAD withdrawal and submitted the documents requested. At that time chat was available and after reading the reviews I told the agent I'm nervous now and she said (I have the transcripts) "there's nothing to be nervous about" and then confirmed that verification and withdrawals are done within 72 hours. That was four days ago, and now chat isn't available. There's an active complaint happening at AskGamblers that's worth checking out because it looks like they are responding over there, and it might be a good idea to share reviews there to let people know what's going on. I sent a message to Foxy Play letting them know I'll be filing a complaint somewhere within 24 hours if someone doesn't get back to me.
Мені прикро це чути. У мене був закритий рахунок через залежність від азартних ігор. Потім вони знову відкрили мій рахунок, через що я втратив загальну суму 2413,19 CAD. Я подав скаргу тут, але команда гуру прийняла сторону казино, що, на мою думку, було несправедливим. Я подав офіційну скаргу до органу ліцензування, але досі не отримав відповіді.
казино - це велике шахрайство.
I’m sorry to hear that. I had my account closed for gambling addiction. Then they reopened my account which made me lose total amount of 2413.19 CAD. I submitted a complaint here but guru team took the casino side which I found it unfair. I have submitted official complaint to the licensing authority, but until now I got no response.
the casino is a big scam.
Я думаю, ти маєш бути справедливим...
Вибачте, але ми не стали на бік казино. Замість цього ми застосували бізнес-стандарт:
"Я можу лише підтвердити заяву казино. Згідно з наданою інформацією, ваш рахунок було закрито 31 жовтня (вівторок). У Casino.Guru ми вважаємо, що такі облікові записи слід закрити якомога швидше, і ми вважаємо, що це 3 робочі дні бути прийнятним періодом для закриття облікового запису. Мені дуже шкода, але у вашому випадку це менше 3 днів; тому я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування. На жаль, я змушений відхилити вашу справу."
Альтернативний варіант – подати офіційну скаргу в ліцензійний орган казино. Я можу допомогти вам із цим процесом, і ви можете зв’язатися зі мною за вказаною нижче адресою електронної пошти. Не соромтеся звертатися до мене, якщо у вас виникнуть запитання"
джерело - скарга
Ви звернулися до органу ліцензування, будь ласка?
Зробіть усе можливе, щоб уникнути гри в онлайн-казино. Багато ваших скарг пов’язані із закриттям облікових записів.
Якщо ви шукаєте допомоги, почніть прямо тут: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
I think you should keep it fair...
I'm sorry to say that, but we didn't side with the casino. Instead, we applied a business standard:
"I can only confirm the casino statement. According to the information provided, your account was closed on October 31st (Tuesday). At Casino.Guru, we believe that such accounts should be closed as soon as possible, and we consider 3 business days to be an acceptable period for account closure. I am very sorry, but in your case, it is less than 3 days; therefore, I believe you are not entitled to receive the refund. Unfortunately, I am forced to reject your case."
An alternative option is to file an official complaint with the licensing authority of the casino. I may assist you with this process, and you can reach me at the email address provided below. Feel free to contact me if you have any questions"
source - complaint
Have you reached out to the licensing authority, please?
Please take every step you can to avoid playing at online casinos. Many of your complaints are associated with account closures.
If you seek help, start right here: https://casino.guru/problem-gambling 🙏
На жаль, у мене не було достатньо доказів того, що обліковий запис уже закрито. А потім його знову відкрило казино, і те, що надіслало казино, було неправдою.
Я подав скаргу до офіційного органу ліцензування, але відповіді не отримав.
Є багато скарг на це казино від ваших учасників.
Unfortunately I didn’t have enough evidence to show that the account was closed already. And then it was reopened by the casino and whatever the casino sent was not true.
i did file a complaint with official licensing authority, however I got no response back.
there are many complaints about this casino from your members here.
Привіт,
Ви не отримаєте жодної відповіді від ліцензії Кюрасао, їм байдуже, поки казино платить гроші за ліцензію. Принаймні, з мого особистого досвіду, вони ніколи не відповідали, навіть якщо я мав очевидні докази. Ось чому я звертаюся безпосередньо до Швейцарської комісії з азартних ігор, коли казино є несправедливим і мій уряд блокує його. Принаймні, вони не отримують грошей від моїх швейцарців.
Hello,
You won't get any reply from the Curaçao license, they don't care as long as the casino pays the license money. At least, in my personal experience, they never replied even if I had evident proofs. This is why I contact Swiss gambling commission directly when a casino isn't fair and my government blocks it. At least, they don't get money from my Swiss people.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.