ФорумКазиноFoxyPlay Casino - загальне обговорення

FoxyPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

11 міс. тому від anzelika33
|
9758 переглядів 95 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
10 міс. тому

file також їсти

Автоматичний переклад.
tomekmisztaol
10 міс. тому

Я говорив зі своїм колегою, який мені сказав. що я міг би порекомендувати вам подати скаргу, тому що, коли ви дивитеся на цю інформацію польською мовою, вона там не відображається.Тож ви можете подати скаргу тут , і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти. Ви в?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добре, як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
tomekmisztaol
10 міс. тому

Клацніть на моє посилання з попередньої публікації, знайдіть казино, про яке ви говорите, і у вас є проблеми, а потім напишіть, що сталося. Наша команда спробує вам допомогти.

Однак я також опублікую посібник, який може бути корисним для вас щодо того, як працює весь процес навколо скарги: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо ви не можете дізнатися, що робити, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

В порядку

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це лайно досі не видалено з цього сайту?

Автоматичний переклад.
aonti
9 міс. тому

Чому це казино не повинно бути на нашому сайті? Я вважаю, що завжди добре мати інформацію про не дуже хороші казино, щоб гравець міг вирішити, чи грати там на основі інформації, яку ми пропонуємо.

Проте я пам’ятаю, що у вас з ними була проблема, і я рекомендував вам подати скаргу, але врешті ви мені навіть не відповіли. Тобі не було сенсу відкривати? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я розмовляв з людиною з моєї країни, яка розмовляла з менеджером цього казино, і я дізнався всю інформацію, тому я не бачив сенсу розмовляти з вами знову, тому що ця ситуація була для мене дуже напруженою. До речі, я думаю, що ви нічого не можете зробити з цією ситуацією, тому я не дивлюся на цей сайт дуже довго. Ви бачите, що відбувається, це не потрібно коментувати

Автоматичний переклад.
aonti
8 міс. тому

Я розумію, тож якщо ви не зрозуміли суть, це ваша справа.

Вам також вдалося вирішити проблему з казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Любі друзі,


Я подав офіційну скаргу щодо цього казино в орган ліцензування, але я ще не отримав жодної відповіді. Я розповім вам про оновлення.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
8 міс. тому

Привіт! Сподіваюся, ви отримаєте обґрунтовану відповідь і повідомите нам, як справи, чи почуєте щось нове.

Сподіваюся, ви зможете вирішити вашу справу. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У казино Foxyplay закінчився 3-денний термін, який повинен обробити зняття коштів, хоча я перевірений. Вони роблять це вдруге. Вони звинуватили мене в порушенні умов і умов, що було абсолютно фальшивкою, і я вже надіслав їм потрібні знімки екрана .Очевидно, що вони роблять усе можливе, щоб відстрочити зняття. Їм потрібно 4 дні, щоб завершити перевірку ставок, які я зробив під час гри з активним бонусом. Я зробив цю перевірку за 2 хвилини. Онлайн-чат не відповідає. Це повністю смішна поведінка казино, яка абсолютно проти гравця.

Автоматичний переклад.
aivas2003
8 міс. тому

Привіт, звичайно, неприємно потрапляти в таку ситуацію і мати проблеми зі збором грошей. Але я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу виведення коштів. Як довго ви чекали?

Що стосується казино, яке звинувачує вас у порушенні правил, що саме ви порушили?

Однак я бачив, що ви подали скаргу , тож наша команда вже намагається допомогти вам із вашою справою, і Крістіні знадобиться відповідь. Просто натисніть тут, щоб оновити її.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо і без довго чекання.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Моєю першою спробою зняття було 188. Я грав із бонусом на другий депозит і поставив на нього. Чекав 4 дні, а потім я скасував своє зняття. На щастя, я не втратив гроші та попросив новий зняти 627,2-1-2024. Вчора, 4-1-2024, я спілкувався з живим чатом, і він сказав, що я маю максимальний виведення 5-кратного бонусу, який недійсний. Немає максимального виведення з бонусом на депозит sexind. Коли чат зрозумів, що він був неправий, він звинуватив мене в порушенні t&c, тому що я грав у слоти betsoft з активним бонусом і його заборонено. так. це заборонено, і я грав у betsoft, коли ставки були завершені. Я побачив свій бонус та історію ставок. Бонус був завершений 03.47, а я грав у betsoft о 04.14. не було жодного порушення умов бонусу. я надіслав їм знімки екрана. він сказав, що вони перевірять це та повернуться з відповіддю в понеділок!!! їм потрібно 4 дні, щоб перевірити те, що я перевірив за 2 хвилини. jaro, я знайомий із sg міжнародна nv і така поведінка.всі гравці мають проблеми з казино sg.вони знаходять найбожевільніші способи відкласти виведення коштів.чому я повинен чекати 14 днів, щоб отримати свої зняття, коли казино рекламує швидке виведення за -72 години за допомогою електронних гаманців ...14 днів очікування було 14 років тому.Серйозні казино змінили це і платять за кілька годин.foxyplay не з них.Чат у прямому ефірі має автоматичні відповіді.Найвідоміше те, що моє зняття передадуть фінансовому відділу та зв’яжуться якнайшвидше....я отримував таку відповідь 4-5 разів...їм справді байдуже, і ти легко це розумієш...

Автоматичний переклад.
aivas2003
8 міс. тому

Чесно кажучи, не багато казино можуть обмежити заборонені ігри на технологічному рівні. Що може призвести до дуже неприємного сюрпризу. Проте, якби ставки були завершені, я б сказав, що казино повинно взяти це до уваги.

Коли справа доходить до ліміту зняття – 5-кратного бонусу, я б сказав, що інформацію в умовах повинно бути досить легко перевірити. Я впевнений, що цей крок піде під час скарги, і я радий, що ви прийшли сюди та подали її.

Наразі ваша черга, тому скористайтеся цим посиланням, щоб оновити скаргу 👈👈

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У мене теж проблеми. Я, на жаль, не читав оглядів перед тим, як грати тут. Я зробив депозит, мені пощастило, я зняв 550 канадських доларів і надав потрібні документи. У той час чат був доступний, і, прочитавши відгуки, я сказав агенту, що зараз нервую, і вона сказала (у мене є розшифровки) "нема чого хвилюватися", а потім підтвердила, що перевірка та зняття коштів виконуються протягом 72 годин. Це було чотири дні тому, а зараз чат недоступний. На AskGamblers надходить активна скарга, яку варто перевірити, оскільки схоже, що вони там відповідають, і було б доцільно поділитися там відгуками, щоб люди знали, що відбувається. Я надіслав повідомлення в Foxy Play і повідомив, що подам скаргу десь протягом 24 годин, якщо хтось мені не відповість.

Автоматичний переклад.
tamalamaland123
8 міс. тому

Мені прикро це чути. У мене був закритий рахунок через залежність від азартних ігор. Потім вони знову відкрили мій рахунок, через що я втратив загальну суму 2413,19 CAD. Я подав скаргу тут, але команда гуру прийняла сторону казино, що, на мою думку, було несправедливим. Я подав офіційну скаргу до органу ліцензування, але досі не отримав відповіді.


казино - це велике шахрайство.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
8 міс. тому

Я думаю, ти маєш бути справедливим...

Вибачте, але ми не стали на бік казино. Замість цього ми застосували бізнес-стандарт:

"Я можу лише підтвердити заяву казино. Згідно з наданою інформацією, ваш рахунок було закрито 31 жовтня (вівторок). У Casino.Guru ми вважаємо, що такі облікові записи слід закрити якомога швидше, і ми вважаємо, що це 3 робочі дні бути прийнятним періодом для закриття облікового запису. Мені дуже шкода, але у вашому випадку це менше 3 днів; тому я вважаю, що ви не маєте права отримати відшкодування. На жаль, я змушений відхилити вашу справу."

Альтернативний варіант – подати офіційну скаргу в ліцензійний орган казино. Я можу допомогти вам із цим процесом, і ви можете зв’язатися зі мною за вказаною нижче адресою електронної пошти. Не соромтеся звертатися до мене, якщо у вас виникнуть запитання"

джерело - скарга

Ви звернулися до органу ліцензування, будь ласка?

Зробіть усе можливе, щоб уникнути гри в онлайн-казино. Багато ваших скарг пов’язані із закриттям облікових записів.

Якщо ви шукаєте допомоги, почніть прямо тут: https://casino.guru/problem-gambling 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

На жаль, у мене не було достатньо доказів того, що обліковий запис уже закрито. А потім його знову відкрило казино, і те, що надіслало казино, було неправдою.


Я подав скаргу до офіційного органу ліцензування, але відповіді не отримав.


Є багато скарг на це казино від ваших учасників.

Автоматичний переклад.
Anonymized655
8 міс. тому

Привіт,


Ви не отримаєте жодної відповіді від ліцензії Кюрасао, їм байдуже, поки казино платить гроші за ліцензію. Принаймні, з мого особистого досвіду, вони ніколи не відповідали, навіть якщо я мав очевидні докази. Ось чому я звертаюся безпосередньо до Швейцарської комісії з азартних ігор, коли казино є несправедливим і мій уряд блокує його. Принаймні, вони не отримують грошей від моїх швейцарців.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого