ГоловнаФорумКазиноFlappy Casino - загальне обговорення

Flappy Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Lucas87
|
12 599 переглядів 85 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Flappy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, незабаром у вас будуть турніри/розіграші?

Автоматичний переклад.
Lucas87
1 рік тому

Я вважаю, що вам потрібно запитати в казино. Ми - форум про казино. Не хвилюйтеся, це досить поширена помилка. 🙂

Як щодо цього - ви запитайте персонал казино, а потім поділіться новинами, добре?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А, добре! Так, зробить це

Автоматичний переклад.
Lucas87
1 рік тому

Щиро дякую - чекаю новин🙂.

Наразі щасливої вам неділі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Комусь вдалося зробити хороший виграш у цьому казино?

Отже, як комусь вдалося зняти гроші?

Я грав у цьому казино, я вже зробив деякі депозити, але не можу отримати жодних розумних прибутків

В інших казино з моїми інвестиціями в це казино я б уже виграв щось розумне.

Думаю, що rtp слотів не відповідає реаліям ринку

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Привіт,

Ви перевіряли ігри, щоб знайти фактичний RTP? Пристойні казино показують це в налаштуваннях. Я б спробував це. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оцінка дуже добра..багато ігор і чат теж чудовий

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Супер казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагався видалити свій рахунок протягом ТИЖНІВ і зміг продовжити платити!!!


Шановний xxx,


Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.


Перш ніж ми продовжимо закриття облікового запису, ми хотіли б повідомити вам, що у вас ще є доступні бонуси на 2-й, 3-й, 4-й і 5-й депозит із вітального пакету Flappy.

Якщо ви не зацікавлені, повідомте нам, і ми продовжимо розгляд вашого запиту.


Ми залишаємось у вашому розпорядженні для будь-яких додаткових запитань чи запитів.


З повагою,

Весела команда




Я зміг ПРОДОВЖИТИ ДЕПОЗИТ і хочу повернути ВСІ депозити!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

привіт

Добре, що ви встигли подати скаргу з цього приводу. На даний момент він очікує на огляд спеціаліста. Думаю, ви отримаєте першу відповідь протягом кількох днів.

Тим часом чи можу я запитати вас, будь ласка, як саме ви подали запит на закриття облікового запису та куди ви надіслали свої запити?

Я переконаний, що вас також запитають про те саме у скарзі, тому ми можемо бути на крок попереду тут, на форумі.

Хоча це лише ідея.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні прийшло поштою!


ДИВО, що це навіть дозволено!


Шановний xxx,


Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.


Ваш обліковий запис закрито.

Запит на відшкодування було розглянуто та відхилено.


Ми залишаємось у вашому розпорядженні для будь-яких додаткових запитань чи запитів.


З повагою,

Весела команда



Як не дивно, це сталося лише після того, як я створив тут запис!

Сказали, що створять справу тут і @ запитають.


Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Можна повторити своє запитання? Дуже важливо знати, як саме ви просили закрити обліковий запис і куди надсилали свої запити.

Я буду чекати на ваше оновлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Усі мої запити надсилалися електронною поштою на support@flappycasino.com


Я повідомляв вам про це в чаті БАГАТО разів

Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Ви знаєте, що я не працюю в казино - це незалежний форум, тому я хочу знати додаткові подробиці просто тому, що я не можу отримати їх іншим способом.

Сподіваюся, це пояснює мої запитання.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всього добра, Радка 😉 Не злись


Казино надіслало мені електронний лист


Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.


Зверніть увагу, що ваш запит наразі розглядається, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше.


Ми готові відповісти на будь-які додаткові запитання чи сумніви.


З найкращими побажаннями,

Команда Flappy


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Любі друзі,


Дякуємо за всі спільні коментарі! Команда Flappy цінує надані відгуки та завжди прагне забезпечити найкращу взаємодію з користувачами.


Ми уважно стежимо за всім, що відбувається, і дуже шкодуємо, що деякі гравці не насолоджувалися часом на платформі.


Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо покращити ситуацію, ми тут, щоб вислухати!


З повагою,

Весела команда

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@ Flappycasino!


Це жарт?


Як щодо того, якби я чітко сказав, що пішло не так, і ініціював перенесення назад?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

@ Radak вони дійсно серйозні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино справді жарт.

🤣🤣🤣🤣🤣

Я все ще чекаю своїх 420 євро, які я виграв як бонус

І історія гри, яка це підтверджує

Просто історія гри зникає лише тоді, коли ви завершуєте бонус! Дивно 🤔

Чекаю до сьогодні

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого