1 рік тому
Тут ви можете обговорити Flappy Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я вважаю, що вам потрібно запитати в казино. Ми - форум про казино. Не хвилюйтеся, це досить поширена помилка. 🙂
Як щодо цього - ви запитайте персонал казино, а потім поділіться новинами, добре?
I believe you need to ask the casino. We are a forum about casinos. Don't worry, it is quite a common mistake. 🙂
How about that - you'll ask the casino staff then share the news, ok?
Щиро дякую - чекаю новин🙂.
Наразі щасливої вам неділі!
Thank you kindly - waiting for news 🙂.
For now, have a lucky Sunday!
Привіт
Комусь вдалося зробити хороший виграш у цьому казино?
Отже, як комусь вдалося зняти гроші?
Я грав у цьому казино, я вже зробив деякі депозити, але не можу отримати жодних розумних прибутків
В інших казино з моїми інвестиціями в це казино я б уже виграв щось розумне.
Думаю, що rtp слотів не відповідає реаліям ринку
Hello
Has anyone managed to make a good win at this casino?
So how has anyone managed to make any withdrawals?
I've been playing at this casino I've already made some deposits but I can't make any reasonable gains
In other casinos with the investment I made in this casino I would have already won something reasonable.
I think that the rtp of the slots does not correspond to the reality of the market
Olá
Alguém ja conseguiu ter algum ganho bom neste casino?
Assim como Alguém já conseguiu fazer algum saque?
Tenho jogado neste casino ja fiz alguns depósitos mas não consigo ter algum ganho razoável
Em outros casinos com esse investimento que fiz neste casino ja teria ganho algo razoável.
Eu acho que o rtp das slots não corresponde a realidade do mercado
Я намагався видалити свій рахунок протягом ТИЖНІВ і зміг продовжити платити!!!
Шановний xxx,
Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.
Перш ніж ми продовжимо закриття облікового запису, ми хотіли б повідомити вам, що у вас ще є доступні бонуси на 2-й, 3-й, 4-й і 5-й депозит із вітального пакету Flappy.
Якщо ви не зацікавлені, повідомте нам, і ми продовжимо розгляд вашого запиту.
Ми залишаємось у вашому розпорядженні для будь-яких додаткових запитань чи запитів.
З повагою,
Весела команда
Я зміг ПРОДОВЖИТИ ДЕПОЗИТ і хочу повернути ВСІ депозити!
I've been trying to delete my acc for WEEKS and was able to continue paying in!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
I was able to CONTINUE DEPOSIT and want ALL deposits back!
Versuche schon WOCHEN mein Acc zu löschen und konnte weiter einzahlen!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please, let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Ich konnte WEITER EINZAHLEN und verlange ALLE einzahlungen zurück!
привіт
Добре, що ви встигли подати скаргу з цього приводу. На даний момент він очікує на огляд спеціаліста. Думаю, ви отримаєте першу відповідь протягом кількох днів.
Тим часом чи можу я запитати вас, будь ласка, як саме ви подали запит на закриття облікового запису та куди ви надіслали свої запити?
Я переконаний, що вас також запитають про те саме у скарзі, тому ми можемо бути на крок попереду тут, на форумі.
Хоча це лише ідея.
Hey there.
It's good you managed to submit the complaint about this matter. At this moment, it waits to be reviewed by the specialist. I think you should get the first response within a couple of days.
Meanwhile, may I ask you how exactly did you ask for the account closure and where you sent your requests, please?
I'm convinced you'll be asked the same in the complaint too, so we can be one step ahead here on the forum.
It's just an idea, though.
Сьогодні прийшло поштою!
ДИВО, що це навіть дозволено!
Шановний xxx,
Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.
Ваш обліковий запис закрито.
Запит на відшкодування було розглянуто та відхилено.
Ми залишаємось у вашому розпорядженні для будь-яких додаткових запитань чи запитів.
З повагою,
Весела команда
Як не дивно, це сталося лише після того, як я створив тут запис!
Сказали, що створять справу тут і @ запитають.
It came in the mail today!
AMAZING that this is even allowed!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Strangely this only happened after I created the entry here!
Told them will create a case here and @ ask.
Das kam heute per Mail!
UNFASSBAR das sowas überhaupt erlaubt ist!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Komischweise ist dies erst geschehen nachdem ich den Eintag hier erstellt habe!
Hab denen gesagt werde einen Fall hier und @ ask erstellen.
Можна повторити своє запитання? Дуже важливо знати, як саме ви просили закрити обліковий запис і куди надсилали свої запити.
Я буду чекати на ваше оновлення.
May I repeat my question? It is super important to know how exactly you asked for the account closure and where you sent your requests.
I'll wait for your update.
Усі мої запити надсилалися електронною поштою на support@flappycasino.com
Я повідомляв вам про це в чаті БАГАТО разів
All my inquiries were emailed to support@flappycasino.com
I've let you know about this on the live chat NUMEROUS times
Alle meine Anfragen gingen per Mail an support@flappycasino.com
Dazu habe ich ETLICHE mal auf dem Livechat Bescheid gegeben
Ви знаєте, що я не працюю в казино - це незалежний форум, тому я хочу знати додаткові подробиці просто тому, що я не можу отримати їх іншим способом.
Сподіваюся, це пояснює мої запитання.
You know I do not work for the casino - this is an independent forum hence I am keen to know further details simply because I can't get those by any other way.
I hope it explains my questions.
Всього добра, Радка 😉 Не злись
Казино надіслало мені електронний лист
Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.
Зверніть увагу, що ваш запит наразі розглядається, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше.
Ми готові відповісти на будь-які додаткові запитання чи сумніви.
З найкращими побажаннями,
Команда Flappy
All good Radka 😉 Don't get angry
The casino sent me an email
Thank you for reaching out to the Flappy team.
Please note that your request is currently being reviewed and we will get back to you as soon as possible.
We are at your disposal for any further questions or concerns.
Best regards,
The Flappy Team
Alles gut Radka 😉Nicht böse verstehen
Das Casino hat mir eine Mail gesendet
Vielen Dank, dass Sie sich an das Flappy-Team gewandt haben.
Bitte beachten Sie, dass Ihre Anfrage derzeit überprüft wird und wir uns so bald wie möglich bei Ihnen melden werden.
Wir stehen Ihnen für weitere Fragen oder Anliegen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Flappy-Team
Любі друзі,
Дякуємо за всі спільні коментарі! Команда Flappy цінує надані відгуки та завжди прагне забезпечити найкращу взаємодію з користувачами.
Ми уважно стежимо за всім, що відбувається, і дуже шкодуємо, що деякі гравці не насолоджувалися часом на платформі.
Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо покращити ситуацію, ми тут, щоб вислухати!
З повагою,
Весела команда
Dear all,
Thank you for all of the shared comments! Flappy team values the feedback provided and is always striving to deliver the best possible user experience.
We are monitoring closely all of the ongoing and are sorry to see that some players have not enjoyed their time on the platform.
Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!
Kind regards,
Flappy team
@ Flappycasino!
Це жарт?
Як щодо того, якби я чітко сказав, що пішло не так, і ініціював перенесення назад?
@ Flappycasino!
Is this a joke?
How about if I would say clearly what went wrong and initiate the transfer back?
@ Flappycasino!
Ist das ein Witz?
Wie wärs mal wenn ich klar sagen würdet was da schief gelaufen ist und die Rücküberweisung einleiten?
@ Radak вони дійсно серйозні?
@ Radak are they really serious?
@ Radak meinen die das echt ernst?
Це казино справді жарт.
🤣🤣🤣🤣🤣
Я все ще чекаю своїх 420 євро, які я виграв як бонус
І історія гри, яка це підтверджує
Просто історія гри зникає лише тоді, коли ви завершуєте бонус! Дивно 🤔
Чекаю до сьогодні
This casino is indeed a joke.
🤣🤣🤣🤣🤣
I am still waiting for my 420€ that I won in a bonus
And the game history that proves it
It's just that the game history only disappears the moment you complete the bonus! Strange that 🤔
I'm waiting until today
Esse casino é de facto uma piada.
🤣🤣🤣🤣🤣
Eu ainda estou a espera dos meus 420€ que ganhei num bónus
E do histórico de jogo que comprova isso
É que o histórico de jogo só desaparece no momento que conclui o bónus! Estranho isso 🤔
Estou a espera até hoje
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.