ФорумКазиноFlappy Casino - загальне обговорення

Flappy Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Lucas87
|
11316 переглядів 85 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
1 рік тому

Всього добра, Радка 😉 Не злись


Казино надіслало мені електронний лист


Дякуємо, що звернулися до команди Flappy.


Зверніть увагу, що ваш запит наразі розглядається, і ми зв’яжемося з вами якомога швидше.


Ми готові відповісти на будь-які додаткові запитання чи сумніви.


З найкращими побажаннями,

Команда Flappy


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Я не злюся, я намагаюся зрозуміти, чи ви діяли відповідно до правил, і все 🙂.

Але, здається, я не отримаю відповіді на це " Як саме ви просили закрити обліковий запис і куди ви надсилали свої запити ?"

Я хотів тобі допомогти, знаєш. Наразі подивимося, що буде далі, представник тут...

Гадаю, побачимо.

Автоматичний переклад.
Flappy Casino
1 рік тому

Привіт, ласкаво просимо.

Я сподівався, що ви зможете звернутися безпосередньо до гравців, які цього потребують, надавши їм інформацію чи просто перевіривши ситуацію замість них.

З огляду на поточні обставини ця заява «Будь ласка, дайте нам знати, якщо ми можемо покращити ситуацію, ми тут, щоб вислухати!» був справді не найкращим, якщо можна так сказати.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

@ Flappycasino!


Це жарт?


Як щодо того, якби я чітко сказав, що пішло не так, і ініціював перенесення назад?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти». Теги @ не працюють тут, на форумі 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@ Radak вони дійсно серйозні?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, ми повинні дати представнику трохи місця, щоб ближче ознайомитися з цим форумом і можливостями, які він пропонує для взаємодії з гравцями.


Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Не могли б ви звернутися до представника? Я б також надав ваше посвідчення особи, варто спробувати, чи не згодні? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не могли б ви звернутися до представника? Я б також надав ваше посвідчення особи, варто спробувати, чи не згодні? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже пробував і маю спробу поскаржитися на казино тут, у guru, але наразі це не працює

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я бачу, досить багато людей зараз мають проблеми з казино!


Ви мене добре бачите...


Ймовірно, через кілька років я ніколи не побачу своїх коштів

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже пробував і маю спробу поскаржитися на казино тут, у guru, але наразі це не працює

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Mco00!


Дякуємо, що поділилися своїм відгуком, і нам шкода, що ви не отримали задоволення від користування нашими послугами.


Зверніть увагу, що ми неодноразово намагалися пояснити, що бонус без депозиту, який ви отримали, був додатковим бонусом, наданим нашою командою.


Згідно з умовами, викладеними на веб-сайті, усі такі бонуси мають певні обмеження. Крім того, ми вийшли за межі цього, збільшивши максимальну суму, яку можна вивести з бездепозитного бонусу для вашого рахунку, як жест доброї волі.


Ми бачимо, що цей жест доброї волі не був сприйнятий як такий, і це створило додаткові ускладнення. Ми шкодуємо про цю ситуацію та про те, що виникло таке непорозуміння.


З повагою,

Весела команда

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я бачу, досить багато людей зараз мають проблеми з казино!


Ви мене добре бачите...


Ймовірно, через кілька років я ніколи не побачу своїх коштів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний nix1,


Дякую, що поділилися своєю думкою.


Ми хотіли б звернути вашу увагу на те, що ми обробили закриття вашого облікового запису відповідно до наших процедур, і ваш обліковий запис закрито.

Зверніть увагу, що ми запитуємо причину закриття облікового запису, щоб найкращим чином керувати вашим обліковим записом.


З повагою,

Весела команда

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, ми повинні дати представнику трохи місця, щоб ближче ознайомитися з цим форумом і можливостями, які він пропонує для взаємодії з гравцями.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановна Радко,


Дякуємо, і ми докладемо всіх зусиль, щоб брати участь у всіх поточних розмовах.


З повагою,

Весела команда

Автоматичний переклад.
Flappy Casino
1 рік тому

Після грошей на депозитах, які я зробив без жодного зняття, я думаю, що це мінімум

Але це, мабуть, був бонус без максимального вилучення, тому що я ніколи не бачив такого в жодному казино.

Зрештою, я нічого не виграв, я нічого не зняв і де історія цієї гри?

Автоматичний переклад.
Mco00
1 рік тому

Шановний Mco00!


Ще раз вибачте за поточну ситуацію та за те, що ви не задоволені нашими послугами. Звичайно, це не було нашим наміром.


Ми хотіли б запропонувати вам зв’язатися з нашою командою приватно, і ми постараємося все вирішити для вас.


Чекаємо на ваш контакт.


З повагою,

Весела команда

Автоматичний переклад.
Flappy Casino
1 рік тому

Я вже робив це, але вони не змогли або не хотіли це вирішити 🤷‍♂️

Я більше не втрачаю часу

Автоматичний переклад.
Flappy Casino
1 рік тому

Що? Я ЗНАЮ, ЩО МІЙ АККУМЕНТ ЗАКРИТО!!


Про повернення коштів нічого не сказано?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайство.


Минуло багато годин після того, як я зробив депозит, грошей немає на моєму рахунку, а служба підтримки відмовляється допомогти. Гроші миттєво пішли на мій банківський рахунок


редагувати: Тепер мене, очевидно, забанили в чаті. Уникайте цих шахраїв. Я ніколи не побачу свій депозит

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гроші досі не зараховані на мій рахунок, а служба підтримки не зробила абсолютно нічого, щоб допомогти.


Ці шахраї із задоволенням забирають ваші гроші. Так; Якщо ви хочете програти, не зігравши навіть цента, це казино здається неймовірним вибором! Вони беруть гроші з вашого банківського рахунку, але ніколи не кредитують.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайство.


Минуло багато годин після того, як я зробив депозит, грошей немає на моєму рахунку, а служба підтримки відмовляється допомогти. Гроші миттєво пішли на мій банківський рахунок


редагувати: Тепер мене, очевидно, забанили в чаті. Уникайте цих шахраїв. Я ніколи не побачу свій депозит

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Йоєлі,


Дякуємо, що поділилися своїм відгуком, і вибачте за незручності, спричинені затримкою депозиту.


Наша служба підтримки клієнтів отримала ваше звернення вчора й негайно передала його відповідній групі для вирішення.


Ми хотіли б повідомити, що справу було вирішено раніше сьогодні: депозит надійшов на ігровий рахунок і був використаний відповідно.


Ми залишаємось у вашому розпорядженні для будь-яких подальших коментарів.


З повагою,

Flappy

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже хороше казино.. обслуговування клієнтів на дуже високому рівні.. Рекомендую і запрошую всіх грати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже хороше онлайн казино.. обслуговування клієнтів на дуже високому рівні.. Рекомендую всім, хто любить розважатися

Автоматичний переклад.
Pat544
1 рік тому

Ну, я радий, що тобі подобається казино. Чи могли б ви розповісти нам трохи більше про це і що саме, окрім підтримки, є хорошим у казино, на вашу думку? 🙂

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого