2 р. тому
Чи пора органу ліцензування також прийняти рішення на користь замовника...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
0
Чи пора органу ліцензування також прийняти рішення на користь замовника...
Is it time that the licensing authority also decides in favor of the customer ...
Wird Zeit das die Lizenzbehörde auch zugunsten des Kunden entscheidet....
Як ви думаєте, Деніел чи хтось із вас міг би мені трохи допомогти?
Я думаю, що Деніел має найбільше ноу-хау у ставках на спорт... це так
Do you think Daniel or someone of you could help me a little?
I think Daniel has the most know-how in sports betting ... that's right
Glaubst du Daniel oder jemand von euch könnte mir etwas helfen?
Ich denke das Daniel das meiste know how von Sportwetten hat..stimmts😉
Будь ласка, задавайте свої запитання, і я впевнений, що Даніель спробує допомогти.
Please, ask your questions and I'm sure that Daniel will try to help.
Наскільки я пам’ятаю, в казино заявили, що ви не пройшли перевірку. Вибачте, але це не моя сфера знань. 🙁
As I recall the casino stated that you did not pass the verification call. I'm sorry but this is not my field of knowledge. 🙁
так звичайно
І повірте мені ... час від часу я грав на спортивні ставки та в слоти казино ... і успішно ...
Я маю обліковий запис у багатьох постачальників, але ніколи не було нічого подібного...
Yeah right
And believe me ... I've been playing sports bets and casino slots now and then ... and successfully ...
I have and had an account with many providers but there has never been anything like it ...
Ja...richtig
Und glaube mir....ich spiele seit über 20 Jahren sportwetten und Casinoslots ab und zu....und das erfolgreich...
Habe und hatte bei vielen Anbietern einen Account aber sowas gab es noch nie....
Я бачу. Що ж, скаргу розглянули, і я не можу змінити результат. Будемо сподіватися, що ви виграєте в іншому місці без проблем з отриманням виграшу.
Приємних вихідних. 🙂
I see. Well, the complaint has been dealt with and I can't change the result. Let's hope you will win elsewhere with no trouble getting the winnings.
Have a nice weekend. 🙂
Більшість із нас у CasinoGuru знайомі з вашою справою. У будь-якому випадку, ми нічого не можемо з цим зробити, і, чесно кажучи, моя особиста думка полягає в тому, що орган ліцензування Кюрасао насправді не займається тим, що справедливо, а що ні. Ми бачили багато випадків, коли було зрозуміло, що гравець правий, але влада приймала рішення на користь казино. Зазвичай це коли казино застосовує якісь несправедливі правила. Ми говоримо: правила несправедливі, гравець правий. Ліцензійний орган Кюрасао каже: це було написано в правилах, гравець порушив правило, казино має рацію. Їм байдуже, справедливі правила чи ні.
Most of us in CasinoGuru are familiar with your case. Anyway, there's not much else we can do with it and honestly, my personal opinion is that Curacao licensing authority doesn't really deal with what's fair and what isn't. We've seen many cases where it was clear that the player is right, but the authority decided in favour of the casino. It's usually when a casino applies some unfair rules. We say: the rules are unfair, the player is right. Curacao licensing authority says: it was written in the rules, the player broke the rule, the casino is right. They don't really care whether the rules are fair or not.
Чому орган видає ліцензії на несправедливих умовах? Їм треба дозволити це перевірити і заборонити.
Я відчуваю себе абсолютно несправедливим.. і це ненормально, якщо ти не сидиш на довшому важелі. Не можна робити все лише для того, щоб витягти гроші клієнта з його кишені.
Я все одно спробую і напишу їм скаргу....
Why does the authority issue licenses with unfair terms and conditions? They must be allowed to check it and forbid it.
I feel totally unfairly treated .. and it is abnormal if you do not sit on the longer lever. You can't do everything just to get the customer's money out of their pockets.
I'll try anyway and write them a complaint ....
Warum erteilt die Behörde Lizenzen mit unfairen AGBs? Die müssen es doch prüfen und untersagen dürfen.
Ich fühle mich total unfair behandelt..und es ist abartig wenn man nicht am längeren Hebel sitzt. Man kann nicht alles machen um den Kunden nur das Geld aus der Tasche ziehen.
Ich versuche es trotzdem und schreibe denen eine Beschwerde....
Влада видає ліцензію, бо їм за це платять. Тоді у вас є авторитети з різними підходами. Є органи влади, які тісно пов’язані з національним урядом. Коли вони видають ліцензію, ви можете їм довіряти. Але тоді у вас є органи, які видають ліцензію практично кожному, хто за неї платить.
Далі все залежить від казино. Є чудові казино з дуже зручним для клієнтів підходом, які ліцензовані на Кюрасао або навіть не мають жодної ліцензії. Але це завдяки їхньому керівництву, а не тому, що вони повинні такими бути, тому що вони мають ліцензію.
Наприклад, у вас є ліцензовані казино в Коста-Ріці. Я ніколи не чув про випадок, коли гравець зв’язувався з органом ліцензування, і вони навіть відповідали йому.
The authority issues the license, because they get paid for it. Then you have authorities with different approaches. There are authorities that are closely related to the national government. Whenever they issue a license, you can trust them. But then you have authorities that issues the license to basically anyone who pays for it.
Then it all depends on the casino. There are great casinos with very customer-friendly approach that are licensed in Curacao or they don't even have any license. But it's thanks to their management, not because they need to be like that, because they have the license.
For example you have casinos that are licensed in Costa Rica. I've never heard about a case where a player contacted the licensing authority and they would even reply to him.
Що відбувається, коли ви подаєте скаргу?
What happens when you file a complaint?
Was passiert wenn man eine Beschwerde einrreicht?
Вони просто вкрали мої гроші!!! Вимагаю дублікат облікового запису, і досі вони не розмовляли зі мною
They just stole my money!!! Claiming duplicate account and so far they haven't spoken to me
Eles simplesmente roubaram meu dinheiro!!! Alegando conta duplicada e até agora não falaram comigo
Привіт, це зовсім не приємна ситуація. Я бачу, що ви вже подали скаргу , що чудово. Я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе розібратися в ситуації та надати більше роз’яснень. Будь ласка, повідомте нам про результат також тут, під час обговорення. 🤞
Hello, this is not a pleasant situation at all. I can see you already submitted a complaint what is great. I hope our complaint team is able to sort things out and bring more clarification. Let us informed about the result also here in discussion please. 🤞
Привіт, Магда, я досі не відповів, я надіслав кілька електронних листів і просто рахунок, який є моїми грошима, був видалений !!! Але поки що жодної відповіді
Я просто хочу свої гроші, от і все
занадто сумно
Hello Magda I still haven't answered so far I've sent several emails and simply the account that is my money has been deleted !!! But so far no reply
I just want my money that's all
too sad
Olá Magda ainda não me responderam até agora já mandei vários e-mails e simplesmente a conta que está meu dinheiro foi deletada !!! Mais até agora nada de responder
Só quero meu dinheiro só isso
Triste dmais
Гірше!! Я отримав електронні листи з обробленими зняттями, все було добре, але під час оплати вони видалили обліковий запис!!
Worse !! I received the emails of the processed withdrawals, everything was ok but when paying they deleted the account!!
O pior !! Recebi os e-mails dos saques processados , tudo certo mais na hora de pagar deletaram a conta !!
Привіт, я розумію, але є і позитив. Коли я перевіряю інші скарги щодо FEZbet Casino тут, на нашому веб-сайті . Казино FEZbet вирішило всі скарги в минулому, що означає, що вони добре спілкуються з нашою групою скарг.
Вірю, що Ваша справа буде вирішена позитивно. Просто наберіться терпіння.
Hi, I understand, but there is also positive thing. When I am checking other complaints regarding to FEZbet Casino here on our website. FEZbet Casino solved all complaints in the past what means they communicate very well with our complaint team.
I believe that your case will be resolved with positive result. Please just be patient now.
Звичайно терплю!! Єдине, що мені здається дивним, так це те, що вони досі зі мною не зв'язалися!! Я єдиний звернувся в чат і вони мені нічого не пояснюють !!! Тому що вони не скасували обліковий запис під час мого депозиту або в той час, коли я пішов отримати свої щоденні обертання!! Вони просто скасували зараз під час мого зняття коштів!!! Я взяв участь у faz bet, довіряючи їхній роботі, і вони дуже засмучені цим!!!
Of course I'm patient!! The only thing I find strange is that they haven't contacted me so far!! I was the only one who contacted the chat and they don't give me an explanation of anything !!! Because they didn't cancel the account at the time of my deposit or at the time I went to claim my daily spins!! They just canceled now at the time of my withdrawals!!! I entered the faz bet trusting their work and they are so sad about it!!!
Claro estou paciente !! Só oque eu acho estranho é que eles até agora não entraram em contato comigo !! Só eu que entrei em contato com o chat e eles não me dão explicação de nada !!! Porque eles não cancelaram a conta então na hora do meu depósito ou na hora que fui reinvindicar os meus giros diários!! Só cancelaram agora na hora do meus saques !!! Entrei na fez bet confiando no trabalho deles e estão tão triste com isso !!!
Я обурений, досі вони не надіслали мені жодного електронного листа з поясненнями!!! Я надіслав їм більше 10 листів!!!
Спочатку вони лише залишили, щоб сказати, що мій рахунок заблоковано після суми зняття там!! Чому не попередили раніше!???? Це все для того, щоб вкрасти гроші, які належать мені по праву
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Я обурений, досі вони не надіслали мені жодного електронного листа з поясненнями!!! Я надіслав їм більше 10 листів!!!
Спочатку вони лише залишили, щоб сказати, що мій рахунок заблоковано після суми зняття там!! Чому не попередили раніше!???? Це все для того, щоб вкрасти гроші, які належать мені по праву
I'm outraged so far they haven't sent me any email explaining anything !!! I sent them more than 10 emails!!!
First they only left to say that my account was blocked after the amount of withdrawals there!! Why didn't they warn you sooner!???? This is all to steal the money that is rightfully mine
Estou indignada até agora não me mandaram nenhum e-mail explicando nada !!! Mandei mais de 10 e-mails pra eles !!!
Primeiro só deixaram para falar que minha conta foi bloqueada depois do valor dos saques lá!! Porque não avisaram antes !???? Isso tudo para roubar o dinheiro que é meu por direito
Вибачте, але казино має пояснити якість підтримки та те, як саме персонал вирішує проблеми гравців. Ну, чесно кажучи, я не впевнений, у чому справа, я не знаю, як і навіть чи змогло казино вас попередити чи ні. Я лише дізнався, що ваш обліковий запис ще не підтверджено, тому я думаю, що це перша проблема. Казино не може обробити зняття коштів, якщо ваш рахунок і спосіб оплати не підтверджено, з іншого боку, я очікую, що деякі інструкції будуть надіслані негайно. Ви зробили все, що могли, і скаргу подано, а тепер дайте команді з розгляду скарг певний простір для її розгляду, будь ласка.
I'm sorry but it's up to the casino to explain the quality of support and how exactly the staff deals with players' issues. Well, I'm honestly not sure what is the matter I have no clue how or even if the casino was able to warn you or not. I only find out that your account has not been verified yet, so I guess that this is the first problem. Casino can't process any withdrawal if your account and payment option are not verified, on the other hand, I would expect some instructions to be sent immediately. You did what you could, and the complaint is submitted, now give the complaint team some space to deal with it, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.