ГоловнаФорумКазиноFEZbet Casino - загальне обговорення

FEZbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Radka
|
29 462 переглядів 121 відповідей |
|
1 2 3...7
Gio75

Чи пора органу ліцензування також прийняти рішення на користь замовника...

Автоматичний переклад.
Radka

Як ви думаєте, Деніел чи хтось із вас міг би мені трохи допомогти?

Я думаю, що Деніел має найбільше ноу-хау у ставках на спорт... це так

Автоматичний переклад.
Gio75

Будь ласка, задавайте свої запитання, і я впевнений, що Даніель спробує допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka

Ви знаєте мій випадок

Автоматичний переклад.
Gio75

Наскільки я пам’ятаю, в казино заявили, що ви не пройшли перевірку. Вибачте, але це не моя сфера знань. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka

так звичайно

І повірте мені ... час від часу я грав на спортивні ставки та в слоти казино ... і успішно ...

Я маю обліковий запис у багатьох постачальників, але ніколи не було нічого подібного...

Автоматичний переклад.
Gio75

Я бачу. Що ж, скаргу розглянули, і я не можу змінити результат. Будемо сподіватися, що ви виграєте в іншому місці без проблем з отриманням виграшу.

Приємних вихідних. 🙂

Автоматичний переклад.
Gio75

Більшість із нас у CasinoGuru знайомі з вашою справою. У будь-якому випадку, ми нічого не можемо з цим зробити, і, чесно кажучи, моя особиста думка полягає в тому, що орган ліцензування Кюрасао насправді не займається тим, що справедливо, а що ні. Ми бачили багато випадків, коли було зрозуміло, що гравець правий, але влада приймала рішення на користь казино. Зазвичай це коли казино застосовує якісь несправедливі правила. Ми говоримо: правила несправедливі, гравець правий. Ліцензійний орган Кюрасао каже: це було написано в правилах, гравець порушив правило, казино має рацію. Їм байдуже, справедливі правила чи ні.

Автоматичний переклад.
Daniel

Чому орган видає ліцензії на несправедливих умовах? Їм треба дозволити це перевірити і заборонити.


Я відчуваю себе абсолютно несправедливим.. і це ненормально, якщо ти не сидиш на довшому важелі. Не можна робити все лише для того, щоб витягти гроші клієнта з його кишені.


Я все одно спробую і напишу їм скаргу....

Автоматичний переклад.
Gio75

Влада видає ліцензію, бо їм за це платять. Тоді у вас є авторитети з різними підходами. Є органи влади, які тісно пов’язані з національним урядом. Коли вони видають ліцензію, ви можете їм довіряти. Але тоді у вас є органи, які видають ліцензію практично кожному, хто за неї платить.

Далі все залежить від казино. Є чудові казино з дуже зручним для клієнтів підходом, які ліцензовані на Кюрасао або навіть не мають жодної ліцензії. Але це завдяки їхньому керівництву, а не тому, що вони повинні такими бути, тому що вони мають ліцензію.

Наприклад, у вас є ліцензовані казино в Коста-Ріці. Я ніколи не чув про випадок, коли гравець зв’язувався з органом ліцензування, і вони навіть відповідали йому.

Автоматичний переклад.
Daniel

Що відбувається, коли ви подаєте скаргу?

Автоматичний переклад.

Вони просто вкрали мої гроші!!! Вимагаю дублікат облікового запису, і досі вони не розмовляли зі мною

Автоматичний переклад.
priethiagoo123

Привіт, це зовсім не приємна ситуація. Я бачу, що ви вже подали скаргу , що чудово. Я сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе розібратися в ситуації та надати більше роз’яснень. Будь ласка, повідомте нам про результат також тут, під час обговорення. 🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, Магда, я досі не відповів, я надіслав кілька електронних листів і просто рахунок, який є моїми грошима, був видалений !!! Але поки що жодної відповіді

Я просто хочу свої гроші, от і все

занадто сумно

Автоматичний переклад.

Гірше!! Я отримав електронні листи з обробленими зняттями, все було добре, але під час оплати вони видалили обліковий запис!!

Автоматичний переклад.
priethiagoo123

Привіт, я розумію, але є і позитив. Коли я перевіряю інші скарги щодо FEZbet Casino тут, на нашому веб-сайті . Казино FEZbet вирішило всі скарги в минулому, що означає, що вони добре спілкуються з нашою групою скарг.

file

Вірю, що Ваша справа буде вирішена позитивно. Просто наберіться терпіння.

Автоматичний переклад.
Magda

Звичайно терплю!! Єдине, що мені здається дивним, так це те, що вони досі зі мною не зв'язалися!! Я єдиний звернувся в чат і вони мені нічого не пояснюють !!! Тому що вони не скасували обліковий запис під час мого депозиту або в той час, коли я пішов отримати свої щоденні обертання!! Вони просто скасували зараз під час мого зняття коштів!!! Я взяв участь у faz bet, довіряючи їхній роботі, і вони дуже засмучені цим!!!

Автоматичний переклад.

Я обурений, досі вони не надіслали мені жодного електронного листа з поясненнями!!! Я надіслав їм більше 10 листів!!!

Спочатку вони лише залишили, щоб сказати, що мій рахунок заблоковано після суми зняття там!! Чому не попередили раніше!???? Це все для того, щоб вкрасти гроші, які належать мені по праву

Автоматичний переклад.

Будь ласка, допоможіть мені, вони не відповіли досі

Автоматичний переклад.

Я обурений, досі вони не надіслали мені жодного електронного листа з поясненнями!!! Я надіслав їм більше 10 листів!!!

Спочатку вони лише залишили, щоб сказати, що мій рахунок заблоковано після суми зняття там!! Чому не попередили раніше!???? Це все для того, щоб вкрасти гроші, які належать мені по праву

Автоматичний переклад.

Вибачте, але казино має пояснити якість підтримки та те, як саме персонал вирішує проблеми гравців. Ну, чесно кажучи, я не впевнений, у чому справа, я не знаю, як і навіть чи змогло казино вас попередити чи ні. Я лише дізнався, що ваш обліковий запис ще не підтверджено, тому я думаю, що це перша проблема. Казино не може обробити зняття коштів, якщо ваш рахунок і спосіб оплати не підтверджено, з іншого боку, я очікую, що деякі інструкції будуть надіслані негайно. Ви зробили все, що могли, і скаргу подано, а тепер дайте команді з розгляду скарг певний простір для її розгляду, будь ласка.



Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого