ФорумКазиноFEZbet Casino - загальне обговорення

FEZbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
20745 переглядів 115 відповідей |
|
12 3 4...6
Додати публікацію
2 р. тому

Будь ласка, допоможіть мені, вони не відповіли досі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь ласка, стежте за ходом розгляду скарги , я чи Магда наразі не можемо вам допомогти. Я сподіваюся, ви розумієте.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Обурення велике, поки що я не знаю, що сталося, вони не вийшли на зв’язок. Зі мною

Автоматичний переклад.
priethiagoo123
2 р. тому

Привіт, я розумію, що ви засмучені, але, як Радка сказала вище, все, що нам зараз потрібно зробити, це чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день! Я подав запит на зняття коштів із цього казино 30 квітня, і минуло 5 днів, а мені не заплатили! На веб-сайті він показує піксельні платежі менш ніж за 24 години!

Автоматичний переклад.
Tatihaag
1 рік тому

Привіт.

Будь ласка, ви вже пройшли первинну перевірку облікового запису? Це головна причина такої «затримки».

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Після 6 днів очікування зняття коштів мене попросили підтвердити обліковий запис, і служба підтримки повідомила, що це займе до 3 днів

Автоматичний переклад.
Tatihaag
1 рік тому

Ах, значить, це про перевірку. Я знаю, що це погано, але наразі ви повинні зробити все можливе, щоб пройти його.

Будемо сподіватися, що це не буде проблемою. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Слава Богу, бабло впало

Автоматичний переклад.
Tatihaag
1 рік тому

Отже, як тільки казино запускає KYC відразу після того, як зроблено запит на зняття коштів, цей процес буде коротшим на 6 днів. 😀

Дякую за цю гарну новину! Що ти зараз плануєш?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за підтримку

Автоматичний переклад.
Tatihaag
1 рік тому

Будь ласка.

Бажаю вам удачі та купи чудових вражень! ✨🙌

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Казино обмежило мій ліміт ставок до 10 євро після того, як я отримав 33% через бонус на перший депозит. Як це дозволено?

Автоматичний переклад.
arminmatchbetting
11 міс. тому

Гей, якщо можна знати, який бонус ти взяв? Чи була у вас максимальна ставка будь-якої суми до того часу? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому це так, чи ви перевіряли Правила та умови, щоб побачити, чи може щось подібне статися під час ставок?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Це був бонус на перший депозит, і я отримав обмеження лише після досягнення 33% вимоги до ставок. Вони роблять гру з бонусом практично неможливою. Чат не міг відповісти на жодне з моїх запитань, а адреса електронної пошти не відповіла. Я нічого не бачив у T&C, але там багато тексту.

Автоматичний переклад.
arminmatchbetting
11 міс. тому

Я вважаю незвичайним і дивним, якщо умови змінюються під час бонусу та обмежують бонус подібним чином. Оскільки живий чат не є корисним, а казино не відповідає на електронні листи, це не дуже корисно.

Що стосується положень та умов, вам, звичайно, не потрібно читати їх повністю, але приємно скористатися комбінацією клавіш ctrl + f, щоб знайти слово бонус і звузити те, що вам потрібно.

Однак, якщо ви вважаєте, що сталася помилка, і ніхто не хоче або не може вам допомогти, я рекомендую вам подати нам скаргу. Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гей, хлопці. Я був користувачем деяких мережевих казино Rabidi з 2020-21 років, і цього тижня, я вважаю, проблема виникла у FEZBET. Я намагався пройти KYC у 2021 році, але оскільки на той момент у мене не було підтвердження адреси, я зміг подати його лише у 2022 році – і, як не дивно, вони відмовилися, сказавши, що мій обліковий запис не потребує підтвердження. До цього тижня я мав НЕЩАСТЯ виграти майже 4000 R$ з депозитом у 100 R$, просто граючи в автомати та живі ігри... Я подав запит на зняття коштів і чекав майже 4 дні без відповіді, доки вчора вони знову не попросили KYC. Я надіслав усе, навіть історію транзакцій, яку Astropay не надає, я надіслав це за допомогою свого менеджера облікового запису (оскільки я чорний користувач Astropay), але відповіді не було.

Що відбувається... У той же час Sportaza (ще одне казино Rabidi) також попросило KYC вчора після того, як я чекав майже 5 днів, щоб отримати зняття 250 BRL. Я вже все відправив, але боюся, що вони просто скажуть, що у мене дублікат облікового запису, що неправда, тому що у мене є лише один обліковий запис у Fezbet, Sportaza, Rabona,... які всі від Rabidi. Я зачекаю до 18/12, щоб побачити, чи отримаю відповідь, інакше мені доведеться подати скаргу, і я сподіваюся розраховувати на вашу допомогу в CasinoGuru.

Автоматичний переклад.
hargyon
10 міс. тому

Якщо можна, я бачу, що вас уже хвилюють питання, про які ніхто не згадував вголос, чи не так? Звичайно, загалом ви можете відкрити один рахунок у кожному казино в межах групи.

Я також маю сказати, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення KYC та всіх пов’язаних перевірок. Тож не розгубіться, якщо ми запропонуємо почекати.

Дозвольте просте запитання: у чому насправді проблема?

Я розумію, що це могло б бути швидше, але крім цього, що вас так хвилює?

Дайте мені знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Мене хвилює те, що я вже давно активно користуюся Спортазою і жодного разу не попросили перевірку. Однак, поки я користувався казино Rabidi, мені ніколи не вдавалося накопичити баланс більше ніж в одному казино Rabidi саме в якості запобіжного заходу, тому що особливо тут, у Бразилії, є багато повідомлень про блокування облікових записів людей без логічного обґрунтування, що ми закінчили даючи зрозуміти, що проблема може виникнути через те, що у вас є облікові записи в кількох казино.


Що сталося... На початку тижня я користувався Sportaza, поки просто не зробив депозит у Fezbet і в результаті виграв багато на слотах. Я подав запит на відкликання в обох і чекав понад 4 дні, отримавши повідомлення, що моє відкликання обробляється, а потім одночасно і Фезбет, і Спортаза попросили ТОЧНО той самий KYC, одночасно. І що мене хвилює все більше, так це те, що обидва депозити призначені ОДНОМУ постачальнику платежів.


Враховуючи негативний досвід користувачів у Бразилії та цей факт, я стурбований можливістю того, що вони стверджуватимуть, що у мене є дублікат облікового запису, і просто забанять мене. Трохи занепокоєння, я не буду брехати, але є повідомлення у множині від колег/інших людей тут, у Бразилії, які мали таку ж проблему.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Фезбет схвалив мою особу, цифровий гаманець і історію транзакцій, але відмовився підтвердити мою адресу. Я надіслав рахунок на рахунок за Інтернет, документ, який є в списку дозволених, але вони відмовилися, сказавши, що це за мобільний Інтернет (типу, що?). У будь-якому разі я надіслав договір про будинок, де я живу, у якому вказано моє повне ім’я та адресу, і я сподіваюся, що його приймуть, оскільки це єдиний доказ адреси, який я маю на своє ім’я. У мене є рахунок за кредитну картку, але вони кажуть, що не приймають цифрові банки. Я також надіслав рахунок за воду на ім’я моєї матері (оскільки вона живе зі мною) як альтернативу, і я чекаю відповіді.


З боку Sportaza, хоча вони просили точно такий же KYC, вони досі не надали мені оновлення.


Щоб краще пояснити моє занепокоєння, тут, у Бразилії, у нас є веб-сайт, «схожий» на CasinoGuru, але він охоплює практично всі компанії, а не лише букмекерські контори... І містить КІЛЬКА звітів від користувачів, які мали цю проблему з верифікацією та які пояснили, що вони мали облікові записи в більш ніж одному казино Rabidi, і переважна більшість (принаймні звітів, які містяться там, як від Sportaza, так і від Fezbet, на які вони там не відповідають), закінчилися тим, що обліковий запис було закрито та програно коштів.


Я дуже сподіваюся, що я просто "ненавмисно" страждаю через це, тому що це величезна мука.

Автоматичний переклад.
hargyon
10 міс. тому

Хм, я розумію, чому ви хвилюєтеся, і це головним чином через досвід інших гравців, але я не вважаю, що потрібно бути негативним. Те, що у вас є обліковий запис у кількох казино, не означає, що ви порушите правило кількох облікових записів. Якби у вас було кілька облікових записів в одному казино, виникла б проблема.

Тож я рекомендую вам зосередитися на проходженні KYC, і ми побачимо, як воно піде далі.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого