Будь ласка, стежте за ходом розгляду скарги , я чи Магда наразі не можемо вам допомогти. Я сподіваюся, ви розумієте.
Kindly keep an eye on the progress of the complaint, I or Magda can't help you further at the moment. I hope you understand.
Привіт, я розумію, що ви засмучені, але, як Радка сказала вище, все, що нам зараз потрібно зробити, це чекати.
Hello, I understand that you are upset, but as Radka stated above, all we have to do now is to wait.
Добрий день! Я подав запит на зняття коштів із цього казино 30 квітня, і минуло 5 днів, а мені не заплатили! На веб-сайті він показує піксельні платежі менш ніж за 24 години!
Good afternoon! I requested a withdrawal from this casino on April 30th and it's been 5 days and I haven't been paid! On the website it shows pix payments in less than 24 hours!
Boa tarde! Solicitei saque nesse cassino dia 30 de abril e já se passaram 5 dias e não me foi pago ! No site mostra pagamentos pix em menos de 24 h !
Привіт.
Будь ласка, ви вже пройшли первинну перевірку облікового запису? Це головна причина такої «затримки».
Дай мені знати.
Hello.
Have you already passed the initial account verification, please? It's the main reason for such a "delay".
Let me know.
Після 6 днів очікування зняття коштів мене попросили підтвердити обліковий запис, і служба підтримки повідомила, що це займе до 3 днів
After 6 days with the withdrawal pending, I was asked to verify the account and the support informed me that it takes up to 3 days
Depois de 6 dias com o saque pendente me solicitaram a verificação de conta e o suporte me informou que leva até 3 dias
Ах, значить, це про перевірку. Я знаю, що це погано, але наразі ви повинні зробити все можливе, щоб пройти його.
Будемо сподіватися, що це не буде проблемою. 🤞
Ahh, so it is about the verification. I know it sucks, but for now, you should do all in your power to pass it.
Let's just hope it wouldn't be a problem. 🤞
Отже, як тільки казино запускає KYC відразу після того, як зроблено запит на зняття коштів, цей процес буде коротшим на 6 днів. 😀
Дякую за цю гарну новину! Що ти зараз плануєш?
So once the casino starts the KYC immediately after the withdrawal request is made, it would be 6 day shorter process. 😀
Thanks for this good news! What do you plan now?
Дуже дякую за підтримку
Thank you very much for the support
Muito obrigado pelo suporte
Будь ласка.
Бажаю вам удачі та купи чудових вражень! ✨🙌
You are welcome.
Wish you the best of luck and tons of great experiences! ✨🙌
Гей, якщо можна знати, який бонус ти взяв? Чи була у вас максимальна ставка будь-якої суми до того часу? Чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому це так, чи ви перевіряли Правила та умови, щоб побачити, чи може щось подібне статися під час ставок?
Hey, if I may know, what bonus did you take ? Did you have a maximum bet of any amount until then ? Did you try to ask the support why this is so, or did you check the Terms and Conditions to see if something like this can happen during wagering ?
Це був бонус на перший депозит, і я отримав обмеження лише після досягнення 33% вимоги до ставок. Вони роблять гру з бонусом практично неможливою. Чат не міг відповісти на жодне з моїх запитань, а адреса електронної пошти не відповіла. Я нічого не бачив у T&C, але там багато тексту.
It was the first deposit bonus and I only got limited right after I hit 33% of the wagering requirement. They make it virtually impossible to play with the bonus. The live chat couldn't answer any of my questions and the email address hasn't answered. I didn't see anything in the T&C but there is a lot of text there.
Я вважаю незвичайним і дивним, якщо умови змінюються під час бонусу та обмежують бонус подібним чином. Оскільки живий чат не є корисним, а казино не відповідає на електронні листи, це не дуже корисно.
Що стосується положень та умов, вам, звичайно, не потрібно читати їх повністю, але приємно скористатися комбінацією клавіш ctrl + f, щоб знайти слово бонус і звузити те, що вам потрібно.
Однак, якщо ви вважаєте, що сталася помилка, і ніхто не хоче або не може вам допомогти, я рекомендую вам подати нам скаргу. Що ти сказав ?
I find it unusual and strange if the conditions should change during the bonus and limit the bonus in a similar way. Since the live chat is not helpful and the casino does not respond to emails, it is not very helpful.
As for the Terms and Conditions, you certainly don't need to read them in full, but it's nice to use the ctrl + f shortcut to find the word bonus and narrow down what would be necessary for you.
However, if you think there is a mistake and no one is willing or able to help you, then I recommend that you file a complaint with us. What do you say ?
Гей, хлопці. Я був користувачем деяких мережевих казино Rabidi з 2020-21 років, і цього тижня, я вважаю, проблема виникла у FEZBET. Я намагався пройти KYC у 2021 році, але оскільки на той момент у мене не було підтвердження адреси, я зміг подати його лише у 2022 році – і, як не дивно, вони відмовилися, сказавши, що мій обліковий запис не потребує підтвердження. До цього тижня я мав НЕЩАСТЯ виграти майже 4000 R$ з депозитом у 100 R$, просто граючи в автомати та живі ігри... Я подав запит на зняття коштів і чекав майже 4 дні без відповіді, доки вчора вони знову не попросили KYC. Я надіслав усе, навіть історію транзакцій, яку Astropay не надає, я надіслав це за допомогою свого менеджера облікового запису (оскільки я чорний користувач Astropay), але відповіді не було.
Що відбувається... У той же час Sportaza (ще одне казино Rabidi) також попросило KYC вчора після того, як я чекав майже 5 днів, щоб отримати зняття 250 BRL. Я вже все відправив, але боюся, що вони просто скажуть, що у мене дублікат облікового запису, що неправда, тому що у мене є лише один обліковий запис у Fezbet, Sportaza, Rabona,... які всі від Rabidi. Я зачекаю до 18/12, щоб побачити, чи отримаю відповідь, інакше мені доведеться подати скаргу, і я сподіваюся розраховувати на вашу допомогу в CasinoGuru.
Hey guys. I have been a user of some Rabidi network casinos since 2020-21 and this week I believe a problem started at FEZBET. I tried to do KYC in 2021, but as I didn't have proof of address at the time, I was only able to submit it in 2022 – and unsurprisingly, they refused saying my account didn't need verification. Until this week I had the UNHAPPINESS of winning almost R$4000 with a deposit of R$100 just by playing slots and live games... I requested a withdrawal and waited almost 4 days without a response, until yesterday they asked for KYC again. I sent everything, even a transaction history that Astropay doesn't provide, I sent it with the help of my account manager (as I'm a black level user at Astropay), but there was no response.
What happens... At the same time, Sportaza (another Rabidi casino) also asked for KYC yesterday after I waited for almost 5 days to receive a withdrawal of 250 BRL. I have already sent everything, but I am afraid that they will simply claim that I have a duplicate account, which is not true because I only have one account with Fezbet, Sportaza, Rabona,... which are all from Rabidi. I will wait until 12/18 to see if I receive any response, otherwise I will have to open a complaint and I hope to count on your help at CasinoGuru.
Olá pessoal. Sou usuário de alguns casinos da rede Rabidi desde 2020-21 e esta semana acredito que começou um problema na FEZBET. Tentei fazer KYC em 2021, mas como não tinha comprovante de endereço na época, só consegui enviar em 2022 – e sem surpresa, eles recusaram dizendo que minha conta não precisava de verificação. Até que nessa semana tive a INFELICIDADE de ganhar quase 4000 R$ com um depósito de 100 R$ só jogando slots e jogos ao vivo... Solicitei um saque e esperei quase 4 dias sem resposta, até que ontem pediram KYC novamente. Enviei tudo, até um histórico de transações que a Astropay não fornece enviei com a ajuda da minha gerente de contas (pois sou usuário nível black na Astropay), mas sem resposta.
O que acontece... No mesmo instante a Sportaza (outro casino Rabidi) também pediu um KYC ontem após eu esperar por quase 5 dias um recebimento de saque de 250 BRL. Já enviei tudo, mas receio que simplesmente afirmem que tenho uma conta duplicada, o que não é verdade porque só tenho uma conta com Fezbet, Sportaza, Rabona,... que são todos de Rabidi. Aguardarei até o dia 18/12 para ver se recebo alguma resposta, caso contrário terei que abrir uma reclamação e espero contar com a ajuda de vocês CasinoGuru.
Якщо можна, я бачу, що вас уже хвилюють питання, про які ніхто не згадував вголос, чи не так? Звичайно, загалом ви можете відкрити один рахунок у кожному казино в межах групи.
Я також маю сказати, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення KYC та всіх пов’язаних перевірок. Тож не розгубіться, якщо ми запропонуємо почекати.
Дозвольте просте запитання: у чому насправді проблема?
Я розумію, що це могло б бути швидше, але крім цього, що вас так хвилює?
Дайте мені знати, будь ласка.
If I may - the way I see it, you are already worried about issues no one mentioned aloud, right? Of course, in general, you can open one account at each casino within the group.
I also have to say that we provide casinos with 14 full days to complete the KYC and all associated checks. So, do not be confused if we suggest waiting.
Allow me just a simple question: what actually seems to be the problem?
I understand it could be swifter, but aside from that, what makes you so worried?
Let me know, please.
Мене хвилює те, що я вже давно активно користуюся Спортазою і жодного разу не попросили перевірку. Однак, поки я користувався казино Rabidi, мені ніколи не вдавалося накопичити баланс більше ніж в одному казино Rabidi саме в якості запобіжного заходу, тому що особливо тут, у Бразилії, є багато повідомлень про блокування облікових записів людей без логічного обґрунтування, що ми закінчили даючи зрозуміти, що проблема може виникнути через те, що у вас є облікові записи в кількох казино.
Що сталося... На початку тижня я користувався Sportaza, поки просто не зробив депозит у Fezbet і в результаті виграв багато на слотах. Я подав запит на відкликання в обох і чекав понад 4 дні, отримавши повідомлення, що моє відкликання обробляється, а потім одночасно і Фезбет, і Спортаза попросили ТОЧНО той самий KYC, одночасно. І що мене хвилює все більше, так це те, що обидва депозити призначені ОДНОМУ постачальнику платежів.
Враховуючи негативний досвід користувачів у Бразилії та цей факт, я стурбований можливістю того, що вони стверджуватимуть, що у мене є дублікат облікового запису, і просто забанять мене. Трохи занепокоєння, я не буду брехати, але є повідомлення у множині від колег/інших людей тут, у Бразилії, які мали таку ж проблему.
It worries me that I have been actively using Sportaza for a long time and they have never asked for verification. However, during my time using Rabidi casinos I never managed to accumulate a balance in more than one Rabidi Casino precisely as a precaution, because especially here in Brazil there are many reports of people having their account banned without a logical justification, which we ended up giving to understand that the problem may be due to the fact that you have accounts at more than one casino.
What happened... At the beginning of the week I was using Sportaza, until I simply made a deposit at Fezbet and ended up winning a lot on slots. I requested the withdrawal in both and waited for more than 4 days having the word that my withdrawal was being processed -- and then simultaneously both Fezbet and Sportaza asked for EXACTLY the same KYC, at the same time. And what worries me more and more is the fact that both deposits are to the SAME payment provider.
Given the negative experience of users in Brazil and given this fact, I am worried about the possibility of them claiming that I have a duplicate account and simply banning me. A touch of anxiety, I'm not going to lie, but there are reports in the plural from colleagues/other people here in Brazil who had this same problem.
Me deixa preocupado o fato de eu usar a Sportaza ativamente há muito tempo e nunca terem pedido verificação. Porém, nesse tempo de uso de casinos Rabidi eu nunca cheguei a acumular saldo em mais de um Casino Rabidi justamente por precaução, porque principalmente aqui no Brasil existem muitos relatos de pessoas que tem a conta banida sem uma justificativa lógica, o que acabamos dando a entender que o problema possa ser pelo fato de ter contas em mais de um casino.
O que aconteceu... No começo da semana eu estava usando a Sportaza, até que simplesmente fiz um depósito na Fezbet e acabei ganhando bastante em slots. Pedi o saque nas duas e esperei por mais de 4 dias tendo a palavra que meu saque estava em processamento -- para então simultaneamente tanto Fezbet quanto Sportaza pedirem KYC EXATAMENTE iguais, ao mesmo tempo. E o que me preocupa mais e mais é o fato dos depósitos de ambas serem para o MESMO provedor de pagamentos.
Dado a experiência negativa dos usuários do Brasil e dado a esse fato, estou sim preocupado com a possibilidade de alegarem que tenho conta duplicada e simplesmente me banirem. Um toque de ansiedade, não vou mentir, mas existem relatos no plural de colegas/outras pessoas aqui no Brasil que teve esse mesmo problema.
Фезбет схвалив мою особу, цифровий гаманець і історію транзакцій, але відмовився підтвердити мою адресу. Я надіслав рахунок на рахунок за Інтернет, документ, який є в списку дозволених, але вони відмовилися, сказавши, що це за мобільний Інтернет (типу, що?). У будь-якому разі я надіслав договір про будинок, де я живу, у якому вказано моє повне ім’я та адресу, і я сподіваюся, що його приймуть, оскільки це єдиний доказ адреси, який я маю на своє ім’я. У мене є рахунок за кредитну картку, але вони кажуть, що не приймають цифрові банки. Я також надіслав рахунок за воду на ім’я моєї матері (оскільки вона живе зі мною) як альтернативу, і я чекаю відповіді.
З боку Sportaza, хоча вони просили точно такий же KYC, вони досі не надали мені оновлення.
Щоб краще пояснити моє занепокоєння, тут, у Бразилії, у нас є веб-сайт, «схожий» на CasinoGuru, але він охоплює практично всі компанії, а не лише букмекерські контори... І містить КІЛЬКА звітів від користувачів, які мали цю проблему з верифікацією та які пояснили, що вони мали облікові записи в більш ніж одному казино Rabidi, і переважна більшість (принаймні звітів, які містяться там, як від Sportaza, так і від Fezbet, на які вони там не відповідають), закінчилися тим, що обліковий запис було закрито та програно коштів.
Я дуже сподіваюся, що я просто "ненавмисно" страждаю через це, тому що це величезна мука.
Fezbet approved my identity, digital wallet and transaction history, but refused my proof of address. I sent the invoice for my internet bill, a document that is on the permitted list, but they refused saying it was for mobile internet (like, what?). Anyway, I sent the contract for the house where I live which shows my full name and address and I hope it will be accepted, as they are the only proof of address I have in my name. I have a credit card bill, but they say they don't accept digital banks. I also sent the water bill which is in my mother's name (as she lives with me) as an alternative and I will wait for a response.
On the Sportaza side, although they asked for exactly the same KYC, they still haven't given me an update.
To give a better explanation about my anxiety, here in Brazil we have a website "similar" to CasinoGuru but it covers practically all companies and not just betting houses... And it contains SEVERAL reports from users who had this problem with verification and who explained that they had accounts in more than one Rabidi casino and the vast majority (at least of the reports contained there, both from Sportaza and Fezbet -- which are not answered by them there --, ended up having the account closed and the lost funds.
I really hope that I'm just suffering "inadvertently" about this, because it's a huge anguish.
A Fezbet aprovou minha identidade, carteira digital e histórico de transações da mesma, no entanto recusou meu comprovante de endereço. Enviei a fatura de conta da minha internet, documento que consta na lista de permitidos, mas recusaram dizendo que era de internet móvel (tipo, o quê?). Enfim, enviei o contrato da casa onde moro que consta meu nome completo e endereço e espero que seja aceito, pois são os únicos comprovantes de endereço que tenho em meu nome. Tenho fatura de cartão de crédito, mas dizem não aceitar bancos digitais. Enviei também a conta de água que está no nome da minha mãe (pois ela mora comigo) como alternativa e vou aguardar uma posição.
No lado da Sportaza, embora tenham pedido exatamente o mesmo KYC, ainda não me deram uma atualização.
Para dar uma maior explicação sobre minha ansiedade, aqui no Brasil temos um site "parecido" com o CasinoGuru só que abrange praticamente todas empresas e não só casas de apostas... E nela constam VÁRIOS relatos de usuários que tiveram esse problema com a verificação e que explicitaram que tinham contas em mais de um casino da Rabidi e a grande maioria (pelo menos dos relatos lá contidos, tanto de Sportaza e Fezbet -- que não são respondidos por eles por lá --, acabaram tendo a conta encerrada e os fundos perdidos.
Espero mesmo que eu esteja apenas sofrendo "atoa" quanto a isso, pois é uma angustia bem grande.
Хм, я розумію, чому ви хвилюєтеся, і це головним чином через досвід інших гравців, але я не вважаю, що потрібно бути негативним. Те, що у вас є обліковий запис у кількох казино, не означає, що ви порушите правило кількох облікових записів. Якби у вас було кілька облікових записів в одному казино, виникла б проблема.
Тож я рекомендую вам зосередитися на проходженні KYC, і ми побачимо, як воно піде далі.
Hm I understand why you are worried and it's mainly because of the experience other players have had, but I don't think being negative is necessary. Just because you have an account in multiple casinos doesn't mean you would break the multiple account rule. If you had multiple accounts in one casino, there would be a problem.
So I recommend you to focus on completing KYC and we will see how it goes from there.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.