ГоловнаФорумКазиноFEZbet Casino - загальне обговорення

FEZbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Radka
|
24 328 переглядів 115 відповідей |
|
1...3 4 56
hargyon
1 рік тому

Я бачу, що щось уже змінилося, тож давайте подивимось, як це відбувається, і чи успішно ви пройдете перевірку. Тому чекаю вашої відповіді, як це було і чи прийняли документи чи ні.

Що стосується казино Sportaza, найкраще, якщо ви збережете інформацію про це казино тут: https://casino.guru/forum/casinos/sportaza-casino---general-discussion

тож ми не змішуємо їх без потреби в потоці, де їм не місце.

У будь-якому випадку, дайте нам знати, як це відбувається, щоб ми знали, як це виглядає. Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я досі не маю оновлень щодо FEZBET, і подивіться, як це цікаво: підтвердження адреси, яке я спочатку надіслав у FEZBET (інтернет-акаунт), і яке було відхилено, було прийнято в Sportaza (це БУКВАЛЬНО ТАКИЙ ТОЙ самий процес KYC)... Дивно, правда ?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наразі KYC для обох був однаковим, вимагаючи: посвідчення особи, підтвердження адреси, підтвердження володіння гаманцем та історію транзакцій гаманця. Фезбет відмовився підтвердити мою адресу без пояснення причини (хоча це обліковий запис у списку прийнятих) і попросив нове підтвердження транзакцій, але цього разу з банківського рахунку. Я надіслав його разом із двома останніми підтвердженнями адреси, які я маю на своє ім’я (одне з них – це буквально договір про будинок, де я живу, там чітко вказано моє повне ім’я та адресу – насправді, цей документ також є на список прийнятих. Спочатку я надіслав його 14-го числа, а 16-го знову відправив. І деталі, у зв’язку з цим у мене відкликання очікується з 12-го числа.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мабуть, Фезбет схвалив усі мої документи, але все одно написано, що мій обліковий запис потрібно перевірити, хоча вони не вимагали жодних нових документів, а на вкладці перевірки показано, що мої 5 документів прийнято. Я зайшов у чат, і їхня роботизована служба підтримки сказала мені продовжувати чекати, не повідомляючи про те, що станеться.

Мабуть, я помиляюся, але вони, здається, максимально ускладнюють цей процес KYC, щоб клієнт втратив терпіння, скасував зняття коштів і втратив весь свій баланс. Це абсурдна відсутність прозорості. Вони жодного разу не повідомляли мені про процес електронною поштою з 12 числа, мені завжди доводиться витрачати час на відвідування веб-сайту та заходити в їхній чат, щоб запитати, що робити далі.

Тепер я продовжую роботу з усіма моїми документами, очевидно, прийнятими та схваленими, а обліковий запис все ще очікує на перевірку, тому, якщо я завершу процес KYC, мені доведеться чекати ще 3 дні, поки буде оброблено виведення коштів. Дивно, як мені не пощастило нарешті щось виграти в казино, і це сталося в тому жахливому букмекерському домі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наразі KYC для обох був однаковим, вимагаючи: посвідчення особи, підтвердження адреси, підтвердження володіння гаманцем та історію транзакцій гаманця. Фезбет відмовився підтвердити мою адресу без пояснення причини (хоча це обліковий запис у списку прийнятих) і попросив нове підтвердження транзакцій, але цього разу з банківського рахунку. Я надіслав його разом із двома останніми підтвердженнями адреси, які я маю на своє ім’я (одне з них – це буквально договір про будинок, де я живу, там чітко вказано моє повне ім’я та адресу – насправді, цей документ також є на список прийнятих. Спочатку я надіслав його 14-го числа, а 16-го знову відправив. І деталі, у зв’язку з цим у мене відкликання очікується з 12-го числа.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що ви все ще в процесі, і я думаю, що було б найкраще, якби ви співпрацювали з казино та надавали те, що потрібно. Якщо у вас нічого не виходить, і ваші документи постійно відхиляються без причини, не забудьте продовжувати оновлення, щоб ми могли спробувати вам допомогти. Наразі нам доведеться запастися терпінням, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення ситуації KYC, тому ми побачимо, що зміниться за цей час, і, сподіваємося, ви успішно пройдете перевірку.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мабуть, Фезбет схвалив усі мої документи, але все одно написано, що мій обліковий запис потрібно перевірити, хоча вони не вимагали жодних нових документів, а на вкладці перевірки показано, що мої 5 документів прийнято. Я зайшов у чат, і їхня роботизована служба підтримки сказала мені продовжувати чекати, не повідомляючи про те, що станеться.

Мабуть, я помиляюся, але вони, здається, максимально ускладнюють цей процес KYC, щоб клієнт втратив терпіння, скасував зняття коштів і втратив весь свій баланс. Це абсурдна відсутність прозорості. Вони жодного разу не повідомляли мені про процес електронною поштою з 12 числа, мені завжди доводиться витрачати час на відвідування веб-сайту та заходити в їхній чат, щоб запитати, що робити далі.

Тепер я продовжую роботу з усіма моїми документами, очевидно, прийнятими та схваленими, а обліковий запис все ще очікує на перевірку, тому, якщо я завершу процес KYC, мені доведеться чекати ще 3 дні, поки буде оброблено виведення коштів. Дивно, як мені не пощастило нарешті щось виграти в казино, і це сталося в тому жахливому букмекерському домі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чудово, що все прийняли. Тепер нам доведеться почекати, оскільки ви сказали, що все ще виглядає так, ніби перевірку не завершено. Я знаю, що це багато роботи, але потрібно трохи терпіння.

Я твердо вірю, що ви зможете забрати свої гроші і все буде добре. Коли це станеться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Гаразд, але що мені тепер робити? Усі мої документи були прийняті та схвалені, нові документи не запитувалися, і мій обліковий запис все ще очікує на розгляд.

Автоматичний переклад.
hargyon
1 рік тому

Я б спробував запитати службу підтримки, як справи і коли буде 100% перевірка вашого облікового запису, якщо вона каже, що все добре. Я думаю, що у казино не повинно виникнути проблем відповісти, і тоді ви зможете продовжити виведення коштів. Якщо ніхто не відповість, а ви все ще на тій же сторінці, ми спробуємо допомогти.

Однак, оскільки ми даємо казино 14 днів для вирішення як KYC, так і зняття коштів, і вам вдалося підтвердити це, я думаю, що вам, можливо, доведеться трохи почекати, і коли все буде як має бути, виведіть гроші.

Тримайте мене в курсі, коли це буде відбуватися.

Автоматичний переклад.
hargyon
1 рік тому

Я б сказав, що перевірка документів – це лише перша частина процесу. Є багато інших аспектів, які казино намагаються перевірити, перш ніж запит на зняття буде схвалено або завершено KYC. Оскільки було б неефективно постійно тримати вас в курсі цієї теми, казино зазвичай вважають за краще завершити перевірку та пояснити результати на основі висновку.

На щастя, це конкретне казино виглядає дуже пристойним; тому я переконаний, що перевірка не затягуватиметься без потреби.

Якщо ви хочете ближче ознайомитися з усією темою, я пропоную цей безкоштовний електронний курс під назвою « Перевірка гравців iGaming і AML »

Я буду тут, щоб отримати будь-які оновлення 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони перевірили мій рахунок і дали мені крайній термін до 22 числа, щоб отримати 1 зняття.

Автоматичний переклад.
hargyon
1 рік тому

Чудово, тож ви бачите, що очікування було того варте. Звичайно, я поки не збираюся поспішати з висновками, і ми побачимо, чи отримаєте ви свій перший вилучення завтра.

Крім того, не забудьте повідомити нам, чи це було успішно. Сподіваюся, ви будете щасливі до свят. 😊

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У будь-якому випадку, після 11 календарних днів, 6 у процесі KYC і 5 в очікуванні обробки зняття коштів, я отримав перший платіж.

Це не зітре мого негативного досвіду. Чесно кажучи, уникайте казино, які не дозволяють вам перевірити свій обліковий запис, коли захочете. Ця тактика запитувати лише тоді, коли ви багато заробляєте, не є прозорою та, на мою думку, довільною.

Незважаючи на те, що це передбачено положеннями та умовами, і я погодився на 3 робочі дні для обробки зняття коштів, сьогодні це залишається нелогічним. І, нарешті, ліміт зняття коштів на новостворених облікових записах смішно низький, конвертація в долари США становить приблизно 350 доларів США кожні 3 робочі дні. Іншими словами, якщо ви виграєте 1200 доларів США, ви чекатимете 11 календарних днів (оскільки вихідні не враховуються), щоб отримати весь баланс (якщо немає непередбачених подій).

Навряд чи я продовжу користуватися FEZbet.

Автоматичний переклад.
hargyon
1 рік тому

Чудово, що ви отримали першу частину грошей. Можна знати, скільки ви зараз чекаєте?

Що стосується верифікації рахунку, більшість казино роблять це таким чином, що вона відбувається після першого виведення коштів. У деяких з них, звичайно, можна перевірити раніше за запитом, але в більшості так, як я описав.

Однак я точно не буду переконувати вас продовжувати грати тут, оскільки у вас є такий досвід, і я думаю, що ви можете оцінити, чи підходить вам казино чи ні, виходячи з нього.

Будь ласка, дайте мені знати, коли надійде решта ваших грошей, і якщо виникне проблема, ми спробуємо вам допомогти.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав 1850 бразильських реалів учора, і залишилося ще 1850 бразильських реалів, які, я думаю, я отримаю 27 числа (3 робочі дні). Оскільки я вже отримав перше зняття коштів і мене нарешті підтвердили, я вважаю, що отримаю його без будь-яких проблем, все, що я можу зробити, це дочекатися цього періоду (нелогічного в наш час, але я приймаю, як вони є в умовах) 3 робочі дні.

Автоматичний переклад.
hargyon
1 рік тому

Так, звичайно. Тож ми почекаємо та побачимо, чи вдасться вам отримати свої гроші раніше, чи що трапиться в кінці. Обов'язково повідомте мені. Гарних канікул. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я хотів би висловити своє розчарування жахливими послугами, які надає Fezbet. Ось уже 6 місяців мої тяжко зароблені гроші (~4000 євро) несправедливо заблоковані на їхньому веб-сайті, і жодних ознак вирішення проблеми не видно. Незважаючи на численні спроби виконати вимоги процесу перевірки (KYC), надсилаючи запитані документи кілька разів і вносячи корективи в документи, коли з’являється запит, я перебуваю в підвішеному стані вже понад шість тижнів без будь-якої значущої відповіді чи прогресу (документи були перевірені). залишено в стані очікування перевірки). Їхня служба підтримки клієнтів, якщо це взагалі можна так назвати, постійно пропонує лише автоматичні відповіді, повторюючи ті самі втомлені відмовки про те, що моя справа у «відповідному відділі». Така відсутність прозорості та відверте ігнорування занепокоєнь клієнтів є не тільки непрофесійними, але й абсолютно неприйнятними.


Все, що мені залишилося, це повідомити тут про їхню неетичну бізнес-практику в надії знайти допомогу. У вас є якісь поради щодо того, як діяти зараз, щоб зрушити справу з місця? Дякую!

Автоматичний переклад.
jakikiki12
9 міс. тому

Я не можу уявити, як ти почуваєшся, і я вражений, що ти міг це витримати так довго.

Без зайвих слів, я хотів би представити вам Casino Guru Resolution Center. Члени цієї команди зосереджуються на допомозі гравцям у подібних складних ситуаціях, тому я переконаний, що це справді варто спробувати!

Однак, щоб дати вам перевагу, цей посібник 👈 пояснює, як це працює та що пояснювати попутно.

Звичайно, я не кажу, що ми можемо творити чудеса, але цей процес абсолютно безкоштовний, все, що вам потрібно інвестувати, це ваш час.

Якщо у вас є додаткові запитання або ви бажаєте обговорити додаткові подробиці щодо нескінченного процесу перевірки, просто дайте нам відповідь, щоб повідомити нам свою думку чи думки.



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Радко, велике спасибі за швидку відповідь і розуміння! Я збираюся поглянути на надане вами посилання та почати роботу з Центром вирішення проблем.

Автоматичний переклад.
jakikiki12
9 міс. тому

Будь ласка, повідомляйте нам, коли відчуваєте, що вам потрібна допомога чи допомога.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, не можу зняти гроші 19 днів. Скасували чотири рази. П'ята спроба була вчора з Mastercard. Будь ласка, допоможіть, я дуже довго чекаю цього зняття

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого