Привіт, казино також повідомило вам причину, чому ваше виведення було відхилено вже кілька разів? Ви вже підтвердили свій рахунок казино? Ви грали з бонусом?
Дайте мені знати, щоб я мав кращий огляд ситуації.
Hey, did the casino also tell you the reason why your withdrawal has been rejected several times already ? Have you already verified your casino account ? Did you play with a bonus ?
Let me know so I have a better overview of the situation.
Доброго вечора. Я зняв кошти на 4 дні, і все, що вони роблять, це кажуть мені бути терплячим і що на фінальній стадії, що я повинен зробити, допоможіть
Good evening I have made a withdrawal for 4 days and all they do is tell me to be patient and what is in the final stage what should I do help
Καλησπέρα έχω κάνει μια ανάληψη εδώ και 4 μέρες και το μόνο που κάνουν είναι να μου λετε υπομονή και πτι βρίσκεται στο τελικό στάδιο τι να κάνω βοήθεια
Привіт, найкраще трохи почекати і запастися терпінням. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, щоб я не хвилювався з самого початку. Ви запитали, чому затримка?
Ви підтвердили свій обліковий запис тут? Чи були у вас успішні зняття раніше?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hi, it would be best to wait a bit and be patient. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal so I wouldn't worry right from the start. You asked why there is a delay ?
Have you verified your account here ? Have you had any successful withdrawals before ?
Let me know, please.
Доброго ранку, чи є у вас контакти з казино?
Я вважаю, що вони мене обдурили
Я отримав пропозицію безризикової ставки до 900 злотих
Я вніс 900 злотих, програв свою ставку та отримав відшкодування 900 злотих, щоб грати до 1 липня, сьогодні 26 червня, і цей бонус у мене забрали без пояснення причини.
Good morning, do you have any contact with the casino?
I believe I was deceived by them
I received an offer for a risk-free bet up to PLN 900
I deposited PLN 900, lost my bet and received a refund of PLN 900 to play until July 1, today is June 26 and this bonus was taken away from me without giving any reason.
Dzien dobry , czy ma pan jakis kontakt z kasynem ?
Uwazam ze zostalem przez nich oszukany
Dostalem oferte na zaklad bez ryzyka do kwoty 900 zl
Wplacilem 900 zl , przegralem swoj zaklad i dostalem zwrot 900 zl na zagranie do 1 lipca, dzis jest 26 czerwiec i ten bonus zostal mi zabrany bez podania zadnego powodu
Ви зверталися до служби підтримки казино з цього приводу? Я вважаю, що ви повинні спробувати це напевно. Вони повинні бути в змозі пояснити, що може статися. Ми не можемо зв’язатися з ними замість вас, лише коли надходить скарга, наша команда намагається зв’язатися з представниками казино.
Чи отримали ви скріншоти з умовами цього бонусу, де видно, що термін дії закінчується, можливо, 1 липня? Це може допомогти вам, якщо ви надасте це їм.
Have you contacted the casino's support regarding this? I believe you should try that for sure. They should be able to explain what could happen. We are unable to get in touch with them for you, only whenever a complaint is submitted does our team try to get in touch with the casino representatives.
Did you get any screenshots of the terms of this bonus where it shows that the expiry is on July 1, perhaps? It could help you if you would provide it to them.
Так, я кілька разів писав у службу підтримки і так і не отримав відповіді чому це зроблено, було написано лише, що це рішення адміністрації
На жаль, я не встиг зробити скріншот, на якому видно, що бонус дійсний до 1 липня, але це точно було
Чи можете ви зв’язатися з їхнім відділом обслуговування з цього питання?
Yes, I wrote to the support several times and never received an answer why this was done, it was only written that it was the administration's decision
Unfortunately, I didn't have time to take a screenshot showing that the bonus is valid until July 1, but it definitely was
Could you contact their service department regarding this matter?
Tak ,kilka razy pisałem w tej sprawie do supportu i ani razu nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego tak zrobiono,napisano tylko że taka jest decyzja administracji
Niestety nie zdążyłem zrobić screena że bonus jest do 1 lipca ale napewno tak było
Czy mogłaby się pani skontaktować z ich działem obsługi w tej sprawie ?
Привіт!
Я говорив це багато разів раніше. Ми не можемо допомогти вам із питаннями, пов’язаними зі ставками на спорт, і цей вид безризикових ставок мені здається таким. Виправте мене, звичайно.
Навіть якби це було пов’язано з іграми в казино, ми просто не можемо зв’язатися з казино від вашого імені без вашої скарги.
Ось як це працює. Хоча мені прикро, що казино не зацікавлене в поясненні, здається, ми нічого не можемо з цим зробити.
Hi!
I said this many times before. We can't assist you with sports betting-related matters, and this kind of risk-free bet sounds like one to me. Feel free to correct me, of course.
Even if it were related to casino games, we just can't contact the casino on your behalf without you submitting a complaint.
That's how it works. Allthough I'm sorry to see the casino is not interested in explanation, it seems there is nothing we can do about it.
Я розумію, але чи можу я оцінити казино з точки зору ставок на спорт?
I understand, but can I rate the casino in terms of sports betting?
Rozumiem, czy moge jednak wystawic ocene kasynie pod katem zakladow sportowych ?
Якщо ви маєте на увазі перевірку користувача, це також буде відхилено. Тут ми маємо справу з іграми в казино, а не зі ставками на спорт, тож ви розумієте, що це, мабуть, не дуже стосується цієї теми. 😥
If you mean user review, that would also be rejected. We deal with casino games here, not sports betting, so you understand that it would probably not be very relevant to this topic. 😥
Я вас розумію, але люди грають не тільки в казино, я також розважаюся спортом і в казино
Я думаю, було б добре, щоб люди знали, як поводяться казино, і звернули увагу на спортивний розділ.
Дозвольте додати, що це про спорт, добре?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Як ви думаєте, казино повинні це робити? Що вони спочатку пропонують бонус, а потім забирають бонус? Якби я знав, що казино діє так, я десь читав про це, я б ніколи не прийняв таку акцію, на жаль, на мене вплинув дуже високий рейтинг, і я був обдурений, думаючи, що казино було чесним.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Я вас розумію, але люди грають не тільки в казино, я також розважаюся спортом і в казино
Я думаю, було б добре, щоб люди знали, як поводяться казино, і звернули увагу на спортивний розділ.
Дозвольте додати, що це про спорт, добре?
I understand you, but people not only play in casinos, I also have fun in sports and in the casino
I think it would be good for people to know how casinos behave and pay attention to the sports section.
Let me add that it's about sports, okay?
Rozumiem pana jednak ludzie nie tylko graja w kasynach, ja rowniez bawie sie i w sport i w kasyno
Mysle ze dobrze by bylo zeby ludzie wiedzieli jak kasyna postepuja i uwazali na sekcje sport
Dopisze ze chodzi o sport ok ?
Так, гравці, які роблять ставки на спорт, звичайно, можуть висловити свою думку. Важливо те, що наші огляди навіть трохи не стосуються ставок, а також у нас немає експертів, які б оцінювали випадки, коли гравець несправедливо втрачає гроші. Ось чому ми завжди звертаємося до того факту, що якщо мова йде про ставки на спорт, гравці можуть описати своє розчарування на форумі, але вони, ймовірно, не зможуть це зробити деінде тут.
Yes, players who bet on sports can of course express their opinion. The important thing is that our reviews do not deal even a little bit with betting and we also do not have experts to evaluate cases when a player loses money unfairly. That's why we always turn to the fact that if it's about sports betting, the players can describe their disappointment on the forum, but they probably won't be able to do it elsewhere here.
Як ви думаєте, казино повинні це робити? Що вони спочатку пропонують бонус, а потім забирають бонус? Якби я знав, що казино діє так, я десь читав про це, я б ніколи не прийняв таку акцію, на жаль, на мене вплинув дуже високий рейтинг, і я був обдурений, думаючи, що казино було чесним.
Do you think casinos should do this? That they offer a bonus first and then take the bonus away? If I had known that the casino acted like this, I had read about it somewhere, I would never have taken such a promotion, unfortunately I was influenced by the very high rating and I was fooled into thinking that the casino was honest.
Czy uwaza pan ze kasyna powinny tak postepowac ? Ze najpierw proponuja bonus a w trakcie zabieraja ten bonus ? Jakbym wiedzial ze kasyno tak postepuje, gdzies tak u was o tym przeczytal nigdy bym nie wziol takiej promocji, niestety zasugerowalem sie bardzo wysoka ocena i dalem sie nabrac ze kasyno jest uczciwie
Звичайно, ні, я не пропагую таку поведінку, і казино повинні бути чесними. Крім того, чи знаєте ви, чому ваш бонус забрали? Це був якийсь бонус на депозит? 😕
Certainly not, I don't advocate such a behaviour and casinos should be honest. Also, do you know why your bonus was taken away ? Was it some kind of deposit bonus ? 😕
Я запитував кілька разів, і казино не могло пояснити, чому це було зроблено
Це була безризикова ставка, тобто після програшу ставки я мав зіграти на програну суму, і мав це зробити до 1 липня.
I asked several times and the casino could not provide a reason why this was done
It was a risk-free bet, i.e. after losing the bet, I had to play for the lost amount and I had until July 1 to do so.
Dopytywałem kilkanaście razie i kasyno nie potrafiło podać powodu dla którego to zrobiono
Był to o zakład bez ryzyka tzn po przegranym zakładzie musiałem zagrać za przegraną kwotę i miałem na to czas do 1 lipca
Розумію, якщо казино досі нічого вам не повідомило, це, напевно, говорить вам достатньо і все, що вам потрібно знати. Якщо це так, у вас є можливість піти пограти в інше казино, якщо у вас виникли такі проблеми тут і вас ігнорують. Мабуть, на краще. 😕
Oh I see, if the casino still hasn't told you anything, that probably tells you enough and all you need to know. If that's the case, you have the option to go play at another casino if you're having this kind of trouble here and you're being ignored. Probably for the best. 😕
Привіт, хлопці, у мене є запитання: чи можете ви допомогти мені з незавершеними вилученнями, навіть якщо я здебільшого ставлю на спорт? Я кілька разів пробував казино FEZbet, але ніколи не заробляв на ньому грошей. Усі гроші, які я заробив, були на ставках на спорт.
Щоб надати додатковий контекст, у мене є 3 незавершені зняття коштів (загалом ~2200,00 бразильських реалів), 2 5 вересня та одне 7 вересня. Я зв’язався з їхньою службою підтримки, і вони сказали мені, що у їхньому фінансовому секторі є затримка, але після цього зі мною не зв’язувалися.
Коли я намагався знайти більше інформації про затримки виведення коштів, я зіткнувся з Casino Guru, і, сподіваюся, хтось може мені допомогти або принаймні дати вказівки, як слідувати.
Наперед дякую!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
Це казино є шахрайством, якщо вам вдасться вивести свої кошти, ніколи більше не грайте в них!!!
This casino is a scam, if you manage to withdraw your funds never play with them again!!!
To kasyno to oszuści , jeśli uda ci się wypłacić swoje środki już nigdy więcej u nich nie graj !!!
Привіт, хлопці, у мене є запитання: чи можете ви допомогти мені з незавершеними вилученнями, навіть якщо я здебільшого ставлю на спорт? Я кілька разів пробував казино FEZbet, але ніколи не заробляв на ньому грошей. Усі гроші, які я заробив, були на ставках на спорт.
Щоб надати додатковий контекст, у мене є 3 незавершені зняття коштів (загалом ~2200,00 бразильських реалів), 2 5 вересня та одне 7 вересня. Я зв’язався з їхньою службою підтримки, і вони сказали мені, що у їхньому фінансовому секторі є затримка, але після цього зі мною не зв’язувалися.
Коли я намагався знайти більше інформації про затримки виведення коштів, я зіткнувся з Casino Guru, і, сподіваюся, хтось може мені допомогти або принаймні дати вказівки, як слідувати.
Наперед дякую!! :)
Hey guys I have a question: are you guys able to help me with pending withdraws even if I mostly bet on sports? I tried FEZbet casino very few times, but never made money on it. All the money I've made was on sports betting.
To give some extra context, I have 3 pending withdraws (~2,200.00 BRL in total), 2 on September 5th and one on the 7th. I contacted their support and they told me there was a delay within their financial sector, but never contacted me after that.
As I tried to find more information on withdraws delays, I have ran into Casino Guru and hopefully someone can help me or at least give me a direction to follow.
Thanks in advance!! :)
Це дуже прикро, якщо є затримки з виведенням. У цьому випадку ми не зможемо втрутитися, тому що це пов’язано зі ставками на спорт, і нам дуже шкода.
Якщо ви не отримуєте жодних оновлень щодо цього, повідомте нас, і ми можемо запропонувати кілька сайтів, присвячених спорту.
Ми обов'язково чекатимемо на вашу відповідь.
That is really unfortunate if there is delays with a withdrawal. In this case, though we won't be able to intervene, because it is related to the sports betting and we are really sorry for that.
If you don't get any updates regarding this, let us know and we could suggest some sites that deal with sports.
We'll surely wait for your reply.
чергова контора педиків, яка не заплатила, зняття чекало з п'ятниці, скасували зняття і все....
another office of faggots that didn't pay, the withdrawal was pending since Friday, cancelled the withdrawal and that's it....
еще одна контора пидарасов, которая не заплатила, вывод стоял с пятницы, отменила вывод и все....
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.