Шановний представник казино!
Я цього не казав; мені шкода
Чесно кажучи, це ще одне неправильне тлумачення всієї ситуації. Дозвольте мені додати коротке зауваження:
Чудово, що ви звернулися до скарги та виклали там свою точку зору. Але на даний момент це має мало спільного з подіями на форумі, тому що ніхто, крім вас і гравця, не знає про його зміст.
Але це окремий форум. Це означає, що жодне з ваших пояснень, надісланих нікому електронною поштою, недоступне на форумі, тому що, наприклад, ніхто тут не може отримати доступ до внутрішнього зв’язку між посередником зі скаргами та гравцем.
Минулого разу я закликав вас розглянути проблеми гравців тут, на форумі, — відповівши гравцеві та висловивши свою точку зору з питань, які не стосуються окремої теми скарг, наприклад:
неробочі межі
названий гравець
і, згідно з останніми подіями, занепокоєння щодо відгуків користувачів і видалених публікацій
Дозвольте мені ще раз пояснити, що тема скарги не порівнюється з темою форуму, і тому всі пункти, пов’язані зі скаргою, повинні залишатися в скарзі, доки процес не завершиться.
З іншого боку, має сенс надати просте пояснення того, чому ви не будете розглядати питання, пов’язані зі скаргами, на форумі, який є особливо поширеним.
Уявіть собі, що тут, на форумі, ви представляєте свій підхід усій спільноті, демонструючи свою здатність надавати гравцям підтримку або дружньо вирішувати речі, з якими ви не згодні. Отже, щоб показати себе якнайкраще, завжди добре відповідати на питання, пов’язані з форумом, на форумі.
Кожен раз, коли я радив пояснити гравцеві конкретні моменти, я говорив про форум і теми, не пов'язані зі скаргою.
Сподіваюся, цей короткий підсумок допоможе вам у майбутньому.
Чудової неділі!
Dear casino representative,
I did not say that; I'm sorry.
To be honest, this seems to be one more misinterpretation of the entire situation. Permit me to add a brief observation:
It is great you address the complaint and explain your point of view there. But at this moment, it has quite little to do with the events on the forum because no one except you and the player is aware of its content.
This is a separate forum though. That means none of your explanations sent by email to anyone are available on the forum, because no one here can access internal communication between the complaint mediator and the player for example.
The last time I urged you to address the players concerns here on the forum—by replying to the player and providing your point of view on matters not exclusive to the separate complaint thread, such as:
non-working limits
a name player mentioned
and according to the latest events, concerns about user reviews and deleted posts
Allow me to explain once more that the complaint thread is not comparable to the forum thread, and thus all points related to the complaint should stay in the complaint until the process has finished.
On the other hand, though, it makes sense to present a simple explanation of why you won't address complaint-related matters on the forum, which is particularly common.
Imagine that here on the forum, you present your approach to the whole community, displaying your capability to provide players with support or clear out things you disagree with in a friendly manner. So, in order to show your best, it is always good to respond to the forum-related matters on the forum.
Every time I advised you to explain concrete points to the player, I was talking about the forum and topics non-related to the complaint.
I hope this little summary helps you in the future.
Have an amazing Sunday!
Автоматичний переклад.