ФорумКазиноFavoritoBet Casino - загальне обговорення

FavoritoBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 місяць тому від artemsl2000
|
3440 переглядів 117 відповідей |
|
1...5 6 7
1 тиждень тому

Отже, тепер ви офіційно визнали під час обговорення, що передаєте дані гравців іншим казино. Якщо ти збираєшся збрехати, то, будь ласка, старайся більше. Те, що ви робите, щоб отримати кілька євро, смішно. Крім того, я нікого не ображаю на національному рівні, є багато приємних і порядних людей з Балкан, деякі з яких є моїми друзями, але ні. Вони з Хорватії/Сербії та частково представлені окремими людьми з Німеччини. Я просто хочу сказати гравцям, звідки вони ведуть свої тіньові тренування.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отже, тепер ви офіційно визнали під час обговорення, що передаєте дані гравців іншим казино. Якщо ти збираєшся збрехати, то, будь ласка, старайся більше. Те, що ви робите, щоб отримати кілька євро, смішно. Крім того, я нікого не ображаю на національному рівні, є багато приємних і порядних людей з Балкан, деякі з яких є моїми друзями, але ні. Вони з Хорватії/Сербії та частково представлені окремими людьми з Німеччини. Я просто хочу сказати гравцям, звідки вони ведуть свої тіньові тренування.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шановний yasin61,

У нас є чіткі докази того, хто поширює неправдиву інформацію, і ми стоїмо за своїми заявами. Звичайно, ми не будемо брати участь у дискусіях про те, хто є хто на основі етнічного походження чи походження. Такі дискусії нижче нашого рівня, і ми в них не беремо участі.

Крім того, ми стурбовані вашим психічним благополуччям і радимо вам звернутися за допомогою, якщо ви відчуваєте стрес або стикаєтеся з будь-якими проблемами. Нашою метою завжди було професійне управління платформою та забезпечення безпечного середовища для наших користувачів.

Якщо у вас виникли додаткові запитання чи сумніви, зв’яжіться з нами.

З повагою,


Команда FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я стежу за цією дискусією з самого початку, і, з усією повагою, я вважаю, що настав час її закінчити.

Я раджу обом сторонам заспокоїтися та зосередитися на скарзі, а не на цьому після обміну.

Представник казино не буде ділитися подробицями на форумі з поважної причини. Це виключно мета ланцюжка скарг. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈Я хочу бути досить чітким щодо цього.

Однак, оскільки скарга не просунулася до точки, щоб ми просили казино надати пояснення, я не вважаю, що було б дуже погано сперечатися з гравцем щодо чогось настільки важливого в такий невідповідний час і в такому невідповідному місці.

Як бачить представник казино, скарга починалася з наступного: «Процес виведення коштів гравця затримується через надмірну кількість запитів KYC». Оскільки обидві сторони зайшли так далеко, нам важко знайти спільну мову на цьому форумі, тому я смиренно вважаю, що ми повинні залишити конкретику для скарги.


Ми витратимо деякий час, щоб подумати про те, що тут було сказано, і стримати свої емоції, тому що я щиро сподіваюся, що ви обоє погодитесь, що подальше обговорення на форумі не вирішить проблему.



Оскільки це переросло у відкриту суперечку, нинішня «розмова» абсолютно безпредметна.

Не могли б ви підтвердити, що тут більше не буде суперечок?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я стежу за цією дискусією з самого початку, і, з усією повагою, я вважаю, що настав час її закінчити.

Я раджу обом сторонам заспокоїтися та зосередитися на скарзі, а не на цьому після обміну.

Представник казино не буде ділитися подробицями на форумі з поважної причини. Це виключно мета ланцюжка скарг. https://casino.guru/favoritobet-casino-player-s-withdrawal-process-is 👈👈Я хочу бути досить чітким щодо цього.

Однак, оскільки скарга не просунулася до точки, щоб ми просили казино надати пояснення, я не вважаю, що було б дуже погано сперечатися з гравцем щодо чогось настільки важливого в такий невідповідний час і в такому невідповідному місці.

Як бачить представник казино, скарга починалася з наступного: «Процес виведення коштів гравця затримується через надмірну кількість запитів KYC». Оскільки обидві сторони зайшли так далеко, нам важко знайти спільну мову на цьому форумі, тому я смиренно вважаю, що ми повинні залишити конкретику для скарги.


Ми витратимо деякий час, щоб подумати про те, що тут було сказано, і стримати свої емоції, тому що я щиро сподіваюся, що ви обоє погодитесь, що подальше обговорення на форумі не вирішить проблему.



Оскільки це переросло у відкриту суперечку, нинішня «розмова» абсолютно безпредметна.

Не могли б ви підтвердити, що тут більше не буде суперечок?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шановна Радко,

Говорити, що представники казино не надали пояснень, некоректно. На обидві електронні адреси, вказані у скаргах, надіслано пояснення. Будь ласка, перевірте

Щодо нас, то цю дискусію можна закрити.

З повагою,


Команда FavoritoBet

Автоматичний переклад.
FavoritoBet Casino
1 тиждень тому

Шановний представник казино!

Я цього не казав; мені шкода

Чесно кажучи, це ще одне неправильне тлумачення всієї ситуації. Дозвольте мені додати коротке зауваження:

Чудово, що ви звернулися до скарги та виклали там свою точку зору. Але на даний момент це має мало спільного з подіями на форумі, тому що ніхто, крім вас і гравця, не знає про його зміст.

Але це окремий форум. Це означає, що жодне з ваших пояснень, надісланих нікому електронною поштою, недоступне на форумі, тому що, наприклад, ніхто тут не може отримати доступ до внутрішнього зв’язку між посередником зі скаргами та гравцем.

Минулого разу я закликав вас розглянути проблеми гравців тут, на форумі, — відповівши гравцеві та висловивши свою точку зору з питань, які не стосуються окремої теми скарг, наприклад:

неробочі межі

названий гравець

і, згідно з останніми подіями, занепокоєння щодо відгуків користувачів і видалених публікацій


Дозвольте мені ще раз пояснити, що тема скарги не порівнюється з темою форуму, і тому всі пункти, пов’язані зі скаргою, повинні залишатися в скарзі, доки процес не завершиться.

З іншого боку, має сенс надати просте пояснення того, чому ви не будете розглядати питання, пов’язані зі скаргами, на форумі, який є особливо поширеним.

Уявіть собі, що тут, на форумі, ви представляєте свій підхід усій спільноті, демонструючи свою здатність надавати гравцям підтримку або дружньо вирішувати речі, з якими ви не згодні. Отже, щоб показати себе якнайкраще, завжди добре відповідати на питання, пов’язані з форумом, на форумі.

Кожен раз, коли я радив пояснити гравцеві конкретні моменти, я говорив про форум і теми, не пов'язані зі скаргою.

Сподіваюся, цей короткий підсумок допоможе вам у майбутньому.

Чудової неділі!


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Привіт, як бачите, розмови не дуже допомагають, тому що казино все заперечує, незважаючи на докази. Так, я тут не для того, щоб сперечатися, а щоб отримати свої гроші. Дивно, що це казино спочатку хоче мій податковий номер і купу інших документів від 25.10, а потім відхиляє моє зняття, оскільки фішки нібито не працюють як зняття коштів, навіть якщо я вніс на них депозит і також вибрав їх для зняття, і нарешті блокує мій рахунок після Я сказав, що доведу, що обмеження не працюють (28.10). А тепер вигадують історію про подвійні рахунки, що знову брехня. Так, я більше не буду тут сперечатися, ми розберемося в моїй скарзі, де ви побачите, що я правий.

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Шановна Радко,


Ми не будемо далі коментувати цю тему. Ми надали необхідні докази, і наше казино працює відповідно до всіх галузевих стандартів. Ми тут, щоб розважати та підтримувати наших гравців. Ми не реагуємо на шантаж чи шахрайство.


З повагою,

Команда FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отже, ви можете обговорювати речі тут, на форумі, я не сперечаюся. Форум також має бути способом для гравців почути досвід інших гравців. Favoritobet від Games & More BV, а також Chipstars.bet, який також належить Games and more BV, показують підозріло схожу схему. Також є деякі скарги на інших сайтах, таких як Casinomeister або Askgambler, де гравців просять надати такі документи, як завірені копії, податкові номери тощо після внесення 100 або 200 і виграшу, що перевищує депозит. Якщо гравці успішно надіслали ці документи, виплата відхиляється, і в гру вступає афера з дублікатами облікових записів. Спочатку вони запитують приватні дані, наприклад, з документів, потім не платять і продовжують брехати про дублікати рахунків. Так, про це можна прочитати в Інтернеті. І так, вони належать Chipstars.bet. Якщо ви запитуєте стенограму чату у Favoritobet, вона надсилається електронною поштою, а відправником є ​​електронна адреса Chipstars.bet. Я кажу їм, що хочу лише свої гроші, але чесно кажучи, я повинен захистити інших гравців від цього шахрайства. 1000 євро для мене не багато, але для них це. Просто вибрали не того гравця, з яким це не так легко виходить. І як завжди можу все довести, якщо хтось хоче це побачити :) Я не просто говорю з порожніми претензіями.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 тиждень тому

Я вважаю, що було б справедливо залишити це на розгляд скарги, щоб показати нам, що сталося, а що ні.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт! Те, про що я тут розповідаю, не має нічого спільного з моєю скаргою. Зараз є багато скарг на Games & more bv, і це слід згадати, щоб гравці не потрапили в цю пастку

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вважаю, що було б справедливо залишити це на розгляд скарги, щоб показати нам, що сталося, а що ні.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ми вважаємо, що згадка про компанію, яка керує 50 брендами казино, може бути не найкращим у цьому контексті. Крім того, ми вважаємо, що люди, які мають справу з проблемами залежності або проблемами психічного здоров’я, повинні шукати допомоги у більш відповідних місцях для лікування.

Автоматичний переклад.
FavoritoBet Casino
1 тиждень тому

50 брендів казино😂😂😂 у них серйозні проблеми, а не у мене. І щоб ви знали, тут, на Casinoguru, це лише початок для них. Вони мали достатньо шансів відповісти на електронні листи, відповісти на запитання гравців і просто приховували та вигадували брехню. Вони так явно обманюють людей, і, як я бачу, вони створили фальшиві відгуки на Trustpilot. Якщо жоден гравець не дає їм хорошу оцінку, вони роблять це самі за допомогою цих фальшивих відгуків. Ось такі вони жалюгідні. Як я вже сказав, це лише початок. Мене хочуть обдирати, не зі мною! Вони переступили межу і пограбували мене, і тепер ви бачите, як я викриваю їх компанію в Інтернеті за допомогою їхньої брехні. Я не брешу в Інтернеті, тільки правду і те, як вони ставляться до гравців! Вони самі винні

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ми розуміємо, що деякі люди можуть зіткнутися з проблемами, пов’язаними із залежністю та психічним здоров’ям. Якщо хтось вирішить продовжувати ділитися своїм досвідом на форумах, це його повне право; однак такі дії не вплинуть на нашу діяльність і не змусять нас здійснювати необґрунтовані платежі.


Наша команда завжди прагне відповідати на запити прозоро та з повагою до всіх користувачів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ми вважаємо, що згадка про компанію, яка керує 50 брендами казино, може бути не найкращим у цьому контексті. Крім того, ми вважаємо, що люди, які мають справу з проблемами залежності або проблемами психічного здоров’я, повинні шукати допомоги у більш відповідних місцях для лікування.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шановне казино, цей пост був гарною порадою для гравця. З усією повагою, можливо, ви можете подумати про свою попередню думку не брати участі в цій розмові.


Мене справді хвилює зображення, яке ви тут показуєте, спробуйте зробити те саме, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Опубліковано yasin61 видалено адміністратором Radka
Причина: Образливий вміст
Radka
1 тиждень тому

Радко, я думаю, що приємно, як ти аплодуєш казино😁

Автоматичний переклад.
Опубліковано yasin61 видалено адміністратором Radka
Причина: Образливий вміст
Опубліковано yasin61 видалено адміністратором Radka
Причина: Образливий вміст
yasin61
1 тиждень тому

Шановний користувач!

Чесно кажучи, було цілком зрозуміло, що ваш профіль тут забанять, щойно чергову вашу скаргу визнають необґрунтованою, оскільки, згідно з нашими висновками, ви продовжуєте відкривати кілька акаунтів у казино.

Мені прикро бачити, що ти став озлобленим і мстивим і не можеш прийняти реальність.

Слід зазначити, що скаргу щодо цих розмов було відхилено з наступним зверненням:

"Після розгляду всіх доказів, наданих казино, ми повинні продовжити закриття цієї скарги. Ми отримали чіткі докази того, що під вашим іменем було створено кілька облікових записів, що суперечить умовам і положенням казино. Таким чином, казино відповідає своїм права на конфіскацію виграшів і блокування всіх пов’язаних облікових записів.

Будь ласка, пам’ятайте, що в будь-якому онлайн-казино суворо заборонено створювати більше одного облікового запису ».

Ваш обліковий запис заблоковано через вашу надмірну поведінку та образливі та образливі звинувачення. Відповідно до скарги, скажімо так, виявилося, що ви тут лежали.

Автоматичний переклад.
artemsl2000
1 тиждень тому

че там темка какая то по этой линии двигаешься?

1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого