ФорумКазиноFavoritoBet Casino - загальне обговорення

FavoritoBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 місяць тому від artemsl2000
|
2747 переглядів 115 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
1 тиждень тому

Привіт, тут ви бачите, що я написав цей електронний лист на favoritobet 25.10.2024, один із багатьох, а також на A адреса електронної пошти. Відтоді немає відповіді, а сьогодні 3 листопада 2024 року. У чаті мені завжди кажуть писати електронні листи, але так, на них ніколи не відповідають. Просто не обманюйте гравців і будь-кого, хто підтримує такий тип Поведінка казино також підтримує невиплату чесно виграних грошей. file

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Крім того, було б несправедливо не дозволити мені подати ще одну скаргу, оскільки одна скарга стосується моїх грошей, які казино наразі відмовлялося мені виплачувати, а інша стосується порушення лімітів казино, що означало, що Я та інші гравці могли втратити більше грошей. І чому мій огляд казино не публікувався більше тижня?

Автоматичний переклад.
yasin61
1 тиждень тому

Шановний гравець,

Не соромтеся додати всі свої проблеми в одну скаргу. Особа, відповідальна за процес, надасть вам додаткові консультації щодо всіх пов’язаних питань. Але дякуємо, що тримаєте нас в курсі. Я не бачив більше відповідей від представника казино тут, на форумі. Я припускаю, що ми повинні залишити ці запитання відкритими, доки не буде належним чином пояснено через скаргу.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Мені просто смішно, що ніхто тут або в моїй скарзі не просить казино надати виписку. Казино та ви знаєте, що з 25 жовтня 2024 року у мене не вистачає 1000 євро, які я скасував під час запиту на зняття коштів, але вони не були зараховані назад на мій рахунок. Казино було повідомлено в той же день, я завантажив усі документи, які вимагалися, і незважаючи на це, ні тут, ні в моїй скарзі, ніхто не запитує казино, що сталося з моїми грошима або де гроші. Так, але це, здається, зовсім не має значення, що мої гроші зникли, а казино не відповідає.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 тиждень тому

Шановний гравець,

Посередник обов'язково «запитає» казино, але, по-перше, той, хто скаржиться, ваша черга підкріпити всі свої претензії докладними поясненнями та доказами. Лише після цього скарга переходить на наступний етап, як тільки з’являється можливість протистояти будь-кому.

Цей посібник, присвячений скаргам 👈, справді варто прочитати.

Крок 1 : Гравець заповнює форму скарги та надсилає її.

Крок 2 : ми аналізуємо скаргу та відповіді гравців у формі та розглядаємо казино та його умови та умови.

Крок 3 : ми пишемо опис скарги для нашої системи та ставимо гравцеві додаткові запитання, щоб усе добре зрозуміти.

Крок 4 : На основі всього, що ми знаємо, ми намагаємося дати пораду гравцеві, щоб побачити, чи можна легко вирішити ситуацію, не звертаючись до казино.

Крок 5 : Якщо це необхідно, ми запрошуємо казино приєднатися до розмови та надати свою точку зору.


Це ще не зовсім закінчилося, тому тримайтеся. Однак я усвідомлюю, що для досягнення дна потрібен час. Я думаю, що ви можете звільнитися від помилкових очікувань, якщо ви знайдете час, щоб ближче ознайомитися з принципом роботи скарг. Наприклад, чи знаєте ви, що кожна зацікавлена ​​особа має сім днів на відповідь у скарзі?

Просто спостереження.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так, я знаю, що кожен має 7 днів, щоб відповісти, але оскільки казино не просили прокоментувати, у нього було значно більше часу. У моїй скарзі понад 7 днів тому були докази того, що мені не вистачає 1000 євро, але досі жодних заходів щодо казино не було. Необхідність запитати в казино, безумовно, величезна, якщо ви хочете, тому що мені не вистачає 1000 євро протягом 11 днів і з тих пір я не отримав жодної відповіді від казино. Тому я не думаю, що це нормально.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
yasin61
1 тиждень тому

Чесно кажучи, це не точно. Навіть представник, який намагався зв’язатися з вами тут, не знав про вашу скаргу, як ви могли виявити. Ви помітили, що він згадав різні проблеми щодо вашої відповіді? Тому ні. Згідно з довідником, щоб переглянути дані, казино має бути запрошено приєднатися до скарги. не хвилюйся

Можливо, завдяки вашій активності тут вони тепер знайомі з вами та проблемою, тому було б доцільно зберегти деталі для скарги, коли казино отримає запрошення. Для мене це має сенс.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Шановний yasin61,


Хочу звернути вашу увагу на те, що ми вважаємо таку поведінку спробою шантажу та вимагання, що є неприпустимим. Ми очікуємо, що ви припините це негайно. Якщо так триватиме й надалі, ми будемо змушені вжити подальших заходів.


З повагою


Команда FavoritoBet

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я тут нікого не шантажую. Але я хочу моїх грошей. Я безуспішно намагаюся зв’язатися з вами 11 днів. Ви можете написати мені електронний лист, щоб ми нарешті могли знайти рішення, і я міг отримати свої гроші. Все було б так легко, якби я отримав свої гроші і вся ця справа закінчилася... але справа в тому, що я досі не маю своїх 1000 євро.

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
favoritobet
1 тиждень тому

с чего вы взяли что у меня дублирующий аккаунт вообще? я даже верификацию не прошел и не играл, я только сделал депозит, а вы его украли. Я первый раз столкнулся с такой печальной ситуацией, когда казино крадет депозиты.

yasin61
1 тиждень тому

они всем приписывают несколько аккаунтов и воруют деньги. Я не один такой

yasin61
1 тиждень тому

Вы хоть поиграть успели, меня заблокировали сразу после депозита)

artemsl2000
1 тиждень тому

Привіт,

Враховуючи інтенсивність усього цього обміну, ви можете також подати власну скаргу. як ти думаєш

На мою думку, це може бути більш вигідним. Я буду тут, щоб відповісти на ваше запитання, якщо ви віддаєте перевагу.


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

спасибо, жалоба подана

FavoritoBet Casino
1 тиждень тому

"Я хотів би повідомити вам, що ми вважаємо таку поведінку спробою вимагання, що є неприйнятним. Ми очікуємо, що ви негайно припините це. Якщо це триватиме, ми будемо змушені вжити подальших заходів.




З повагою




Команда FavoritoBet"


Які ще заходи? Мені не виплачують гроші 13 днів, не відповідають на електронну пошту 13 днів, в чаті кажуть, що перешлють (мінімум 4 рази), але так і не відповідають. Я сприймаю це як погрозу з їхнього боку, що вони хочуть на мене людей нацькувати, наприклад, чи як це розуміти? Але, на щастя, я добре підготовлений, вони з Games & More Bv, а не з одного казино з кількома людьми. Завдяки VIP-відділам, номери мобільних телефонів яких у вас також є, а не лише у Favoritobet, ви можете розслідувати, якщо трапиться щось дивне, і тепер про це дізнаються ті, хто навколо мене! Якщо хтось скаже мені, що будуть подальші наслідки, якщо те чи те... навіть якщо вони не виплатять мені гроші, не відповідатимуть мені, тоді вони повинні пояснити, що вони мають на увазі під цим. Це явно загроза

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тому тепер я повинен чітко висловити свою думку щодо відгуків користувачів. На мій погляд, дуже ймовірно, що лише один із 6 відгуків користувачів є справжнім і не належить Favoritobet. Дивно, що, окрім користувача Kokoloriker, усі 5 користувачів оглядів зареєструвалися зовсім недавно і оцінили лише Favoritobet. І раптом вони щогодини з’являються тут в обговоренні. Кожен може сформувати власну думку, і я так бачу це, і я не кажу, що це 100% правда.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Крім того, Favoritobet все ще має мої 1000 євро, не виплачує їх, не відповідає протягом 13 днів. але! Тут, на Casinoguru, Favoritobet дякує користувачам, і це було, наприклад, 4 дні тому. Зрозуміло, що вони не відповідали мені 13 днів, але тут 4 дні тому на Casinoguru вони дякують користувачам і кажуть, як швидко вони нібито виплачують гроші тощо.

Автоматичний переклад.
yasin61
1 тиждень тому

Я тоже заметил, как после наших претензий сразу появилось вдруг несколько игроков с хорошими отзывами) причем сразу толпой появились

Змінено автором 1 тиждень тому
1 тиждень тому

Шановна команда Radka та Casino Guru!

Дякуємо за детальні вказівки та підтримку в обговоренні поточних дискусій на форумі. Ми цінуємо надану інформацію щодо ефективної взаємодії з гравцями та підтримки конструктивного підходу.

Базуючись на вашій пораді, ми докладатимемо більш узгоджених зусиль, щоб безпосередньо вирішити проблеми кожного гравця, пункт за пунктом, щоб забезпечити прозоре роз’яснення всіх непорозумінь. Ми усвідомлюємо важливість конкретної відповіді на кожне порушене питання та розуміємо, що загальні заяви можуть бути недостатніми для досвідчених користувачів форуму. Ми прагнемо покращити наші відповіді, зосереджуючись на конкретних деталях, які вони висвітлюють, і водночас уникаємо поспішних висновків щодо їхніх намірів чи кількох облікових записів.

Ваша пропозиція розглядати гравця не як супротивника, а як іншу особу, яка шукає рішення, є проникливою, і ми намагатимемося підходити до них із співчуттям і готовністю знайти спільну мову. Крім того, ми розуміємо цінність підключення дискусій на форумі до офіційного процесу розгляду скарг, і ми будемо обережні, щоб зберегти конфіденційну інформацію.

Щодо занепокоєння щодо авторства ланцюжка, дякую за роз’яснення, що дотримання нейтральної позиції в цьому просторі є важливим. Ми працюватимемо в рамках цих вказівок і продовжуватимемо підтримувати відкритий діалог без ескалації напруженості.

Ще раз дякую за підтримку.

З повагою,

Меліна

Команда FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я тоже заметил, как после наших претензий сразу появилось вдруг несколько игроков с хорошими отзывами) причем сразу толпой появились

1 тиждень тому

Привіт artemsl2000,

Дякую, що підняли це питання. Як ви, мабуть, знаєте, FavoritoBet має сувору політику щодо дублікатів облікових записів. Ми докладаємо значних зусиль, щоб забезпечити чесне та безпечне середовище для всіх гравців, що включає моніторинг будь-яких дублікатів або підозрілих дій.

Наша мета — створити рівні умови гри, де кожен гравець має рівні можливості та дотримується однакових високих стандартів. Якщо ви хочете обговорити щось конкретне, зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб забезпечити прозорий і шанобливий досвід для всіх.

У FavoritoBet ми прагнемо запропонувати приємний, безпечний і справжній досвід для всіх наших гравців. Ми зосереджені на зміцненні довіри з нашою спільнотою, не піддаючись тиску чи потураючи сумнівним діям.

З повагою,

Меліна

Команда FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого