Шановний yasin61,
Ми неодноразово відповідали на ваші запитання та прояснили ситуацію щодо вашого облікового запису. Ми хотіли б нагадати вам, що ви зареєстрували кілька облікових записів на нашій платформі, що суперечить нашим Умовам використання. Як зазначено в нашій політиці, у таких випадках ми маємо право запросити додаткову документацію для підтвердження вашої особи.
Ми хотіли б повідомити вам, що ми надали всі відповідні докази та інформацію команді Casino Guru, і що цей процес повністю відповідає нашим правилам. Ми також помітили, що ви залишили негативні відгуки для інших операторів, що може свідчити про певні проблеми у вашому ігровому досвіді.
Якщо ви відчуваєте потребу в підтримці або вважаєте, що зіткнулися з проблемами, пов’язаними з відповідальною грою, будь ласка, зв’яжіться з нами. Ми тут, щоб надати допомогу та поради щодо відповідальної практики гри.
Ми хотіли б повідомити вам, що, згідно з нашими даними, у вас є зафіксований випадок самовиключення на одній із наших партнерських платформ через проблеми, пов’язані з відповідальною грою. У нас є документація про цю дію, яка відповідає нашій політиці підтримки клієнтів, яким може знадобитися допомога.
Ми розуміємо, що ви просите виплату; однак важливо підкреслити, що згідно з нашими правилами у виплатах може бути відмовлено у випадках, коли є явні відхилення від наших умов. На жаль, ваші подальші наполягання на виплаті, яка не відповідає нашим правилам, не призведуть до позитивного результату.
З повагою
Команда FavoritoBet
Dear yasin61,
We have responded to your questions multiple times and clarified the situation regarding your account. We would like to remind you that you have registered multiple accounts on our platform, which is against our Terms and Conditions. As outlined in our policies, in such cases, we have the right to request additional documentation to confirm your identity.
We would like to inform you that we have provided all relevant evidence and information to the Casino Guru team, and that this process is in full compliance with our regulations. We have also noticed that you have left negative reviews for other operators, which may indicate certain issues in your gaming experience.
If you feel the need for support or believe you are facing challenges related to responsible gaming, please feel free to reach out to us. We are here to provide assistance and guidance on responsible gaming practices.
We would like to inform you that, according to our records, you have a recorded case of self-exclusion on one of our partner platform due to challenges related to responsible gaming. We have documentation of this action, which is in line with our policies supporting customers who may need assistance.
We understand that you are requesting a payout; however, it is important to emphasize that, according to our rules, payouts may be denied in cases where there are clear deviations from our terms and conditions. Unfortunately, your continued insistence on a payout that does not comply with our rules will not lead to a positive outcome.
Regards
FavoritoBet Team
Автоматичний переклад.