ФорумКазиноFavoritoBet Casino - загальне обговорення

FavoritoBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 місяць тому від artemsl2000
|
842 переглядів 56 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
Radka
2 дн. тому

Ви бачите моє відео і бачите, що саме відбувається, як ви можете не судити про щось подібне? І чи варто звертатися до казино???? Я робив це кілька днів тому, вони ігнорували мене та брехали мені, більше нічого

Автоматичний переклад.
yasin61
2 дн. тому

Здається, ми знову ходимо по колу, тому я дозволю скаргі розглянути це.

Приємного дня, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Мені просто цікаво, яку історію зараз придумають. І Favoritobet вже сто разів казав мені, що я повинен звернутися до їхньої підтримки. І як завжди, просто зайшла в чат і поки писала, служба підтримки знову закрила чат. Ця брехня просто чудова.

Автоматичний переклад.
yasin61
учора

Привіт,

Це теж те, що я хотів би зрозуміти. У будь-якому випадку, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді.

Давайте подивимося, що вийде зі скарги, чи отримаємо ми тут, на форумі, детальну відповідь.

Щодо відео, яке, як видається, викликає у вас головне занепокоєння, я вже висловив свою думку, і я знаю, що інструмент несправний. У вас все ще не працює?

Щось подібне, очевидно, повинно працювати, і потрібно багато працювати, щоб виправити це, якщо це не так. Але я справді не знаю, чого ви від нас очікуєте. Оскільки це казино є новим, як ви, безсумнівно, знаєте, гральна спільнота не знайома з його функціями і повинна чекати, поки вони будуть перевірені часом. Як ви намагалися уявити, непрацюючі ліміти є проблемою, але вони навряд чи є нечесною практикою самі по собі.

Сподіваюся, ви тепер розумієте, що ми не можемо покарати казино навіть за часткове обмеження непрацюючих безпечних обмежень, якщо хтось не зможе продемонструвати, що за цим стоїть злий умисел – використовується проти гравців. Чудово, що ви так готові поділитися тим, як справи йдуть у казино з цією проблемою, оскільки, як я вже казав, це найважливіше.

Наразі це поганий досвід користувача, який, якщо підключити, можна було б розглянути через скаргу. Просто спробуйте уникнути втрати будь-яких інших грошей, будь ласка.


Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

О, і тепер це саме те, що ви собі уявляли. О, казино нове, тому це не проблема, що ліміти ще не працюють. О, і обмеження, які не працюють, не є нечесною практикою. Вони знову захищають казино. І ні, моя головна турбота – мої вкрадені 1000 євро. І, будь ласка, видаліть плюс на сторінці рейтингу вашого казино з багатьма інструментами для відповідальної гри. Це зовсім неправда...

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

Тож тепер це казино раптово хоче більше документів, я вже завантажив те, що хотіли ці люди, але, звичайно, вони продовжують вигадувати все нові й нові нісенітниці. Посвідчення особи, посвідчення особи з селфі, підтвердження оплати, виписка з банківського рахунку/підтвердження адреси та навіть мій податковий номер було завантажено. Все як просили раніше. Тепер я отримую електронний лист із повідомленням, що вони хочуть більше документів. Я зайшов у чат і хотів запитати, які документи, а потім вони закрили чат. Це їхня практика, але так, ви ставите такому новому казино оцінку 7,3 file

Змінено автором учора
Автоматичний переклад.
учора

О, і тепер це саме те, що ви собі уявляли. О, казино нове, тому це не проблема, що ліміти ще не працюють. О, і обмеження, які не працюють, не є нечесною практикою. Вони знову захищають казино. І ні, моя головна турбота – мої вкрадені 1000 євро. І, будь ласка, видаліть плюс на сторінці рейтингу вашого казино з багатьма інструментами для відповідальної гри. Це зовсім неправда...

Автоматичний переклад.
23 год. тому

Знову ж таки, чесно кажучи, здається, ви не зрозуміли моєї відповіді. Наприклад, я не сказав те, що ви кажете, я зробив.

Давайте проігноруємо це.

Плюс буде розглянуто командою даних, враховуючи, що ви надіслали відео. Вибачте, будь ласка, за мої манери, але мушу додати: було б добре, якби ви хоч раз зосередилися на тому, що вже було сказано.

Решту відпущу до скарги, тому що з вами справді важко спілкуватися.

Не сприймайте це особисто, будь ласка.

Автоматичний переклад.
учора

Тож тепер це казино раптово хоче більше документів, я вже завантажив те, що хотіли ці люди, але, звичайно, вони продовжують вигадувати все нові й нові нісенітниці. Посвідчення особи, посвідчення особи з селфі, підтвердження оплати, виписка з банківського рахунку/підтвердження адреси та навіть мій податковий номер було завантажено. Все як просили раніше. Тепер я отримую електронний лист із повідомленням, що вони хочуть більше документів. Я зайшов у чат і хотів запитати, які документи, а потім вони закрили чат. Це їхня практика, але так, ви ставите такому новому казино оцінку 7,3 file

Автоматичний переклад.
23 год. тому

Як ви, очевидно, знаєте, нам потрібно більше, ніж ця проблемна розмова, щоб змінити рейтинг казино. Тепер ви є золотим учасником, що є ідеальним відображенням вашої активної участі на форумі, і більшість цих аспектів вам уже пояснено. Мені справді потрібно про це нагадувати?

Оскільки ви намагаєтеся спотворити чи спотворити будь-що, щоб відповідати вашим планам, я також припиняю наше спілкування, якщо бути максимально чесним. Можливо, те, що сталося до закриття згаданого раніше чату, також дасть пояснення.

У будь-якому випадку. Цього достатньо, як на мене. Я сподіваюся, що скарга буде прийнята.

Автоматичний переклад.
21 год. тому

Я нічого не перекручую, все, що я кажу, правда і я можу це довести. Наведіть мені приклади того, де я перекручую речі, де я образливий чи щось інше. Справа в тому, що казино стверджувало, що їхні ліміти працюють, я зміг довести, що це не так. Вони дуже неохоче і, запитавши кілька разів, підтвердили, що я мав рацію. І коли гравець може щось довести, казино захищається такими заявами, як: «Оскільки це казино є новим, як ви, безсумнівно, знаєте, співтовариство азартних ігор не знайоме з його функціями і має чекати, доки вони зарекомендують себе з часом. як ви намагалися уявити, порушення обмежень є проблемою, але вони навряд чи є нечесною практикою самі по собі». О, не біда, це нове, тому це не проблема і не є нечесною практикою. Чи варто подавати нову скаргу на те, що ці ліміти не спрацювали, і в результаті я втратив гроші? І я не буду видаляти жодні повідомлення на форумі чи свою скаргу. Це повинно залишатися видимим для всіх, і поки що я зберіг усю дискусію тут на відео та знімках екрана на випадок, якщо вони придумають заблокувати мене тут. Інші платформи також спостерігають за цим і позначають інших людей як злочинний сайт. Це висловлювання інших гравців про Casinoguru.

Автоматичний переклад.
21 год. тому

Тож мені потрібні конкретні приклади того, де я перекручую та/або фальсифікую речі. Наведіть мені приклади. Саме те, що сталося, полягає в тому, що мої гроші не виплатили, казино захищали, применшуючи ліміти, які не працювали, і ви зобразили мене як людину, яка перекручує та фальсифікує речі. Для мене сфальсифікований означає, що я поширюю брехню, якщо ви це кажете, то наведіть мені приклад. І куди мені крутити речі? Якщо ви не можете надати жодних доказів, то вам слід припинити робити заяви проти мене.

Змінено автором 21 год. тому
Автоматичний переклад.
Radka
21 год. тому

Що сталося до того, як вищезгаданий чат було закрито? Будь ласка, поясніть мені це

Автоматичний переклад.
21 год. тому

Що сталося до того, як вищезгаданий чат було закрито? Будь ласка, поясніть мені це

Автоматичний переклад.
2 год. тому

Очевидно, що ми ще не розуміємо один одного в багатьох суттєвих моментах. Чесно кажучи, я не впевнений, чи переклад на німецьку чи ваша точка зору постійно спричиняє цей час. Перегляньте всю розмову з самого початку та поміркуйте над тим, як ви поводилися з іншими людьми та надана інформація. Мені доводиться витрачати багато часу на пояснення кожного випадку неправильного розуміння моїх попередніх відповідей, які ви використали проти Casino Guru або казино. Інші люди вільні робити власні судження про вашу присутність тут, ваші наміри та ясність вашої поведінки.

«Що сталося до того, як вищезгаданий чат було закрито?» Власне, це питання я вам задавав. Ви бачите? Цього разу ще один випадок непорозуміння.

Я б запропонував залишити цю проблему на розгляд скарги, оскільки здається, що представник казино більше не зацікавлений брати участь, за умови, що це явно поза межами ваших і моїх можливостей невимушено обговорити це питання.

Будь тобі добре.


Автоматичний переклад.
2 год. тому

Очевидно, що ми ще не розуміємо один одного в багатьох суттєвих моментах. Чесно кажучи, я не впевнений, чи переклад на німецьку чи ваша точка зору постійно спричиняє цей час. Перегляньте всю розмову з самого початку та поміркуйте над тим, як ви поводилися з іншими людьми та надана інформація. Мені доводиться витрачати багато часу на пояснення кожного випадку неправильного розуміння моїх попередніх відповідей, які ви використали проти Casino Guru або казино. Інші люди вільні робити власні судження про вашу присутність тут, ваші наміри та ясність вашої поведінки.

«Що сталося до того, як вищезгаданий чат було закрито?» Власне, це питання я вам задавав. Ви бачите? Цього разу ще один випадок непорозуміння.

Я б запропонував залишити цю проблему на розгляд скарги, оскільки здається, що представник казино більше не зацікавлений брати участь, за умови, що це явно поза межами ваших і моїх можливостей невимушено обговорити це питання.

Будь тобі добре.


Автоматичний переклад.
2 год. тому

Казино не хоче платити. Спробуйте будь-якою ціною. Просто придумуйте собі виправдання. Платформа казино має відреагувати на це. Не може бути так, щоб казино вигадувало одну брехню за одною

Автоматичний переклад.
Asafa
2 год. тому

Шановний користувач!

Ви помітили, що пост, на який ви відповіли, не для вас? Захоплююче спостерігати, як два німецькі гравці, які мають багато схожих деталей, змінюють один одного.

Але знову ж таки: не соромтеся подати скаргу, якщо у вас є якісь сумніви щодо будь-якого казино щодо невиплачених виграшів. Я пам’ятаю всі ваші дописи, включно з видаленими, і вважаю, що вони не тільки неймовірно схожі на Ясіні, але й не дають належного пояснення того, чому ви так сповнені рішучості вказувати всім нам, що робити.

Натомість, чи можете ви спокійно описати проблему, яка у вас виникла з цим казино? Тому що якщо ви цього не зробите, ваші широкі звинувачення є помилковими. Щоб ви знали.

Я зазвичай виявляю набагато більше співчуття в таких ситуаціях, але ви також не дуже ввічливі, як я сподіваюся, це бачить решта спільноти.


Автоматичний переклад.
Опубліковано Asafa Приховано Radka
Причина: Образливий вміст
Asafa
26 хв. тому

Прикро, що ми вже зайшли надто далеко.

Навіть якщо хтось не погоджується з нами чи нашими цінностями, рейтингами тощо, цей форум дає їм можливість висловити свою думку та, можливо, допомогти спільноті. Судячи з того, що ви показали досі, ви не дуже стурбовані правдою. Сподіваюся, ви розумієте, що немає сенсу навіть відповідати вам, доки ви продовжуєте звинувачувати нас або казино, вводити в оману надані раніше пояснення або відмовлятися надавати будь-які докази на підтримку ваших претензій.

У зв’язку з вашими вищезазначеними діями я змушений заблокувати ваш обліковий запис через вашу нешанобливу поведінку та неправдиві заяви.

Автоматичний переклад.
Radka
4 хв. тому

Представник казино та саме казино не були зацікавлені з самого початку. Вони просто ховаються і не платять. Казино може написати тут, чому воно не виплачує. Поважне казино точно так не поводиться.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого