Привіт,
Це теж те, що я хотів би зрозуміти. У будь-якому випадку, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді.
Давайте подивимося, що вийде зі скарги, чи отримаємо ми тут, на форумі, детальну відповідь.
Щодо відео, яке, як видається, викликає у вас головне занепокоєння, я вже висловив свою думку, і я знаю, що інструмент несправний. У вас все ще не працює?
Щось подібне, очевидно, повинно працювати, і потрібно багато працювати, щоб виправити це, якщо це не так. Але я справді не знаю, чого ви від нас очікуєте. Оскільки це казино є новим, як ви, безсумнівно, знаєте, гральна спільнота не знайома з його функціями і повинна чекати, поки вони будуть перевірені часом. Як ви намагалися уявити, непрацюючі ліміти є проблемою, але вони навряд чи є нечесною практикою самі по собі.
Сподіваюся, ви тепер розумієте, що ми не можемо покарати казино навіть за часткове обмеження непрацюючих безпечних обмежень, якщо хтось не зможе продемонструвати, що за цим стоїть злий умисел – використовується проти гравців. Чудово, що ви так готові поділитися тим, як справи йдуть у казино з цією проблемою, оскільки, як я вже казав, це найважливіше.
Наразі це поганий досвід користувача, який, якщо підключити, можна було б розглянути через скаргу. Просто спробуйте уникнути втрати будь-яких інших грошей, будь ласка.
Hello,
This is also something I would like to understand. In any case, please use the reply button anyway.
Let's see what comes out of the complaint, though, or whether we get a detail-driven answer here on the forum.
Regarding the video, which appears to be your main concern, I already expressed my opinion, and I am aware that the tool is broken. Is it still not working for you?
Something like this should obviously work, and a lot of work should be done to fix it if it doesn't. But I really do not know what you are expecting from us. Since this casino is new, as you are undoubtedly aware, the gambling community is unfamiliar with its features and must wait for them to be proven by time. As you attempted to imagine, nonworking limits are a problem, but they hardly constitute an unfair practice on their own.
I hope you now understand that we cannot penalize a casino for even partially binding itself to non-working safer limits unless someone can demonstrate that there is a malicious intent behind that - used against players. It is great that you are so willing to share how things operate at the casino with the problem because, as I have stated, that is what matters most.
It is currently a poor user experience - which, if connected, could be looked into through the complaint. Just try avoiding losing any other money, please.
Автоматичний переклад.