ГоловнаФорумКазиноFavoritoBet Casino - загальне обговорення

FavoritoBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 міс. тому від artemsl2000
|
5 246 переглядів 120 відповідей |
|
1 2 3...7
1 місяць тому

Шановна команда Casinoguru, я хотів би, щоб ви переглянули моє відео, де я доводжу, що ліміти казино не працюють, і це доводить, що це казино постійно бреше. Дайте мені адресу, куди я можу надіслати це, а потім підтвердьте тут, на форумі, що ці обмеження не працюють

Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Привіт,

будь ласка, надішліть відео групі даних - бажано за допомогою функції "оновити нас"

file

Однак, наскільки я розумію, така інформація ідеальна для форуму, оскільки вона не включена в сам огляд казино. Будь ласка, перевірте вкладки:

https://casino.guru/favoritobet-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

https://casino.guru/favoritobet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Проте дякую за ваш внесок; Команда даних напевно зацікавиться.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://youtu.be/9a2ZiFxUJJ0?feature=shared




Тут ви можете побачити підроблені ліміти. До вашої інформації, коли я сказав, що маю докази того, що ліміти підроблені, Favoritobet негайно заблокував мій обліковий запис. Це просто дурість, що я вже задовго до цього все записав. Так що таке Favoritobet, хто тут бреше? Так, і я хочу отримати свої 1000 євро. Не кради мої гроші. Коли у мене будуть гроші, я подумаю про видалення своїх тем тощо. Інакше я продовжу користуватися Trustpilot, Twitter, Facebook, Instagram тощо. Я зробив депозит без бонусу, виграв, завантажив усі документи, і вони мовчали кілька днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Зараз я завантажив відео сюди. Є посилання на YouTube, де я маю відео, тому що я не можу вставляти відео тут. Це доказ того, що казино бреше. Насправді мене хвилюють лише мої 1000 євро, які вони повинні мені виплатити, але якщо люди думають, що можуть грати зі мною в ігри, я це зроблю. Якщо вони не захочуть публікувати відео, то я зроблю це на Trustpilot з посиланням, що тут усе приховують.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
FavoritoBet Casino
1 місяць тому

Усім гравцям і команді Casinoguru просто перегляньте мій короткий запис на YouTube, де ви можете побачити фальшиві ліміти. Просто введіть Favoritobet на YouTube, і з’явиться короткий запис тривалістю 48 секунд. Погана брехня Team Favoritobet, як і всі інші речі, які ви говорите.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://youtu.be/9a2ZiFxUJJ0?feature=shared




Тут ви можете побачити підроблені ліміти. До вашої інформації, коли я сказав, що маю докази того, що ліміти підроблені, Favoritobet негайно заблокував мій обліковий запис. Це просто дурість, що я вже задовго до цього все записав. Так що таке Favoritobet, хто тут бреше? Так, і я хочу отримати свої 1000 євро. Не кради мої гроші. Коли у мене будуть гроші, я подумаю про видалення своїх тем тощо. Інакше я продовжу користуватися Trustpilot, Twitter, Facebook, Instagram тощо. Я зробив депозит без бонусу, виграв, завантажив усі документи, і вони мовчали кілька днів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт знову

Я переконаний, що ви хвилюєтеся, але принаймні я хотів би нагадати вам стежити за своїми діями на цьому форумі. Знову ж таки, майже всі ваші дописи невиправдано образливі. Я кажу це тому, що, незважаючи на те, що ваша справа, здається, попереджає інших, ваші зусилля дещо зруйновані вашою поганою презентацією. Якщо ви розрізняєте, що я маю на увазі.

Те, як ви використовуєте відгуки користувачів як важіль, мене справді турбує щодо вашої присутності тут. На мій погляд, це досить складно, особливо з огляду на те, що ваша скарга все ще очікує на розгляд, і ви повністю усвідомлюєте, що можете вільно розглядати будь-яку справу через неї. Будь ласка, вважайте це ще одним моментом для розгляду.

Видалення того, що, на мою думку, буде чесним відгуком користувача, коли ви отримаєте те, що хочете, надсилає цілком чітке повідомлення.

Ви добре це знаєте з наших попередніх постобмінів, пам’ятаєте? Принаймні, будь ласка, визначте свій підхід. Я вважаю, що навіть такі розбіжності, які у вас виникли з казино, можна ввічливо вирішувати.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Привіт Гуру казино.

Як я бачу, справжні проблеми, такі як дотримання лімітів і переслідування казино, більше не розглядаються. Тепер гравцеві загрожують хамством. Скажімо чесно, якщо хтось вкраде в мене 1000 євро, я точно не буду ні з ким дружити. А якщо шахрай бреше і не дотримується закону, то я ще менше буду дружелюбним. Я думав, що Casino Guru тут, щоб допомогти гравцям, а не навпаки.

Казино має негайно зникнути з цієї платформи, воно не дотримується ЗАКОНІВ! Існує обмеження, яке гарантує, що ви не граєте більше, ніж плануєте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони повинні дотримуватися місцевих законів. Не смішіть мене. Я можу видалити ліміти рівно через 1 секунду та продовжити депозит. І казино щось говорить про закони та правила!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна спільнота Casino Guru!

Ми знаємо про коментарі в цій темі. У FavoritoBet ми серйозно ставимося до всіх відгуків клієнтів; однак ми також маємо пояснити, що наведені тут заяви є неперевіреними та, наскільки нам відомо, не точно відображають практику чи політику нашої платформи.

Для будь-яких гравців, які мають запитання чи сумніви щодо своїх облікових записів чи досвіду, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нами безпосередньо через наші офіційні канали підтримки клієнтів. Наша команда завжди готова допомогти та надати прозорі пояснення щодо будь-яких запитів, пов’язаних з обліковим записом.

Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі забезпечувати безпечну та приємну гру.

Меліна, служба підтримки клієнтів FavoritoBet

Автоматичний переклад.
FavoritoBet Casino
1 місяць тому

Хм, я сподіваюся, що це станеться. У мене теж не дуже хороші враження

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна спільнота Casino Guru!

Ми знаємо про коментарі в цій темі. У FavoritoBet ми серйозно ставимося до всіх відгуків клієнтів; однак ми також маємо пояснити, що наведені тут заяви є неперевіреними та, наскільки нам відомо, не точно відображають практику чи політику нашої платформи.

Для будь-яких гравців, які мають запитання чи сумніви щодо своїх облікових записів чи досвіду, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нами безпосередньо через наші офіційні канали підтримки клієнтів. Наша команда завжди готова допомогти та надати прозорі пояснення щодо будь-яких запитів, пов’язаних з обліковим записом.

Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі забезпечувати безпечну та приємну гру.

Меліна, служба підтримки клієнтів FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гравець завантажив відео. чому ти не реагуєш Клієнт може і довів це. Це не твердження, як ви "стверджуєте", чи я повинен сказати брехню?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна спільнота Casino Guru!

Ми знаємо про коментарі в цій темі. У FavoritoBet ми серйозно ставимося до всіх відгуків клієнтів; однак ми також маємо пояснити, що наведені тут заяви є неперевіреними та, наскільки нам відомо, не точно відображають практику чи політику нашої платформи.

Для будь-яких гравців, які мають запитання чи сумніви щодо своїх облікових записів чи досвіду, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нами безпосередньо через наші офіційні канали підтримки клієнтів. Наша команда завжди готова допомогти та надати прозорі пояснення щодо будь-яких запитів, пов’язаних з обліковим записом.

Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі забезпечувати безпечну та приємну гру.

Меліна, служба підтримки клієнтів FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У нас є запитання та проблеми! Дуже серйозні та термінові проблеми. Чому ви можете негайно видалити свій ліміт? Ви порушуєте закон. Існує обмеження, тому ви не можете видалити його негайно.

Будь ласка, дайте відповідь на питання тут. Інакше клієнти втратять довіру до Favoritobet! І недаремно!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановна спільнота Casino Guru!

Ми знаємо про коментарі в цій темі. У FavoritoBet ми серйозно ставимося до всіх відгуків клієнтів; однак ми також маємо пояснити, що наведені тут заяви є неперевіреними та, наскільки нам відомо, не точно відображають практику чи політику нашої платформи.

Для будь-яких гравців, які мають запитання чи сумніви щодо своїх облікових записів чи досвіду, ми рекомендуємо вам зв’язатися з нами безпосередньо через наші офіційні канали підтримки клієнтів. Наша команда завжди готова допомогти та надати прозорі пояснення щодо будь-яких запитів, пов’язаних з обліковим записом.

Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо й надалі забезпечувати безпечну та приємну гру.

Меліна, служба підтримки клієнтів FavoritoBet

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Завжди лише стандартні відповіді. Ніколи не торкайтеся проблем, завжди стверджуючи те і те. Дотримуйтесь закону, шановне казино Favoritobet. Закони та умови стосуються не лише гравця, Favoritobet також має дотримуватися закону та має свої зобов’язання.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Favoritobet, вони кажуть мені звернутися до їхньої служби підтримки, вони блокують мене в чаті, немає відповіді на електронні листи протягом 7 днів і так далі. Коли ви заплатите мені 1000 євро, на які я маю право?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Команда Casinoguru, чи можете ви підтвердити, що ці ліміти фальшиві та що казино бреше, коли каже, що ці ліміти працюють? Я дбаю лише про свої 1000 євро, але те, як зі мною поводяться в казино (багато брехні, жодних виплат), єдине, що я можу зробити, це попередити інших. Я нікого не ображаю і не шантажую, але з таким нахабством не мирюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож Favoritobet, ми не ходимо навколо даху. Коли ви виплатите мої 1000 євро? Я грав без бонусу і виграв законно. У мене лише один обліковий запис у вас, і я не зробив нічого поганого. Я зберіг кожен чат і електронну пошту на відео. Я також зберіг усі транзакції та процеси на відео та скріншотах, тому що знав, що щось подібне станеться. Де мої 1000 євро і коли я отримаю гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Команда Casinoguru, чи можете ви підтвердити, що ці ліміти фальшиві та що казино бреше, коли каже, що ці ліміти працюють? Я дбаю лише про свої 1000 євро, але те, як зі мною поводяться в казино (багато брехні, жодних виплат), єдине, що я можу зробити, це попередити інших. Я нікого не ображаю і не шантажую, але з таким нахабством не мирюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Будь ласка, не діліться останніми оновленнями за «редагувати публікацію». Наскільки я можу сказати, швидше за все, ніхто, крім мене, не зафіксує зміну публікації. 🙏 Ви, звичайно, більш ніж раді поширювати будь-які додаткові новини за свіжий допис.

дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Команда Casinoguru, чи можете ви підтвердити, що ці ліміти фальшиві та що казино бреше, коли каже, що ці ліміти працюють? Я дбаю лише про свої 1000 євро, але те, як зі мною поводяться в казино (багато брехні, жодних виплат), єдине, що я можу зробити, це попередити інших. Я нікого не ображаю і не шантажую, але з таким нахабством не мирюся.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Найкращий спосіб дій — висловити свої занепокоєння щодо скарги, як я вже радив; все одно не мені судити про ситуацію. Оскільки відео, яке ви записали, є у відкритому доступі, я б сказав, що кожен може скласти власну думку.

Однак просто дружнє нагадування: використовуйте кнопку відповіді щоразу, коли ви спілкуєтеся з представником казино. В принципі, я вважаю, що хтось із джерела повинен бути в змозі відповісти на ці запитання.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи означає це, що вони відмовляються визнати, що обмеження є фальшивими та не працюють? Ви можете просто сказати, так, гравець правий, він це довів. Казино було таким нахабним і зобразило мене брехуном, що я спростував. Але навіть тоді вони не стоять за мною. Це більш ніж сумнівно.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
yasin61
1 місяць тому

Будь ласка, спробуйте скористатися кнопкою відтворення. Мені, наприклад, досить важко стежити за обміном дописів. Я вважаю, що це для казино, хоча я вже говорив про цю частину; важливо зазначити, що в скарзі.

Якщо бути точним: адміністратори форуму не перевіряють справедливість казино чи коригування індексу безпеки. З цією метою ми надаємо функцію оновлення або скарг. Щоб ви знали.

Тим не менш, я вважаю, що будь-яка функція казино може працювати несправно, наприклад. Дуже прикро, якщо це станеться з безпечнішими інструментами для азартних ігор. Однак я б сказав, що авторитетне казино цінуватиме прямий відгук і вирішить проблему.

Я можу лише реагувати на надану вами інформацію, тому що я не представник казино і не маю доступу до їхньої системи. Тому я вважаю, що було мудрим кроком повідомити їм про нефункціональні обмеження, як ви сказали, що ви зробили. Чесно кажучи, з мого боку нічого більше додати.

Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого