ФорумКазиноFairspin Casino - загальне обговорення

Fairspin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Anonymized284
|
22758 переглядів 97 відповідей |
|
1...3 4 5
Tamera
1 рік тому

Я бачу зараз. Що ж, якщо влада вирішить на користь казино, ми нічого не зможемо з цим зробити.

Як ми всі знаємо, така влада є офіційною інстанцією, незважаючи на нашу власну думку, її слово є свого роду законом.

Оскільки скарги на казино не закриті, рейтинг залишається. Застосований принцип залишається незмінним.

Я б не сказав, що це новинне казино, було створено в 2018 році, тому 50 скарг звучать нормально. Ви знаєте, що сума насправді не актуальна, а вирішення скарг. Лише один із них закінчився як невирішений у 2020 році.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене був набагато нижчий баланс із маркером fair spin tfs, і вони ще не дозволили мені зняти свої гроші... хтось знає, що відбувається??


Автоматичний переклад.
mauricioariel40
1 рік тому

Я б сказав, що казино повинно пояснити. З іншого боку, я насправді не знайомий із системою токенів, не могли б ви пояснити, як вона працює? Можливо, нижче значення є причиною вашої проблеми? 🤔

На вашому місці я б запитав у казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

вау 3 місяці тому у Fiarspin була ідеальна репутація 9/10, лол, це так, бо той факт, що вони мають так багато скарг, і ви, хлопці, ставите їм ІДЕАЛЬНУ оцінку, це дивно

Автоматичний переклад.
martint818
1 рік тому

Привіт, індекс безпеки казино (рейтинг) - це не просто відображення його скарг. Звичайно, це частина створення, але якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино та чому вони мають такий індекс безпеки, ви можете переглянути цей посібник: https://casino.guru/our- огляди казино

У будь-якому випадку, чи є у вас проблеми в цьому казино, якщо вам щось не подобається?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я потрапив у це казино випадково і не можу скаржитися... У мене на рахунку є гроші, перш ніж я можу вийти... 😄

Автоматичний переклад.
kameniktomas14
1 рік тому

Ну, зазвичай таке не часто чуєш 😀

Дякуємо за позитивний відгук!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хтось відчував те саме?

Поклав гроші і грав, виграв і хотів зняти гроші. Вони закрили мій акаунт, посилаючись на те, що у мене було 2 акаунти?

Облікові записи мають однакову адресу електронної пошти та пароль, тому я подумав, що ввійшов у той самий обліковий запис.

Не знаєте, як можна відкрити інший обліковий запис з тією самою електронною поштою, оскільки вони стверджують, що кожна електронна адреса унікальна і може бути зареєстрована лише один раз?

Отже, вони повинні були розумно послатися на вхід у мій існуючий обліковий запис.

Тепер рахунок заблокований і я не можу вивести виграш?

Автоматичний переклад.
Taina6
1 рік тому

Привіт.

Це досить дивно, тому що я також переконаний, що зазвичай ви просто не можете створити другий обліковий запис, використовуючи ту саму електронну адресу.

Чи випадково казино згадало ту саму адресу перед основним доменом електронної пошти, а не ту саму адресу загалом?

Наприклад: thisisme68@gmail.com проти thisisme68@mail.com

Я радий, що ви подали скаргу без подальших зволікань. І я сподіваюся, що ми дуже скоро отримаємо відповіді!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Справа в тому, що я навіть не здогадувався, що є 2 різні облікові записи?

Зазвичай навіть неможливо зареєструвати новий обліковий запис із тією самою адресою електронної пошти, тоді зазвичай повідомляється, що вже існує обліковий запис із цією адресою?

Нічого не розумієш?

Тепер, коли я їм пишу, вони навіть не відповідають?

Раніше, коли я намагався мати з ними розумну комунікацію, вони дали єдину відповідь, що я порушив правила, маючи 2 облікові записи. Коли я пізніше захотів отримати відповідь, як це можливо, я отримав лише відповідь, що кожен гравець має унікальний обліковий запис з 1 електронною адресою?

Вони не хочуть розповідати мені, як це могло статися, і, перш за все, не виплачують мої виграші.

Автоматичний переклад.
Taina6
1 рік тому

З того, що ви описуєте, схоже, що казино насправді не хоче з вами спілкуватися. Мені також здається дивним, як можна двічі зареєструвати ту саму електронну адресу.

Проте, як зазначила Радка, добре, що ви подали скаргу, тому що наша команда спробує вам допомогти та детально розбереться у справі. Найрозумніше, що можна зробити зараз, — це дочекатися, поки казино відповість вам, крім одного й того ж знову і знову, або подивитися, куди піде скарга.

Сподіваюся, що з часом все вирішиться.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго дня, я пишу в цьому місці не як скаргу, а як спалах..... деякий час зняття коштів на банківські рахунки були миттєвими, деякий час тому вони займали кілька днів... Я постійний гравець, я мати більш ніж повну перевірку...... Я вважаю це хорошим казино, я просто думаю, що їм слід покращити час виведення коштів, якщо все гаразд. Нарешті чекаємо....

Автоматичний переклад.
Joaopedrobarroso
10 міс. тому

Ой, як шкода...

Чи можете ви сказати, що деякі інші методи є кращими за банківські перекази в їхньому поточному стані затримки?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони не можуть вирішити проблему перевірки. Я кілька разів завантажував документи як у свій профіль, так і за спеціальним посиланням, яке служба підтримки надіслала мені електронною поштою. У чаті казино кажуть, що профіль перевірений, потім змушують пройти все ще раз. Надіслано селфі паспорта підтверджена адреса телефон електронна пошта. Через це я не можу зняти свої кошти. Надсилав документи мінімум 4 рази. Я витратив на це цілий день без результату. У чаті завжди є новий оператор, якому щоразу доводиться все пояснювати заново.


Оновлення 14.01.2024

Мені вдалося вирішити проблему. Через 2 дні мені вивели гроші і підтвердили верифікацію через 2 дні спілкування з чатом і техпідтримкою.


В результаті я завантажував документи приблизно 5-6 разів. Я витратив багато годин на спілкування з техпідтримкою та чат. Тому я все-таки не раджу вам витрачати зайвих нервів і потрібен час, щоб все розібратися.



Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Це була проблема

Казино Fairspin

• 8 МІСЯЦІВ ТОМУ

Привіт!


Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з цими незручностями під час використання нашої платформи.


Ми розглянули ваш випадок і бачимо, що ваша остання транзакція зняття коштів, а також перша, яку ви зробили, були відхилені нашим фінансовим відділом.

Перший запит на зняття коштів було відхилено через технічну помилку, джерело якої наш фінансовий відділ не міг зрозуміти, тому після того, як представники відділу підтримки попросили вас зробити ще один запит на зняття коштів, вони визначили, що помилка сталася через те, що що ви ввели недійсну адресу гаманця Bitcoin Cash у нарахуваннях зняття.


Це дійсно правда, що транзакції з криптовалютою обробляються найшвидше, тому, якщо ви хочете зробити ще один запит на виведення коштів, будь ласка, введіть правильну адресу свого гаманця, і вашу транзакцію буде оброблено миттєво того ж дня.


Сподіваємось, ми змогли допомогти вам у цьому питанні!

У будь-якому разі зверніться до нашої служби підтримки клієнтів, щоб отримати всі інструкції, якщо у вас виникнуть запитання чи сумніви.


з повагою

Fairspin.




так, у мене були великі проблеми з ними. Я нарешті виграв трохи грошей, мізерні 500 доларів, я попросив вивести гроші, вони змусили мене чекати 4-5 днів для виведення BTC, після 4-5 днів вони сказали мені, на жаль, з нашою стороною щось не так щодо помилки адреси гаманця, сказавши, будь ласка, повторіть запросити відкликання. Це чистий нечесний спосіб ведення бізнесу. Як ви можете собі уявити, весь цей час я чекав, і я виграв, і охххх, я програв все назад їм. Вони точно знають, що роблять, вони чудово знають, що якщо вони залишать баланс на вашому рахунку, ви програєте, це факт, тому чим довше вони зволікають, тим вищий шанс гравця програти.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони не можуть вирішити проблему перевірки. Я кілька разів завантажував документи як у свій профіль, так і за спеціальним посиланням, яке служба підтримки надіслала мені електронною поштою. У чаті казино кажуть, що профіль перевірений, потім змушують пройти все ще раз. Надіслано селфі паспорта підтверджена адреса телефон електронна пошта. Через це я не можу зняти свої кошти. Надсилав документи мінімум 4 рази. Я витратив на це цілий день без результату. У чаті завжди є новий оператор, якому щоразу доводиться все пояснювати заново.


Оновлення 14.01.2024

Мені вдалося вирішити проблему. Через 2 дні мені вивели гроші і підтвердили верифікацію через 2 дні спілкування з чатом і техпідтримкою.


В результаті я завантажував документи приблизно 5-6 разів. Я витратив багато годин на спілкування з техпідтримкою та чат. Тому я все-таки не раджу вам витрачати зайвих нервів і потрібен час, щоб все розібратися.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я радий, що проблему підтвердження вашого облікового запису нарешті вирішено. Я бачу, що це зайняло близько двох днів, що, на мою думку, зовсім недовго.

Але якщо вам довелося надсилати документи кілька разів, у чому була проблема?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це була проблема

Казино Fairspin

• 8 МІСЯЦІВ ТОМУ

Привіт!


Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з цими незручностями під час використання нашої платформи.


Ми розглянули ваш випадок і бачимо, що ваша остання транзакція зняття коштів, а також перша, яку ви зробили, були відхилені нашим фінансовим відділом.

Перший запит на зняття коштів було відхилено через технічну помилку, джерело якої наш фінансовий відділ не міг зрозуміти, тому після того, як представники відділу підтримки попросили вас зробити ще один запит на зняття коштів, вони визначили, що помилка сталася через те, що що ви ввели недійсну адресу гаманця Bitcoin Cash у нарахуваннях зняття.


Це дійсно правда, що транзакції з криптовалютою обробляються найшвидше, тому, якщо ви хочете зробити ще один запит на виведення коштів, будь ласка, введіть правильну адресу свого гаманця, і вашу транзакцію буде оброблено миттєво того ж дня.


Сподіваємось, ми змогли допомогти вам у цьому питанні!

У будь-якому разі зверніться до нашої служби підтримки клієнтів, щоб отримати всі інструкції, якщо у вас виникнуть запитання чи сумніви.


з повагою

Fairspin.




так, у мене були великі проблеми з ними. Я нарешті виграв трохи грошей, мізерні 500 доларів, я попросив вивести гроші, вони змусили мене чекати 4-5 днів для виведення BTC, після 4-5 днів вони сказали мені, на жаль, з нашою стороною щось не так щодо помилки адреси гаманця, сказавши, будь ласка, повторіть запросити відкликання. Це чистий нечесний спосіб ведення бізнесу. Як ви можете собі уявити, весь цей час я чекав, і я виграв, і охххх, я програв все назад їм. Вони точно знають, що роблять, вони чудово знають, що якщо вони залишать баланс на вашому рахунку, ви програєте, це факт, тому чим довше вони зволікають, тим вищий шанс гравця програти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, тобі врешті-решт вдалося отримати гроші, і ти знову ввійшов до виведення чи втратив гроші? Звісно, неприємно, коли в казино виникають технічні неполадки чи виникають інші проблеми.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Привіт. На жаль, я думаю, що якби я так старанно не сидів і не намагався вирішити проблему, вона б так і залишилася невирішеною. Причину мені теж ніхто не сказав, просто сказали почекати. У мене досить великий досвід використання різних платформ і можу сказати, що, незалежно від рішення вашого кейсу, вони завжди дають найрозпливчастіші формулювання.


І чомусь у конкретному випадку з Fairspin оператор, який перевіряє документи, не може відразу їх переглянути вручну, тому мені довелося завантажувати таку кількість разів поспіль. Я думаю, це тому, що служба підтримки Fairspin просто надто лінива, щоб зробити запит на обробку вручну, і вони змушують вас завантажувати документи стільки разів, поки помилка не зникне. Але я думаю, що в моєму випадку після стільки разів мені все одно довелося робити перевірку вручну.


Так чи інакше, незважаючи на вирішення проблеми. Ніхто не поверне мені витрачений час. Навіть самі Fairspin навіть не дали бонусів за такий інцидент, що, на мою думку, не дуже лояльно з їхнього боку. Справа не в тому, що я цього хочу, це просто означатиме, що їм байдуже, як почуваються їхні клієнти. Тому моя порада залишиться незмінною: я не рекомендую цю платформу.


Змінено Jaro 10 міс. тому
Причина: Видалення порожнього місця
Автоматичний переклад.
Taina6
10 міс. тому

Тоді не витрачайте час, намагаючись мати справу з тим, що вони не відповідають вам, ось що роблять ці люди тут, вони можуть зв’язатися з казино, попросити казино довести, що ви відкриваєте два рахунки під та сама електронна пошта.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. На жаль, я думаю, що якби я так старанно не сидів і не намагався вирішити проблему, вона б так і залишилася невирішеною. Причину мені теж ніхто не сказав, просто сказали почекати. У мене досить великий досвід використання різних платформ і можу сказати, що, незалежно від рішення вашого кейсу, вони завжди дають найрозпливчастіші формулювання.


І чомусь у конкретному випадку з Fairspin оператор, який перевіряє документи, не може відразу їх переглянути вручну, тому мені довелося завантажувати таку кількість разів поспіль. Я думаю, це тому, що служба підтримки Fairspin просто надто лінива, щоб зробити запит на обробку вручну, і вони змушують вас завантажувати документи стільки разів, поки помилка не зникне. Але я думаю, що в моєму випадку після стільки разів мені все одно довелося робити перевірку вручну.


Так чи інакше, незважаючи на вирішення проблеми. Ніхто не поверне мені витрачений час. Навіть самі Fairspin навіть не дали бонусів за такий інцидент, що, на мою думку, не дуже лояльно з їхнього боку. Справа не в тому, що я цього хочу, це просто означатиме, що їм байдуже, як почуваються їхні клієнти. Тому моя порада залишиться незмінною: я не рекомендую цю платформу.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я розумію вашу думку, але якщо це не зайняло надто багато часу, я не думаю, що це так вже й погано, хоча, з іншого боку, якщо вам доведеться ганятися по казино, щоб перевірити, чи все в порядку з вашими документами, це теж не приємно. Я думав, що, можливо, у казино не вистачає персоналу, і тому це може зайняти більше часу, або, можливо, у них просто багато запитів KYC, і тому вони не можуть перевірити все відразу.

Крім того, казино не поспішають і повинні перевіряти все, щоб переконатися, що все гаразд, і тому я сказав, що два дні для мене цілком підходять, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб впоратися з таким процесом.

Що стосується бонусу, я розумію, що ви маєте на увазі, але, звичайно, якби бонуси виплачувалися в кожній подібній ситуації, це не було б вигідно для казино.

Однак у кожного з нас є вибір, де грати, а де ні, і ви вже прийняли своє рішення.

Я сподіваюся, що десь у вас буде краще, і ви отримаєте більше позитивного досвіду. 🙂

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого