ФорумКазиноFairspin Casino - загальне обговорення

Fairspin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Anonymized284
|
19415 переглядів 97 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, гуру казино... Немає рішення від оператора, який мені нічого не пояснив і просто закрив мою скаргу.... Відшкодування не було здійснено.

Вони брехуни, як ви бачите в моїй скарзі, і навіть надають фальшиву IP-адресу.

Борг за моїм кредитом ніколи не було зараховано, як скаржаться інші люди, і вони зізнаються, що мені ніколи не заплатять, тому що я француз (скріншоти)... Хтось може допомогти?

Дякую

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Привіт Тамера,

Не дивно, це Кюрасао. 🙁

Як зазначено в скарзі, ми чекаємо, поки ви повідомите нам рішення регулятора, тому краще надіслати все, що ви отримали від усіх зацікавлених сторін, і оновити скаргу.

(цитую: «Оскільки ви підтвердили, що скаргу було подано до органу ліцензування, ця скарга буде тимчасово закрита, поки ми очікуємо від них рішення.

Після того, як будуть відомі результати розслідування, цю скаргу буде повторно відкрито, і ми приступимо до відповідних дій».)

Ви можете зробити це прямо тут .

Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,

Я не розумію, оператор мені нічого не надав, і Casino Guru знає, що казино бреше через надані докази, і тепер, коли я знову подав скаргу, вони просто закрили її, оскільки оператор нічого не зробив ... Я збитий з пантелику, і казино, яке має 50 скарг (враховуючи, що це нове казино, це багато), все ще має гарну нотатку від гуру казино....


Мою скаргу не розглянули належним чином

Автоматичний переклад.
Tamera
1 рік тому

Я бачу зараз. Що ж, якщо влада вирішить на користь казино, ми нічого не зможемо з цим зробити.

Як ми всі знаємо, така влада є офіційною інстанцією, незважаючи на нашу власну думку, її слово є свого роду законом.

Оскільки скарги на казино не закриті, рейтинг залишається. Застосований принцип залишається незмінним.

Я б не сказав, що це новинне казино, було створено в 2018 році, тому 50 скарг звучать нормально. Ви знаєте, що сума насправді не актуальна, а вирішення скарг. Лише один із них закінчився як невирішений у 2020 році.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене був набагато нижчий баланс із маркером fair spin tfs, і вони ще не дозволили мені зняти свої гроші... хтось знає, що відбувається??


Автоматичний переклад.
mauricioariel40
1 рік тому

Я б сказав, що казино повинно пояснити. З іншого боку, я насправді не знайомий із системою токенів, не могли б ви пояснити, як вона працює? Можливо, нижче значення є причиною вашої проблеми? 🤔

На вашому місці я б запитав у казино.

Автоматичний переклад.
Опубліковано metashits видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Опубліковано metashits видалено адміністратором Jaro
Причина: Спам
Radka
11 міс. тому

вау 3 місяці тому у Fiarspin була ідеальна репутація 9/10, лол, це так, бо той факт, що вони мають так багато скарг, і ви, хлопці, ставите їм ІДЕАЛЬНУ оцінку, це дивно

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jaro видалено
Опубліковано Jaro видалено
martint818
11 міс. тому

Привіт, індекс безпеки казино (рейтинг) - це не просто відображення його скарг. Звичайно, це частина створення, але якщо ви хочете дізнатися більше про те, як ми оцінюємо казино та чому вони мають такий індекс безпеки, ви можете переглянути цей посібник: https://casino.guru/our- огляди казино

У будь-якому випадку, чи є у вас проблеми в цьому казино, якщо вам щось не подобається?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я потрапив у це казино випадково і не можу скаржитися... У мене на рахунку є гроші, перш ніж я можу вийти... 😄

Автоматичний переклад.
kameniktomas14
10 міс. тому

Ну, зазвичай таке не часто чуєш 😀

Дякуємо за позитивний відгук!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хтось відчував те саме?

Поклав гроші і грав, виграв і хотів зняти гроші. Вони закрили мій акаунт, посилаючись на те, що у мене було 2 акаунти?

Облікові записи мають однакову адресу електронної пошти та пароль, тому я подумав, що ввійшов у той самий обліковий запис.

Не знаєте, як можна відкрити інший обліковий запис з тією самою електронною поштою, оскільки вони стверджують, що кожна електронна адреса унікальна і може бути зареєстрована лише один раз?

Отже, вони повинні були розумно послатися на вхід у мій існуючий обліковий запис.

Тепер рахунок заблокований і я не можу вивести виграш?

Автоматичний переклад.
Taina6
10 міс. тому

Привіт.

Це досить дивно, тому що я також переконаний, що зазвичай ви просто не можете створити другий обліковий запис, використовуючи ту саму електронну адресу.

Чи випадково казино згадало ту саму адресу перед основним доменом електронної пошти, а не ту саму адресу загалом?

Наприклад: thisisme68@gmail.com проти thisisme68@mail.com

Я радий, що ви подали скаргу без подальших зволікань. І я сподіваюся, що ми дуже скоро отримаємо відповіді!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Справа в тому, що я навіть не здогадувався, що є 2 різні облікові записи?

Зазвичай навіть неможливо зареєструвати новий обліковий запис із тією самою адресою електронної пошти, тоді зазвичай повідомляється, що вже існує обліковий запис із цією адресою?

Нічого не розумієш?

Тепер, коли я їм пишу, вони навіть не відповідають?

Раніше, коли я намагався мати з ними розумну комунікацію, вони дали єдину відповідь, що я порушив правила, маючи 2 облікові записи. Коли я пізніше захотів отримати відповідь, як це можливо, я отримав лише відповідь, що кожен гравець має унікальний обліковий запис з 1 електронною адресою?

Вони не хочуть розповідати мені, як це могло статися, і, перш за все, не виплачують мої виграші.

Автоматичний переклад.
Taina6
10 міс. тому

З того, що ви описуєте, схоже, що казино насправді не хоче з вами спілкуватися. Мені також здається дивним, як можна двічі зареєструвати ту саму електронну адресу.

Проте, як зазначила Радка, добре, що ви подали скаргу, тому що наша команда спробує вам допомогти та детально розбереться у справі. Найрозумніше, що можна зробити зараз, — це дочекатися, поки казино відповість вам, крім одного й того ж знову і знову, або подивитися, куди піде скарга.

Сподіваюся, що з часом все вирішиться.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго дня, я пишу в цьому місці не як скаргу, а як спалах..... деякий час зняття коштів на банківські рахунки були миттєвими, деякий час тому вони займали кілька днів... Я постійний гравець, я мати більш ніж повну перевірку...... Я вважаю це хорошим казино, я просто думаю, що їм слід покращити час виведення коштів, якщо все гаразд. Нарешті чекаємо....

Автоматичний переклад.
Joaopedrobarroso
8 міс. тому

Ой, як шкода...

Чи можете ви сказати, що деякі інші методи є кращими за банківські перекази в їхньому поточному стані затримки?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого