Тоді не витрачайте час, намагаючись мати справу з тим, що вони не відповідають вам, ось що роблять ці люди тут, вони можуть зв’язатися з казино, попросити казино довести, що ви відкриваєте два рахунки під та сама електронна пошта.
Then don't waste your time trying to deal with if they won't respond to you, thats what these people do here, they can get in touch with the casino, get the casino to prove it that you open up two accounts under the same email.
Хм, я бачив, що це досить складний випадок і зараз очікується на рішення регулятора , тому мені цікаво, як воно розвиватиметься.
У будь-якому випадку, у вас є досвід роботи з цим казино чи ні? 🙂
Hm I saw that it is quite a more complex case and currently waiting for the decision of the regulator, so I'm curious how it will develop.
Anyway, do you have any experience with this casino or not ? 🙂
Варто зазначити, що саме казино не перевіряє документи. Цим займається сторонній сервіс Sumsub. А з іншого боку, мене турбує те, що у них не вистачає кадрів; якщо ви не можете забезпечити нормальне поводження з особистими даними клієнтів, то я вважаю, що серйозними речами в принципі займатися не варто.
It is worth noting that the casino itself does not verify documents. This is done by the third-party service Sumsub. And on the other hand, the fact that they don’t have enough staff worries me; if you can’t ensure normal handling of clients’ personal data, then I think you shouldn’t deal with serious things in principle.
Що ж, я вважаю за краще бачити сторонній інструмент перевірки як нейтральний або, якщо хочете, чесний спосіб перевірити облікові записи раніше та без затримок персоналу казино, який може зосередитися на обробці виплат замість цього 🙂.
Але це лише моя думка, і я радий, що ви поділилися своєю.
Ви, мабуть, уявляєте, чи може ця нестача людей лише тимчасова?
Повірте, це просто чесне питання.
Well, I'd prefer to see a third-party verification tool as a neutral or, if you like, a fair way to verify accounts sooner and without delaying casino staff, which may focus on handling payouts instead 🙂.
But this is just my opinion, and I'm glad you shared yours.
Do you perhaps have any idea whether this people shortage might be just temporary?
Believe me, it's just an honest question.
Ну, це я мав на увазі. Якщо ви передаєте таку процедуру, як перевірка документів, сторонній організації, це означає, що ви не витрачаєте на це час; тому ви тільки виносите остаточний вердикт на основі даних, які вам надала перевірочна організація, що не займе багато часу. Крім того, якщо ви подивіться рейтинг Fairspin на вашому сайті, то він досить високий і було б смішно, якби у такої авторитетної компанії були проблеми з персоналом. Вам так не здається?
Well, that's what I meant. If you outsource such a procedure as checking documents to a third-party organization, this means that you do not spend time on this; therefore, you only make a final verdict based on the data that the verification organization provided you, which should not take much time. And besides, if you look at Fairspin’s rating on your website, it is quite high and it would be funny if such a reputable company has problems with staff. Don't you think so?
Безперечно, я думаю, що це була лише ідея про те, що могло стояти за вашою затримкою перевірки, а не факт.
Однак я також погоджуюся з тим, що ви сказали, і якби це було передано іншій організації, у казино було б більше часу, щоб мати справу, наприклад, зі зняттям коштів.
Тим не менш, навіть за вашою скаргою, вам вдалося верифікувати і зняти гроші за 2 дні. Проте ви також вважаєте, що це було не дуже зручно для вас і, на вашу думку, це могло б зайняти ще більше часу, якби ви не доклали зусиль.
Тож пошук швидшого казино, здається, є для вас актуальним питанням, чи я помиляюся?
It certainly is, I think it was just an idea of what might be behind your delayed verification and not a fact.
However, I also agree with what you said and if it was outsourced to some other organization, the casino would have more time to deal with, for example, withdrawals.
Nevertheless, even according to your complaint, you managed to verify and withdraw the money in 2 days. Yet, you also think that it was not very convenient for you and according to you it could have taken even longer if you had not made the effort.
So finding a faster casino seems to be a topical issue for you, or am I wrong ?
Вони не знімають кошти більше 10 днів. Я думаю, очевидно, що це невідповідний рейтинг для цього казино
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Ха-ха 10 днів, який жарт. Бро за кілька днів я вже витратив ці гроші в 10 разів.
Я не зв’язуюсь із сайтами, які не виводять мене миттєво.
extremecasino brangocasino yabbycasino та багато іншого
Haha 10 days what a joke. bro in days id spend that money 10x already.
I don't mess with sites that don't cash me out instantly.
extremecasino brangocasino yabbycasino and alot more
Вони не знімають кошти більше 10 днів. Я думаю, очевидно, що це невідповідний рейтинг для цього казино
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Привіт, казино назвало вам причину, чому ви не можете зняти гроші? У вас уже є обліковий запис, підтверджений тут? Ви грали з бонусом?
Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу зняття коштів, тому, якщо нічого не станеться, ви можете подати нам скаргу.
Буду чекати відповіді
Hi, did the casino give you a reason why you can't withdraw money ? Do you already have an account verified here, please ? Did you play with the bonus ?
However we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if nothing happens, you can file a complaint with us.
I'll wait for a reply
Привіт, на жаль, казино завжди мають перевагу перед гравцями, які рано чи пізно програють тут свої гроші. Це правда, але я б не сказав, що з самого початку казино має бути шахрайством.
Тим не менш, якщо ви відчуваєте, що у вас не все так добре, і ви просто втрачаєте гроші весь час, мабуть, краще зробити перерву і не грати, щоб ви не втрачали більше грошей без потреби. Або у вас інша думка?
Hi, unfortunately casinos always have an advantage over players who lose their money here sooner or later. It's true, but I wouldn't say right from the start a casino has to be a scam.
Nevertheless, if you feel like you're not doing so well and you're just losing money all the time, it's probably best to take a break and not play, so you don't lose any more money unnecessarily. Or do you have another opinion ?
Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?
Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямим. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.
Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.
Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏
I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?
You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.
The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.
I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.