ФорумКазиноFairspin Casino - загальне обговорення

Fairspin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Anonymized284
|
11930 переглядів 90 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
4 міс. тому

Тоді не витрачайте час, намагаючись мати справу з тим, що вони не відповідають вам, ось що роблять ці люди тут, вони можуть зв’язатися з казино, попросити казино довести, що ви відкриваєте два рахунки під та сама електронна пошта.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хм, я бачив, що це досить складний випадок і зараз очікується на рішення регулятора , тому мені цікаво, як воно розвиватиметься.

У будь-якому випадку, у вас є досвід роботи з цим казино чи ні? 🙂

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Варто зазначити, що саме казино не перевіряє документи. Цим займається сторонній сервіс Sumsub. А з іншого боку, мене турбує те, що у них не вистачає кадрів; якщо ви не можете забезпечити нормальне поводження з особистими даними клієнтів, то я вважаю, що серйозними речами в принципі займатися не варто.






Автоматичний переклад.
alterburn
4 міс. тому

Що ж, я вважаю за краще бачити сторонній інструмент перевірки як нейтральний або, якщо хочете, чесний спосіб перевірити облікові записи раніше та без затримок персоналу казино, який може зосередитися на обробці виплат замість цього 🙂.

Але це лише моя думка, і я радий, що ви поділилися своєю.

Ви, мабуть, уявляєте, чи може ця нестача людей лише тимчасова?

Повірте, це просто чесне питання.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Ну, це я мав на увазі. Якщо ви передаєте таку процедуру, як перевірка документів, сторонній організації, це означає, що ви не витрачаєте на це час; тому ви тільки виносите остаточний вердикт на основі даних, які вам надала перевірочна організація, що не займе багато часу. Крім того, якщо ви подивіться рейтинг Fairspin на вашому сайті, то він досить високий і було б смішно, якби у такої авторитетної компанії були проблеми з персоналом. Вам так не здається?






Автоматичний переклад.
alterburn
4 міс. тому

Безперечно, я думаю, що це була лише ідея про те, що могло стояти за вашою затримкою перевірки, а не факт.

Однак я також погоджуюся з тим, що ви сказали, і якби це було передано іншій організації, у казино було б більше часу, щоб мати справу, наприклад, зі зняттям коштів.

Тим не менш, навіть за вашою скаргою, вам вдалося верифікувати і зняти гроші за 2 дні. Проте ви також вважаєте, що це було не дуже зручно для вас і, на вашу думку, це могло б зайняти ще більше часу, якби ви не доклали зусиль.

Тож пошук швидшого казино, здається, є для вас актуальним питанням, чи я помиляюся?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино

GODENKOR
2 міс. тому

Ха-ха 10 днів, який жарт. Бро за кілька днів я вже витратив ці гроші в 10 разів.


Я не зв’язуюсь із сайтами, які не виводять мене миттєво.

extremecasino brangocasino yabbycasino та багато іншого

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино

2 міс. тому

Привіт, казино назвало вам причину, чому ви не можете зняти гроші? У вас уже є обліковий запис, підтверджений тут? Ви грали з бонусом?

Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу зняття коштів, тому, якщо нічого не станеться, ви можете подати нам скаргу.

Буду чекати відповіді

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

покидьки! 99% програє і не один раз. Більше 50 разів я грав тут і НУЛЬ ВИГРАШІВ!

Автоматичний переклад.
Anonymized577
1 місяць тому

Привіт, на жаль, казино завжди мають перевагу перед гравцями, які рано чи пізно програють тут свої гроші. Це правда, але я б не сказав, що з самого початку казино має бути шахрайством.

Тим не менш, якщо ви відчуваєте, що у вас не все так добре, і ви просто втрачаєте гроші весь час, мабуть, краще зробити перерву і не грати, щоб ви не втрачали більше грошей без потреби. Або у вас інша думка?

Автоматичний переклад.
JakeLazare
1 місяць тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямим. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого