ФорумКазиноEUSLOT Casino - загальне обговорення

EUSLOT Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mcclane2020
|
1711 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити EUSLOT Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

це казино надіслало мені електронний лист про те, що мій обліковий запис неактивний протягом 12 місяців і вони починають стягувати комісію. Я спробував увійти в казино, але там написано, що у мене час відновлення. Я звернувся до чату служби підтримки клієнтів, але вони не захотіли прояснити це питання. Я розмістив на ньому ці фотографії, і через 5 хвилин було сказано, що потрібно надіслати електронний лист до служби підтримки. Я відчуваю, що повністю закрив там свій обліковий запис назавжди. вимагати такий платіж просто означає, що в казино погана економіка... і я навіть не можу увійти в це казино.


filefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mcclane2020
1 рік тому

Привіт,

по-перше, ми знаємо про це та попереджаємо гравців:

file

https://casino.guru/fi/euslot-casino-arvostelu

Що звучить абсолютно неправильно, так це те, що чат чи підтримка не можуть допомогти. Чого ще вони чекають від вас?

Чи правильно я припускаю, що ви залишили активний баланс на своєму рахунку? Ви завжди повинні уникати цього, щоб мінімізувати ймовірність того, що казино візьме комісію.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ми зв'язуємося з вами щодо вашого запиту.


Повідомляємо, що ваш обліковий запис було успішно закрито за вашим запитом раніше.


Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо вхід в Обліковий запис гравця на Веб-сайті не виконується (обліковий запис неактивний) протягом періоду, що перевищує 12 місяців, Компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування 5 євро, починаючи з 13-го місяця після останнього зареєстрованого входу.


Більше інформації можна знайти тут:


https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV

https://www.euslot.com/terms-and-conditions


Також хочемо повідомити, що кошти будуть зняті з вашого ігрового рахунку. Зауважте, що плата з вашого банківського рахунку не стягуватиметься.


Дякую за розуміння!


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову. Ми тут для вас цілодобово.


Ми зв'яжемося з вами щодо вашого запиту. Повідомляємо, що ваш обліковий запис було закрито за вашим запитом раніше. Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо обліковий запис гравця на Веб-сайті не входить у систему (акаунт неактивний) більше 12 місяців, компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування. 5 євро з 13-го місяця після останнього входу. Більше інформації можна знайти тут: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Ми також хотіли б повідомити вам, що кошти будуть зняті з вашого ігрового рахунку. Зауважте, що плата з вашого банківського рахунку не стягуватиметься. Дякую за розуміння! Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову. Ми тут для вас 24/7.



Я не думаю, що на ігровому рахунку залишилося залишку. Я завжди програвав гроші, а потім закривав рахунок, якщо більше не збираюся грати в казино. Я не залишаю рахунки відкритими.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mcclane2020
1 рік тому

Привіт.

Хороша звичка залишати рахунки «порожніми» після закриття. Це точно.

У цьому конкретному випадку я, ймовірно, не розумію суті казино.

"Ми зв'яжемося з вами щодо вашого запиту. Ми хотіли б повідомити вам, що ваш обліковий запис було закрито за вашим запитом раніше . Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо обліковий запис гравця на Веб-сайті не ввійшов у систему (акаунт неактивний) більше 12 місяців, компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування"

Обліковий запис закрито – більше не слід вважати неактивним. Чи має гравець, чий акаунт був закритий раніше, входити раз на рік, щоб уникнути комісій?

Я щось пропускаю? Що ти з цього робиш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Принаймні вони не заблокували твій рахунок, коли ти пішов зняти гроші. У мене були виграші, але вони сказали, що не можуть знімати з банківської картки, і мені довелося зробити ще один депозит через електронний гаманець і поставити його втричі. Коли я сказав ні, вони закрили мій обліковий запис. Я програв усі свої виграші.


Ця компанія діє як казино Dama NV. Це шахрайство.

Автоматичний переклад.
Meh5005
1 рік тому

Я розглядаю вашу скаргу, і здається, що ви самовиключилися в інших казино з тієї ж групи, тому вони закрили обліковий запис через цю причину. У будь-якому випадку, якби вони хотіли це зробити, вони не повинні приймати ваші депозити або повертати їх усі в цьому випадку. Почекаємо, як воно розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я переказав €42,50 (з бонусом 79%) на EUslot 13 днів тому, і їх також було списано на моєму сайті...

У моєму обліковому записі Euslot написано: Відхилено з депозитом

Але кошти не повернуто в мій банк і не зараховано на мій ігровий рахунок...

Вже 13 днів питаю, де ці гроші..і кожного разу одна і та ж історія: потерпіть, або в обробці..

Якщо коротко: вони беруть ваші гроші, але не сприймають вас серйозно!

Це шахраї!!

Автоматичний переклад.
Dre70
1 рік тому

Я боюся, що депозит буде втрачено десь посередині, і тепер казино чекає, поки сторонній постачальник платежів вирішить цю справу.

На жаль, це найпоширеніша причина такої затримки у справах про втрату або неправильне розміщення депозитів.

Сподіваюся, незабаром прийде рішення.

В іншому випадку я пропоную створити скаргу. Перегляньте цей розділ, щоб вирішити, чи готові ви до нього.

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Це посилання дозволяє подати скаргу: https://casino.guru/complaints

Що ти думаєш? Чи варто це розглядати для вас?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого