1 рік тому
Тут ви можете обговорити EUSLOT Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
це казино надіслало мені електронний лист про те, що мій обліковий запис неактивний протягом 12 місяців і вони починають стягувати комісію. Я спробував увійти в казино, але там написано, що у мене час відновлення. Я звернувся до чату служби підтримки клієнтів, але вони не захотіли прояснити це питання. Я розмістив на ньому ці фотографії, і через 5 хвилин було сказано, що потрібно надіслати електронний лист до служби підтримки. Я відчуваю, що повністю закрив там свій обліковий запис назавжди. вимагати такий платіж просто означає, що в казино погана економіка... і я навіть не можу увійти в це казино.
this casino sent me an email that my account has been inactive for 12 months and they are starting to charge a fee. I tried to log in to the casino but it says I have a cooldown. I went to the customer service chat but they were not willing to clarify the matter. I put these pictures on it and after 5 minutes it said to send an email to maintenance. I feel that I have completely closed my account there and permanently. demanding a payment like that just means that the casino has a bad economy... and I can't even log into that casino.
tämä kasino laittoi minulle emailia että tilini on ollut inaktiivinen 12 kk ja alkavat veloittaa maksua. yritin kirjautua kasinoon mutta se ilmoittaa että minulla on jäähdyttelytauko. menin asiakaspalvelu chattiin mutta ei se ollut halukas selvittämään asiaa. laitoin sille nämä kuvat ja 5 minuutin päästä sanoi että laita ylläpidolle emailia. minusta tuntuu että olen sulkenut kokonaan tuolla tilini ja pysyvästi. tuollainen maksun vaatiminen kertoo vain että kasinossa on huono talous... ja en edes pysty kirjautumaan tuohon kasinoon.
Привіт,
по-перше, ми знаємо про це та попереджаємо гравців:
https://casino.guru/fi/euslot-casino-arvostelu
Що звучить абсолютно неправильно, так це те, що чат чи підтримка не можуть допомогти. Чого ще вони чекають від вас?
Чи правильно я припускаю, що ви залишили активний баланс на своєму рахунку? Ви завжди повинні уникати цього, щоб мінімізувати ймовірність того, що казино візьме комісію.
Hello there,
first, we know about this and warn players:
https://casino.guru/fi/euslot-casino-arvostelu
What sounds totally wrong is that the chat or support is unable to help. What else are they expecting you to do?
Do I assume correctly that you left some active balance on your account? You should always avoid that to minimize the chances the casino will take fees.
Ми зв'язуємося з вами щодо вашого запиту.
Повідомляємо, що ваш обліковий запис було успішно закрито за вашим запитом раніше.
Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо вхід в Обліковий запис гравця на Веб-сайті не виконується (обліковий запис неактивний) протягом періоду, що перевищує 12 місяців, Компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування 5 євро, починаючи з 13-го місяця після останнього зареєстрованого входу.
Більше інформації можна знайти тут:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
Також хочемо повідомити, що кошти будуть зняті з вашого ігрового рахунку. Зауважте, що плата з вашого банківського рахунку не стягуватиметься.
Дякую за розуміння!
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову. Ми тут для вас цілодобово.
Ми зв'яжемося з вами щодо вашого запиту. Повідомляємо, що ваш обліковий запис було закрито за вашим запитом раніше. Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо обліковий запис гравця на Веб-сайті не входить у систему (акаунт неактивний) більше 12 місяців, компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування. 5 євро з 13-го місяця після останнього входу. Більше інформації можна знайти тут: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Ми також хотіли б повідомити вам, що кошти будуть зняті з вашого ігрового рахунку. Зауважте, що плата з вашого банківського рахунку не стягуватиметься. Дякую за розуміння! Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову. Ми тут для вас 24/7.
Я не думаю, що на ігровому рахунку залишилося залишку. Я завжди програвав гроші, а потім закривав рахунок, якщо більше не збираюся грати в казино. Я не залишаю рахунки відкритими.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from the last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
We will contact you regarding your request. We would like to inform you that your account has been closed at your request earlier. We also inform you that according to the rules of our casino: If the player account on the Website is not logged in (the account is inactive) for more than 12 months, the company reserves the right to charge a monthly maintenance fee. €5 from the 13th month after the last login. More information can be found here: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions We would also like to inform you that funds will be withdrawn from your gaming account. Please note that your bank account will not be charged. Thank you for your understanding! If you have any questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you 24/7.
I don't think there is any balance left in the game account. I've always gambled away the money and then also closed the account if I'm not going to play at the casino anymore. I don't leave accounts open.
We are contacting you regarding your request.
We would like to inform you that your account has been successfully closed at your request earlier.
We also inform you that according to the rules of our casino: If no login on the Player Account on the Website is performed (the account is inactive) for a period longer than 12 months, the Company reserves the right to charge a monthly maintenance fee of €5 starting on the 13th month from last recorded login.
More information can be found here:
https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV
https://www.euslot.com/terms-and-conditions
We also want to inform you that funds will be withdrawn from your game account. Please note that your bank account will not be charged.
Thank you for your understanding!
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us again. We are here for you around the clock.
Olemme sinuun yhteydessä pyyntöösi liittyen. Haluamme ilmoittaa, että tilisi on suljettu pyynnöstäsi aiemmin. Ilmoitamme myös, että kasinomme sääntöjen mukaan: Jos Verkkosivustolla olevalle pelaajatilille ei kirjauduta (tili on passiivinen) yli 12 kuukauden ajan, yhtiö pidättää oikeuden veloittaa kuukausittaisen ylläpitomaksun. 5 € alkaen 13. kuukaudesta viimeisestä kirjautumisesta. Lisätietoja löytyy täältä: https://prnt.sc/t9aGJ8PTjPpV https://www.euslot.com/terms-and-conditions Haluamme myös ilmoittaa, että varoja nostetaan pelitililtäsi. Huomaa, että pankkitiliäsi ei veloiteta. Kiitos ymmärryksestäsi! Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen. Olemme täällä sinua varten ympäri vuorokauden.
en usko että olisi jäänyt mitään saldoa pelitilille. olen kyllä aina pelannut rahat pois ja sitten myös sulkenut tilin jos en aio enää pelata kasinossa. en jätä tilejä auki.
Привіт.
Хороша звичка залишати рахунки «порожніми» після закриття. Це точно.
У цьому конкретному випадку я, ймовірно, не розумію суті казино.
"Ми зв'яжемося з вами щодо вашого запиту. Ми хотіли б повідомити вам, що ваш обліковий запис було закрито за вашим запитом раніше . Ми також повідомляємо вам, що згідно з правилами нашого казино: Якщо обліковий запис гравця на Веб-сайті не ввійшов у систему (акаунт неактивний) більше 12 місяців, компанія залишає за собою право стягувати щомісячну плату за обслуговування"
Обліковий запис закрито – більше не слід вважати неактивним. Чи має гравець, чий акаунт був закритий раніше, входити раз на рік, щоб уникнути комісій?
Я щось пропускаю? Що ти з цього робиш?
Hello.
It's a good habit to leave accounts "empty" upon closing. That's for sure.
In this particular case, I'm probably missing the casino's point.
"We will contact you regarding your request. We would like to inform you that your account has been closed at your request earlier. We also inform you that according to the rules of our casino: If the player account on the Website is not logged in (the account is inactive) for more than 12 months, the company reserves the right to charge a monthly maintenance fee"
The account has closed - shouldn't be considered inactive anymore. Is the player whose account has been closed earlier supposed to log in once per year to avoid fees?
Am I missing something? What do you make of that?
Принаймні вони не заблокували твій рахунок, коли ти пішов зняти гроші. У мене були виграші, але вони сказали, що не можуть знімати з банківської картки, і мені довелося зробити ще один депозит через електронний гаманець і поставити його втричі. Коли я сказав ні, вони закрили мій обліковий запис. Я програв усі свої виграші.
Ця компанія діє як казино Dama NV. Це шахрайство.
At least they didn't block your account when you went to cash out. I had winnings but they said they can't do bank card withdrawals and I had to make another deposit via an e-wallet and wager it 3x. When I said no, they shut my account. I have lost all my winnings.
This company acts like Dama NV casinos. It's a scam.
Я розглядаю вашу скаргу, і здається, що ви самовиключилися в інших казино з тієї ж групи, тому вони закрили обліковий запис через цю причину. У будь-якому випадку, якби вони хотіли це зробити, вони не повинні приймати ваші депозити або повертати їх усі в цьому випадку. Почекаємо, як воно розвиватиметься.
I'm looking at your complaint and it seems like you self-excluded in other casinos from the same group so they closed the account due to that reason. Anyway, if they wanted to do this, then they shouldn't accept your deposits or refund them all in that case. Let's wait for how it develops.
Я переказав €42,50 (з бонусом 79%) на EUslot 13 днів тому, і їх також було списано на моєму сайті...
У моєму обліковому записі Euslot написано: Відхилено з депозитом
Але кошти не повернуто в мій банк і не зараховано на мій ігровий рахунок...
Вже 13 днів питаю, де ці гроші..і кожного разу одна і та ж історія: потерпіть, або в обробці..
Якщо коротко: вони беруть ваші гроші, але не сприймають вас серйозно!
Це шахраї!!
I transferred € 42,50 (with 79% bonus)to EUslot 13 days ago,and it was also debited on my site...
In my Euslot account it says :Rejected with the deposit
But it has not been refunded to my bank,or put on my play account...
I've been asking where that money is for 13 days now..and every time the same story: please be patiënt , or is in processing..
In short: They take your money,and dont take you seriously!
This a scammers !!
Я боюся, що депозит буде втрачено десь посередині, і тепер казино чекає, поки сторонній постачальник платежів вирішить цю справу.
На жаль, це найпоширеніша причина такої затримки у справах про втрату або неправильне розміщення депозитів.
Сподіваюся, незабаром прийде рішення.
В іншому випадку я пропоную створити скаргу. Перегляньте цей розділ, щоб вирішити, чи готові ви до нього.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Це посилання дозволяє подати скаргу: https://casino.guru/complaints
Що ти думаєш? Чи варто це розглядати для вас?
I fear the deposit is lost somewhere in the middle, and now the casino is waiting for its 3rd party payment provider to resolve the case.
Sadly, this is the most common reason for such a delay in cases of lost or misplaced deposits.
Hopefully, the solution comes soon.
Otherwise, I would suggest creating a complaint. Browse this section to decide whether you're up to one.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
This link allows you to submit the complaint: https://casino.guru/complaints
What do you think? Is it worth considering for you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.