Знову привіт, хлопці!
Сьогодні я отримав електронний лист від MGA, де вони дізналися, скільки грошей було на моєму рахунку в день його закриття. У цій сумі не було коштів, я зробив спробу зняти...
Але важлива частина, яка може бути новою для всіх нас, це:
"Після наших розслідувань Адміністрація підтвердила, що EGMIT Elite Limited зазнала нестачі коштів гравців. Після кількох спроб зв'язатися з оператором та його представниками Адміністрація подала заяву в поліцію, а також приступила до анулювання ліцензії оператора та має відкрито ліквідаційну процедуру».
Тож, здається, повернути наші гроші не так просто. Але принаймні MGA тут щось робить. Є від вас новини?
Hi again guys!
Today i got an email from MGA, where they found how much i had in my account the day it was closed. This sum did not have funds i had made a withdrawal attempt...
But the important part, which may be new information to all of us is this:
"Following our investigations, the Authority has confirmed that EGMIT Elite Limited experienced a shortfall of player funds. Following multiple attempts at contacting the operator and its representatives, the Authority has filed a police report, and has also proceeded to cancel the operator’s licence and has initiated liquidation proceedings."
So, it seems that getting our money back isnt that simple. But at least MGA is doing something here. Any news from you?
Автоматичний переклад.