ГоловнаФорумКазиноElite24Bet Casino - загальне обговорення

Elite24Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Anonymized487
|
49 665 переглядів 234 відповідей |
|
1...9 10 1112

Просто до відома:

  • Сьогодні я знову спробував зв’язатися з Антоніо Зерафою через linkedin, я попросив його допомоги, щоб пришвидшити процес.
  • Сьогодні я подав скаргу на MGA в EU SOLVIT

Побачимо, що буде.

Автоматичний переклад.
ArdiMax

Ви зверталися за цими адресами? Пан Станчак комусь відповів?

Автоматичний переклад.

Ви зверталися за цими адресами? Пан Станчак комусь відповів?

Автоматичний переклад.

Кожна гральна компанія повинна мати субрахунок для виграшів, де знаходяться ці гроші. чи є перевірка, яку проводить mga? як щодо грошей гравців, на що було витрачено?

Автоматичний переклад.

«Шановний Пантеліс,


Реф. квитка **********.

Чи можете ви підтвердити, чи отримали ви платіж безпосередньо від Egmit Limited?"



Я щойно отримав це!

Змінено
Автоматичний переклад.

Солодкий! Є надія! Ви отримали платіж чи ще хтось? Я досі нічого не отримав.

Автоматичний переклад.
galfas

Привіт,


Я отримав електронний лист від MGA 2 місяці тому і опублікував його тут. Це на сторінці 9.


Після цього я надіслав їм 3 листи з проханням про подальші дії чи оновлення. Відтоді я не отримував відповіді.

Автоматичний переклад.

Знову привіт, хлопці!


Сьогодні я отримав електронний лист від MGA, де вони дізналися, скільки грошей було на моєму рахунку в день його закриття. У цій сумі не було коштів, я зробив спробу зняти...


Але важлива частина, яка може бути новою для всіх нас, це:


"Після наших розслідувань Адміністрація підтвердила, що EGMIT Elite Limited зазнала нестачі коштів гравців. Після кількох спроб зв'язатися з оператором та його представниками Адміністрація подала заяву в поліцію, а також приступила до анулювання ліцензії оператора та має відкрито ліквідаційну процедуру».


Тож, здається, повернути наші гроші не так просто. Але принаймні MGA тут щось робить. Є від вас новини?

Автоматичний переклад.

Отримав той самий електронний лист, але його дані неправильні.

У мене було більше грошей, ніж вони припускали, що я маю на своєму рахунку....

Автоматичний переклад.

Я не отримав жодної відповіді від MGA...

Автоматичний переклад.


Ретельно проаналізувавши ці дані, ми можемо підтвердити, що баланс вашого рахунку відображав нульові кошти. У результаті ми не можемо продовжити обробку відшкодування для вас, оскільки дані вказують на відсутність коштів на вашому рахунку.


моя відповідь від MGMA... до побачення гроші

Автоматичний переклад.
kaladzi

Чи залишилися у вас усі гроші, що очікують на зняття? Або просто закладання в рахунок?


Мої незавершені зняття не були на балансі, який виявив MGA, але я маю знімки екрана, які підтверджують, що у мене було небагато незавершених зняттів. Але в будь-якому випадку це малоймовірно, щоб ці злодії понесли відповідальність за це...

Автоматичний переклад.

Привіт,


сьогодні я отримав електронний лист від MGA із запитанням, чи отримав я повідомлення чи оплату від elitebet. Це дає мені певну надію, але я нічого від них не отримав.

Автоматичний переклад.
matti95

Тримайся! Це означає, що MGA піклується!

Автоматичний переклад.

Знову оновити:


Я надіслав електронний лист на elitebet, і вони запитали, якому методу оплати я віддаю перевагу. Зараз виглядає дещо більш вірогідним отримати кошти.

Автоматичний переклад.
matti95

Привіт, matti95, на яку електронну пошту ти їм написав і з якої вони відповіли?

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я використовував цю електронну адресу: payments@elite24bet.com


Вони відповіли за кілька годин.

Автоматичний переклад.

Я отримав цей електронний лист:


Шановний Девіде!
Повідомляємо, що наша ліцензія MGA була анульована, і з цієї причини наш веб-сайт elite24bet.com закрито.
На додаток до вищезазначеного, ми хотіли б повідомити вам, що ваш непогашений залишок становить 300,00 євро, як ви згадали.
Будь ласка, надішліть відповідь на цей електронний лист, щоб узгодити спосіб виведення коштів, який ви віддаєте перевагу.
Ми перебуваємо в процесі повторної активації нашого облікового запису Skrill, щоб ми могли виплатити вам гроші. Чи можете ви тим часом надати нам номер свого банківського рахунку, щоб отримати його як альтернативу?


З найкращими побажаннями,
Фінансовий відділ Elite24Bet
Автоматичний переклад.

Новий електронний лист видалено:


Привіт, Девід!

Тому вчора ми спробували здійснити переказ на ваш банківський рахунок, але, на жаль, ми не змогли здійснити переказ до Північної Македонії.

З позитивних новин ми маємо отримати доступ до нашого облікового запису Skrill протягом наступних днів, дайте нам ще 4-5 днів, і ми зможемо переказати вам гроші через Skrill.

Ще раз перепрошую за всі проблеми, але ви можете бути впевнені, що вам заплатять.

 

Все найкраще,

Команда платежів


Є надія, люди, я буду тримати вас у курсі!!!

Автоматичний переклад.

Гарні новини. Вони підтвердили, що всі мої кошти знайдено, і хтось незабаром зв’яжеться зі мною щодо оплати. Мене вже раз запитували про спосіб оплати. Я сказав, що будь-який спосіб оплати найкращий для них, для мене буде добре.

Автоматичний переклад.

Думаю, ви отримаєте гроші, як я нарешті вчора. Це було справді важко та виснажливо повернути мої власні кошти від цих злодіїв, але я думаю, що останньою краплею став тиск на MGA через EU Solvit та мальтійського омбудсмена, який звернувся до MGA два місяці тому щодо нашої проблеми, і я думаю, що MGA більше не могла дозволити собі не прогресувати у справі, це причина, чому поліція залучила проти Elitebet. Сподіваюся, хлопці, у вас все буде добре.

Автоматичний переклад.
1...9 10 1112
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого