fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
Перший раз відповіли з fun@elite24bet.com електронною поштою та 2-й раз від payments@elite24bet.com
fun@elite24bet.com
elite24bet@gmail.com
support@elite24bet.com
payments@elite24bet.com
The first time they responded from fun@elite24bet.com email and the 2nd time from payments@elite24bet.com
Новий електронний лист видалено:
Привіт, Девід!
Тому вчора ми спробували здійснити переказ на ваш банківський рахунок, але, на жаль, ми не змогли здійснити переказ до Північної Македонії.
З позитивних новин ми маємо отримати доступ до нашого облікового запису Skrill протягом наступних днів, дайте нам ще 4-5 днів, і ми зможемо переказати вам гроші через Skrill.
Ще раз перепрошую за всі проблеми, але ви можете бути впевнені, що вам заплатять.
Все найкраще,
Команда платежів
Є надія, люди, я буду тримати вас у курсі!!!
New email dropped:
Hello David,
So we tried yesterday make a transfer to your bank account but unfortunately we could not made a transfer to North Macedonia.
From positive news, we should get an access to our Skrill account during next days, please give us 4-5 days more and we should be able to transfer you the money via Skrill.
Once again apologies for all the problems but you can be sure that you will be paid.
All the best,
Payments Team
There's hope folks, I'll keep you all updated!!!
Обов’язково тримайте нас в курсі. Я радий, що справи рухаються в правильному напрямку, і, схоже, ви отримаєте гроші на свій рахунок.
Коли гроші надійдуть або коли ви знову отримаєте нову інформацію, не соромтеся написати, щоб інші гравці побачили, що все успішно вирішено.
А поки бажаю тобі всього найкращого. 🙂
Be sure to keep us updated. I'm glad things are moving in the right direction and it looks like you'll get your money in your account.
When the money arrives or when you get the new information again, feel free to write to let the other players see that it's all happily resolved.
For now I wish you all the best. 🙂
Гарні новини. Вони підтвердили, що всі мої кошти знайдено, і хтось незабаром зв’яжеться зі мною щодо оплати. Мене вже раз запитували про спосіб оплати. Я сказав, що будь-який спосіб оплати найкращий для них, для мене буде добре.
Good news. They confirmed that all my funds are now found and someone will contact me soon regarding the payment. They asked me once already about the payment method. I said that whatever payment method is best for them it will be ok for me.
ідеально Отже, ще один гравець, який, ймовірно, отримає свої перемоги. Я радий, що через стільки часу ти, здається, можеш отримати те, що тобі належить по праву.
Схрещуємо пальці 🤞🤞
Perfect. So another player who will probably get his wins. I'm glad that after such a long time you seem to be able to get what's rightfully yours.
Fingers crossed 🤞🤞
Думаю, ви отримаєте гроші, як я нарешті вчора. Це було справді важко та виснажливо повернути мої власні кошти від цих злодіїв, але я думаю, що останньою краплею став тиск на MGA через EU Solvit та мальтійського омбудсмена, який звернувся до MGA два місяці тому щодо нашої проблеми, і я думаю, що MGA більше не могла дозволити собі не прогресувати у справі, це причина, чому поліція залучила проти Elitebet. Сподіваюся, хлопці, у вас все буде добре.
I think you will get the money as I got finally yesterday. It was a really tough and exhausting to get back my own funds from these thieves, but I think the last drops was the pressure on MGA through EU Solvit and the Maltese Ombudsman who has contact MGA two months ago regarding our issue, and I think at that point MGA couldn't allow anymore to itself not making progression in the case, this is the reason police involved against Elitebet. Hope guys you will be fine.
Приємно відчувати, що в підсумку все вийшло чесно. Сподіваюся, що в майбутньому Ви не стикатиметеся з подібним і будете мати тільки позитивний досвід.
Бажаю тобі всього найкращого. 😉😊
It's nice to feel that everything turned out fair in the end. I hope that in the future you will not encounter anything similar and you will have only positive experiences.
I wish you the best of luck. 😉😊
Я із задоволенням можу підтвердити, що щойно отримав свої кошти.
I can happily confirm I just received my funds.
Хороші новини для вас! Скільки днів минуло після того, як ви дали номер банківського рахунку?
Good news for you! How many days it took after you gave the bank account number?
ідеально Зрештою, є досить багато гравців, які врешті-решт отримали свої гроші.
Все добре, що добре закінчується. Бажаю, щоб кожна справа закінчувалася щасливо. Удачі на майбутнє. 🙂🎉
Perfect. In the end, there are quite a lot of players who got their money in the end.
All's well that ends well. I wish every case ended this happily. Good luck for the future. 🙂🎉
Досі не отримали кошти, це була їхня відповідь:
Привіт, Девід!
Нам ще потрібно трохи часу для обробки платежів.
У нас є доступ, але наш обліковий запис заблоковано, Skrill зв’яжеться з MGA і спробує дати нам зелене світло для виплат. Mga також була поінформована з нашого боку.
Все найкраще,
Команда платежів
Elite24Bet
Still haven't received the funds, this was their response:
Hi David,
We still need a bit of time for process the payments.
We have our access but our account is blocked, Skrill will reach out MGA and try give us green light for pay outs. Mga also has been informed from our side.
All the best,
Payment Team
Elite24Bet
Я не заздрю вашій ситуації, але ви принаймні отримали деяку інформацію про те, що відбувається, що я сприймаю як хоча б невеликий позитив. Я дуже сподіваюся, що врешті-решт ви все отримаєте, і ви зможете зітхнути з полегшенням, що ця ситуація нарешті позаду.
У будь-якому випадку, якщо у вас є нові новини, повідомте нам ще раз. Я буду тримати за вас кулаки. 🤞😥
I don't envy your situation, but at least you got some information about what's going on, which I take as at least a small positive. I really hope that eventually you will get everything and you will be able to breathe a sigh of relief that this situation is finally behind you.
Anyway, if you have any new news, please let us know again. I will keep my fingers crossed for you. 🤞😥
Привіт, ви отримали відшкодування за облікові записи, які Egmit Elite elite24bet.com не виплатив?
Чи знаєте ви, які дії вжила поліція після того, як MGA забрала ліцензію та забрала практику?
Якщо хтось зв’язувався з вами з Egmit Elite, дайте мені знати. Вся справа розвивається!!!
Hello, did you receive a refund for accounts that Egmit Elite elite24bet.com , did not Pay out?
Do you know, what actions the Police took after the MGA took away the license and reporter the praktyce?
If anyone contacted you From Egmit Elite , let me know. The whole thing is developing !!!
Привіт,
Я не знаю, які дії змусили Elitebet відповісти мені. Або які наслідки це означало для elitebet. Але вони підтвердили суму грошей, яку я все ще мав на рахунку, і пообіцяли виплачувати мені 10-місячними частинами. Наразі я отримав 8 із них, тож, здається, усі мої кошти будуть у безпеці через два місяці. Якщо вам потрібна контактна електронна адреса тощо, я допоможу, якщо комусь знадобиться 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Хороші новини, здається, що ошукані гравці можуть отримати відшкодування, ті, хто не здається. Повідомлення в правоохоронні органи мають сенс. Побачимо, яким буде фінал. Фінанси такої компанії Elite24bet, термін дії видачі ліцензії та достовірність звітів підлягають перевірці відповідними службами. Боротьба за себе має сенс. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
Привіт,
Я не знаю, які дії змусили Elitebet відповісти мені. Або які наслідки це означало для elitebet. Але вони підтвердили суму грошей, яку я все ще мав на рахунку, і пообіцяли виплачувати мені 10-місячними частинами. Наразі я отримав 8 із них, тож, здається, усі мої кошти будуть у безпеці через два місяці. Якщо вам потрібна контактна електронна адреса тощо, я допоможу, якщо комусь знадобиться 🙂
Hi,
I do not know which actions led to Elitebet to respond to me. Or what kind of consequences this meant for elitebet. But They confirmed the amount of money i still had in the account and promised to pay me in 10 monthly parts. I have now received 8 of them, so it is beginning to look that all my funds will be safe in two months. If you need contact email etc, i will help if anyone needs 🙂
Тож я б сказав, що це гарна новина. Чи знаєте ви, що за цим стоїть і що сталося, коли раптом казино вирішило заплатити? Я бачив, що колись у вас також була скарга, на яку вони не відповіли, тож гроші звідси?
У будь-якому випадку, я вважаю, що найважливіше — це те, що ви поступово отримуєте готівку, і ви все це маєте через деякий час. Я щиро радий, що все вийшло добре. 🙂
So that's good news I would say. Also do you know what is behind it and what happened when suddenly the casino decided to pay ? I saw that sometime ago you also had a complaint that they didn't answer, so is the money from here ?
Anyway, I guess the most important thing is that you get the cash progressively and you have it all in a while. I'm honestly glad it worked out well. 🙂
Так, я радий, що ця справа нарешті завершилася добре.
Я думаю, що все це почалося після того, як MGA відібрало їхню ліцензію та почало розслідування. Я бомбардував еліту електронними листами, і раптом вони були готові платити все. Я думаю, що це було банкрутство еліти, але я не можу бути впевненим. І здається, що зараз працює лише кілька хлопців, оскільки відповіді надходять повільно.
Але найголовніше те, що гравцям повертають свої гроші, хоча це відбувалося більше року. І для гравців, які потрапили в цю халепу, надішліть їм електронний лист, я маю відчуття, що вони збережуть ваші кошти, якщо ви не зв’яжетеся з ними спочатку.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
Хороші новини, здається, що ошукані гравці можуть отримати відшкодування, ті, хто не здається. Повідомлення в правоохоронні органи мають сенс. Побачимо, яким буде фінал. Фінанси такої компанії Elite24bet, термін дії видачі ліцензії та достовірність звітів підлягають перевірці відповідними службами. Боротьба за себе має сенс. 🙂
Good news, it seems that cheated players may receive a refund, those who do not Give up. Notifications submitted to law enforcement authorities make sense.We will see what the final will be. The finances of such a Elite24bet company,the validity of issuing a license and the reliability of reports are subject to examination by the relevant services. Fighting for yourself make sens . 🙂
Я бачу, що, оскільки ви зацікавилися, ви отримали певну інформацію. Було б чудово, якби гравці отримували свої гроші, які мали в цьому казино. Я давно ні про кого не чув, тому мені цікаво, чи це спричинить розмову, оскільки ви не єдиний, хто, здається, отримує гроші.
Якщо у вас є додаткові відомості, дайте мені знати, я думаю, що це може зацікавити більше людей. 🙂
I see that because you were interested you got some information. It would certainly be awesome if the players would get their money that they had in this casino. I haven't heard from anyone in a while, so I'm curious if this will spark some conversation since you're not the only one who seems to be getting money.
If you have any more details let me know, I think it might be of further interest to more people. 🙂
Так, я радий, що ця справа нарешті завершилася добре.
Я думаю, що все це почалося після того, як MGA відібрало їхню ліцензію та почало розслідування. Я бомбардував еліту електронними листами, і раптом вони були готові платити все. Я думаю, що це було банкрутство еліти, але я не можу бути впевненим. І здається, що зараз працює лише кілька хлопців, оскільки відповіді надходять повільно.
Але найголовніше те, що гравцям повертають свої гроші, хоча це відбувалося більше року. І для гравців, які потрапили в цю халепу, надішліть їм електронний лист, я маю відчуття, що вони збережуть ваші кошти, якщо ви не зв’яжетеся з ними спочатку.
Yes, i am glad that this case seems to go well finally.
I think all this started after MGA took their license away and started the investigation. I bombarded elite with emails and suddenly the were willing to pay all. I think this was a bankrupty for elite, but i cant be sure. And it seems that there is only few guys working anymore as the replies are bit slow.
But the most important thing is that players get their money back, even though this took over a year to happen. And for players in this mess, send an email them, i have a feeling they will keep your funds if you are not actively contacting them first.
Це також може бути важливою інформацією. Але, відверто кажучи, той, хто мав стару справу приблизно рік тому, міг не зв’язатися з казино, тому мені не здається правильним рішенням, щоб вони не заплатили їм.
У будь-якому випадку, я радий, що деякі гравці отримають те, що їм належить по праву, і, сподіваюся, їх буде якомога більше.
This may also be important information. But frankly someone who had an old case about a year old might not have contacted the casino, so it doesn't seem like the right solution to me that they wouldn't have paid them.
Anyway, I'm glad that some players will get what is rightfully theirs and hopefully there will be as many of them as possible.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.