1 рік тому
Привіт,
Чи чули ви щось від MFE або MGA після того, як ви зв’язалися з MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
1
Привіт,
Чи чули ви щось від MFE або MGA після того, як ви зв’язалися з MFE?
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
Привіт, на жаль, немає новин.
Сьогодні знову написав у MFE, що вони бачать, що MGA просто ігнорує нас. Вчора намагався зв'язатися з Антоніо Зерафою, але до того часу жодних новин.
Hello, unfortunately no news.
Wrote today again to MFE that they can see MGA simply ignore us. Yesterday tried to get in touch with Antonio Zerafa, but until then no any news.
Привіт, хлопці, трохи інформації:
Антоніо відповів мені, він закликав відповідальний департамент відповісти мені, і принаймні вони надіслали електронний лист, що розслідування ще триває.
Провівши деякі дослідження, я знайшов можливість: платіжне доручення.
Між країнами Європейського Союзу ви маєте право видати платіжне доручення тим, до кого у вас є фінансові вимоги. У цьому випадку відповідний суд (у нашому випадку це Мальта) видасть офіційне платіжне доручення, яке вимагає від боржника (EGMIT Elite Ltd) заплатити за позивача (нас). Ви повинні заповнити деякі форми на порталі електронного правосуддя, і це стягується комісія (близько 50 євро), і після видачі боржник має 30 днів будь-якої заяви про заперечення, якщо не сума стане автоматично стягненою. Якщо є заява про заперечення, її можна «передати до звичайних судів цивільного права, які розглядатимуться відповідно до національного законодавства; або розглядатимуться відповідно до Європейської процедури позовів невеликого розміру, або припинено».
Є можливість створити більше позивачів проти одного боржника, тому я думаю, що, можливо, нам слід спробувати це найближчим часом. Що ти думаєш?
Hello guys some info:
Antonio answered me, he urged the responsible department to response me, and at least they send an email, that the investigation is still ongoing.
As I took some research, I have found a possibility: payment order.
Between European Union states, you have the right to issues payment order to whom you have a financial claim against. In this case the relevant court (in our case its Malta) will issue an official payment order which call on the obligor (EGMIT Elite Ltd) to pay for the claimant (us). You have to fill in some forms at the E-justice portal and it has a fee (about 50 EUR) and after the issue the obligor has 30 days any statement of opposition if not the amount will become automatically enforceable. If there is statement of opposition may "be transferred to the normal civil law courts to be dealt with under national law; or dealt with in accordance with a European Small Claims Procedure, or discontinued."
There is option to create more claimant against one obligor, so I think maybe we should try it soon. What do you think?
Привіт,
Я також отримав електронний лист від MGA про те, що розслідування триває, а оновлень поки немає. Я припускаю, що це могло бути тому, що ви змусили інші сторони натиснути на MGA, щоб вони діяли. Я запитав MGA про те, як далі відбуватиметься процес.
Я хотів би принаймні дочекатися цієї відповіді та спробувати трохи довіряти MGA, що вони працюють над цим.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Я вважаю, що постачальник ліцензії повинен спершу викласти свій висновок. Я знаю, що це займає дуже багато часу, влада є головним гравцем у цій ситуації.
Ідея платіжного доручення мені здається логічною, хоча я ще не чув про таке робоче рішення.
Дякуємо, що принесли це сюди, сподіваємось, ви зможете скористатися цією опцією 🙏!
I guess the license provider should state its conclusion first. I know it's taking an excessively long time still, the authority is a major player in this situation.
The idea of a payment order sounds logical to me, though I haven't heard about such a working solution yet.
Thank you for bringing this here, hopefully, you'll be capable of using the option 🙏!
Привіт,
Я також отримав електронний лист від MGA про те, що розслідування триває, а оновлень поки немає. Я припускаю, що це могло бути тому, що ви змусили інші сторони натиснути на MGA, щоб вони діяли. Я запитав MGA про те, як далі відбуватиметься процес.
Я хотів би принаймні дочекатися цієї відповіді та спробувати трохи довіряти MGA, що вони працюють над цим.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Можливо, ви маєте рацію, і я погоджуюся, що MGA має спочатку зробити деякі висновки. Це може бути життєво важливим для додаткового прогресу. Ну, я вже сказав це - і я скажу це ще раз. Зачекай!
You may be correct, and I agree MGA should present some conclusions first. It could be vital for additional progress. Well, I said that already - and I'll say that again. Hold on!
Всім привіт,
немає жодних новин, але сьогодні я написав EGBA щодо нашої проблеми. Я думаю, що найближчим часом ми повинні розглянути платіжне доручення, а саме: процедуру дрібних позовів. Підтримувати зв'язок.
Hello guys,
no news from anywhere, but today I wrote to the EGBA regarding our issue. I think we should consider the payment order in the near future, specifically: small claim procedure. Keep in touch.
Я звернувся до MGA, і цього разу вони відповіли за кілька днів, і здається, що робота справді триває. Вони написали це:
Для цього ми завершили вилучення попередніх даних, які показують нам остаточний статус вашого облікового запису в EGMIT Elite Limited після того, як Ліцензіат припинив роботу. Зараз ми перевіряємо правильність даних, які ми маємо. Коли це буде завершено, ми зможемо рухатися вперед у цьому питанні. Проте зауважте, що є зовнішні фактори, які не дозволяють нам надати точні часові рамки. Хоча ми повинні підкреслити, що ми прагнемо вирішити цю проблему якомога швидше, це може зайняти до кількох тижнів.
Таким чином, вони отримали деякі дані принаймні від elite24bet. Будемо сподіватися, що гарні новини й надалі надходитимуть до нас!
I reached out to MGA and this time they replied in few days and it feels like the work is really underway. They wrote this:
To do this, we have completed a preliminary data extraction, which shows us the final standing of your account with EGMIT Elite Limited, after the Licensee stopped operating. We are now verifying that the data we have is correct. Once this has been completed, we will be able to move forward with this matter. Please note however, that there are external factors which prevent us from providing a definite timeframe. Whilst we must emphasise that we aim to resolve this issue as speedily as we can, this could take up to several weeks to be completed.
So they have got some data at least from elite24bet. Lets hope good news keep coming our way!
Сподіваюся, ваш невмирущий пацієнт зрештою отримає результат! 👍🙌🤞
I hope your undying patient will gain the result in the end! 👍🙌🤞
Пан Адам Станчак, його компанія півроку не давала нам грошей, і це злочин.
Оскільки ми не чули від них, я зібрав сліди ділових партнерів пана Станчака.
Можливо, коли його ділові партнери та партнери дізнаються про це, він нарешті почне повертати нам, гравцям, їхні гроші.
Крім того, відповідні інституції в ЄС будуть проінформовані про процедуру та буде зроблено запит для контролю гральної компанії та бенефіціарів.
Є чимало контактів електронної пошти, які я знайшов:
К ontakt@asmgroup.pl
К ontakt@asmgroup.com
С ekretariat@asmsalesforce.pl
C ommerciale@trade-spa.it
А dmin@elitebet.com.au
Б iuro@gruppotradeservice.pl
я nfo@gentiluomomilano.com
Спробую знайти більше.
Я буду тримати вас в курсі.
Нехай кожен напише лист. Разом сила! Ми повернемо наші гроші
Mr. Adam Stanczak his company did not give us money for six months and this is a crime.
Since we haven't heard from them , I've gathered the leads of Mr. Stanczak's business partners .
Maybe when his business partners and associates find out, he will finally start giving us players their money back.
In addition, the relevant institutions in the EU will be informed about the procedure and a request will be made to control the gambling company and the beneficiaries.
There are quite a few email contacts that I found:
Kontakt@asmgroup.pl
Kontakt@asmgroup.com
Sekretariat@asmsalesforce.pl
Commerciale@trade-spa.it
Admin@elitebet.com.au
Biuro@gruppotradeservice.pl
Info@gentiluomomilano.com
I will try to find more.
I will keep you updated.
Let everyone write an email. Together a force! We will get our money back
Адам Станчак є засновником і власником elite24bet.com через компанії EGMIT (Egmit Elite) – що стосується компаній у Польщі.
Просто перевірте реєстри компаній і почитайте
Мабуть, у Польщі хочуть зробити те саме – є True Sport Elitebet.
Ви можете знайти його на Linkedin і в ЗМІ.
Adam Stanczak is the Founder and Owner of elite24bet.com through EGMIT companies (Egmit Elite) - As far as companies in Poland.
Just check the registers of companies and read
Apparently in Poland wants to do the same - there is True Sport Elitebet.
You can find him at Linkedin and in media.
Я не знайшов інформації щодо цього, але я можу повірити, що це здається логічним. Ви також повинні спробувати зв’язатися з MGA, але вони так не реагують, і я думаю, що вони нічого не роблять, щоб вирішити цю проблему. У нас ще є можливість розпочати проти них Європейську процедуру розгляду дрібних позовів.
I didn't find information regarding this, but I can believe in this seems logical. You should try to reach MGA too, but they are so unresponsive and I think they don't do anything to solve this matter. We have still an opportunity to issue The European Small Claims procedure against them.
Я вважаю, що ви абсолютно правильні щодо MGA, з точки зору, це стає гірше.
У будь-якому випадку, я можу попросити вас скористатися кнопкою відповіді, будь ласка? Важливо повідомити одержувача про вашу відповідь, щоб гарантувати, що ви отримаєте відповідь швидше – лише підказка 🙂.
Звичайно, я бажаю вам справедливого завершення ваших проблем!
I feel you are quite correct about the MGA, from point it's getting worse.
Anyway, may I ask you to use the reply button, please? It's vital to let the recipient know of your response to ensure you'll get a reply sooner - just a hint 🙂.
I wish you a fair ending to your issues, of course!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.