Я хотів би сказати, що з точки зору MGA це не так просто, як ви, мабуть, думаєте. Казино закрилося, і якщо власники/власник/керівництво чи будь-хто, хто був власником ліцензії, знаходиться поза зоною досяжності, MGA мало що може зробити на даний момент. Отже, я розумію, чому назвати вам будь-які часові рамки було б диким припущенням.
Можливо, MGA стежить за ланцюжком, щоб знайти будь-кого, хто може діяти від імені закритого казино. Напевно, це потребує багато бюрократії.
Я можу уявити, що очікування боляче для всіх вас. Я б потихеньку подумав про те, щоб звернутися до юриста, який має досвід у сфері iGaming.
Я пам’ятаю, як кілька гравців писали, як вони закінчили судове засідання. Не соромтеся переглядати форум:
I'd like to say that from the MGA perspective, it's not as easy as you probably think. The casino has closed, and if the owners/owner / management or anyone who was the license holder is out of reach, there is little the MGA can do at the moment. So, I understand why giving you any timeframe would be a wild guess.
Maybe the MGA follows the chain to find anyone who can act on the closed casino's behalf. It surely takes a lot of bureaucracy.
I can imagine the waiting is painful for all of you. I would slowly consider asking a lawyer skilled in the iGaming business.
I recall several players posting how they ended in a Court hearing. Feel free to browse the forum: