Я хотів би сказати, що коли справа доходить до органу ліцензування, відповідь може тривати навіть пару місяців.
Хоча я можу уявити, що зараз усе це здається втраченим.
I'd like to say that when it comes to the licensing authority, the response may even take a couple of months.
Although I can imagine that it all feels lost now.
Це найменше, що я можу зробити на даний момент🌟🤞🤞🤞
This is the least I can do at the moment 🌟🤞🤞🤞
Гарні новини? Сподіваюся... Я буду тримати вас в курсі, як усе буде.
Good news? I hope... I'll keep you folks updated on how it goes.
Дякую за цю маленьку інформацію та схрещую пальці! До речі, якщо я не отримаю відповіді від MGA через два тижні, я напишу їм знову, до того часу я можу тільки чекати.
Thank you this small info and my fingers crossed! Btw, if I wont get answer from MGA in two weeks, I will write to them again, until then I can only wait.
Я отримав цей електронний лист від MADRE 19.01.2023. Було повідомлення, що їм потрібні відповіді протягом 2 тижнів від оператора. Кілька днів тому я надіслав їм електронний лист із запитом, чи просувається справа, але з тих пір вони мені не відповіли. Все, що ми можемо зробити, це чекати і сподіватися, що Madre добре виконає свою роботу.
I got that email from MADRE on 19.1.2023. There was a text that they need answers within 2 weeks from the operator. I sent them email few days ago asking if the case is progressing, but they have not answered to me since. All we can do is wait and hope that Madre will do its job well.
Привіт, хлопці, лише для вашої інформації, сьогодні я спробував зв’язатися з MGA, чи є у них якісь новини щодо нашої проблеми. Побачимо, як вони відреагують.
Hello guys, just for your information, today i have tried to contact with MGA whether they have any news regarding to our issue. We will see how they react.
Досі немає новин від MGA. Таке враження, що наша справа їх не дуже хвилює. Я почекаю до наступного понеділка, якщо не буде відповіді, я спробую їх пришвидшити.
Still no news from MGA. It seems that they don't really care about our case. I will wait until next monday, if there won't be answer I try to speed them up.
Це справді прикро. Я вважав цього постачальника ліцензій одним із кращих. Хоча я не можу зрозуміти, на що вони здатні після закриття казино.
Гадаю, продовжуй штовхати.
Бажаю всім удачі!
This is truly unfortunate. I considered this license provider to be among the better ones. Though what they are capable of once the casino has closed is beyond me.
Keep pushing, I guess.
Wish you all luck!
Просто трохи інформації. На жаль, немає новин від MGA, я написав їм у вчорашньому рішучому електронному листі, що це може призвести до юридичних наслідків, якщо не було процесу щодо нашої проблеми, але відповіді ще немає. Я подзвонив їм сьогодні, але в кол-центрі не змогли підключити відповідний відділ, тому вони просто зберегли мій номер і пообіцяли передзвонити. Найпізніше я знову зв’яжуся з ними електронною поштою та телефоном у четвер, намагаючись вирішити проблему.
Just some info. Unfortunately no news from MGA, I wrote to them on yesterday a little more determined email, that it can take legal consequences if there hasn't been process regarding to our issue, but no repsonse yet. I called them up on today but at the call center they couldn't connect the relevant department, so they just saved my number and promised for calling back. At the latest i will contact them again via email and phone on thursday trying force ahead the issue.
Привіт!
Дякую за таку активність у цій справі. Я не розумію, як таке розслідування триває так довго. Я мав на думці зателефонувати й їм, але подивимось, чи мають вони що сказати вам цього тижня.
Hi!
Thank you for being so active with this matter. I dont understand how this kind of investigation is taking this long. I had in mind to call for them too, but lets see if they have anything to say to you this week.
Я сподіваюся, що ви отримаєте відповідь.
Минулого тижня я надіслав Elite електронний лист до розділу платежів, додавши скріншоти обох незавершених коштів (адреса, яку я використовував раніше), але не отримав задоволення.
I do hope you get a response.
I emailed Elite to the payments section attaching screenshots of both withdrawals pending last week (an address I have used before) but no joy.
Привіт, хлопці, на жаль, я не можу повідомити вам позитивних новин. Сьогодні я знову спробував додзвонитися, але в кол-центрі знову не змогли підключити відповідне відділення, я висловив своє невдоволення, тому вона подзвонила менеджеру, який їй сказав, що слідчі дії ще тривають. Я сказав їй, що кілька разів писав електронною поштою, дзвонив їм і отримував обіцянки передзвонити, але нічого не сталося. Тож я сказав їй, що можу зачекати з відповідями до наступного понеділка, інакше я звернуся до органів ЄС (омбудсмен, служба захисту прав споживачів, парламент тощо), оскільки мої та багато інших людей вкрали гроші, а тим часом вони не забезпечили захист гравців зобов'язань, незважаючи на те, що вони є владою в державі ЄС.
Записав це в електронному листі після розмови, тому в разі бездіяльності повідомляю про все в органи ЄС. Тож я чекаю до понеділка, якщо нічого не станеться, можливо, нам варто об’єднати наші сили та подати групові скарги в органи ЄС, якщо ви в ньому.
Тримайте вас в курсі.
Hello guys, unfortunately I can't give you positive news. I tried to call them today again, but at the call center they couldn't connect the relevant department again, I expressed my displeasure, so she called a manager, who told her that the investigation is still ongoing. I told to her that I emailed several times, called them and getting promises calling back, and nothing happened. So I told to her that I can wait until next Monday with asnwers, otherwise I turn to EU bodies (Ombudsman, Consumer Service, Parliament etc) because of my and many other people's money has stealen and meanwhile they didn't fulfil their player protection obligations despite they are an authority in an EU state.
I wrote it down in an email after the conversation, so in case of inactivity I report everything at EU bodies. So I wait until Monday if nothing happen maybe we should join our forces and create class complaints at EU bodies if you are in.
Keep you updated.
Дякуємо за оновлення.
Вони щось сказали про розслідування, крім того, що воно триває? Ліцензія Elite24bet все ще відображається як активна, але сторінка закрита на місяць...
Думаю, я міг би зателефонувати їм і наступного тижня, щоб показати, що на повернення коштів чекає більше ніж одна особа. Я підтримую вашу скаргу, але я думаю, що ми повинні дати MGA деякий час для розслідування. Це може зайняти більше часу, ніж ми сподіваємося, навіть якщо це принаймні дуже засмучує. Я вважаю, що інформація про те, що розпочато розслідування, є хорошою. Можливо, вони можуть дати нам часові рамки або щось цього місяця.
Thank you for the update.
Did they tell anything about the investigation other than it is ongoing? Elite24bet license still is shown as active, but the page has been closed for a month...
I think I could call them next week too to show them that there are more than one person waiting for funds to be returned. I am with you in a complaint, but I think we should give MGA some time to investigate. These things might take longer than we hope, even when this is very frustrating at least. I think that the information that investigation has started is a good thing. Maybe they can give us a timeframe or something this month.
Ні, вони просто заявили, що слідство ще триває.
Я починаю думати, що MGA не піклується про захист гравців. Я кілька разів надсилав їм електронні листи без відповіді, дзвонив їм без відповіді. Якщо це все ще триває, вони дали нам принаймні якусь відповідь або скільки нам чекати тощо, що завгодно, але нічого. Я починаю думати, що це розслідування — просто фігня, позаду нічого не відбувається, вони просто думають, що ми здамося. Крім того, я прочитав деякі коментарі в мережі. MGA нічого не зробило, багато подібних випадків, незважаючи на те, що вони заявили, що розслідують. Ми чекали на них майже півтора місяці, я вважаю, що вони, м'яко кажучи, не в курсі ситуації.
No they just stated that the investigation is still ongoing.
I am getting think that MGA is not care about player protection. I have emailed to them several times without answer, called them without answer. If it would still ongoing they gave us some answer at least, or how long should we wait etc, anything but nothing. I am getting think that this investigation is just a bullshit, nothing happening in the back, they just think we will give up. Also, I have read some comments on the net MGA didn't do anything many cases like this despite of stating they are investigating. We have been waiting for almost one and half months for them, my opinion they are not on top of the situation, to say the least.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.