ФорумКазиноDuckyLuck Casino - загальне обговорення

DuckyLuck Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від ZacharyCallanan
|
8433 переглядів 62 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
10 міс. тому

Щоб зняти бонусні гроші в розмірі 100 доларів, мені кажуть, що я повинен внести 25 доларів. Це казино дійсно надійне, я не бачу багато способів депозиту та виведення коштів. В основному транзакції здійснюються з криптовалютами,


Будь-які поради?

Автоматичний переклад.
marianojdp
10 міс. тому

Привіт, я не бачу в цьому нічого поганого, і зазвичай у казино також потрібно робити депозит.

Однак ви хочете сказати, що жоден метод вам не підходить? Я припускаю, що у вас немає криптогаманця, чи не так?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене є лише обліковий запис Binance, і в мене є хтось із Перу, який робить мені обмінник на долари чи PEN....але я мало знаю про криптовалюти та про те, як робити депозити. У підтримці казино мені відповідає тільки автоматичний робот.

Автоматичний переклад.
marianojdp
10 міс. тому

Ну, це дуже погано, тому що я думав, що вони можуть бути корисними. Ви також пробували написати електронний лист?

Якщо ваша проблема не зникне, а казино не вирішить вашу ситуацію, я рекомендую подати скаргу за цим посиланням: https://es.casino.guru/quejas/todas

Дайте мені знати, якщо ви намагалися зв’язатися з ними також у такий спосіб.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

я хотів би отримати допомогу з моїм виведенням 750,00 у казино duck luck 25 жовтня я зняв 750,00, і вони завжди все гаразд і кажуть, що це буде від 5 до 15 днів, я змусив мене вивести вісім разів і знову сьогодні вони завжди чекайте 15 днів, а потім повертайте гроші на баланс darrell radke ім’я користувача daryl 19

Автоматичний переклад.
daryl1947
9 міс. тому

Привіт, оскільки ви потрапили в цю ситуацію, і казино продовжує повторювати одне й те саме та дає вам довший період часу, але не має рішення, я рекомендуюподати скаргу тут, за цим посиланням , де наша команда спробує вам допомогти.

Однак чи є у вас підтверджений обліковий запис? Чи повідомили вам у казино ще якусь причину, чому це займає так багато часу, окрім того, що вам доводиться чекати?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я граю в DuckyLuck кілька місяців. Я взяв 1800 доларів і вийшов. Я пройшов тривалий процес перевірки, але зрештою всі мої дані було перевірено. Почекавши кілька тижнів, я зв’язався з ними, і вони сказали, що транзакцію завершено, просто почекайте ще деякий час. Тому я зв’язався зі своїм банком і дізнався, що chime не приймає міжнародні транзакції. Тож тепер я ходив туди-сюди з ними, щоб знайти рішення. Я сумніваюся, скільки мені чекати, перш ніж подавати скаргу до комісії eGamimg Кюрасао.

Автоматичний переклад.
aldersonkarl4
4 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви вже подали нам скаргу , і це, на мою думку, було правильним рішенням, і я чекаю, щоб побачити, що вдасться вирішити нашій команді, і якщо це не спрацює і ви не отримаєте гроші тоді, тоді я б думав про владу.

У будь-якому випадку, ви повернули гроші на свій рахунок гравця, коли вони не приймають міжнародні платежі? Я припускаю, що гравці не так часто стикаються з такою ситуацією, тому, можливо, це займе деякий час, але ми побачимо, що можна зробити.

Не соромтеся відповідати на запитання Вероніки в скарзі, і, сподіваюся, вона буде вирішена.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я ціную це і відповідаю на ваше запитання: ні, вони нічого не повернули на рахунок.

Автоматичний переклад.
aldersonkarl4
4 міс. тому

Отже, тепер ваш баланс на рахунку гравця дорівнює 0? Ви подали запит на зняття коштів, але нічого не повернулося? Це здається мені дивним, якщо він не оброблений або щось подібне.

У будь-якому випадку, сподіваюся, Вероніка дізнається більше, і ми зможемо вам допомогти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У когось було зависання гри на бонусних обертаннях? Я отримав бонус і взяв мейджор, і гра повністю зависла. У мене є знімки екрана та я подав оскарження, але я терпляче чекаю. Я сподіваюся, що качаня доля вшанує це. Я можу грати в інші ігри на їхньому сайті, але коли я переходжу до гри, яка у мене зависла, вона дозволяє мені перейти до гри та переходить безпосередньо до безкоштовного обертання та відразу блокується. Мені майже не весело, і я хочу ще пограти, але не хочу вносити більше грошей на випадок, якщо щось піде не так із бонусними обертаннями

Автоматичний переклад.
mjgray2013
4 міс. тому

Привіт, я точно не буду грати далі, доки ця ситуація не вирішиться. Я припускаю, що ви вже звернули на це увагу казино, і їм слід цим зайнятися. Вони сказали вам, що вони розглянуть це і повідомлять вам, що сталося? Куди ви подали спір, якщо я можу знати? Якщо ви не можете нічого вирішити, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Якщо у вас є оновлення, ви можете поділитися.

Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я подав спір через Duckyluck, і вони чудово відповіли мені електронною поштою. Однак вони сказали, що це буде вирішено протягом 2-3 робочих днів, і ми вже минули цей момент. Я розіграв залишок. Я waa поінформував, що це не втручатиметься у вирішене питання. Я буду тримати вас в курсі 😊

Автоматичний переклад.
mjgray2013
3 міс. тому

Тоді я б зачекав, поки все вирішиться, але оскільки ви зіграли всі гроші, ми нічого не можемо з цим зробити. Звичайно, я чекаю на оновлення, і, сподіваюся, це не займе багато часу. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ШАХРАЙСТВО НА 100%, Я ПЕРЕМІГ, АЛЕ НІКОЛИ НЕ ОТРИМАВ МОЄ ЗНЯТТЯ. Я НЕНАВИЖУ ТАКІ КОМПАНІЇ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СОЦІАЛЬНІ МЕДІЖІ ДЛЯ РОЗВИШЕННЯ ШАХРАЙСТВА. СЛУЖБА ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НЕ ВІДПОВІДАЄ НА МОЇ ЕЛЕКТРОННІ ПИСИ, ВОНИ ПРОСТО ХОЧУТЬ, ЩОБ МЕНЕ ДЕПОЗИТУВАЛО БІЛЬШЕ ГРОШЕЙ.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ШАХРАЙСТВО НА 100%, Я ПЕРЕМІГ, АЛЕ НІКОЛИ НЕ ОТРИМАВ МОЄ ЗНЯТТЯ. Я НЕНАВИЖУ ТАКІ КОМПАНІЇ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ДЛЯ РОЗВИШЕННЯ ШАХРАЙСТВА

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Погоджуюсь на 100%. Здавалося, що все врегульовано, але, на жаль, оплати все ще немає. Ніколи знову.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ШАХРАЙСТВО НА 100%, Я ПЕРЕМІГ, АЛЕ НІКОЛИ НЕ ОТРИМАВ МОЄ ЗНЯТТЯ. Я НЕНАВИЖУ ТАКІ КОМПАНІЇ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СОЦІАЛЬНІ МЕДІЖІ ДЛЯ РОЗВИШЕННЯ ШАХРАЙСТВА. СЛУЖБА ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НЕ ВІДПОВІДАЄ НА МОЇ ЕЛЕКТРОННІ ПИСИ, ВОНИ ПРОСТО ХОЧУТЬ, ЩОБ МЕНЕ ДЕПОЗИТУВАЛО БІЛЬШЕ ГРОШЕЙ.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Як довго ви чекали на відкликання? Немає причин, чому ви ще не отримали свої гроші з казино? Ви грали з бонусом?

Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони надіслали мені паперовий чек, і ніхто не переведе його в готівку. Я навіть відкрив рахунок у кредитній спілці, щоб перевести його в готівку, але вони відмовили. Без бонусів. Не можна виграти таким чином.

Автоматичний переклад.
aldersonkarl4
3 міс. тому

Чи є у вас проблеми з виведенням коштів у казино, будь ласка? Чому вони відмовилися?

Що стосується бонусів, ви не можете їх отримати, чи не так? Іноді, на жаль, це так, і казино можуть пропонувати бонуси своїм гравцям, а також забороняти їх.

Тому, будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас ще є гроші на вашому рахунку гравця і ви чекаєте їх.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого