ФорумКазиноDuckyLuck Casino - загальне обговорення

DuckyLuck Casino - загальне обговорення

2 р. тому від ZacharyCallanan
|
9898 переглядів 62 відповідей |
|
1 2...4
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити DuckyLuck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Одного разу я пробував грати в цьому казино і скажу вам, що воно дійсно не дуже добре. Я люблю онлайн-казино і вважаю, що шанс має бути у кожного. Але це не ідеальне онлайн-казино. Я їх часто міняю, нещодавно знайшов огляд кращих онлайн-казино Нідерландів, це для мене зараз найкращий варіант, тому граю там. І якщо ми повернемося до цього казино, їх несправедливе ставлення до гравців і відсутність доступності в багатьох країнах лише відштовхне гравців. Тому я б не рекомендував це вам, якщо вас цікавить моя думка.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
ZacharyCallanan
2 р. тому

У вас є улюблені казино? Знайти якісь рекомендації досить важко 😀

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Цей сайт казино є шахраєм!!! Світ дізнається!!!! Я виграв 10 тисяч доларів, але вони не хотіли виплачувати. Я мав право на відкликання, але, звичайно, у них була причина, чому це моя вина. ВОНИ ВІДІБРАЛИ В МЕНЕ ТИСЯЧІ І НІЧОГО НЕ ВИПЛАТИЛИ!

Автоматичний переклад.
x4cwtyqvhn
2 р. тому

Привіт,

Ви можете описати, будь ласка, що сталося?

Вас звинувачували в порушенні якогось правила?

На жаль, ми вважаємо його умови несправедливими. Перегляньте наш огляд .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож я знаю, що це не здається таким довгим, але враховуючи, що у мене було зняття коштів із депозиту з бонусом, і мені довелося надіслати kyc, але він був оброблений набагато швидше, ніж цей, який очікував увесь тиждень, подано без оновлення або зміни статусу взагалі, це змушує мене думати, що вони намагаються знайти спосіб не платити мені. Перегляд і перевірка зняття, яке надійшло з депозиту без бонусу, не може зайняти більше часу, оскільки вони були вилучені з мого облікового запису після мого першого зняття, і весь час гри становив, мабуть, приблизно 2-3 години. Тож у чому справа, чи я правий? І вчора мені сказали в живій службі підтримки, що його буде надіслано сьогодні, і сьогодні мені сказали, що він все ще розглядається, і я почую щось, коли це буде завершено. Я просто хочу те, що мені належить по праву, і вимити руки від цього темного казино .

Автоматичний переклад.
jgb2244
2 р. тому

Привіт,

я б сказав, що ви це досить добре уявили. Чесно кажучи, це неліцензоване казино , тому воно практично недоторкане, і здається, що вони не дуже дбають про репутацію казино.

Якщо ви переглянете попередні дописи, я впевнений, що ви знайдете схожість.

Чи можу я знати, як довго ви чекали на свій виграш?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я повинен дати їм трохи кредиту, тому що принаймні вони заплатили, нарешті. На це пішло приблизно півтора тижні. Давайте подивимося, чи займе більше часу Davincis Gold і Fair

Автоматичний переклад.
jgb2244
2 р. тому

Я бачу, я радий, що вам заплатили.

Повідомте нам про інші казино, будь ласка. 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я новачок у duckyluck і сподівався на позитивний досвід. Що, tbh, спочатку було дуже добре. Я люблю ігри і насправді виграв! Надіслав мої документи, що не було безперебійним процесом і знадобилося 3 дні, щоб отримати повідомлення про те, що я завершив цей процес, і моє зняття може бути оброблено негайно. Зараз у мене 5-й день і, на жаль, поки що немає виграшів. Я звик, що готівку видають менше ніж за годину, і я дуже засмучений тим, що НІХТО не може допомогти мені зрозуміти, чому я ще не отримав. Я дуже хочу залишатися в цьому казино і хочу дати найкращий відгук, але я хочу свої ГРОШІ. що я виграв і я не бачу, що це коли-небудь станеться. У мене дуже багато сумнівів, і я обов’язково зміню свою думку, якщо тільки отримаю гроші


Автоматичний переклад.
stowegloria
2 р. тому

привіт

Що ж, я б не сказав, що ви повинні оцінити казино добре лише тому, що ви нарешті отримаєте свої гроші – я знаю, що ви все ще чекаєте.

Відверто кажучи, були деякі проблеми, казино погано реагувало і не могло пояснити причину затримки.

Особисто я б не сказав, що це хороший початок для хорошого огляду. 🙂 Але це залежить від вас.

У будь-якому випадку, іноді це займає навіть тиждень, якщо ми розглядаємо скарги , ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату.

Будь ласка, в якому статусі зараз перебуває ваше відкликання?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт! Так, ви праві. Здається, я щойно почитав відгуки і трохи запанікував. Ita все ще очікує на розгляд, і, сподіваюся, незабаром я отримаю якусь відповідь. Сподіваюся


Автоматичний переклад.
stowegloria
2 р. тому

Привіт,

Я розумію, що якщо вам просто доводиться чекати без будь-яких особливих причин, це погано 🙂 і змушує вас хвилюватися.

Я нагадую собі через чат один раз на день, щоб переконатися, що спілкування все ще «функціонує».

Я знайшов одну відкриту скаргу щодо затримки платежу , однак 14-денний період повних днів ще триває.

Я перевірю вас у понеділок 🤞, будь ласка, тримайте мене в курсі.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО. Неліцензійні казино вже неоднозначні зі зрозумілих причин, але мене сюди привело те, що веб-сайт місцевого магазину було зламано, а для онлайн-замовлень перенаправляється казино luckyduck. врятуйте себе від проблем

Автоматичний переклад.
selectabam
2 р. тому

Привіт,

Я б сказав, що не кожне неліцензоване казино є поганим.

Чи є у вас конкретний досвід роботи з DuckyLuck, що сталося?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так само, як і інші скарги – процес перевірки виходив далеко за рамки «безпеки» і мав бути процесом поповнення рахунку; комісії за додавання та зняття грошей надмірні; потрібні дні або тижні, щоб отримати відповідь електронною поштою; Я отримав одне зняття, а вони стверджують, що пересилають інше, якого я не отримав, тому вони вимагають мою виписку з банківського рахунку; і вчора опівночі я отримав електронний лист про те, що я скасував інше зняття коштів, яке вже було схвалено; просто більше способів гарантувати, що вони не виплачують гроші гравцям-переможцям, що просто заважає гравцям грати на їхньому сайті.

Автоматичний переклад.
justjeanna
1 рік тому

Завдяки вашій публікації інші гравці отримують можливість переглянути гру в казино. Я б сказав, що це принаймні один позитивний результат.

Оскільки ви самі згадали про інші скарги, не вагайтеся та надішліть свої власні, якщо вам потрібна допомога.

Це вимагає лише певного рівня співпраці, і це безкоштовно для всіх.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я подав скаргу – будь-яка допомога вдячна. У мене є копії всіх електронних листів і чатів, які містять усю суперечливу інформацію. Мені просто хотілося б отримати пряму, чесну та послідовну відповідь - і, звичайно, мої гроші 🙂

Автоматичний переклад.
justjeanna
1 рік тому

Добре! І я повністю розумію ваш підхід.


На мій погляд, ви б не подавали скаргу, якби казино проявило більший інтерес до вашої проблеми. Ну, їх вибір - якщо ви запитаєте мене.


Нік перегляне всі пов’язані повідомлення, електронні листи та інші деталі, щоб спочатку з’ясувати речі.


Оскільки наразі є багато відкритих скарг, будь ласка, дайте йому трохи часу. Я впевнений, що він повернеться до вас якомога швидше. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щиро дякую!

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого