2 р. тому
Тут ви можете обговорити DuckyLuck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Одного разу я пробував грати в цьому казино і скажу вам, що воно дійсно не дуже добре. Я люблю онлайн-казино і вважаю, що шанс має бути у кожного. Але це не ідеальне онлайн-казино. Я їх часто міняю, нещодавно знайшов огляд кращих онлайн-казино Нідерландів, це для мене зараз найкращий варіант, тому граю там. І якщо ми повернемося до цього казино, їх несправедливе ставлення до гравців і відсутність доступності в багатьох країнах лише відштовхне гравців. Тому я б не рекомендував це вам, якщо вас цікавить моя думка.
I once tried to play in this casino and I will tell you that it is really not very good. I love online casinos and I believe that everyone should have a chance. But this is not the ideal online casino. I change them often, recently I found a review of the best online casinos in the Netherlands, that's the best option for me now, so I play there. And if we return to this casino, their unfair treatment of players and lack of availability in many countries will only repel players. So I wouldn't recommend it to you if you're interested in my opinion.
Ik heb ooit geprobeerd in dit casino te spelen en ik zal je vertellen dat het echt niet erg goed is. Ik hou van online casino's en ik vind dat iedereen een kans moet krijgen. Maar dit is niet het ideal online casino. Ik verander ze vaak, onlangs vond ik een review van de beste online casino's van Nederland, dat is nu de beste optie voor mij, dus ik speel daar. En als we terugkeren naar dit casino, stoten hun oneerlijke behandeling van spelers en gebrek aan beschikbaarheid in veel landen alleen spelers af. Dus ik zou het je niet aanraden als je geïnteresseerd bent in mijn mening.
У вас є улюблені казино? Знайти якісь рекомендації досить важко 😀
Do you have any favorite casinos? Finding some recommendations is pretty hard 😀
Цей сайт казино є шахраєм!!! Світ дізнається!!!! Я виграв 10 тисяч доларів, але вони не хотіли виплачувати. Я мав право на відкликання, але, звичайно, у них була причина, чому це моя вина. ВОНИ ВІДІБРАЛИ В МЕНЕ ТИСЯЧІ І НІЧОГО НЕ ВИПЛАТИЛИ!
This casino site is a SCAM!!! The world will know!!!! I won $10k and they would not pay out. I qualified for the withdrawal but of course they had a reason as to why it was my fault. THEY TOOK THOUSANDS FROM ME AND WOULDNT PAY OUT ANYTHING!
Привіт,
Ви можете описати, будь ласка, що сталося?
Вас звинувачували в порушенні якогось правила?
На жаль, ми вважаємо його умови несправедливими. Перегляньте наш огляд .
Hello,
can you describe what's happened, please?
Have you been accused of breaking some rule?
Sadly, we find its terms and conditions to be unfair, though. Feel free to check our review.
Тож я знаю, що це не здається таким довгим, але враховуючи, що у мене було зняття коштів із депозиту з бонусом, і мені довелося надіслати kyc, але він був оброблений набагато швидше, ніж цей, який очікував увесь тиждень, подано без оновлення або зміни статусу взагалі, це змушує мене думати, що вони намагаються знайти спосіб не платити мені. Перегляд і перевірка зняття, яке надійшло з депозиту без бонусу, не може зайняти більше часу, оскільки вони були вилучені з мого облікового запису після мого першого зняття, і весь час гри становив, мабуть, приблизно 2-3 години. Тож у чому справа, чи я правий? І вчора мені сказали в живій службі підтримки, що його буде надіслано сьогодні, і сьогодні мені сказали, що він все ще розглядається, і я почую щось, коли це буде завершено. Я просто хочу те, що мені належить по праву, і вимити руки від цього темного казино .
So I know it doesn’t seem like that long, but considering I have a previous withdrawal from a deposit with a bonus and I had to submit kyc and yet it was processed much quicker than this one which has been pending the entire week it’s been submitted with no update or status change at all, it makes me think they are trying to find a way not to pay me. It can’t take longer to review and audit a withdrawal that came from a deposit with no bonus, as those were removed from use on my account after my first withdrawal, and the entire playtime was probably about 2 or three hours tops. So what’s the hold u am I right? And yesterday I was told by live support that it would be sent today and today I was told it was still being reviewed and I would hear something when that was complete.mi just want what is rightfully mine and to wash my hands of this shady casino.
Привіт,
я б сказав, що ви це досить добре уявили. Чесно кажучи, це неліцензоване казино , тому воно практично недоторкане, і здається, що вони не дуже дбають про репутацію казино.
Якщо ви переглянете попередні дописи, я впевнений, що ви знайдете схожість.
Чи можу я знати, як довго ви чекали на свій виграш?
Hello,
you pictured it pretty well I'd say. Honestly, this is an unlicensed casino so it's virtually untouchable and it seems that they do not care much about the casino's reputation.
If you browse previous posts I'm sure you'll find the similarities.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
Я повинен дати їм трохи кредиту, тому що принаймні вони заплатили, нарешті. На це пішло приблизно півтора тижні. Давайте подивимося, чи займе більше часу Davincis Gold і Fair
i do have to give them a little credit because at least they paid, finally. It took about a week and a half. Let’s see if Davincis Gold and Fair go take longer or not
Я бачу, я радий, що вам заплатили.
Повідомте нам про інші казино, будь ласка. 🤞
I see, I'm happy that you got paid.
Let us know about the other casinos, please. 🤞
Привіт, я новачок у duckyluck і сподівався на позитивний досвід. Що, tbh, спочатку було дуже добре. Я люблю ігри і насправді виграв! Надіслав мої документи, що не було безперебійним процесом і знадобилося 3 дні, щоб отримати повідомлення про те, що я завершив цей процес, і моє зняття може бути оброблено негайно. Зараз у мене 5-й день і, на жаль, поки що немає виграшів. Я звик, що готівку видають менше ніж за годину, і я дуже засмучений тим, що НІХТО не може допомогти мені зрозуміти, чому я ще не отримав. Я дуже хочу залишатися в цьому казино і хочу дати найкращий відгук, але я хочу свої ГРОШІ. що я виграв і я не бачу, що це коли-небудь станеться. У мене дуже багато сумнівів, і я обов’язково зміню свою думку, якщо тільки отримаю гроші
Hi I'm new to duckyluck and hoped for a positive experience. Which, tbh, was very good at first. I love the games and actually won! Sent in my documents, which wasn't a seamless process and took 3days to actually be told I had completed that process and my withdrawal could be processed immediately. Well, I am currently on day 5 and no winnings yet, I'm sorry to say. I'm used to cashi g out in less than an hour and I'm super bummed that NOONE can help me understand why I haven't received yet. I so want to stick with this casino and I want to give the best review but I want my MONEY. that I won and I don't see it ever coming . I have so much doubt and will definitely change my tune if I just get my withdrawal
привіт
Що ж, я б не сказав, що ви повинні оцінити казино добре лише тому, що ви нарешті отримаєте свої гроші – я знаю, що ви все ще чекаєте.
Відверто кажучи, були деякі проблеми, казино погано реагувало і не могло пояснити причину затримки.
Особисто я б не сказав, що це хороший початок для хорошого огляду. 🙂 Але це залежить від вас.
У будь-якому випадку, іноді це займає навіть тиждень, якщо ми розглядаємо скарги , ми надаємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату.
Будь ласка, в якому статусі зараз перебуває ваше відкликання?
Hi there.
Well, I would not say that you should rate the casino well simply because you'll finally get your money - I know you're still waiting though.
It's honest to say that there were some problems, the casino responded poorly and could not clarify the casuse of the delay.
I would not personally say that this is a good start for a good review. 🙂 But it's up to you.
Anyway, sometimes it takes even a week, if we deal with complaints, we allow casinos 14 full days to proceed with the payment.
In what status your withdrawal currently is, please?
Привіт! Так, ви праві. Здається, я щойно почитав відгуки і трохи запанікував. Ita все ще очікує на розгляд, і, сподіваюся, незабаром я отримаю якусь відповідь. Сподіваюся
Hi! Yes you're right. I guess I just got to reading reviews and kinda panicked a little. Ita still pending and hopefully I'll get a response of some sort soon. Hopefully
Привіт,
Я розумію, що якщо вам просто доводиться чекати без будь-яких особливих причин, це погано 🙂 і змушує вас хвилюватися.
Я нагадую собі через чат один раз на день, щоб переконатися, що спілкування все ще «функціонує».
Я знайшов одну відкриту скаргу щодо затримки платежу , однак 14-денний період повних днів ще триває.
Я перевірю вас у понеділок 🤞, будь ласка, тримайте мене в курсі.
Hi there,
I understand that if you simply have to wait without any particular reason, it su**s 🙂 and made you worried.
I'd remind myself via chat once per day, just to make sure that the communication is still "functional".
I find one currently open complaint regarding delayed payment, however, the 14 days full days period is still running.
I will check on you on Monday 🤞, anyway keep me posted, please.
НЕ ГРАЙТЕ В ЦЬОМУ КАЗИНО. Неліцензійні казино вже неоднозначні зі зрозумілих причин, але мене сюди привело те, що веб-сайт місцевого магазину було зламано, а для онлайн-замовлень перенаправляється казино luckyduck. врятуйте себе від проблем
DO NOT PLAY AT THIS CASINO. unlicensed casinos are already sketchy for obvious reasons but what brought me here is a local store's website was hacked and the redirect for online orders is luckyduck casino. save yourself the trouble
Привіт,
Я б сказав, що не кожне неліцензоване казино є поганим.
Чи є у вас конкретний досвід роботи з DuckyLuck, що сталося?
Hello,
not every unlicensed casino is a bad one, I'd say.
Do you have any concrete experiences with DuckyLuck, what happened?
Так само, як і інші скарги – процес перевірки виходив далеко за рамки «безпеки» і мав бути процесом поповнення рахунку; комісії за додавання та зняття грошей надмірні; потрібні дні або тижні, щоб отримати відповідь електронною поштою; Я отримав одне зняття, а вони стверджують, що пересилають інше, якого я не отримав, тому вони вимагають мою виписку з банківського рахунку; і вчора опівночі я отримав електронний лист про те, що я скасував інше зняття коштів, яке вже було схвалено; просто більше способів гарантувати, що вони не виплачують гроші гравцям-переможцям, що просто заважає гравцям грати на їхньому сайті.
Same as the other complaints - the verification process was way beyond "security" and should have been the process to add money to your account; the fees to add money and withdrawal money are excessive; it takes days or weeks to get an email response; I did get one withdrawal and they claim they wires another which I did not receive so they are requiring my bank statement; and I got an email at midnight last night stating that I reversed another withdrawal that had already been approved; just more ways for them to ensure they do not pay out money to winning players which just keeps players from playing on their site.
Завдяки вашій публікації інші гравці отримують можливість переглянути гру в казино. Я б сказав, що це принаймні один позитивний результат.
Оскільки ви самі згадали про інші скарги, не вагайтеся та надішліть свої власні, якщо вам потрібна допомога.
Це вимагає лише певного рівня співпраці, і це безкоштовно для всіх.
Thanks to your post, other players are given a chance to reconsider playing in the casino. I'd say that is at least one positive outcome.
Since you mentioned other complaints yourself, do not hesitate and submit your own, in case you could use a little help.
It only requires a certain level of cooperation, and it'ś free for all.
Я подав скаргу – будь-яка допомога вдячна. У мене є копії всіх електронних листів і чатів, які містять усю суперечливу інформацію. Мені просто хотілося б отримати пряму, чесну та послідовну відповідь - і, звичайно, мої гроші 🙂
I filed a complaint - any assistance is appreciated. I have copies of all emails and live chats showing all of the conflicting information. I just wish I could get a straight-forward, honest, and consistent answer - and of course my money 🙂
Добре! І я повністю розумію ваш підхід.
На мій погляд, ви б не подавали скаргу, якби казино проявило більший інтерес до вашої проблеми. Ну, їх вибір - якщо ви запитаєте мене.
Нік перегляне всі пов’язані повідомлення, електронні листи та інші деталі, щоб спочатку з’ясувати речі.
Оскільки наразі є багато відкритих скарг, будь ласка, дайте йому трохи часу. Я впевнений, що він повернеться до вас якомога швидше. 🙏
That's good! And I completely understand your approach.
The way I see it, you wouldn't create the complaint if the casino had shown more decent interest in your issue. Well, their pick - if you ask me.
Nick will go through all related communications, emails, and other details, to clear things out first.
Since there are many open complaints at the moment, kindly give him some time. I'm sure he'll get back to you as soon as possible. 🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.