Ви спочатку сказали, що:
«Я не отримав жодної відповіді від жодного «автора і поручителя»
Тепер ти кажеш:
Щодо зв’язку з «командою даних», що я маю їм надіслати? Гуру має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг
Ви не можете очікувати відповіді від нашої команди даних, якщо ви не зв’яжетеся з ними. Сподіваюся, зрозуміло.
Коли справа доходить до вашої присутності на цьому форумі, це ви не розумієте, як цей форум працює. Ви надіслали на форум 9 ідентичних дописів, що зазвичай призвело б до постійної заборони на інших платформах форуму.
Ми не заблокували ваш обліковий запис лише тому, що ми вважали, що навіть якщо ви порушили правила, вам дійсно може знадобитися наша допомога з казино, і заборона вашого облікового запису закриє для вас цю можливість.
У будь-якому випадку, оскільки ви сказали, що вас більше хвилює те, що тут бачать інші гравці, ніж наша думка, я можу залишити цю дискусію відкритою для всіх, хто хоче до неї приєднатися, але якщо ви ще раз повторите, що Casino Guru рекламує цю групу (яка це брехня), я особисто забаню ваш обліковий запис і доступ до цього форуму назавжди.
Ми завжди намагаємося допомогти гравцям, які зацікавлені в цьому, і робимо це переважно через розділ скарг. Якщо ви відмовляєтесь подавати скаргу, це ваш особистий вибір, але не стверджуйте, що ми на боці казино, навіть не давши нам можливості детальніше розглянути справу.
You initially said that:
"I have not received a single response from any "author and guarantor"
Now you're saying:
As for contacting the "data team" what would I send to them ? Guru has all the info they need in their complaint system
You can't expect response from our data team if you don't contact them. I hope it's clear.
When it comes to your presence on this forum, it's you who doesn't understand how this forum works. You spammed the forum with 9 identical posts, which would normally lead to a permanent ban on other forum platforms.
We didn't ban your account only because we believed that even though you broke the rules, you may really need our help with the casino and banning your account would close this option for you.
Anyway, since you say you're more concerned about what other players see here than our opinion, I can leave this discussion open for anyone who'd like to join it, but if you repeat once again that Casino Guru promotes this group (which is a lie), I'll personally ban your account and access to this forum permanently.
We always try to help players who are interested in it and we do this mainly through the complaints section. If you refuse submitting the complaint, it's your personal choice, but don't claim we're on the casino's side without even giving us the chance of looking into the case in more detail.