ФорумКазиноDozenspins Casino - загальне обговорення

Dozenspins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Gretche70
|
4347 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Wilder1999
1 рік тому

Ви спочатку сказали, що:

«Я не отримав жодної відповіді від жодного «автора і поручителя»

Тепер ти кажеш:

Щодо зв’язку з «командою даних», що я маю їм надіслати? Гуру має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг

Ви не можете очікувати відповіді від нашої команди даних, якщо ви не зв’яжетеся з ними. Сподіваюся, зрозуміло.


Коли справа доходить до вашої присутності на цьому форумі, це ви не розумієте, як цей форум працює. Ви надіслали на форум 9 ідентичних дописів, що зазвичай призвело б до постійної заборони на інших платформах форуму.

Ми не заблокували ваш обліковий запис лише тому, що ми вважали, що навіть якщо ви порушили правила, вам дійсно може знадобитися наша допомога з казино, і заборона вашого облікового запису закриє для вас цю можливість.

У будь-якому випадку, оскільки ви сказали, що вас більше хвилює те, що тут бачать інші гравці, ніж наша думка, я можу залишити цю дискусію відкритою для всіх, хто хоче до неї приєднатися, але якщо ви ще раз повторите, що Casino Guru рекламує цю групу (яка це брехня), я особисто забаню ваш обліковий запис і доступ до цього форуму назавжди.

Ми завжди намагаємося допомогти гравцям, які зацікавлені в цьому, і робимо це переважно через розділ скарг. Якщо ви відмовляєтесь подавати скаргу, це ваш особистий вибір, але не стверджуйте, що ми на боці казино, навіть не давши нам можливості детальніше розглянути справу.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я більш ніж привітно ставився до своїх публікацій тут, і моя єдина мета — надати потенційним гравцям свій досвід, щоб показати, скільки проблем існує з казино Altacore NV.

Ви можете переглянути мій профіль і побачити, що я опублікував огляд IWild і опублікував його на сторінці загального обговорення. Єдина причина, чому я брав участь у загальній дискусії Dozenspins, полягає в тому, що я використав приклад із посиланням на скаргу щодо хижих умов бонусу.

Публікація в кожному з казино Altacore NV точно не є спамом. Як ви думаєте, як гравці дізнаються про проблеми, що стосуються групи в цілому?

Мені здається дивним, що ви погрожували мені баном, якщо я згадаю рекламу групи казино.

Не могли б ви пояснити, чому IWild відображається як рекомендоване казино №1 для Канади, коли воно має рейтинг 8,5 на Guru і поганий рейтинг клієнтів?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я також хотів би звернути увагу на вашу кругову логіку:

Ви спочатку сказали, що:

«Я не отримав жодної відповіді від жодного «автора і поручителя»

Тепер ти кажеш:

Щодо зв’язку з «командою даних», що я маю їм надіслати? Гуру має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг

Ви не можете очікувати відповіді від нашої команди даних, якщо ви не зв’яжетеся з ними. Сподіваюся, зрозуміло.


Як це ваше твердження відповідає? Ви говорите мені, що я не можу очікувати відповіді, якщо я не зв’яжуся з ними, навіть якщо я зв’язувався з ними і не отримував відповіді кілька разів. Це має сенс.🤦‍♂️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб уточнити, якби я опублікував те, що я тут сказав, на іншому форумі казино, як-от IWild, це було б спамом? Гм Добре

Автоматичний переклад.
Wilder1999
1 рік тому

Це може бути просто непорозумінням. Я зрозумів, що ви не зв’язувалися з нами (командою обробки даних) щодо вашої інформації про казино, хоча очікували отримати від нас відповідь...

Щоб уточнити, якби я опублікував те, що я тут сказав, на іншому форумі казино, як-от IWild, це було б спамом? Гм Добре

Якщо у вас є проблема з одним конкретним казино, обговоріть це у відповідній темі, пов’язаній з цим казино. Якщо у вас є проблема з усією групою, просто створіть спеціальну тему, присвячену групі.

Проблема полягає в тому, що коли ви обговорюєте в основному те саме в різних потоках, то контекст повністю втрачається, і читачі також втрачаються, оскільки докази, аргументи чи інформація розподіляються між кількома потоками.

Коли справа доходить до вашого запитання, чому iWild рекомендовано в Канаді... Бачите? Ми просто обговорюємо iWild у темі про казино Dozenspins...це просто неправильно, але я відповім на це. Рекомендовані казино відрізняються для кожної країни, тому гравці з різних країн, ймовірно, побачать різні списки ТОП-казино.

Перш за все, відгуки користувачів не впливають на рейтинг індексу безпеки казино. Коротше кажучи, індекс безпеки повинен відображати ймовірність не отримати виплату, якщо ви чесно виграєте. Казино не тільки має рейтинг 8,5, але навіть заслужило значок Casino Guru Fair Badge. Казино отримують цей значок, якщо погоджуються дотримуватися певного набору правил, наданих Гуру казино. Знову ж таки, правила зосереджені на захисті гравців.

Переглянувши їхній розділ скарг, ви зрозумієте, що в них немає жодної невирішеної скарги. Це означає, що щоразу, коли в гравця виникала проблема, і ми погоджувалися, що гравець заслуговує на краще ставлення або гравець просто правий, казино було готове обговорити це та успішно вирішити з гравцем (у 100% випадків) . Для нас це знак того, що гравці можуть почуватися там у безпеці, тому що коли вони стикаються з будь-якою несправедливістю, казино готове вислухати та вирішити це.

Я ще раз хотів би підкреслити той факт, що ми тут обговорюємо iWild, ви опублікували скріншот iWild в обговоренні, тоді як тема стосується іншого казино. Це означає, що будь-хто, хто шукатиме більше інформації про iWild, навряд чи знайде її тут 😕

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Шахрайство. Вони блокують рахунки і не знімають гроші. У чому причина, не кажуть. У чаті нічого не дізнаєшся. На електронні листи не відповідають. Усі казино від цього власника роблять це.

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що ти так почуваєшся. Не могли б ви описати, в чому саме полягає проблема, чи це можливо? 🙏 Ви маєте на увазі власний досвід у цьому казино? Коли ви востаннє спілкувалися з їхньою службою підтримки? Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Dozenspins Casino та інші казино цього власника Altacore NV використовують таку практику. За перемогу людей вони закривають їхні рахунки та конфіскують гроші, стверджуючи, що правила були порушені. Я граю більше 20 років, і це лише другий раз, коли мене звинувачують у порушенні правил. Другий раз був безпідставним. У перший раз казино визнало свою помилку і виплатило гроші. Казино Dozenspins навіть не хоче повертати депозит. У мого друга була така ж проблема в казино BurningBet, яке належить тому ж власнику. Немає зв'язку зі службою підтримки. Вони написали електронний лист, що я порушив правила і закриваю свій акаунт, і це було остаточне рішення. З учорашнього дня вони не відповідають на мої питання, чому і на якій підставі вони так говорять.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Dozenspins Casino та інші казино цього власника Altacore NV використовують таку практику. За перемогу людей вони закривають їхні рахунки та конфіскують гроші, стверджуючи, що правила були порушені. Я граю більше 20 років, і це лише другий раз, коли мене звинувачують у порушенні правил. Другий раз був безпідставним. У перший раз казино визнало свою помилку і виплатило гроші. Казино Dozenspins навіть не хоче повертати депозит. У мого друга була така ж проблема в казино BurningBet, яке належить тому ж власнику. Немає зв'язку зі службою підтримки. Вони написали електронний лист, що я порушив правила і закриваю свій акаунт, і це було остаточне рішення. З учорашнього дня вони не відповідають на мої питання, чому і на якій підставі вони так говорять.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт і дякую за відповідь. Тепер я можу трохи краще зрозуміти ваше розчарування, хоча ситуація для мене не дуже зрозуміла.🤷‍♀️ Ви заявили, що: «Казино Dozenspins навіть не хоче повертати депозит». Скажіть, будь ласка, конкретніше, що насправді сталося, що ви хотіли повернути свій депозит?

А також, чи були у вас успішні виведення коштів у цьому казино раніше, чи це була ваша перша спроба? Коли саме ви попросили зняти кошти? 🤔

Будьте тут і чекайте вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я вважаю, що якщо мене позбавили мого виграшу, я повинен повернути гроші, які я вніс у казино. Так, це була перша спроба зняття. Під час чату я запитав, скільки часу займає обробка платежів. Я отримав відповідь протягом 24 годин після підтвердження облікового запису. Мій обліковий запис підтверджено. Через 5 хвилин обліковий запис заблокували. Я отримав інформацію, що його закрили, а всі виграші скасовано.

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

Розумію, тож чому ви думаєте, що вам мають повертати гроші? Мені здається, що ви не проходили якусь додаткову верифікацію чи перевірку.

Чи можете ви сказати, яку роль або правила ви порушили, наприклад? Це повинно дати певні підказки, тобто ви отримали пояснення.

Дайте мені знати, будь ласка 🙏


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені насправді байдуже, що ти думаєш. Обліковий запис було повністю перевірено. Вони повинні повернути мій депозит, тому що я його не втратив. Я перемагав їх із самого початку, а потім усі мої виграші були анульовані. Це все тривало два дні. Коли вони помітили, що я заробляю гроші, вони закрили мій рахунок.

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

Було б добре, якби ви також відповіли на запитання. Чи дали ви якісь пояснення, чому ви не пройшли додаткову перевірку і чому ваш рахунок було закрито, а виграш забрали?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Яку додаткову перевірку ви шукаєте? Мій обліковий запис підтверджено, згідно зі службою підтримки він не мав обмежень. Вони закрили рахунок тому, що я виграв і хотів зняти гроші. Скільки разів я повинен писати, що це не перший раз, коли казино, які належать Altacore NV, роблять це.

Автоматичний переклад.
Azael
9 міс. тому

Відверто кажучи, для цього потрібно попросити когось із казино. Наскільки я можу судити, казино вважають за краще спочатку розслідувати.

Якщо ви не знаєте, що могли зробити не так, я б не панікував.

Я досі не можу зрозуміти, чому ви вважаєте, що вам потрібно повернути кошти. Ви можете пояснити, будь ласка?

Мені справді важко зрозуміти такі речення:

«Вони повинні повернути мій депозит, тому що я його не втратив».


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого