ГоловнаФорумКазиноDozenspins Casino - загальне обговорення

Dozenspins Casino - загальне обговорення

 від Gretche70
|
6 324 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Dozenspins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Чесно кажучи, я не знаю, що думати про це казино. Виграв добре і швидко на початку. Виплата зайняла лише 2 дні, незважаючи на перевірку. Знову заплатив. Знову виплатив 400 євро. Ви не можете платити більше. Зараз виплата йде вже 3 дні і нічого не відбувається. Вам не потрібно писати електронний лист, відповіді ніколи не буде. У чаті мені сказали, що виплачують у порядку черги. Трохи дивно. На початку ігри йшли чудово, але тепер вони працюють так, що у вас більше немає шансу виграти щось більше, незалежно від того, скільки ви внесли. Ймовірно, вони пропонують на своєму сайті, що ви можете встановити ліміт депозиту, але немає відповіді від казино. Шкода, я справді спочатку подумав, що нарешті хороше казино, але, на жаль, тепер моє почуття підказує мені щось інше.

Автоматичний переклад.

Коли я запитав у чаті, чому моя виплата ще не оброблена, відповіддю було звернутися до служби підтримки kyc. Що я робив кілька разів, відповіді не було. Електронні листи ігноруються, а в чаті не хочуть допомагати. Знову закохався в казино

Автоматичний переклад.

З моєї точки зору, це дивно, враховуючи, що у вас повністю верифікований обліковий запис, і я бачив, що ви вже вивели гроші. Чи завжди ви знімали та вносили кошти одним і тим же методом чи в деяких випадках використовували інший? Іноді у постачальника платіжних послуг можуть виникати проблеми, і тому казино може бути не винним. Якщо служба підтримки та чат не відповідають, це шкодить казино, оскільки вони можуть втратити гравців подібним чином.

Але я б сказав, що 3 дні – це ще не так багато, постарайтеся дати їм більше часу, тому що нічого страшного ще не повинно статися. У рамках розгляду скарг гравців ми надаємо казино до 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. У будь-якому випадку, якщо ви все ще не отримуєте гроші навіть через 14 днів, а казино не зв’язується, я рекомендую подати скаргу.

До речі, ви написали, що думали, що нарешті знайшли хороше казино. Як ви потрапили до цього? Через Casino Guru чи десь ще?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт

Так, у мене завжди однакові методи депозиту та зняття. Мене не дратувало, що 2-й платіж не обробляється 3 дні, хоча вони заявляють, що оформлять платіж протягом 24 годин. Я був просто здивований тим, що моя перша виплата надійшла на мій рахунок лише через 2 дні, хоча мені ще потрібно було повністю підтвердити себе. І 2-й платіж все ще був відкритий через 3 дні. Це також було оброблено сьогодні через 5 днів і переведено на мій обліковий запис. Можливо, просто тому, що я написав тут відгук. З першою виплатою я також був у чаті наступного дня, щоб запитати, скільки часу знадобиться для її обробки. Вони запитали, чи я не отримав листа. Ні, не маю. Потім працівник надіслав мені вміст цього електронного листа в чаті. Там було сказано, що я повинен надіслати документ до служби підтримки kyc, що я і зробив. Моє зняття було оброблено наступного дня. Так що у мене все нормально. Але коли другий платіж не був оброблений, я перепитав у чаті. А потім прийшла відповідь, вони виплачують у порядку черги. Я повинен написати в службу підтримки або відділ kyc. Я робив це кілька разів, на сьогодні не отримав жодної відповіді. Казино відповіло на мій відгук, що вони швидко вирішують проблеми. Треба написати в службу підтримки. Мені це здалося справді смішним, тому що я робив це кілька разів, і вони повністю мене ігнорували. Жодного листа не повернулося, жодного, нічого. Ось чому я написав тут свій пост, щоб, можливо, отримати тут відповідь. Так, на початку я думав, вау, чудове казино. Ігри пройшли дуже добре, і були дійсно хороші шанси на перемогу. 1 платіж також пройшов без проблем. Коли я знову виграв і знову подав запит на зняття коштів, веселощі закінчилися. Я знову зробив депозит кілька разів, хоча моя друга виплата все ще очікувала. Але відтоді ігри більше не йшли добре, вони справді йшли так, ніби ви зупиняєте барабани таким чином, що ви більше не отримуєте прибутку. На мій погляд, це не мало нічого спільного з успіхом чи нещастям. І я теж не уявляю. Одного разу я знайшов це казино тут, у Casino Guru, і воно було оцінено дуже добре. Для мене в казино важливі не тільки ігри, а й підтримка. Але тут не допомогли, а просто проігнорували.

Я все ще граю в іншому казино, де зареєструвався тиждень тому. І лише сьогодні дізнався, що ним керує та сама компанія. Казино називається All Reels. Сьогодні я виграв 2200 євро і 3 рази просив виплату 400 євро. Я запитав у чаті, скільки інтервалів я можу виплатити. Там один сказав, що 3 виплати одночасно. Так само, як тут, у цьому казино. Тоді я вперше помітив, що ці казино належать одне одному. Перепитав, чи потрібно ще відправляти документи, хоча верифікував обліковий запис одразу після реєстрації. All Reels також сказав мені чекати електронного листа. Тож я дуже радий побачити, що буде.

Змінено
Автоматичний переклад.
Gretche70

Привіт, я радий, що ти отримав друге зняття коштів за 5 днів. Що стосується ігор, то в цьому випадку ми не маємо інформації про те, що вони підроблені чи щось подібне.

З точки зору гри в дочірньому казино, я просто скажу, що я думаю, що це буде подібний процес виведення коштів, і також можливо, що обидва казино використовують ту саму підтримку клієнтів. У цьому випадку я сподіваюся, що ви зможете зняти гроші в дочірньому казино.

Коли ваші гроші надійдуть, чи могли б ви повідомити нам тут, на форумі, чи це був схожий чи той самий процес, чи у вас був більш позитивний досвід?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт

На жаль, у дочірньому казино All Reels ще гірше, мені довелося подати скаргу, оскільки я не можу туди потрапити далі

Автоматичний переклад.
Gretche70

Що ж, це, звичайно, неприємно, що у вас також є проблеми в дочірньому казино, і я розумію ваше розчарування.

Щодо скарги, яку ви подали, я її вже прочитав, і Вероніка, і вся команда намагатиметься забезпечити справедливе вирішення ситуації. Наразі нам залишається лише почекати та подивитися, як казино відреагує на вашу проблему.

Щойно ви досягнете прогресу, просто повідомте нас.

Автоматичний переклад.

5 днів тому я написав листа в службу підтримки, щоб вони закрили мій обліковий запис. Знову не було жодної реакції, і мій обліковий запис досі відкритий. Знову було дуже дурно, і я знову заплатив. Так швидко, як було сплачено. Саме так швидко я повернувся до нуля. Тоді я зайшов у чат, щоб запитати, чому ви знову проігнорували мою електронну пошту, тепер мене також ігнорують у чаті. Хто очікує тут допомоги від підтримки, той помиляється. Якщо ви хочете викинути гроші на вітер, це місце для вас

Автоматичний переклад.
Gretche70

Якщо можливо, використовуйте кнопку «відповісти». Щодо вашої конкретної ситуації, я не розумію, у чому проблема, коли казино не може закрити рахунок. Мені шкода, що в цьому випадку ви знову зробили депозит і програли.

У вашій конкретній ситуації я б рекомендував подати скаргу, оскільки казино ігнорує ваші спроби закрити ваш рахунок.

Ви думаєте, що спробуєте?

Автоматичний переклад.

Дивлячись на інші казино Altacore NV (IWild, Icebet, Stellario, Burningbet, SmokeAce, Windetta, WinLegends, Allreels, Winstoria, Snatch), ви бачите той самий принцип роботи групи.

* Оцінка Гуру вище середнього

* Погана оцінка рецензентів

* Підроблені відгуки з високим рейтингом

* Структура попереднього бонусу

* навмисно затримані платежі, які перевищують денні ліміти

* Підтримка є як приватною, так і публічною, коли відповідає на скарги клієнтів щодо виплат і структури бонусів

Автоматичний переклад.

Це частина скарги для Dozenspins, яка відображена через групу Altacore N. my V. щодо хибних умов бонусів

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Петро

Керівник групи даних казино та спеціаліст із скарг

• 1 МІСЯЦЬ ТОМУ

Всім привіт,

Дякуємо за ваші відповіді.

Шановна команда Dozenspins Casino!

Боюся, я повинен погодитися з Ypsi2005. Це добре, що ви повідомляєте гравцям про застосування максимального виведення, коли відіграш бонусу закінчується та коли їхні виграші перевищують цю суму. Але як щодо більшості гравців, чиї виграші нижчі за максимальний виведення? Звідки вони знають, чи бонус. правила все ще застосовуються до їхнього балансу, навіть якщо ставки на бонус завершено, а баланс відображається як реальні гроші? Це не має жодного сенсу. Навіть якщо гравець повинен зняти кошти, щоб позбутися правила максимального виведення коштів (яке навіть не зазначено в Умовах і положеннях про бонуси казино), це буде дуже незручно, неінтуїтивно зрозуміло та навіть хижацько. Щойно ставки завершаться і бонусні гроші будуть перетворені на реальні гроші, усі бонусні правила мають бути скасовані, а тому Ypsi2005 має отримати виплату в повному обсязі.

Автоматичний переклад.

file

Гуру казино! Чи можете ви пояснити, чому це попередження не відображається на всіх сайтах Altacore NV, коли вони мають майже ІДЕНТИЧНУ структуру бонусів, виведення та управління?

Змінено
Автоматичний переклад.

Це частина скарги для Dozenspins, яка відображена через групу Altacore N. my V. щодо хибних умов бонусів

https://casino.guru/dozenspins-casino-player-s-winnings-partially-confiscated

Петро

Керівник групи даних казино та спеціаліст із скарг

• 1 МІСЯЦЬ ТОМУ

Всім привіт,

Дякуємо за ваші відповіді.

Шановна команда Dozenspins Casino!

Боюся, я повинен погодитися з Ypsi2005. Це добре, що ви повідомляєте гравцям про застосування максимального виведення, коли відіграш бонусу закінчується та коли їхні виграші перевищують цю суму. Але як щодо більшості гравців, чиї виграші нижчі за максимальний виведення? Звідки вони знають, чи бонус. правила все ще застосовуються до їхнього балансу, навіть якщо ставки на бонус завершено, а баланс відображається як реальні гроші? Це не має жодного сенсу. Навіть якщо гравець повинен зняти кошти, щоб позбутися правила максимального виведення коштів (яке навіть не зазначено в Умовах і положеннях про бонуси казино), це буде дуже незручно, неінтуїтивно зрозуміло та навіть хижацько. Щойно ставки завершаться і бонусні гроші будуть перетворені на реальні гроші, усі бонусні правила мають бути скасовані, а тому Ypsi2005 має отримати виплату в повному обсязі.

Автоматичний переклад.

Це та сама історія – така ж відкрита скарга.

Зверніть увагу на мою відповідь прямо тут. Дякую тобі!

Автоматичний переклад.

file

Гуру казино! Чи можете ви пояснити, чому це попередження не відображається на всіх сайтах Altacore NV, коли вони мають майже ІДЕНТИЧНУ структуру бонусів, виведення та управління?

Автоматичний переклад.

Привіт знову!

Ну, для мене майже ідентичний не звучить повністю ідентичний. Оскільки я не відповідаю за ці попередження, я боюся, що ви не отримаєте від мене відповіді.

Чи можете ви запитати команду даних, як ви можете зробити самі будь-коли:

file

Прокрутіть униз вкладку «Огляд», щоб побачити цю функцію.

Однак я не бачу цього попередження, дивлячись на Dozenspins Casino. Крім того, ці двоє не мають однакових бонусів, я б сказав.

Я чесно не розумію питання:

filefile

Оскільки ви, здається, дуже стурбовані цілою групою, я також додав ще один знімок екрана – для мене це виглядає не так.

Я справді рекомендую поділитися вашим занепокоєнням безпосередньо з групою даних, тому я вважаю, що не можу допомогти вам у цьому питанні. 🤔


Автоматичний переклад.

Я думаю, що ви або не читали, що я написав, або ви граєте в ту саму гру, що і казино. На більшість запитань вони відповідають так: «Вони не зовсім розуміють вашу стурбованість».

Я чітко написав, що їхня бонусна структура майже ідентична, тобто умови. Показ фотографій рекламних акцій від кожного казино — безглузда відповідь на моє запитання. Загалом, їхні рекламні пропозиції не зовсім однакові, але законники, які стоять за ними,….

Автоматичний переклад.

До речі, я не отримав жодної відповіді від жодного «автора і гаранта», коли я робив коментарі до відгуків.

Автоматичний переклад.

Я думаю, що ви або не читали, що я написав, або ви граєте в ту саму гру, що і казино. На більшість запитань вони відповідають так: «Вони не зовсім розуміють вашу стурбованість».

Я чітко написав, що їхня бонусна структура майже ідентична, тобто умови. Показ фотографій рекламних акцій від кожного казино — безглузда відповідь на моє запитання. Загалом, їхні рекламні пропозиції не зовсім однакові, але законники, які стоять за ними,….

Автоматичний переклад.

Чи не могли б ви зосередитися на моїй відповіді, а не порівнювати нас із казино?

Надішліть скаргу або повідомте нашу групу даних.

Без конкретної ситуації нема чого обговорювати такі слова як "legalasel", "promos" чи інше - чесно кажучи.

Ви почали з принт-скрінів - пам'ятаєте? 🙂

Отже, я надіслав вам екран бонусної вкладки, щоб визначити проблему - до речі, це не реклама. Я намагався тебе краще зрозуміти.

Ми не втручаємося в законність тут, на форумі, ми зосереджуємося на чесності, тому що так легше застосувати принципи до гравців з усіх країн світу. Якщо ви впевнені, що з бонусами є щось незаконне, зверніться до органу ліцензування або найміть юриста.

Якщо ви шукаєте допомоги щодо несправедливого поводження в будь-якому казино, надішліть скаргу.

Інакше я не знаю, чого ви тут хочете досягти.



Автоматичний переклад.

До речі, я не отримав жодної відповіді від жодного «автора і гаранта», коли я робив коментарі до відгуків.

Автоматичний переклад.

Це означає, коли ви використовували цю функцію?

file

Коли саме ти там писав? Чи можете ви повідомити тему та електронну адресу відправника?

Крім того, будь ласка, надайте додаткові відомості про data@casino.guru , я попрошу команду розглянути це для вас 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

Давайте зосередимося на тому, що я тоді сказала Радька. До речі, це форум, і якщо ви не розумієте, що таке форум, вам не слід відповідати на плакати. Я напишу про брудну білизну казино Altacore NV, коли зможу, тому що Guru рекламує цю неприємну групу казино як заслуговують довіри.

Мене більше хвилює те, що тут бачать інші гравці, ніж ваша думка «чесно кажучи»

«Подайте скаргу або повідомте нашу групу даних».

Я скаржуся на форумі, щоб подати скаргу, тому що немає сенсу. Я закінчив працювати з казино Altacore NV і хочу повідомити іншим гравцям про їхні умови використання.

Процес подання скарги є, м’яко кажучи, непродуктивним, якщо ви прагнете, щоб відгуки Гуру були чесними.

Наприклад, якщо я скаржуся на те, що оплата відбувається повільно й не відповідає умовам, єдине, що слідкує, це остаточний платіж клієнту. Casino Guru не змінює щоденні ліміти для виплат на сторінці огляду, оскільки очевидно, що в усіх казино Altacore NV їхня політика полягає в тому, щоб призупинити виплати якомога довше та зробити максимальну виплату 400 євро на день незалежно від кожного окремого казино. денні ліміти. Бідні підошви, які виграють велику суму грошей, будуть шоковані, коли спробують зняти гроші. Лол.

Що стосується структури бонусу, у всіх казино Altacore NV має бути попередження про те, що якщо ви не знімете весь баланс під час виконання бонусу, додаткові виграші будуть видалені. Є багато скарг щодо цього в казино Altacore NV, але попереджень немає, за винятком Dozenspins.

Що стосується зв’язку з «командою обробки даних», що я маю їм надіслати? Guru має всю необхідну інформацію у своїй системі скарг, але не вніс жодних корисних змін на сторінки огляду Guru для казино Altacore.

Якщо я надішлю підтвердження затримки платежів, чи зміниться щоденний ліміт зняття на сторінці перегляду?

Якщо я надішлю підтвердження того, що вони повертають виграші вдруге після виконання бонусу, ви поставите попередження?

Я називаю фігнею, тому що є активні та вирішені скарги щодо цих питань, а жодних змін не внесено.




Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого